Hai mă, serios, nu râdeți, Telekom și-a deschis azi forum, cu o temă cu fonturi urâte, care nu se randează corect, făcută de specialiștii bulan de la Kinecto.
Hai să o luăm încet:
- sunt surprins că mai sunt oameni care folosesc phpBB azi. serios. e cel mai prost și cel mai buggy script de forum care există. dar e gratuit, în comparație cu VBulletin sau XenForo, care sunt pe bani.
- forum, în 2016? wow! teoretic, are o logică, să se plângă lumea la ei în ogradă de problemele lor, dar nu știu câți își vor face user ca să riște să le fie șterse mesajele, când au la dispoziție Softpedia sau Computergames, forumuri cu 15 ani vechime.
- forum în era social media? cineva e foarte edgy.
Am intrat pe site-ul lor de pe telefon în weekend să văd ce oferte au pentru internet și TV (nu de alta dar nu sunt prea multe opțiuni în zona respectivă), dar nu am reușit să văd nimic, nu puteam face scroll în dreapta pe site-ul lor.
Vedeam ce aparea doar pe ecranul telefonului. Varianta de mobil și desktop erau unul și același site.
Dar nah … e important să fie forum….în 2016.
Eu am sunat sa obtin o oferta de business dar nu am reusit. Ei nu pot sa iti ofere un pachet ( X mbps down si y mbps upload) fara sa stie cate calculatoare folosesti tu in firma. Le-am explicat ca pe ei nu ii afecteaza asta si ca noua ne trebuie doar un fir de net, avem restul echipamentelor, n-am reusit. In schimb am avut UPC su RDS fara probleme in locatii diferite…
O solutie gen Zendesk nu implementeaza ca sa faca agregare de suport pe toate canalalele. Stau cu mizerii din astea din anii 2000.
zendesk costă.
Vali, esti rau! Am lucrat la proiectul asta. It`s mine. So, u meanie meanie. V_V
Plus si forumu ala a costat + multi nervi tociti.
pe bune?
Here, have a bag of attention.
Asteapta putin, te rog, sa-mi iau punga de popcorn!!
@Ana acuma stiu ca orice proiect aduce bani si nu-i de aruncat dar…
….nu s-a gandit nimeni sa le spuna forumurile nu mai sunt la moda ?
…. la fel ca si mailul pe @yahoo sau @hotmail
sau ca o aplicatie de raportat avarii ii mai oportuna decat un forum.
In ziua de azi pe client il intereseaza calitatea serviciului, sa nu stie ca existati.
O vorba care nu am inteles-o initial: Cosurile de gunoi genereaza gunoi.
și folosiți două CDN-uri. damn! trafic intens, huh?
Ana, uite asa e forumul Telekom
https://www.youtube.com/watch?v=TMQFux3WlO0
Ana comenteaza pe bloguri, vrea sa se futa…
A terminat filosofie si marketing so… da, a facut ea forumul.
brosky said: „In ziua de azi pe client il intereseaza calitatea serviciului, sa nu stie ca existati.”
Amin to that! Asta inseamna sa fii professional!
Forumul ca forumul dar implementarea lui e dureroasa. Cand esti „ieftin” merge sa vezi si blurat sau sa lansezi ceva fara teste. Intre timp poate i se face mila cuiva si ii anunta ca search-ul lor sfarseste tragic. Exemplu: https://forum.telekom.ro/search.php?keywords=telefonie&t=290&sf=msgonly
De fapt nu „programatorii HTML” de la Kinecto cad prost ci Telekom-ul sau smechearsul de la Telekom care are niste prieteni care la randul lor au niste prieteni ce stiu sa faca sarmale din orice.
Nu stiu cum ai ajuns la eroarea aia de mySql, dar daca folosesti search-ul din forum atat din home page cat si din thread-uri, functioneaza
https://forum.telekom.ro/search.php?keywords=abonamente&fid%5B0%5D=42
https://forum.telekom.ro/search.php?keywords=cartela&search_in=keywords
incearca sa bifezi ‘ Numai mesaj text’ si sa dai o cautare de acolo. nu functioneaza
https://forum.telekom.ro/search.php?keywords=test&terms=all&author=&sc=1&sf=msgonly&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=C%C4%83utare
QA FTW!
Pari foarte sigura de tine si iti spun sincer ca nu ai nici un motiv.
Apropo, beta testeri se platesc? De fapt la cum arata „lucrarea” este departe de beta testing.
Si ca sa iti usurez munca, sa te poti duce la seful tau mandra, ia incerca sa faci o vraja aici Samantha:
Fata asta e plina de autosuficienta, si ca orice absolvent de litere care nu e in stare sa rezolve o ecuatie de gradul doi, poate abera la infinit cum a facut ea o treaba de ingineri in mod senzational. IT-ul, ca orice domeniu aflat pe val, atrage o gramada de neaveniti. Fata asta se numara printre ei: dupa ce ca e habarnista, o tine pe a ei. All your base are belong to us!
Nu va mai luati de ana. Sustineti tinerele valori ca altfel pleaca din tara.
Si da, forumul merge si prin dial up.
unlike netflix?
Dial-uP
wtf? what year is it?
2000, n-auzi?
Canal de IRC nu au?
(12:35:30) * Now talking in #telekom
lasa ca au nod pe Fidonet
Eu am inca si folosesc din cand in cand MIRC …. #bookz
@droid04 hipster rebel… ce sa zic.
Fonturile ca fonturile, nici blogul ăsta nu stă mai bine, diacriticele cu virgulă sunt afișate ca diacritice cu sedilă.
Spre deosebire de cel mai „popular” forum românesc – forum.softpedia.com, telekom-ul este configurat ca utf-8 și poți sa scrii cu diacritice dacă vrei.
Luni imi expira contractual cu ei. sa le scriu pe forum sa mi-l prelungeasca sau sa ii las sa fie mierosi cu mine la telefon?
Le mai trebuie un blog pe blogspot.
Eu zic că la Telekom sunt ceva masochiști între ăia ce iau decizii.
Sunt curios cate zeci de mii de euro au platit cei de la Telekom pentru forumul ala gratis.
Lorin Fortuna undercover si cu cele mai multe posturi pana la data screenshotului.
Am dat un singur click :)) –> https://forum.telekom.ro/tag/telekomtv
Nici nu e clar ca au facut forum sa mai dea si ei de mancare la cunoscuti.
Pandalie approve this.
Cineva face un debugging inteligent pe forumul ala, cred. Sub fiecare nume de sectiune aparea textul „aaaaa” – nu mai apare acum.
Sau era cumva un feature premium al forumului?
Sper ca pe viitor sa pot descarca si facturile prin DC++
Daca forumul nu mai e la moda am si eu o intrebare legata de un domeniu nou unde lumea are multe intrebari inainte sa cumpere, ce optiuni ar fi ?
zendesk. fb page.
VBulletin nu arata prea bine, dar macar e optimizat pentru mobil. FB page te-as intreba de ce mai publici la tine pe blog cand poti sa o faci pe FB, stiu si raspunsul.
Zendesk pare o solutie corecta pentru ce ar avea ei nevoie .
Customer suport in Romania mi se pare la ani lumina fata de ce este pe piata in alte parti.
Multi au optiunea sa te sune inapoi sa nu stai sa astepti 20-30 de minute, ATT are un „siri” care stie multe si poate face multe chestii fara sa fii nevoit sa vorbesti cu un agent, daca trebuie sa ajungi la agent se conecteaza repede. Apoi aplicatie pe mobil de unde ai multe optiuni.
Apoi sunt altii mai mici care folosesc ceva zendesk cu chat,open ticket, calls foarte bine integrate.
foloseste ce e mai bun pt ceea ce vrei tu sa faci nu ce e la moda.
de exemplu mie softurile pt siteuri de socializare au niste probleme ca sa inlocuiasca softurile de forum:
1) se traieste in prezent. accesezi greu postarile din trecut si se ajung la discutii/intrebari repetitive
2) nu poti cita pe cineva
3) nested replay este limitat (vezi de exemplu la facebook poti da replay doar la 1 nivel sub o postare)
4) nu poti schimba structura de comentarii intre flat si thread (nested)
5) bbcode (unele softuri de forum suporta atat bbcode cat si html)
forta softurilor de socializare sta in sistemul de notificari, chat si ajax. dar deja chestiile astea inventate de ei au inceput sa fie copiate de softurile pt forum. de exemplu NodeBB are sistem de notificari si este construit f mult pe ajax.
https://www.youtube.com/watch?v=wVty-kewGII&feature=youtu.be
s-a introdus sistemul de notificari cand cineva iti scrie numele, deja este in cateva softuri de forum, phpBB3.1.x il are ca plugin iar in phpBB3.2.x o sa fie implementat in core.
@dw: Un fel de Siri de-ala are si Vodafone Romania, la fel si ING Romania.
am intrat si io pe forum dar nu gasesc serveru de cs
Daca Windowsul, Autocadul, WordPress, PhpBB si oricare alt soft care au ajuns nr. 1 ca utilizare, au ajuns doar pt ca sunt mai bune decat restul in domeniu lor. Turma nu greseste niciodata.
Te contrazic. In clipa de fata nu mai stiu, dar acum cativa ani phpbb dadea clasa la vbulletin. Il puteai customiza cum voiai tu. Nici erori n-aveai, era mult mai stabil.
lol. fără să il instalezi sau cum?