Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

138 comentarii

  1. La 6 este ca în bancul cu românul care își schimbă numele în Istvan ” ca să moară unul de-al lor ” .

    00
    • E fake news

      00
    • NOU
      #3

      Ce e fake news? Ca ala a mintit sau bancul cu romanul? Daca e fake news, de unde stii ca e fake news? Hai nu tine doar pentru tine, impartaseste-ne si noua cunostiintele tale…

      00
    • Hai Krakatau , erupe, nu ține în ține!

      00
    • @Mircea Stai ca inca nu i-a venit scriptul cu ce are de zis de la Kremlin via Soseaua Kiseleff. E abia la inceput de tura.

      00
    • „Ce e fake news”
      simplu – nu exista nici un om care sa isi fi schimbat numele in Istvan.

      00
    • este fake news…exact asa cum il descria Razvan acum 2-3 articole: exagerarea unei stiri si intamplari ca sa apara „eroul”

      plm….incercati sa va imaginati momentul: cu ultimile puteri, rasufland prin tuburi, cu paloarea mortii peste chipul plapand…tanarul ii face un semn doctorului si cu ultima suflare ii spune „e fals” si-si da duhul horcaind

      nu „mama”, nu „doamne iarta-ma, nu „salveaza-ma” ci „e fals”

      si cui? nu unei asistente ci fix doctorului….ca la cum e UPU/ATI fiecare pacient are cate un doctor langa el….

      mai da-le-n plm de ziare si de stiri

      00
    • NOU
      #8

      @Atilla: nimic nu e mai periculos decat un prost care crede ca stie el niste chestii…

      00
  2. 5. eu zic ca e din cauza ca britanicii sunt trantori.

    00
    • Asta zic despre noi ăia din Sri Lanka (și alte țări din Asia) care vin să muncească pe șantier aici: dacă românii nu ar fi fost niște trântori nu ar fi avut ocazia să lucreze în UE pentru salarii mari.

      00
    • Si nu e adevarat? Cate posturi libere sunt in tara si cati someri sunt?

      00
  3. 3. So it begins…

    00
    • De pe site-ul ministerului (https://www.moh.gov.sg/news-highlights/details/update-on-local-covid-19-situation_5_October_2021) :

      9 more cases have passed away …… Amongst them, 3 had been unvaccinated against COVID-19, 2 had been partially vaccinated and 4 had been vaccinated. All of them had various underlying medical conditions.
      Over the last 28 days, …… 68 have died, of whom 32.4% were fully vaccinated and 67.6% were unvaccinated/ partially vaccinated.

      Desi au o gramada de numere pe acolo, nu exista alte date publicate din care sa se poata face o comparatie vaccinati vs nevaccinati. Iar cele de mai sus iarasi nu sunt relevante pentru ca nu se specifica ce inseamna „medical conditions”.

      Decese in general peste 60 de ani si cateva peste 40, spitalizari in toate grupele de varsta, inclusiv copii, oxigen si terapie intensiva peste 19 ani, creste procentul cu varsta.

      00
    • „record de morti in singapore”. E misto textul asta. Suna asa…grav. E record in pula mea.
      cat e recordu? 9!

      00
    • @animaloo

      Pai tocmai ce ziceam eu ca Hotnews joaca pentru antivaxeri. Cuvântul „record” este în titlu. Adică ramane în memoria cititorului. Este indexat de motoarele de căutare cu AI.
      Partea proasta e ca asemenea tehnici de influențare a cititorului au început sa apară și prin articole științifice ba chiar și prin documente cu caracter normativ (legi, ordonanțe, dispoziții)…

      00
  4. 6. Medicul care i-a dat certificatul pe nașpa va face pușcărie… și pe urmă m-am trezit, că e ora 8 și începe o nouă zi de lucru.

    00
  5. 7. „Căsătoria și nașterea sunt amânate mai ales în mediul urban deoarece, aici, tinerele femei preferă să prelungească perioada de școlarizare, urmând forme de pregătire specifice nivelului de educație terțiar: licență, master, doctorat, postdoctoral”, conchide specialistul ieșean.
    Deci ar fi mai bine ca romancele sa stea dracu’ acasa sa toarne copii, nu sa se duca la scoala! Ramane proasta, dar are cine sa-i aduca un pahar cu apa la batranete. Cu ce-l creste? Lasa, ca are grija dumnezeu.

    00
    • Explică ce-ai spus mai sus unora cu mentalitatea: unde sunt 5, mai pui o bucată de carne și o cană cu apă și mai faci o porție de ciorbă.
      Discuta Vali mai demult o chestie cu oala mare de ciorbă. Zicea niște chestii de bine.

      00
    • Ale dracului doctoratele astea, cum au decimat ele populația țării.

      00
    • @Zarax ce te face să crezi că fetele vin la facultăți pentru educație, mai ales ținând cont de calitatea învățământului românesc? Eu știu că vin să … se dezvolte personal ;)

      00
    • Astia care fac studiile lui peste nu spun ca de fapt costurile de a creste 1-2 copii sunt prohibitive pentru o mare parte a populatiei. Este greu sa gasesti locuri la cresele si gradinitele de stat, iar tariful pentru o gradinita particulara este in jur de 2000 de lei.
      Daca ai 2 copii trebuie sa platesti 4000 de lei, la care mai adaugi 2000 de lei chiria.

      Pentru 2 parinti tineri este destul de dificil sa castige suficient incat sa acopere toate aceste costuri.

      00
    • Cum dracu’ a facut mama mea patru copii, facultate (a fost „șefă” chiar), până a ajunge șefă a locuit aproape la țară (margine de oraș) în noroi?
      Ce dracu’ au avut in plus mamele noastre, aceste SuperWoman ale timpului lor?
      N-are cu ce sa-l creasca… un kil de orez e 3 lei, un litru de lapte e 3 lei, o paine e 1 leu, un kil de pui e 5 lei… Cum naiba am crescut noi, cand pe bune nu se găsea mancare, nu erau posibilități, pe vremea epocii de Aur?
      Zi ca nu vrei copii pentru ca vrei sa te distrezi. Zi asta si suntem ok, aia e. Nu o arde ca nu poți, ca nu ai posibilități, putoare!

      00
    • Cristici, nu mai comenta aiurea.
      Pe vremea aia era altfel (nici macar prezervative nu se gaseau).

      00
    • @cristici „Cum dracu’ a facut mama mea patru copii” -> simplu, s-a futut de cel putin 4 ori (in caz ca nu sunt si gemeni)

      si daca nu ma crezi, intreab-o pe ea. intreab-o cum de a „vrut” 4, nu 3, nu 5. si vei primi unul din raspunsurile clasice:
      1. asa a vrut Dumnezeu -> si atunci e clar ca nu a gandit prea mult treaba
      2. erau alte vremuri, maica -> si asta se traduce prin „cine dracu a vrut atatia…dar se mai intampla si accidente”

      in cazul in care nu mai este in viata -> e ok, poti ramane cu parerea ca asa erau femeile atunci, isi doreau sa fie producatoare si astea de acum vor numai distractie

      00
    • Stie Attila cum a stat treaba.
      Doar pentru a vedea cat de varza esti, mama mea si-a dorit copiii. Ne si spune ca „a zis ca fac copii până iese si un baiat”.
      De ce sa nu mananci rahat cand poti sa manaci un rahat.
      Da, posibil că daca baiatul sa fi fost primul sau al doilea, sa nu fi facut 4 copii. Ideea e ca femeia a luat in calcul, dupa primii, sa mai creasca si altii.
      „A woman with a plan.” un fel de SuperWoman, in datele lui 2021, se pare.

      00
    • Cristici, cum s-a descurcat mama cu 2 copii!? făcea naveta la dracu’ cu cărţi în mijlocul nicăierului, nici măcar satul principal al comunei.
      tata avea grijă de noi dimineaţa, că avea ore după-amiază, pleca de acasă cât putea de târziu şi-l aştepta directoarea-n poartă cu deştu’ pe ceas, „iar ai întârziat tovarăşu’ B” (peste ani, când a avut de crescut nepot şi-a cerut scuze, ea a adoptat o fetiţă măricică, 7 ani), venea mama la un moment dat, ne găsea plângând în pătuţurile alea cu gratii, trăgea şi ea o tură de plâns că nu ştia ce să facă mai întâi.
      mai stătea câteva ore la cozi, mai pe seară o schimba tata. ne căra cu ea la cozi, frate-meu a luat aşa varicelă şi ea nici nu şi-a dat seama, pt că atunci când era foarte mic făcea alergii şi la aerul de respirat.
      n-avea timp să stea (acum puţini ani aproape a intrat în depresie pt că a trebuit să stea din cauza unor probleme de senătate), n-avea timp de un hobby, n-avea timp de o plăcere, n-avea timp nici să-şi dea seama care-s gândurile ei. azi ne mai reproşează din când în când că ea s-a sacrificat pentru noi.

      cum ne-au crescut?! tata şi acum îşi aminteşte cum am comentat într-o seară că „doar pâine cu dulceaţă avem de mâncare!?” şi-s cca 35 de ani de atunci. avem probleme cu dinţii, stomacul, carenţe de calciul şi alte chestii din cauza lipsurilor din copilărie (deşi nu-mi amintesc să mă fi culcat cu burta goală).

      ce e aşa grav să vrei să ai o viaţă personală!?, să vrei să-ţi faci plăcerile?! de ce am alege o viaţă în care la final să reproşăm copiilor noştri că ne-am sacrificat pt ei!?
      dacă părinţii noştri au ales sau au fost obligaţi s-o facă, noi de ce ar trebui s-o facem neapărat!?
      omenirea a ajuns la 8 miliarde de indivizi, nu e în pericol să se stingă.

      mă întorc la lucru, că am ne nu mai ştiu cum mă cheamă, dar faza cu mamele noastre chiar m-a scos din toate săritele.

      00
    • cristici, explicatia ” am facut 6 proaste pana mi-a iesit un fat-frumos” nu e explicatie de mama. e orice altceva, da’ nu e de mama

      00
    • @Cristici, mama ta a avut asa:
      1. Cresa si gradinita gratuita pentru copii;
      2. Casa si loc de munca garantate de stat (chiar daca nu cele mai bine, dar tot erau garantate);
      3. A trait intr-o societate care incuraja femeile sa aiba cat mai multi copii si mijloacele contraceptive nu prea existau.

      00
    • @Cristici, de la trei copii in sus te trecea proful examenele obligat fortat, ca altfel il chema partidul sa dea explicatii. Si aveai si prioritate la repartitie.
      Poate mamei tale chiar i-a placut cartea, poate mamei tale i s-au dat toate examenele pe tava. Poate mama ta si-a trimis copiii la bunici, poate mama ta si-a educat copiii cu cureaua. Poate mama ta putea lasa copiii in strada pana la apus, in timp ce ea isi facea treburile prin casa.

      Eu ma uit la babele din vechile blocuri comuniste care acum urla la copiii care se joaca pe unicul petec verde din zona. Estimez ca sunt cam de varsta mamei tale. Sunt sigura ca multe au copii si poate nepoti. Cum de-s asa acre si urasc cu atata pasiune copiii daca au crescut atatia?

      Bine ca e orezul ieftin.

      00
    • bea, acum comenteaza despre tanti Sanda de la Codaiesti. A aparut si in presa centrala a vremii: mama eroina. 11 copii.
      Toti, absolut toti copiii ei sunt realizati: IT in Canada, fermier in Romania, fermier in Franta… unul nu e ratat.
      Unsprezece copii. Hai, baga niste „logica” de-a ta pe ea.

      00
    • 1. Cresa si gradinita gratuita pentru copii;
      Imi aduc aminte ca ma duceam cu sora mea sa o luam pe nepoata de la gradinita. Eram niste rupti in cur, imediat dupa revolutie (1994), se statea la cozi la lapte si paine. Nu eram bogati deloc, dar la gradinita se putea merge.
      Nu mai stiu, s-a schimbat ceva intre timp? „Gradinita nr., 9, cu program prelungit” e tot acolo, tot plina de copii. E de Stat, banuiesc? Acum e pe bani multi?

      2. Casa si loc de munca garantate de stat (chiar daca nu cele mai bine, dar tot erau garantate);
      Munca la corporatie e aproape garantata. Ai „drepturile angajatilor”, legislatia te protejeaza. Angajeaza-te cu contract permanent, si vezi ce greu devine sa te dea aia afara.

      3. A trait intr-o societate care incuraja femeile sa aiba cat mai multi copii si mijloacele contraceptive nu prea existau.
      Da. Aici ai dreptate. Societatea incuraja familia, azi nu mai face asta, dimpotriva.
      Problema mea e pentru acest „dimpotriva”. Nu numai ca nu se incurajeaza familia, dar e „câh!!!” sa ai copii.
      Aia care spun „câh!!!” sunt fix ca aia de la Coalitia lu’ peste, cu interzicerea avorturilor. Au acelasi impact in media, dar de sens contrar. Asta e problema care ma face atat de vehement in a sustine familia. Si avorturile. Si sa nu ai copii, si sa ai copii. Sustin LIBERTATEA de alegere.

      00
    • nu-mi dau seama daca trolezi sau nu, dar mai incerc o data: mi-am cunoscut doua strabunici. ambele facusera 5 copii. ambele vaduve dupa razboi. uneia i-au ajuns toti 5 copiii ingineri(inclusiv fetele). cealalta si-a ingropat 4 din 5 copii in sicrie mici mici si pe al cincilea inainte de a iesi la pensie.
      excepțiile sunt excepții, cristici.

      nici în Moldova nu era așa comun să faci 4 copii. chiar și epoca decrețeilor avorta lumea în draci și care n-aveau bani sau pile abandonau copiii prin orfelinatele alea minunate. crezi că după 2-3 decenii de pauză au apărut din neant ginecologi care știau să facă chiuretaje imediat ce s-a terminat comunismul?

      știi cum zic snowflakeșii ăia: check your privilege. cunosc la prima mână sărăcia aia groaznică din Moldova anilor 90. mă bucur că tu ai avut o copilărie frumoasă, dar ori ești o excepție ori ai mai șters din amintiri.

      00
    • S-a putut atunci, deci am dreptate: nu vreti copii nu pentru ca nu puteti, nu va lasa societatea, ci pentru ca vreti „timp pentru voi”. E ok, foarte bine.
      Acum va puteti opri sa mancati rahat ca „societatea nu ofera posibilitati”, in era masinilor de spalat pecare le pornesti din mobil, a cuptoarelor cu microdude, in era aspiratoarelor care merg singure, in era alora de-ti aduc mancarea sub nas doar comandand pe mobil… in aceasta era, puteti sa va opriti din „eu as face copii, dar nu am posibilitati”?
      Lasati ipocrizia. Daca vrei copii, ii faci. Daca nu vrei, nu-i faci. Atat. Simplu. Copiii din 2021 se cresc muuuuult mai usor decat aia din 1981.
      Nu mai mancat cacat cu „noi am vrea dar…”. Nu vreti. Si e ok, nu e mare nevoie de copii.

      00
    • ”Nu mai stiu, s-a schimbat ceva intre timp? “Gradinita nr., 9, cu program prelungit” e tot acolo, tot plina de copii. E de Stat, banuiesc? Acum e pe bani multi?”

      Nu știu cum e în orașele mai mici. Am înțeles că prin unele părți te roagă să duci copilul la grădiniță. În București e invers. Am 2 grădinițe în zona mea și mi-a fost refuzat copilul la ambele. Natalitate se duce naibii, dar la grădinița de la 2 blocuri distanță, din 60 de locuri, copilul meu nu a avut loc.

      În fiecare dimineață, în schimb, sunt mașini care lasă copii. Presupun că nu vin de la blocurile de lângă grădiniță să îi aducă, ci din alte părți. Eu locuiesc în sectorul 4. Presupunerea mea e că cei din Popești Leordeni/Dimitrie Leonida, care nu au grădinițe în zonă, și-au făcut vize de flotant și își aduc copiii aici în sector. Cu șpagă, bineînțeles.

      Am scris email-uri și către grădiniță și către inspectorat și nu m-a băgat nimeni în seamă. Nu există o departajare, niște motive transparente pentru care unii copii sunt admiși sau respinși. Există un singur criteriu: cum vrea mușchiul directoarei. Și mușchiul ei vrea după cum e plătită sau obligată de alții, că are și ea obligații către ”prietenii” din partid, primărie etc.

      Costurile pentru a crește un copil nu sunt mari. Eforturile pentru a rămâne pe latura morală a societății sunt imense. Eu nu am vrut să dau șpagă. Alții au făcut-o, chiar dacă asta înseamnă că au furat locul altor copii.

      00
    • Am macar trei cupluri in grupul meu de oameni care au decis ca nu vor copii. Atat, simplu: Nu ne dorim copii. Foarte bine. E ok. Nu se plang ca ei ar vrea, dar… „Nu ne dorim copii.” Cinstit.
      Nașul meu de botez nu a avut copii, fratele lui bunicu’ nu a avut copii, nenea Evdochim (apare intr-o pictura de Cornel Baba) nu a avut copii. Foarte bine, a fost viata lor.
      Faptul ca noi le aprindem o lumanare la cimitir, cand mai mergem la mortii nostri, e detaliu. Oricum nu conteaza acest fapt, cu sau fara noi, ei tot morti sunt.
      Nu e nasol sa nu iti doresti copii. Dar nu zi „societatea, posibilitatile nu ne permit”… pentru ca iti bati joc de parintii si bunicii tai.

      00
    • „check your privilege.” e cand scii mesaje de pe ultimul model de telefon, mesaje in care „societatea nu ne lasa sa… noi am vrea, dar societatea e cum e.”
      „check your privilege.”… ii aduce curierul mancare sub nas, dar plange ca el ar vrea, dar e constrans sa nu.
      Amuzant.
      mai incerc eu o data: Nu va mai plangeti ca niste stupizi. Alegeti, si traiti cu alegerile facute.
      Astia care nu vor copii sunt ca vegetarienii: trebuie ei sa strige in gura mare ca nu vor copii. :)

      00
    • Cristici, ai copii? Daca nu, ai cu cine sa ii faci? Sau de ce nu a facut pana acum?
      Apoi, ii cresti cum da domnul si statul sau ai vrea ceva mai bun pentru ei? Ce sacrificii si costuri implica asta din partea ta? Te-ai gandit vreodata ca o femeie isi pune viata si sanatatea in pericol cu o sarcina? Te-ai gandit vreodata la cate trebuie sa renunte mama pentru un copil? Stiu multe cazuri de gravide care au avut probleme grave in timpul sarcinii. De sistemul de sanatate, de siguranta pe strazi, de scolile de la noi nici nu are rost sa mai zic. Pune-te in locul unei fete de 25 de ani cu venit de 2000 lei si chirie de platit si apoi comenteaza.

      00
    • S-a putut intre 1980-1995, nu se poate in 2020.
      Unde e aia cu „snowflakes” si „check your privilege”… Cate „provilegii” avea o tanti in 1982, iti dai seama!?
      Terminati cu prostiile astea, ca va faceti de ras, pe bune.

      00
    • Am vorbit cu batrana mea acum: pe vremea lui Ceausescu se dadeau 120 de zile concediu de crestere copil. Azi, in 2020, concediu este doi ani. Doi ani, platiti.
      Puteti sa va opriti din plansul de mila? „Check your privilege”…

      00
    • @Cristici. Ești cam vocal pentru cineva care nu a procreat pana acum. Ce mai aștepți? Fa 10 puradei și pentru noi, restul de fraieri care avem nevoie de părerile tale importante.

      00
    • @Cristici
      1. Nu sunt suficiente locuri la cresele si gradinitele de stat pentru toti copii si chiar si acolo unde sunt tot trebuie sa platesti cateva sute de lei/luna pentru fiecare copil.
      2. Este ironic sa spui ca munca la corporatie este aproape garantata in conditiile in care venim dupa o pandemie unde o multime de oameni si-au pierdut locurile de munca. In plus nu ai adresat problema locuintei. In orasele mari nu prea mai ai nicio sansa sa cumperi un apartament cu 3 camere cu mai putin de 100.000 euro.
      3. Corect, fiecare are libertatea de a alege sa faca sau nu copii.

      00
  6. 6. Din păcate pt ei, din ce în ce mai mulți covio-sceptici declarati, destul de giralozi prin social-media ajung sa dea cu capul de sus și sa realizeze cu adevărat ca nu prea e de gluma cu pandemia.
    Târziu (pentru unii), dar ușor-ușor cei mai mulți încep sa conștientizeze cât de grava e situația.
    Mai era o gurista de taraf ieri care își cerea scuze pt postările ei, asta după ce a fost la un pas sa dea coltul.
    Tot ieri un dac liber buzoian bătea cu ghiulu în tubul de oxigen cât de prost a fost.
    Răbdare, ca mai apar „valori” în situația asta.

    00
  7. Vă rog frumos, știe cineva cum poți să sexezi orice bunăciune postată la punctul 1?
    Serios, om normal, obișnuit, nu ieși în evidență cu nimic, nu arăți ca nu știu care actor nici dacă ți-ai face operații estetice, nu ai banii lui Bill Gates și poate mai ai și pula mică, cum faci să bagi în pat așa ceva?
    Pe astea le fute cineva?
    Cum faci să prinzi un exemplar așa frumos, în special blonda aia?

    00
    • te învață Răzvan Bujor în 12 ședințe ușoare de coaching personalizat.

      00
    • Ce culoare vrei să aibă dragonul?

      00
    • Cum e Negresă(1).. Wow

      00
    • @Crimsonware
      Metodă testată de mine.
      Se caută și se găsește campioană pe internet sau printre băeții amatori de astfel de activitate, se face programare la doamna in funcție de cât chef ai de ea, cât te ține socoteala, scoți bani de pe card, plătești, sexezi și ai plecat acasă. Merge întotdeauna și mereu am avut succes.
      Nu mi s-a întâmplat ca vreo campioană din asta să se facă că așteaptă autobuzul.

      00
    • @Catalin
      Pentru negresă poți apela la un bordel zootehnic.

      00
    • Eu aș vrea să știu cum arată ăia care le sexează pe astea și ce anume au în plus față de mine, de tine sau de oricare altul?
      Ce au văzut la ei?
      Cum ai putea să ai așa un exemplar frumos?

      00
    • Să-i mulțumim lui @Ionut M că ne-a arătat gaura din covrig

      00
    • Nu stiu altii, personal cred ca primul pas e sa nu mai folosesti termenul „sexezi”…

      00
    • @Crimsonware, in primul rand oamenii aia de care spui tu (aspect fizic sub medie, fara bani, cu pula mica) care reusesc sa puna mana pe femei e nota 10 nu intreaba pe bloguri cum trebuie sa faca. Sunt cei care au foarte multa incredere in ei sau care reusesc sa le faca pe doamne sa se simba bine, sa rada, etc.

      00
    • Hai ca am râs. Cam toate gagicile alea,dacă le-ai vedea pe stradă fără retușurile din poze, fără filtre, fără iluminatul calculat, probabil ai spune că sunt mediocre. De obicei sunt ușor de băgat în pat dacă știi ce ai de spus, pentru că majoritatea sunt pline de insecurități. Unele de asta pozează la profesioniști, pentru validare. Asta ti-o poate spune din experiență, un bărbat de 163 înălțime, am avut succesuri și la 85kg, deci semiobez, cu venituri mult sub media celor de pe acest blog.
      Da, sunt și din categoria care se orienteză după portofel, după mașină, uneori după aspectul fizic, chiar, oare se mai uita gagicile după telefonul de pe masă? Dar trebuie să știi să le sortezi.

      00
    • nu arata diferit, doar ca se invart in alte bule. la un mom dat aveam un cerc din asta de baieti cu maserati si viata lor era total diferita. inclusiv gagicile, alea bune rau, dar odata ce ajungeai sa le cunosti si sa treci de „buna ziua” nu mai erau asa „ïnabordabile”. da, nu le cunosti la munca de la 9 la 17, nu le cunosti in parc, nu la petreceri in apartament.
      si stiu ca e veche, dar oricat de bune ti se par tie, exista unul care s-a saturat de ele :)

      00
    • Sper ca te referi la prima blonda, ca a doua pare sa ascunda o poola maricica sub prosopul ala :)
      Raspunsul mai pe scurt ar fi ca nu, nu prea poti.
      Posibil ca multe exemplare sa fie combinate in functie de nivelul lor de cariera. Daca nu au intrat bine in industria de modeling inca mai sunt cu gagiul din liceu, daca au inceput cariera se orienteaza catre „facilitatori”-(regizori, fotografi, producatori, etc…). Dupa ce trec de faza asta si ajung ceva mai cunoscute incepe sa li se dezvolte glanda care genereaza principii, nu mai ingenuncheaza chiar la oricine si se duc spre batranei bogati care mai au 10-15% la viata.

      00
    • Sper sa se inteleaga ca comentariu meu de mai sus este doar un pamflet si nu reprezinta viziunea mea asupra femeilor puternice si independente.
      Multumesc!

      00
    • cu bani.

    • @Vali: ușor de zis dar greu de făcut. În ziua de azi nivelul de prosperitate general a crescut și mai toată lumea își permite să facă bani.
      Și dacă faci bani cum faci să știe aia că tu ai bani și să intri în cercul ei de prieteni și în atenția ei că doar nu îți lipești bancnote pe frunte ca maneliștii și nici nu te îmbraci în aur și nici nu te duci la ea să-i zici „Bună! Am bani.”?

      00
    • @Crimsonware, câți ani, taică? De întrebi și cum îi arăți unei femei că ai bani…

      00
    • Își dă seama ea singură. Hihi

      00
    • @Crimsonware cred ca a rezerva o masa in Bamboo (sau ce club mai e acum de fite) e echivalentul a-ti pune un post-it cu „AM BANI” pe frunte.

      00
    • @Crimsonware, femeile alea nu există, pozele sunt false. Așa mi-a zis nevastă-mea și eu o cred, dorm și mai bine de când am aflat.

      00
    • Nu stiu de ce, dar partea asta „Cum faci să prinzi un exemplar așa frumos” m-a trimis cu gandul la o discutie intre 2 baieti de o etnie oarecare in incercarea de a incheia tranzactionarea unui leu din aia 7 de mai sus.

      00
    • @Crimsonware. este foarte simplu sa arati ca ai bani fara sa pui portofelul pe masa:
      1. Te imbraci cu haine de calitate;
      2. Te aranjezi mereu, nu iesi din casa cu hainele mototolite sau nespalate;
      3. Te invarti numai prin locuri unde totul este scump si nu ti-ai permite daca nu ai avea bani. De exemplu in loc sa-ti faci abonament la sala de fitness de la parterul blocului, te duci la Stejarii. Sau in loc sa mananci la Mc’Donalds, te duci la restaurante mai luxoase.
      4. Te duci in vacante la hoteluri de 5 stele, nu la pensiuni de 2 margarete.

      Daca faci toate lucrurile de mai sus, in scurt timp o sa incepi sa cunosti oameni cu bani si o sa poti sa petreci timpul prin astfel de cercuri. Asa, o sa ai acces sa discuti si cu fetele alea de tip fotomodel care cauta barbati cu bani.

      00
    • Poate nu-ți vine să crezi dar tot ce tocmai ai enumerat poate face și un om obișnuit pe care nu-l dau banii afară din casă și nici mare om de afaceri nu este. Nu mai este un lux sau un moft în ziua de azi să-ți permiți tot ce ai zis și nu trebuie să-ți faci o gaură în buget pentru asta. Singurul lucru care ar putea face diferența ar fi frecvența cu care face acele lucruri dar nimeni nu poate ști cât de des faci tu asta decât dacă stă să te urmărească.
      De asta întreb cum arăți că ai bani dacă ai fiindcă în mod real nimeni nu își poate da seama dacă chiar ai bani sau faci doar (foarte) rar toate acele lucruri sau de fapt faci mari sacrificii ca să ți le permiți, ceea ce este o diferență?

      00
    • @Crimsonware, daca faci lucrurile respective atunci ai toate sansele sa pui mana pe fetele alea despre care intrebai tu. Poti sa incepi cu abonamentul la Stajarii si cu siguranta o sa intalnesti destule fete dragute pe acolo. Mai departe nu trebuie decat sa faci cunostinta cu ele si sa le inviti la o cafea (de preferat la o cafenea/un restaurant luxos, nu la aparatul de vending din hol).

      00
    • „Serios, om normal, obișnuit, nu ieși în evidență cu nimic, nu arăți ca nu știu care actor nici dacă ți-ai face operații estetice, nu ai banii lui Bill Gates și poate mai ai și pula mică, cum faci să bagi în pat așa ceva?”
      continuat de
      „Eu aș vrea să știu cum arată ăia care le sexează pe astea și ce anume au în plus față de mine, de tine sau de oricare altul?”

      pai, ce au in plus? Poate au pula mai mare. Poate au mai multi bani. Poate arata bine.
      Practic, tu esti si sarac si urat si cu pula mica. Singurul lucru pe care il ai is pretentiile

      00
    • @Andrei G, de ce încurajezi omul să își cheltuiască banii pentru niște lucruri pentru care, posibil, nu are nicio pasiune? O să se ducă saracu’ la sală și, fără motivație, o să renunțe ușor. Acum, chiar și la sălile alea mai fancy, cred că fetele sunt obișnuite cu tipi care vin doar pentru a agâța și o să îl miroasă repede că vine mort după ****. Eu, în locul lui, aș lucra puțin la mentalitate și personalitate, fiindcă dacă vorbește cu “exemplar”, “sexez” nu o să ajungă prea departe. Și alea pe care îl pui tu să le “sexeze” sunt învățate pe cai mari și o să-i fie greu să le întrețină, tam că nici nu cred că are experiență dacă cere sfaturi pe un blog și o să îl prostească mai mult. Anyway, cum a subliniat cineva pe aici, nu trebuie o căruță de bani să ai femei mai high-quality, doar puțin de creier. Și nu doar prin locuri luxoase găsești fete ca “exemplarele” postate de Zoso. În fine, crimsonware ar trebuie să se gândească puțin și la coborârea ștachetei.

      00
    • @Crimsonware, become a lord, my lord.
      altfel metoda Bill Cosby

      00
  8. La știrea 5, cu britanicii, eu cred că situația era previzibilă, doar că ei nu au vrut să o vadă, pentru că salariul minim este undeva pe la vreo 1300 lire pe lună (salariul la ei se plătește în general pe ore lucrate și săptămânal, dar aproximăm)
    1300 lire pe lună însemna cam vreo 7000 lei, deci un muncitor din România mergea în UK, stătea cu alți 5 oameni în cameră și putea pune deoparte un 4500 lei/lună, adică vreo 50.000 lei pe an, ceea ce îi permitea să vină în România după 2 – 3 ani și să își facă o casă la țară, să cumpere o garsonieră etc.

    Pe de altă parte cel care locuiește în UK vrea să aibă casa lui, chiar și închiriată, vrea să își cumpere niște haine, mâncare etc., adică vrea să trăiască omenește – adică nu are cum să îi ajungă salariul minim – ceea ce înseamnă că numărul de oameni dispuși să lucreze pe salariul minim este limitat.

    Marea majoritate a muncilor fizice (ferme, abatoare, fabrici procesare carne, livrare mărfuri, strâns+sortat gunoi etc.) erau plătite cu salariul minim sau pe acolo iar numărul de oameni disponibili era mic că de aceea veneau muncitori din România, Bulgaria etc.

    Acum o mare parte acei oameni care munceau pe salariul minim nu mai există, pentru că nu pot intra în țară – deci evident că nu mai are cine să muncească în locul lor, că doar nu existau zecii de mii de britanici care voiau să muncească în ferme sau în abatoare de păsări și românii le luau locul.

    00
    • Thank you Captain Obvious, ai descris perfect cam orice model de tara dezvoltata care importa saracie fie ea est-europeana, africana sau asiatica.

      00
    • asa se face, orice economie mondiala iti spune ca e totul bine, ca e in crestere..
      nu spune nimeni nimic de sclavagism, plm, l-am abolit, da?! =))
      de ce avem acum criza microprocesoarelor? pentru ca se bat toti pe niste sclavi, care nu sunt ai lor, e amuzant ca l-au crezut pe mascariciul ala de boris, nu spun ca poate au o idee de remediat situatia dar intre timp unii o duc mai rau, doar nu era prost sa le spuna adevarul, era evident ca nu se mai vota brexitul daca o facea.

      00
    • @NIX: păi am văzut că le’a zis ăla: boss, dați dracu salarii mai mari.
      E fix aceeași soluție ca și în România, că tot se vaita mulți că nu găsesc oameni.

      00
  9. Următoarea criză va porni de la imobiliare.
    Prea multe făcute peste tot în lume și prea scumpe. Tinerii nu-și permit decât să stea cu părinții. Asta duce și la scăderea natalității dar și la îmbătrânirea populației (vezi punctul 7).
    Locuințele au devenit o metodă de stocare a averii peste tot în lume (vezi și articolul anterior) în Londra mafia își stochează banii așa. Banii negri.
    Asta duce la niște prețuri colosale pentru locuințe. Vedeți spre exemplu că în Paris un căcat de apartament costă 1.500.000 de euro și peste. Dar vă puteți uita și în România ce prețuri sunt.
    Chirii mari, plus pandemia care i-a făcut pe mulți să descopere că se poate lucra și de acasă.
    La toate astea se pune și construcția în exces de locuințe peste tot în lume iar la noi cu șpagă chiar și în zone unde nu ar trebui, în detrimentul spațiului verde.
    Ca să recapitulăm:
    – chirii mari de care nu va mai fi nevoie fiindcă pandemia a făcut lumea să descopere munca de acasă, chiar și acolo unde nu se putea;
    – prețuri colosale și nejustificate pentru niște cutii îngrămădite în niște zone în care s-a distrus spațiul verde și nu mai poți nici respira calumea (de exemplu Iași), cu alte cuvinte un fel de mahala în care nu poți ieși din casă de mașini doar că modernă;
    – populația îmbătrânită;
    – migrația;
    – din ultimele trei puncte rezultă scăderea cererii;
    – dezvoltatorii imobiliari care acum încep să dea faliment unul câte unul.
    De aici va porni marea criză și totul se va propaga precum la un joc de domino.

    00
    • doamne-ajuta!

      00
    • Nu-ți freca mâinile de bucurie că în caz de o criză nimeni nu mai are bani, toate se prăbușesc iar nivelul de neîncredere crește exagerat de mult, crezi că dacă prețul unui apartament va scădea brusc de la 150.000 de euro la fix 1 euro vei lua sau vei spune că sunt niște gunoaie de care nimeni nu are nevoie (altfel nu ar fi scăzut așa tare prețul) și nu merită să-ți riști economiile pe așa ceva?

      00
    • Nicio țară nu rămâne goală. Dacă noi ne împuținăm vor veni alții. Va fi mereu cerere de apartamente. Dacă va fi criză va fi blocaj dar și aici va conta cât de bună este proprietatea. La criza din 2008 nu au scăzut deloc prețurile la apartamentele bune, doar în euro, dar în lei a fost la fel că a și sărit atunci euro foarte mult și în lei era fix același preț.
      Nu putem ține viața pe loc că dacă și cu parcă. În 100 de ani nu au scăzut prețurile la apartamente, la noi încă sunt mult sub media europeană așadar dacă în timp vor crește salariile și altele vor mai crește și prețurile la apartamente și chiriile pe model din afară.
      În timp va fi o aliniere la nivel european.

      00
    • Și cum va fi alinierea asta de care zici dacă salariile nu se aliniază și prin urmare nu există și nici nu va exista vreodată o putere de cumpărare așa mare care să ridice prețul așa tare?

      00
    • scoti tehnologia si practic nu suntem cu nimic diferiti de 1800 toamna =))

      00
    • În timp se aliniază. La început în anumite sectoare, după în altele. Acum vreo 20 de ani un salariu de 450 de euro pe lună era considerat foarte bun. Aceeași poziția acum – de la 1200 în sus. Sau se micșorează diferențele aliniat 100% nu știu când va fi, peste cât timp, dar cu fiecare an ce trece salariile de la noi cresc spre cele europene. La multe posturi la stat chiar peste. Și în anumite industrii private.
      Mai este și inflația, Cât au crescut chiriile în ultimii ani în România? Chiar de la 2008? Mă refer la apartamentele scumpe din orașele mari, evident. Era o vreme când multora li se părea că sunt foarte scumpe apartamentele din București, 5000 de euro, sau 7000 euro. Acum ni se pare mult 70 000 sau 90 000. Inflația va duce și la creșterea salariilor evident. Și a chiriilor și tot.
      Atâta timp cât poți să ții câte apartamente dorești chiar goale nu va scădea piața. Sau dacă nu vor fi impozite mari pe a treia, a patra proprietate, ceea ce nu se va întâmpla că cei de la butoane nu vor asta că ei ar fi primii vizați.
      Poate să scadă abrupt doar dacă va fi o schimbare de regim, sau vreo catastrofă. Însă atunci totul se va schimba.
      A fost nasol de cei care au cumpărat apartamente în 2008 la prețul cel mai de sus și cu franci elvețieni. Nu ar fi exclus nici să mai avem un moment 2008, dar văd că la nivel global toți cei care au bani cumpără active de tipul imobiliare, terenuri, lanțuri hoteliere. Se cumpără și tot cumpără.
      Per total dacă nu se schimbă fundamental ceva, nu cred că o să scadă imobiliarele pe termen lung. Sau dacă prețul o să fie mai mare pe hârtie, în putere de cumpărare nu va fi diferență, decât că poate o să fie mai mare gap-ul în viitor decât acum.

      00
  10. 4. Acest subiect binecunoscut si in Tg. Mures unde Gradina Zoologica din anii 2000 si pana acum declara ca doar 2 pui de leu supravietuiesc anual din cei 5 fatati. Acei pui ajungeau in Sangeorz si Santana pe la casele unor suedeji. De vreo 5 ani nu se mai aude galagie sau ragete, semn ca au „scapat” de ei cumva.
    Intotdeauna m-am minunat ce sistem misto avem: se fut leii aia ca disperatii, sunt cele mai reproductive animale, fata in nestire, asa ca doctorul veterinar impreuna cu ingrijitorii fac cadou un puiut (sa nu ne cacam pe noi, ce e drept minunat de frumos) catre cel care il cere primul.
    Se discuta pe aici prin piata ca prin anii 2000, lista de asteptare era de 2 ani

    00
  11. 6. Nu vreau sa fiu cârcotaş dar la fel ca la articolele straine de genul asta, nu scrie nicaieri cate kile avea tânărul cu tot viitorul inainte (la americani aparent nu esti bolnav daca ai 100 de kile la 17 ani) si a 2a chestie comuna e ca toti tinerii morti de covid regreta cu lacrimi in ochi ca nu s au vaccinat.

    Unu n ar plânge dupa mă-sa sau nu l-ar invoca pe Iisus, toti au aceleasi ultime cuvinte „i wish i had the vax”.

    Stiu, sunt un mizerabil..

    00
    • Da, omule, pentru ca atunci cand esti pe patul de moarte incepi sa regreti ca nu ai facut tot ce se poate pentru a mai trai cateva zile/cateva luni/cativa ani.
      Te rogi de doctori, te rogi la Dumnezeu si iti promiti ca daca scapi vei schimba ceva in viata ta.

      00
    • Nu esti doar un mizerabil, mai esti si prost cu crengi.

      00
    • Nu esti mizerabil, asa esti tu. Nu toti tinerii morti de covid regreta ca nu au facut vaccin, dar, probabil ca foarte multi. Pana la urma este chestie de logica: sa faci un vaccin gratis (refuzul are, foarte probabil, la baza un moft) sau sa te imbolnavesti, sa suferi si sa mori. Mie imi pare foarte logic ca multi dintre ei regreta alegerea prosteasca facuta.
      Si eu am ales sa fac doza a treia, ca sa beneficiez de inca cel putin sase luni de protectie sporita si sa fiu mai relaxat

      00
    • @Matei: ai o opinie? ai calcat pe bec, vei muri internautic :)))

      00
    • Nu știu cum dar în ziare citești că mor doar tineri și în putere, iar în statistici găsești doar bătrâni și persoane cu comorbiditați.

      00
    • @bezmetique ai obs ca atunci cand moare cineva tânăr fără probleme e NASOL FRATE TU NU TE UITI LA STIRI CA MOR COPII desi s foarte rare cazurile dar daca zici de reactii adverse raspunsul e „ce conteaza, sunt prea rare, fa vaccinu”?

      00
    • Matei, oricum n-are sens, orice știre va merge în direcția „vaccinați-vă, ca daca nu uite ce pățești…” va fi aplaudată fără pic de îndoieli.
      Asta desi vaccinul e apărut de anul trecut, când culmea nu crăpau antivaccinistii.
      Acu, după aproape un an, când spre surprinderea mai luminatilor ce ne conduc, n-a dat planeta năvală pe injecții, brusc apar regretele și decesele alora de nu au vrut vaccin. Ntz, ntz, ntz…
      Pe scurt, ce e de bine de vaccin, clar e 1000% adevărat, indiferent de unde vine știrea sau sub ce formă, da, aici incluzând și mizeria asta gen „veeezi, dacă nu faci vaccin primești na-na de la covid”.
      Ce e de rău, clar, incontestabil, absolut
      e fake news și oricum neimportant chiar dacă ar fi adevărat, pentru ca uite, au murit DOAR câțiva acolo, dă-i dracu de nenorocosi. N-ai cu cine, nu-ți mai bate capul

      00
    • Matei, sunt convins ca si la reactii adverse sari repede sa intrebi cate kile avea omul.

      00
    • comentariile astea mi-au amintit ca vaca aia de sosoaca a declarat ca in israel majoritatea alora morti sunt vaccinati, ar merita o ciorba cu cianura..

      00
    • Nu, raduq, ca n au treaba una cu alta. In schimb e clar pt toata lumea ca boala asta curata bolnavi cronici, batrâni si obezi. De aia intreb cate kile are cand aud de un decedat tânăr şi verde.

      00
  12. 7. Eu sunt casnica si am timp si resurse sa-mi dezvolt un hobby (croitoria) iar sotul meu castiga mai mult decat suficient pt amandoi, avem apartament luat cu banii jos si am hotarat de comun acord (din motive strict personale comune) ca nu facem copii si am intrebari pentru oamenii cu copii si cu salarii medii: cum va descurcati? ce v-a motivat sa faceti copii? va simtiti ok cand amandoi aveti serviciu (cel mai probabil unul solicitant) ? Scriu acest comentariu fara cea mai mica urma de ironie, pur si simplu nu inteleg ce ii determina pe oameni sa faca copii in Romania in conditiile socio-culturale-economice actuale. Eu am vazut la rude, familie, prieteni cat de stresati, nervosi, frustrati si alienati sunt dupa ce termina ziua de munca si trebuie sa aiba grija de copii. Cat de satui de partener ajung, cum nu vor sa vada in fata lor copilul. Am ajuns la concluzia ca modelul economic actual nu e viabil undeva pe aceasta planeta pe termen lung.

    00
    • @casnica
      Câtă vreme tu și soțul tău ați hotărât de comun acord să nu aveți copii și nu deranjați pe nimeni cu alegerea voastră, tot respectul.
      Restul care zic că e egoism, că avem datoria să facem copii, că nimic nu se compară cu un copil, că umple casa, că blabla toate platitudinile idioate, să o sugă.
      Fiecare alege pentru el, fiecare își trăiește viața și își asumă consecințele. Unii sunt leșinați după copii, alții nu ii suportă, alții că mine sunt indiferenți.
      Cine vrea copii o să îi facă indiferent de părerile mele sau ale oricui. O să știe să își ghideze viața și să trăiască după propriile crezuri.
      Mă confrunt frecvent cu întrebări legate de familie, însurătoare, copii, etc. Că ar trebui, că ar fi bine, că așa e cursul natural. Uitându-ma la ei niciunul Nice fericit și mulțumit nici de copii, care sunt văzuți ca niște dezamăgiri, nici de parteneri pe motiv de puturoșenie, alcoolism, neajunsuri din cauza banilor, fumatului, creditelor făcute și a datoriilor pentru a-și ajuta copiii și copiii se pișă pe părinți, că nu dau pe la ei cu lunile sau nici nu le răspund la telefoane când au nevoie de ajutor. Din ce vad și aud, nu prea există mulțumire, ci regrete despre alegerile făcute. Am un caz special o mătușa și copiii ei, 2 băieți, cu barba-su bun de dos de căciulă, care e aproape de despresie cu ei. Am mai povestit, am mai ascultat-o, am mai ajutat-o cu ce am putut. Dar per total, oamenii sunt dezamăgiti de viețile pe care le au.

      00
    • Nu faci copil sa-ti scoata viata din cacat copilul. Copilul il faci daca vrei sa OFERI chestii cuiva. Sau, motivul secolului trecut, „sa iti duca numele mai departe”, „mandria familiei”.
      Copilul ar trebui sa fie mandria familiei, nu sa te scoata el din depresii si mizerie.
      Poate de asta multe familii spun ca e de cacat ca au copii, pentru ca se asteptau sa Dumnezeu de la copil. Nu. Copilul il faci cand ai de OFERIT chestii.

      00
    • Casnica, orice barbat mai devreme sau mai târziu isi va dori un copil pentru ca biologie. Al tau aparent mai târziu. Succes in a-l tine departe de curve si puştoaice când incepe sa se lase carnea pe tine.

      00
    • îmi plac copiii, soțului îi plac copiii…
      nu e ușor cu două joburi, dar ne gândeam și la un al treilea înainte de pandemie. nu am renunțat la idee, dar mai stăm un an doi să mai crească ăștia pe care îi avem.
      ajută foarte mult faptul că avem prieteni cu copii care locuiesc în zonă. și faptul că ne place să petrecem timpul cu ei (excursii, sport, gătit).

      am avut un șoc după primul, când mi-am dat seama că timpul meu nu mai e timpul meu. știam teoria, dar în practică primele trei luni de nesomn au fost foarte grele.

      acum sunt cel mai fericita cand sunt cu ei, imi place sa ma ocup de educatia lor, sa-i vad cum cresc, prostioare din astea sentimentale.

      din ce am citit, de suferit dupa copii sufera doar aia care si-au dorit si nu au reusit (indiferent de motiv). daca voi deja stiti ca nu vreti, n-ati pierdut mare lucru… cred.

      00
  13. 1. Am avut o ucraineancă și mai mișto.
    2. Mda, nu-i a bună.
    3. Să crape, dă-i-n plm.
    4. Jeguri umane. Ar trebui ținuți exact ca și leii ăia.
    5. ROFL!
    6. El să fie sănătos! :D
    7. Ăla de-o scris mizeria aia n-are treabă cu realitatea.
    8. –

    00
  14. Îți spun eu opinie de om care nu are copii – si nu pentru ca am vrut asta: Pentru ce traiesc? Sa ce? Am de toate, am casa mea, am moșteniri, am bani in bancă… In general am ce imi doresc (am si privilegiul ca imi doresc chestii ieftine, simple, recunosc).
    Zilnic, absolut zilnic ma intreb ce dracu’ e existența asta, in care as putea muri mâine si aia a fost? Nici un sens pentru viața asta.

    Alte opinii, de la un gagiu care e mare inginer in Germania, plecat desculți din Romania ajuns inginer sef de echipa la o fabrică de avioane. Al doilea tip e mare bogat si el: vile, chestii. Întâmplător ambii au cate două fetițe, ambii mi-au spus acelasi lucru, desi ei nu se cunosc intre ei:
    – Cristi, copiii sunt cea mai importantă realizare in viață.
    – Cum, mai, esti sef de echipă de ingineri! Nu te bucuri? Au concediat germani dar tu ai ramas si ai ajuns șef! Ești printre cei mai răsăriti de la bloc. Bravo!
    – Nu contează. Copiii sunt cea mai mare realizare a mea in viață. Restul nu e important.

    Cand iti vei da seama ca nu intereseaza pe nimeni croitoria ta, pe absolut nimeni… nici pe tine, poate, după o perioadă, ai sa incepi sa realizezi chestii.

    Da. As prefera sa ma „chinui” cu copiii seara decat sa ma chinui (fara ghilimele) cu gândul inutilității mele pe Pământ.
    Revino pe-aici, de mult vreau sa adun un text despre pensionarii din blocul copilăriei. Poveștile lor, oameni cu copii, oameni fără copii.

    00
    • Am două surori, care au cate doi copii, iar la primii din ei am mai ajutat si eu – mai stateam cu ei, ii luam in vacanțe sa stau cu ei… i-am si sters la fund, i-am spalat cand au facut caca pe ei… E o perioadă finită. Se termină si astea.
      Iar daca nu ai ghinion sa ai copii retarzi, noi neavand ghinionul ăsta – toti au ajuns studenți, iti faci „echipa ta” cu copiii. Oamenii tai, cum s-ar spune.
      Te ajuta sa iti scoata acul din deget, daca te intepi facand hobby croitorie. De exemplu…

      00
    • nu ai, nu poti -> „iti cumperi”, sunt o gramada de copii care pot fi infiati

      e greu de infiat un copil -> lupta pentru schimbarea legislatiei, da’ nu-i blama pe cei care nu vor sau nu vor 6

      00
    • „Te ajuta sa iti scoata acul din deget, daca te intepi facand hobby croitorie. De exemplu…” ok, deci „paharul cu apa”. recunosc, e un argument rational si practic. cand n-ai bani de angajati, faci copii.

      00
    • am eu un copil adult, imi da telefon doar cand dau eu, am avut nevoie de ajutor practic cu o chestie care necesita doar sa vrea, mi-a raspuns ca n-are timp. Ultima data plangea impresionat de problemele altora, pe mine m-a intrebat ce salariu am. Concluzia mea e ca am crescut un jeg. Asta sunt, un jeg care s-a crezut dumnezeu si care a trait toata viata cu impresia ca copilul e cea mai mare realizare, in realitate a crescut un jeg ingrat si complet rupt de realitate. Nu mai incercati sa ii convingeti pe altii ca copiii sunt ceva exceptional, nu stiti care sunt realitatile din familia aia, cine n-are ce face, sa-i faca, la fel ca orice alte chestii in viata, cu copilul tot o loterie este si ca la loterie in cele mai multe cazuri nu castigi. Da, regret ca mi-am irosit timp in viata crescand un copil.

      00
    • Attila asta e cam prost, se pare. Pe cine blamez eu, unde scrie ceva despre asta? Am scris mai sus: nu vrei sa faci copii, foarte bine. Nu blama TU societatea, ca vezi doamne, de asta nu faci tu copii, ca „societatea”.
      Traim de 1000 de ori mai bine ca acum 100 de ani, prostilor, nu „societatea” nu te lasa sa faci copii, tu nu vrei. Am sters eu la fund copii pe vremea cand nu exista pampers (sunt dinozaur, nici net nu exista pe vremea aia). Nu e imposibil, s-a putut supravietui foarte bine.
      Zi asa: Nu vreau copii. E ok, e „fair”. Nu e nevoie de copii, ca si asa suntem atatea miliarde.

