Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Cumpar pe cat pot de mult online insa sunt momente cand ma vad nevoit sa bălăuresc prin magazine intrucat descrierile produselor din online sunt incomplete sau lipesc – si atunci e nevoie de touch&feel.
    Sau chestie recenta, ghetute pentru kinder. Am comandat online de la Ecco niste ghete 33 (pentru ca el poarta 33) si surpriza: erau mari. Si pana la urma tot a trebuit sa-mi urc posteriorul in masina si sa ma duc in magazin fizic.

    00
  2. Mai postase cineva pe FB mizeria aia de la „Uniți Salvăm România” și o să las aici cam același comentariu pe care l-am lăsat și acolo.
    Pagina originală „uniți salvăm” are vreo 50000 de like-uri și e apărută pe 4 sept. 2013. De atunci și până acum direcția e cam aceeași, sunt axați pe chestii ecologice și cu un mesaj destul de echilibrat zic eu. Cam cum ar trebui să arate membrii unei societăți civile, fără a fi radicali.
    Asta, cu „uniți salvăm România” e apărută câteva zile mai târziu, pe 8 septembrie 2013, are doar vreo 6000 de like-uri pe facebook și mesaje de genul celui de mai sus. Că doar era tare greu ca un aparat de propagandă cum e ăla al rușilor să confiște o mișcare fără lideri apărută spontan.

    00
  3. oamenii cumpara offline cand comertul online e de rahat. Acu’ la haine pantofi etc marimile variaza de la producator la producator, dar asta e alta branza.

    00
  4. Un singur comentariu fac: am colega care nu vroia sa faca scoala de soferi pt ca toti aveau Logan-uri. Ea vroia ceva de genu: „A Class daca se poate” :D

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube