Țara asta nu o să se facă bine niciodată, cel puțin nu cu oameni ca ăștia #4

Un cetățean trece cu o mașină de firmă (G4S) peste liniile de tramvai. Ce învățăm de aici:

  1. peste câteva luni, mașina aia va avea nevoie de reparații capitale. șoferul va da din umeri, că nu își dă seama, pe bune, ce s-a întâmplat, că el a mers atent cu ea. asta e boala românului care primește ceva pe mână: să distrugă acel ceva. nu contează ce e, poate fi o bilă de metal, treaba lui e să o distrugă, pentru că “au ăștia bani, dă-i naibii”.
  2. vedeți acum de ce nu poți cumpăra mașini non-premium din România? pentru că nu drumurile distrug mașinile, șoferii idioți o fac.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. 4×4 si garda inalta. Urmatorul va sti ca se poate fenta asa coloana.

    00
  2. Rev it like a rental…

    00
  3. fa o fapta buna si suna la g4s..

    00
  4. B 116 GFS
    sa apara in google, nu se stie cand e nevoie

    00
  5. Dap, super nasol. Plin de haiduci ca asta peste tot.
    Cat despre topicul cel mai evident – sa razi ca prostu’ cand tu habar n-ai sa vorbesti… Rupo(!), ca-i de firma! N-are cum, sa moara mama!

    00
  6. Mi se pare mie, sau cineva n-a vrut să supere G4S și a șters pagina de pe trafictube?

    00
  7. Avea de ajuns la interventie.
    Cand ajunge in 4 minute nu va mai plangeti.

    00
  8. era unu legat cu lantul de linia de tramvai

    se apropie un trecator si intreaba

    – sunteti de la greenpeace?

    – nu

    – …?

    – m-a lasat nevasta

    – si nu putea sa va lase in alta parte?

    00
  9. e masina de interventie si as paria ca trebuia sa ajunga la locatie, contractual trebuie sa acopere un anumit timp. Asta in ideea ca sefii vor „aproba” scurtatura din video.

    00
    • da, de asta toate firmele astea de interventie sunt kamikaze in traffic. omoram colegii de traffic dar macar sa ajungem in 4 min la client :|

      00
  10. Ala de rade e un dobitoc, sa se mai uite in plm pe youtube-ul ala si o sa vada ca-n Rusia sau alte tari fac soferii asta zilnic, ne miram ca niste vaci doar ca-n Brazilia te lasa in putsa goala in momentul asta sau te ameninta cu pistolul. Stop a Douchebag si o sa vada si el cum calaresc zilnic sinele de tramvai soferi d-astia.

    00
  11. Nu ştiu dacă e cazul aici, da’ ai mai avut topicu’ ăsta. Patronului nu îi pasă! El vrea viteză, îl doare în cur de rabla agentului. Dacă un agent de vânzări/distribuţie îi face 50 de magazine având grijă de maşină şi altu’ îj face 100 de magazine şi rupe maşina tot la trei luni, al doilea e mai bun. Reparaţiile alea ar trebui să fie capitale, dar nu sunt. Sunt cât să nu se-mprăştie maşina. Cu banii economisiţi pe un agent cumpāră altă maşină în trei ani. Să nu mai zic că mai mulţi agenţi=mai multe maşini. Logic, mai bine angajaţi mai puţini, mult de muncă, grabă, accidente şa. Dă-le dreq de gioarse, că oricum tot agenţii îşi riscă viaţa cu ele!

    00
  12. Mie tare mi se pare comentatoarea din clip: „n-are cum, sa moara mama!”:)))))

    00
  13. Hai ca mi-a placut… haz de necaz fin. Ce ras contagios are tipul ala „RUPOOOO ca-i de firma… „😁

    00
  14. NOU
    #25

    in primul rand inveti sa nu cumperi masina de firma

    00
  15. Cel mai probabil masina aia e inchiriata. Iar la final de contract, managerul de parc auto va fi iepuras. Adica ceva la modul: Este surprinzator ca au cedat suspensiile la doar 40.000 KM pentru ca domnul care conduce aceasta masina e un tip serios, cu familie….

    00
  16. Subaru nu e AWD?Pt arat?

    00
  17. Dacă s-ar fi auzit cântând: ‘Everyone drives a Duster’ aș fi zis că e reclamă.

    00
  18. Va multumim pentru sesizare, incidentul semnalat va fi investigat cu prioritate si vor fi luate cele mai severe masuri disciplinare.
    Ne cerem scuze pentru comportamentul inadecvat al soferului nostru si va asiguram ca acest incident nu este reprezentativ pentru operatiunile curente ale G4S. Compania noastra respecta standarde stricte, atat in Romania cat si la nivel global, in ceea ce priveste conduita in trafic a angajatilor nostri, indiferent de conditiile de trafic si de gradul de urgenta al misiunilor de interventie.
    Rolul nostru este de a acorda sprijin acolo unde este nevoie de noi, de a proteja vietile si bunurile clientilor nostri, de a genera stabilitate si securitate in societatile in care operam. Situatii precum cea semnalata nu caracterizeaza munca de zi cu zi a sutelor de colegi care sunt dedicati misiunii G4S, ceea ce face cu atat mai important faptul ca ne-ati adus la cunostinta aceasta problema, pentru a o putea corecta si mentine astfel standarde inalte la care operam.
    Va multumim inca o data pentru acest lucru!

    00
  19. Macar stim ca Duster e foarte capabil in off-road urban.In alta ordine de idei soferul Daciei e un mare idiot.Cu Foresterul nu cred ca poti sa treci pe acolo din motive de unghi de atac.

    00
  20. Postul asta e trolling? Comentariile astea sunt trolling?

    Vai ce grav, un sofer al unei masini a unei firme din Romania merge pe liniile de tramvai.

    Chiar credeti ca sefii lui si ai altora nu stiu ca asa fac angajatii? Chiar credeti ca sefii aia nu merg la fel?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.