      Casnica, hai sa mai vorbim peste 15-20 de ani despre „angajati”. Tu esti acum casnica, zici? Si daca iti moare „sursa”, ce faci? Ai bani de angajati? Poti „angaja” chiar orice? (citeste in mai multe moduri ultima intrebare)

      00
    • darryk, faptul ca ai ratat in meseria de parinte nu inseamna ca toti pot fi la fel.
      Eu am nepoti care se interneaza cu tine in spital, daca ti s-ar parea tie ca asta te ajuta mai mult, sa stea ei cu tine doua luni in acelasi salon.
      Copiii sunt rezultatul „muncii” tale de parinte. Unii stiu sa fie parinti, altii nu.

      00
    • plm…nu putem fi toti destepti..asta e

      eu sunt prost da’ nici n-am o sora careia sa -i zic ” hahaha, daca apaream eu mai devreme …tu beleai pula ca mama se oprea din puit”

      00
    • @Cristici: Va rog sa ma scuzati ca v-am enervat de dimineata cu intrebarile mele, dar nu cred ca veti reusi sa cresteti natalitatea spunandu-mi ca am un hobby de rahat (pe care sper sa-l fac rentabil, am identificat un gol in piata) si amintindu-mi de faptul ca sunt la mila „sursei”. Ar fi fost mai elegant sa spuneti: „asa simt oamenii, asa se simt impliniti”.

      00
    • pai asta zic si eu, nu toti reusim sa fim parinti si nici nu exista teste de evaluare inainte de a-l face ca sa stii daca meriti sa ai sau nu copii. plus ca n-as da toata vina pe parinte, copilul ala mai are si personalitate proprie la care se poate adauga lipsa de neuroni, ca nu alegi tu cat de inteligent e si nu intotdeauna iti mosteneste tie complet trasaturile genetice

      00
    • Pare ca sunt nervos? Nu sunt. Citesc blogul asta cat beau o cafea, cat stau pe buda, apoi ma intorc la viata mea zilnica, inutila. Absolut inutila, la fel de inutila ca un hobby care ar umple un gol din piata. Nu va umple, nu se va simti nimic, munca noastra nu conteaza absolut deloc. Traim inutil.
      Iar daca traim complet inutil, pentru ce sa ma enervez?
      A, ca observ ca Attila e cam prost? E doar o observatie. Oricum nu conteaza. Nici opinia mea, nici el, nici faptul ca e prost… nimic nu conteaza.

      00
    • Cand medicii i-au spus mamei sa ii cumparam sicriu eu eram la Bucuresti, la sute de kilometri departare.
      Copilul ala inutil, sora mea, a luat-o si a dus-o la un spital serios. Au trecut peste 10 ani de atunci, femeia traieste.
      Tot copilul ala inutil a fortat-o recent sa mearga la cardiolog, ca nu se simtea bine. I-au schimbat medicatia, iar acum e mai bine decat inainte.
      Un „copii inutil” fara de care ar fi fost de mult oale si ulcele…

      00
    • cristici, partea buna din toata povestea asta e ca nepotii tai vor avea un unchi care le va lasa un apartament, o casa, ceva. Daca te-ai muta si in America ar fi ideal. Visul oricarui nepot :))

      00
    • Cristici, poate o sa realizezi si tu ca pe nimeni nu intereseaza faptul ca un kg de orez e 3 lei si ce prostii mai scrii pe blog.
      Mai zi-ne chestii despre copii si dupa ce cresti unul, ce zici?

      00
  15. 2. Am făcut aseară plinul de benzină din Slobozia jud Ialomița cu 5,94 /litru.

    Știre de calitate.

    00
  16. 2. La Focsani, Petrom, benzina e sub 6 lei. Ieri era 5.93, dimineata 5.97. Probabil de maine va fi peste 6. Din ce am cautat pe net, aici e cea mai ieftina benzina de la Petrom. la Rm Sarat, 30-35km de Focsani, e cu 20 bani mai scumpa.

    00
  17. 5. Salariile sunt prea mici. Au scazut de cand au putut lucra romani, polonezi.. multi platiti prin agentii. Nu este vorba numai despre salariu cat si despre conditiile de munca. Pentru cei din afara nu erau norme de protectie ca pentru britanici, puteau lucra fara sa aiba asigurari si acele protectii sociale, un numar limitat de ore si alte drepturi castigate in timp de britanici.
    Ei vor sa lucreze cel putin foarte multi dintre ei dar in conditii corecte. Si piata angajatorii pun presiune pentru ca doresc sa se revina la acel mod fara responsabilitati prin agentii a fortei de munca ieftina, care lucreaza ture duble, alea alea.
    Angajatorii sunt carnati. Am citit despre criza de camionagii, cica multi din UK au depus CV-uri si nu gasesc, sunt respinsi.
    Spun britanicii ca nu este criza, doar ca angajatorii vor estici nu vor britanici ca tb sa plateasca asigurai, multe, sa nu ii alerge prea tare si altele.

    00
    • britanicii au drepturi, est europenii nu :)

    • Reversul medaliei e că aceiași oameni care vor salarii și condiții corecte se orientează în principal după preț atunci când aleg ce produse cumpără din magazin.

      Așa că ori producătorii autohoni vor da în mare parte faliment, ori guvernul va fi nevoit să recurgă la protecționism (ca Trump). Doar cei din gama de lux, unde nu prețul primează, mai au o șansă.

      00
    • Neaorin: da! Ai dreptate total toti aleg tot dupa pret :))
      Iar in constructii la ei, lucrau o gramada de roamni la negru, ba multi incepusera sa ia tepe de la britanicii corecti si cinstiti :)

      00
  18. Vali, te rog sa ii dai o pauza lui Cristici (macar pana isi aminteste ca lumea nu se invarte in jurul lui)

    00
  19. Las si eu asta aici: https://pastebin.com/LjmaPNam , in caz ca e cineva curios cat se castiga pe Twitch. Din cate inteleg alea sunt castiguri in ultimii doi ani.

    00
  20. Nou pe airbnb
    https://ibb.co/vCFSXjN

    Trebiua sa fie gata pe la sfârșitul lui august

    00
  21. In Anglia se practica sclavia moderna cu muncitorii din europa de est de ani de zile.
    Chiar acu 2 ani venise un amic din anglia dupa 6 luni de munca, unde lucra ca spalator de vase si pe urma urcat ca ajutor de bucatar dar nu mai mult de 5 lire pe ore.
    contract de fatada, fara social, fara pensie, fara asigurare

    00
    • voiam sa intreb de ce a acceptat, dar nu mi se pare o intrebare rezonabila cand la noi e cam la fel de urat, poate o legitimizeaza doar o alta intrebare, de ce sa pleci cam pe aceeasi bani ca si aici, dar nici aia nu completeaza destul, pentru ca toate pornesc de la educatie, una destul de neadaptata realitatii, in romania,
      nu inveti destul de bine ceva practic iar limbila straine sunt un punct slab cand ar trebui sa fie un punct forte ca doar asa putem sa devenim putere economica, oricum problema nu se regaseste doar in uk, e in toate statele, difera doar gradul de infractionalitate

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile