Tarom știe social media…

Poze făcute cu brichete, fetele alea de la Tarom obosite, aia din dreapta cu o mimă de sictir masiv. De fapt, da, cam așa sunt stewardesele Tarom. KILLAS!!!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Frumoase femei….

    00
  2. Care e faza cu morsa din mijloc?

    00
  3. Au resuscitat-o

    00
  4. la tarom problema nu sunt stewardesele ci avioanele vechi, rable de-a dreptul
    unele cred ca nici nu etanseaza bine, sunt probleme cu presiunea din interior, simti ca-ti explodeaza capul (sa vezi ce interesant e cand mai bine de jumatate de avion e capul in maini pe sub scaune..), la unul a cazut televizorul (cu tub, anii 90 probabil) din tavan, imediat dupa aterizare :|, la altul se misca plafonul in timpul zborului; de scaune rupte nu mai zic (pe motiv ca a fost luat buretele de alt avion si nu se potriveste perfect :))
    am circulat ceva anul trecut…
    a, uitasem, preturi constant mai mari decat altii, lufthansa de exemplu

    00
    • nu etanseizeaza bine?:)) asta e cea mai tare. pai și dacă nu etanseaza bine tu cum mai trăiești? nu e ca și cum te ar trage curentul mai geniule. se cheamă decompresie lenta care da niște indicații piloților, urmează coborâre rapida la o altitudine cu oxigen (10000ft) și aterizare de urgentă. cam așa se traduce ce ai spus tu

      00
  5. or fi surori

    00
  6. Partea proasta la Tarom e ca daca esti pilot nu poti f*** stewardesele ca toti sunt rude in firma aia.

    00
  7. S-au dus pe pulă fanteziile mele cu stewardese. Ms, bă!

    00
  8. Oare cum se simte cineva care arata asa?

    00
  9. Au pus filtru? Au pus..

    00
  10. Da, arata identic cu dna de la ghiseul ANAF/Posta Romana/primarie/etc. Insa nici pe strada, asa in geneneral, nu sunt prea multe fetze zambarete, deci cred ca e de la natie.

    00
  11. Tarom nu prea are nimic in comun cu performanta.
    E doar o alta companie de stat, supra-parazitata, folosita ca taxi de politicieni.
    Acum multi ani zborurile de Luni dimineata catre BRU plecau cu intarziere din cauza euro-parlamentarilor. Am avut ‘norocul’ sa-l prind pe Marko Bela, care a venit cam cu 30′ dupa imbarcare si sa experimentez ‘live’ ospitalitatea stewardezelor.
    Care raspuneau ca „la posta” calatorilor ce intrebau care e problema si daca mai prind conexiunea in BRU iar ulterior erau jenant de slugarnice cu Marko care le vorbea in maghiaza la business class in timp ce traducatoarea care statea in spate, la economy, incerca sa le traduca in RO.
    Nu-i vorba ca se

    00
  12. Tarom nu prea are nimic in comun cu performanta.
    E doar o alta companie de stat, supra-parazitata, folosita ca taxi de politicieni.
    Acum multi ani zborurile de Luni dimineata catre BRU plecau cu intarziere din cauza euro-parlamentarilor. Am avut ‘norocul’ sa-l prind pe Marko Bela, care a venit cam cu 30′ dupa imbarcare si sa experimentez ‘live’ ospitalitatea stewardezelor.
    Care raspuneau ca „la posta” calatorilor ce intrebau care e problema si daca mai prind conexiunea in BRU iar ulterior erau jenant de slugarnice cu Marko care le vorbea in maghiaza la business class in timp ce traducatoarea care statea in spate, la economy, incerca sa le traduca in RO.

    00
  13. Fetze triste „Made in Romania”
    Nimic iesit din comun.

    00
  14. Tarom trebuie sa moara. Cum dracu sa te coste 600 de euro dus-intors pentru 2 persoane pana in Chisinau? Ai 50 de minute de zbor nene.

    00
    • pentru ca pe langa capusat mai sunt
      -aeronavele comapaniei sunt modele diferita si intretinerea costa mult mai mult decat daca erau identice. de ex un pilot de boeing nu stie pilota airbus (si invers) fara cursuri speciale, valabil si pt stewarzi.
      -taxele de aeroport aplicate taromului sunt f mari pentru ca nu poti negocia cand ai 2 zboruri saptamanal
      -viata unui avion nu e calculata in ore de zbor ca si pilotului ci in cicluri de zbor,adica taxi-decolat -zbor-aterizat -taxi. un airbus are speranta de viata de 60.000 cicluri. avioanele tarom se aproprie periculos de „moarte” iar reconditionarea lor ar costa f f mult

      silotia pentru tarom ar fi
      -1 singur model de avion
      -montarea m multor scaune – pret mai mic /calator
      – schimbarea gandirii ca avionul e pt cei speciali , parlamentari si oameni de afaceri in Tarom=avionul poporului :)

      00
    • Pentru o călătorie în timp e chiar moca. Și te mai și aduce înapoi.

      00
    • E scump pentru ca in momentul in care trece granita,ii schimba boghiurile in zbor,pentru ca moldovenii folosesc inca modelul sovietic,cu ecartament larg.

      00
    • asa cum te costa 700 eur de persoana un zbor germania-romania cu lufthansa
      depinde cand si pentru ce iei biletul
      nu e de asteptat sa inteleaga asta prea multi din trupa de comentatori de pe aici care merg cu 12 eur cu ryanair

      00
    • Nu poti sa faci performanta cu o companie sufocata politic ( ma gandesc si acuma cum naiba au furat un motor ).De exemplu stiti cu totii ,cursele Iasi-Timisoara-Cluj au fost anulate…Si din Martie Taromul le preia si cireasa de pe tort Iasi-Cluj nu e direct..cum ma cum ? :D si sa nu mai vorbim de pret…Cu un management prost si cu presiuni nu poti sa faci performanta nu ai cum..pacat de piloti.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.