blogoAutor:
valiluni, 24 iunie 2013, 21:18 3014 10
Românisme din alea românești, în care se aduce un manager privat, care nu este lăsat să lucreze, pentru că românii din Consiliul de Administrație vor să păstreze ei compania. Bonus, este amenințat cu demisia.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
10 comentarii
NOU
#1
PCH
cel mai bun sistem administrativ, politic sau de orice fel nu poate functiona fara oameni de calitate. poti sa iti bati capul sa inventezi mama si tatal procedurilor, verificarilor si organigramelor – daca niste oameni isi pun mintea sa le fraudeze le vor frauda. asta cu manageriatul privat e praf in ochi. romania va muri asa cum traieste: din furt si ticalosie, pt ca asa suntem noi romanii. partea vesele este ca e f posibil ca sa prindem disparitia statului national unitar roman in timpul vietii noastre. suntem prea nepotriviti pentru o lume in care competenta si corectitudinea sunt totusi apreciate.
Partea frumoasa cand „romanii” (vezi director Nicolae Demetriade) o dau in de-astea corporatiste…”e greu pentru cineva din afara sa inteleaga foarte bine daca nu cunoaste limba, legislatia. Are unele probleme de adaptare.”
Adaptarea la „realitatile” romanesti e tot spilul
00
NOU
#3
Perkele
Un singur lucru nu înțeleg, belgianul se plânge ca practic a fost forțat sa semneze anexa respectivă. L-au amenințat cu pistolul la tampla sau pur si simplu nu a avut suficiente coaie sa spună nu?
00
NOU
#4
Gaelex
Belgianul e clar competent, intrebarea e de ce naiba isi pierde timpul intr-o companie de 2 lei ca Tarom in loc sa se duca intr-un mai serioasa?
00
NOU
#5
Paul
Belgianul a reusit in 7 luni ce nu au reusit ceilalti in mai bine de un deceniu.
@Perkele: decizia de a semna reducerea mandatului (singura alternativa la demitere) denota o buna cunoastere a mediului de afaceri romanesc – sectorul public. Omul si-a „castigat” o perioada de 4-5 luni pentru a-si gasi un alt angajament ceea ce la nivelul respctiv nu-i tocmai usor.
@Gaelex – Pentru bani.
In alta ordine de ideei, prin prisma faptului ca Tarom are o mare putere de decizie asupra zborurilor care sunt acceptate pe Otopeni, cam nu are competitie pe zborurile pe care le efectueaza. Si daca competitia exista pe o anumita ruta atunci sunt fortati sa tina un pret plafon stabilit in acord cu Tarom. Un exemplu poate fi FlyDubai, care si-a inceput zborurile catre Otopeni acum un an, si care are preturile un pic mai mici decat Tarom. Pentru ca FlyDubai sa obtina drept de aterizare pe Otopeni, a trebuit sa ofere Taromului preturi de dumping pe serviciile la sol din Dubai prin compania mama Dnata. Pe langa asta, Tarom beneficiaza de tarifuri mult reduse la alimentare pe Dubai. Nu stiu cum WizzAir a reusit sa obtina licenta de zbor pe aceeasi ruta, dar nimeni nu se asteapta la preturi reduse.
00
NOU
#7
Nero
@exvpa: e aceeasi ruta dar nu acelasi aeroport:)
00
NOU
#8
d3lict
@exvpa ceea ce spui tu e la fel de grav ca ideea articolului! Cum Dumnezeu nu s-a sesizat UE? Adica in 2013 operatorul „de stat” cu pierderi imense isi alege competitorii? Aci e rost de o ancheta
00
NOU
#9
Alexandru Cocieru
@Gaelex, unii oameni mai au și o chestie numită „pasiunea față de lucrul bine făcut”, știi?
cel mai bun sistem administrativ, politic sau de orice fel nu poate functiona fara oameni de calitate. poti sa iti bati capul sa inventezi mama si tatal procedurilor, verificarilor si organigramelor – daca niste oameni isi pun mintea sa le fraudeze le vor frauda. asta cu manageriatul privat e praf in ochi. romania va muri asa cum traieste: din furt si ticalosie, pt ca asa suntem noi romanii. partea vesele este ca e f posibil ca sa prindem disparitia statului national unitar roman in timpul vietii noastre. suntem prea nepotriviti pentru o lume in care competenta si corectitudinea sunt totusi apreciate.
Partea frumoasa cand „romanii” (vezi director Nicolae Demetriade) o dau in de-astea corporatiste…”e greu pentru cineva din afara sa inteleaga foarte bine daca nu cunoaste limba, legislatia. Are unele probleme de adaptare.”
Adaptarea la „realitatile” romanesti e tot spilul
Un singur lucru nu înțeleg, belgianul se plânge ca practic a fost forțat sa semneze anexa respectivă. L-au amenințat cu pistolul la tampla sau pur si simplu nu a avut suficiente coaie sa spună nu?
Belgianul e clar competent, intrebarea e de ce naiba isi pierde timpul intr-o companie de 2 lei ca Tarom in loc sa se duca intr-un mai serioasa?
Belgianul a reusit in 7 luni ce nu au reusit ceilalti in mai bine de un deceniu.
@Perkele: decizia de a semna reducerea mandatului (singura alternativa la demitere) denota o buna cunoastere a mediului de afaceri romanesc – sectorul public. Omul si-a „castigat” o perioada de 4-5 luni pentru a-si gasi un alt angajament ceea ce la nivelul respctiv nu-i tocmai usor.
@Gaelex – Pentru bani.
In alta ordine de ideei, prin prisma faptului ca Tarom are o mare putere de decizie asupra zborurilor care sunt acceptate pe Otopeni, cam nu are competitie pe zborurile pe care le efectueaza. Si daca competitia exista pe o anumita ruta atunci sunt fortati sa tina un pret plafon stabilit in acord cu Tarom. Un exemplu poate fi FlyDubai, care si-a inceput zborurile catre Otopeni acum un an, si care are preturile un pic mai mici decat Tarom. Pentru ca FlyDubai sa obtina drept de aterizare pe Otopeni, a trebuit sa ofere Taromului preturi de dumping pe serviciile la sol din Dubai prin compania mama Dnata. Pe langa asta, Tarom beneficiaza de tarifuri mult reduse la alimentare pe Dubai. Nu stiu cum WizzAir a reusit sa obtina licenta de zbor pe aceeasi ruta, dar nimeni nu se asteapta la preturi reduse.
@exvpa: e aceeasi ruta dar nu acelasi aeroport:)
@exvpa ceea ce spui tu e la fel de grav ca ideea articolului! Cum Dumnezeu nu s-a sesizat UE? Adica in 2013 operatorul „de stat” cu pierderi imense isi alege competitorii? Aci e rost de o ancheta
@Gaelex, unii oameni mai au și o chestie numită „pasiunea față de lucrul bine făcut”, știi?
Tarom este un dinozaur, trebuie vandut si schimbat din temelii. Am lucrat cu ei si trebuie schimbati si oamenii de jos nu doar top management….