Sunday PR nu vrea să ne spună de ce CRBL fură tot ce prinde și pune pe pagina lui de Facebook

update: Sunday PR se ocupă de Giftology, cei care aduc kendamele, nu și de Eduard CRBL. De el se ocupă Antena Group.


Îl știți pe Eduard CRBL, e un băiat care făcea muzică la un moment dat, dar acum nu mai face, așa că a devenit purtătoarea de cuvânt a unui brand de kendame, numit, foarte original, Kendama originală. Știu, credeați că un om în toată firea nu putea să se apuce de un joc de copii, dar CRBL nu e nici foarte deștept, dar nici foarte fraier, așa că s-a apucat pe bani de asta.

Partea tristă e că copiii, ăștia care se joacă cu kendama, nu știu cine e CRBL. Mă rog, poate îl știu ca ăla care fură poze de pe net și le pune pe pagina lui de Facebook.

Zilele trecute, Sunday PR îmi trimite un comunicat de presă:

În primele 6 luni ale anului 2017, românii au cumpărat peste 200.000 de jucării Kendama originale de la producători de top. Cel mai activ promoter al jucăriei japoneze în România, CRBL, a devenit în această vară ambasador al brandului Kendama USA, cel mai puternic producător de Kendama originale din lume. În noua calitate de ambasador, CRBL va continua să promoveze la nivel național Kendama în rândul tierilor și va prezenta la scară largă beneficiile utilizării de produse originale Kendama USA.

Echipa Giftology a adus pentru prima dată Kendama în România în noiembrie 2015 si primele rezultate au fost pozitive așa că au continuat să acorde atenție acestei jucării, extinzand in mod constant gama de modele si organizand evenimente de promovare impreuna cu CRBL.

Am întrebat politicos ce au de spus la faza cu ciorditul de poze, pe unele chiar punându-și numele fără să fie ale lui, și nu au un răspuns.

Da, știu că pagina lui nu e administrată de el, dar e artist, are vagi cunoștințe de drepturi de autor, nu pot să cred că nu s-a întrebat niciodată “bă, dar voi de unde luați pozele astea pentru pagina mea”. Așadar, e ciorditor și ticălos.

Poză din comunicatul de presă: copilul din imagine e CRBL.

CRBL

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Eduard este artist nu se coboara la nimicuri din acestea cu drepturi de autor, poze furate, spalatul regulat sau cu raspunsuri catre hateri.
    Se vede clar ca Zoso este invidios, pentru ca avea in plan sa bricoleze 200.000 de mii de kendame.Practic si-a pierdut afacerea.
    #kendamameaestemaimare #mafiakendamelor #hater

    00
  2. „va prezenta la scară largă beneficiile utilizării de produse originale Kendama USA” – e gata treaba baieti, e momentul sa ne inscriem repede la colonizarea Marte.

    00
  3. Iata si raspunsul la articolul cu „ce le vindem tinerilor”.

    00
  4. Mi-a zis ala micu sa ii cumpar si lui una si m-am bucurat imens ca al meu e barosan . M-am dus sa ii iau si cand colo Kendama nu e sabie :(

    00
  5. Beneficiul utilizarii unei Kendame originale este ca nu se rupe ata sau…?

    00
    • … e exact atat de mare beneficiul ca in cazul pozitionarii a doua bile de biliard una peste alta… poate in cazul bilelor de biliard e infinit mai mare… dar prostia umana, e si ea destul de mare.

      00
    • NOU
      #8

      stai: beneficiile utilizarii kendama originala este ca nu se mai rupe ata. si nu mai trebuie sa pleci din casa alor tai. si nici sa iti cauti de munca.

      00
    • E mai bine sa ti se rupa ata, altfel te doare al dracu de fiecare data.

      00
  6. Probabil ii iese si lui de un pișcot, eu nu cred ca e prost, isi creste influenta in rândul copiilor iar peste 10 ani cand pustii vor avea drept de vot va intra in politica la fel ca Mihai Sturzu ex. HI-Q.

    00
  7. Ok, și au trimis comunicat ca să ce? Adică cine pendula mea ar publica un comunicat despre kendame???

    00
  8. ce dracu mai e si kendama ???

    00
  9. … s-au importat 200000 din care 150000 inca sunt pe rafturile magazinelor si nu se vor vinde niciodata… concluzia … romanii au cumparat 200000 de Kendame. Penibilitate de raspuns ce ai primit.

    00
    • Mi-am pus reminder la anul sa ma uit la datele lor financiare. Vindeau o bucata cu mult peste 10 euro asa ca trebuie sa vedem o cifra de peste 2 milioane euro… doar zic

      00
  10. CRBL nu era dansator intr-o formatie muzicala al carei sef era Smiley?

    00
  11. Face si omul ce poate sa manance si gurile lui :))

    00
  12. N-ai mai scris de asta acum ceva timp si dupa s-a apucat sa puna la sursa pinterest?

    00
  13. Fura note muzicale cu moga, acum fura poze si cuvinte. Kenda-m-as!

    00
  14. Face si el un ban cinstit. Crezi ca lui ii pasa ce se publica pe pagina aia de Facebook? Bani sa iasa.

    00
  15. Cerebel mai apare si pe niste Cd-uri educative pt copii de gradinita… Ceva cu Tigrul sanatatii…

    00
  16. LA REPLICĂ – articol Zoso.ro ”Sunday PR nu vrea să ne spună de ce CRBL fură tot ce prinde și pune pe pagina lui de Facebook”

    Având în vedere articolul publicat pe Zoso.ro cu titlul ”Sunday PR nu vrea să ne spună de ce CRBL fură tot ce prinde și pune pe pagina lui de Facebook”, pentru o informare corectă și obiectivă a publicului, în virtutea dreptului la replică, solicit publicarea următoarelor precizări:

    Pagina de Facebook Eduard CRBL reprezintă spațiul virtual în care eu, Eduard Mihail Andreianu, cunoscut sub numele de scenă CRBL, comunic cu fanii. Fotografiile postate pe această pagină provin, preponderent, de la fani, de pe platforme de imagini stock, precum 123rf.com sau Shutterstock.com, cu care s-a încheiat, contra cost, un abonament lunar, dar și de pe marile rețele de socializare, cele mai multe dintre ele fiind meme-uri care au devenit virale la nivel internațional.

    Nu îmi asum drepturile de autor pentru fotografiile postate pe pagină, motiv pentru care nici nu îmi pun semnătura pe nicio imagine, iar sursele de proveniență ale fotografiilor sunt menționate și pe Facebook, la secțiunea ”About”, care cuprinde informații despre pagină.

    Am deschis pagina de Facebook din mai 2010 pentru a fi mai aproape de fanii mei și pentru a împărtăși cu ei gândurile bune, imaginile care m-au surprins sau meme-urile care mi-au descrețit fruntea. Comunitatea nu doar s-a extins de-a lungul timpului ci, totodată, a devenit, tot mai închegată, fiind formată preponderent din tineri, cu vârste sub 34 de ani.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.