Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. NOU
    #1

    „Sefu’, ştii cum e
    treaba cu banii…”

    Normal ca stiu: imi dai bani, nu-ti iau permisul.

    00
  2. La final de an vad ca pe toti furnizorii de tv ii apuca nebunia..Ba scoatem aia, ba ii luam inapoi..Singurii pe care nu ii intreaba sunt clientii..

    00
  3. Sa-si faca fiecare televiziune propriul sistem/satelit de furnizare.

    Cand stirea 5 va fi reala stirea 4 nu va mai exista.

    00
  4. da de ce sa nu plateasca statul roman despagubiri, ca huidu s-a nascut cand era interzis avortul?

    00
  5. @raul raul intotdeauna vor exista companii de asigurari care vor face tot posibilul sa nu plateasca

    00
  6. Prosteveul se prinde bine merci cu antena de camera in aproape orice oras din .ro. In Bucuresti se prinde si varianta HD pe „digital”; deunazi am numarat de fapt aproape 20 de posturi care se pot prinde cu antena de camera in Bucuresti; probabil ca in lipsa doamnei as renunta de tot la cablul tv… si la televizor, cu totul :P

    00
  7. Ironic e că Loredana şi dansatorii prosteveului fac reclamă pe canalele trustului la Romtelecom. Contractul e contract. :)

    00
  8. Acum nu vreau sa tin partea romtelecom dar totusi:
    1.cand triplezi tarifele de la 4 mil euro la 12 mil euro fara sa intrebi clientii ori esti sigur ca toata lumea vrea sa se uite la tine ori esrti prea arogant.In momentul in care ceri atatia bani in plus clientilor ar trebui sa-i intrebi daca vor sa ii dea sa se uite la Maruta.
    2.Continutul de care vorbeste pro se refera probabil la formatele de emisiuni cumparate din afara si aplicate in stil romanesc gen dancing with the stars.Da,au audienta,dar pentru cat timp si cine ar plati bani in plus sa se uite la ele.

    00
    • @delavrancea: ei şi-au făcut calculele că lumea cam vrea să se uite la ei. deci, presupunerile tale cu măruţă sunt stuff sunt corecte, dar inutile pentru publicul lor.

  9. Pe astia cu iglu-uri pe roti i-as sanctiona drastic.

    00
  10. la ala cu masinile mi-a placut foarte tare de cei cu zapada pe faruri „vaaai, cred ca am facut o greseala”

    00
  11. Sunt de acord cu @delavrancea

    @zoso – Crezi ca publicul tinta al acelor emisiuni vor plati pentru a continua sa le urmareasca?

    Si ca o paranteza, PROTV nu intra intr-un cerc vicios negativ pentru ei? Pierd telespectatorii ROMTELECOM, pierd auditenta, adio contracte de publicitate, adio business ?!?

    00
  12. @zoso

    Totusi nu pot sa nu observ razboiul dintre televiziuni si companiile de cablu din ultima perioada.Prima data antena1 vs rds.Dupa aceea discovery vs rds.Acum protv vs dolce.Sunt prea multe cazuri sa fie doar o coincidentaE un trend care arata ca televizorul nu mai e la fel de cautat ca odinioara.Cablistii nu fac altceva decat sa raspunda dorintelor clientilor:televizor+internet de mare viteza+abonament la telfon ieftin.Cu mare accent pe ieftin.
    CUlmea ca desi lumea nu prea mai pare interesanta astia din televiziuni cresc tarifele constat.O sa aiba la un momendat surpriza ca oamenii sa nu mai ceara telvizor in pretul unor abonemente de genul celor oferite de rds/rcs ci doar celular si internet.Sa vezi atunci distractie

    00
  13. Sa fie vreo legatura cu stirea-zvon de acum vreo 2-3 saptamani, cum ca Sarbu s-ar fi mutat la Rcs-Rds? Si ca dupa 1 ianuarie va fi urmat de mai multi angajati fideli din Pro TV (in frunte cu Andreea Esca)?

    00
    • @George: da, şi eu aş renunţa la a fi CEO-ul unei companii internaţionale ca să conduc o companie românească. gen, mai ţine cineva minte Kanal D? venit in românia cu superbani, au supt-o original.

  14. @delavrancea – eu nu am cautat ieftin. Eu dupa faza cu disputa Discovery – RDS am renuntat la contract si m-am mutat la Romtelecom pentru cel mai scump abonament. Am plecat de la 61 RON la 125 RON.

    00
  15. Când îţi scade numărul de clienţi, ai două variante de aţi creşte sau măcar menţine nivelul veniturilor:
    – creşti calitatea produselor/serviciilor pentru a mări baza de clienţi
    – creşti preţurile aplicate fraierilor care au mai rămas

    Companiile de stat aplică întotdeauna a doua variantă. Se pare că uneori la fel procedează şi cele private.

    00
  16. @Andrei M

    Bravo .macar lupti pentru ceea ce crezi.Eu personal nu m-as fi obosit dar totusi e bine ca iei atitudine.

    00
  17. Poate ma insel, poate nu, dar nu prea am citit mai pe nicaieri o comparatie dintre veniturile acestor televiziuni din publicitate (care e posibil sa fie in scadere) si curajul lor de a cere mai multi bani acolo de unde pot. Astfel de actiuni ale producatorilor de continut imi dau mie impresia ca e foame mare in randul lor si cauta sa mulga cat mai mult de oriunde

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube