Știrile zilei – 4 martie 2013

  • Pe mal | Pe râu | Pe lac | Munți | Stele | Stele
  • Cinci motive pentru care Google se teme de Samsung.
  • Despre iWatch și alte ceasuri.
  • Warren Buffett a cumpărat 28 de ziare locale, pentru că social media încă nu poate livra știri locale coerent. Și nici bunicii nu sunt pe feisbuc.
  • La cât de revoltat e Bătrîneanu, ai zice că îl oprește cineva să fure.
  • În România sunt 48 mașini electrice.
  • Autostrada Brașov-Comarnic va fi cu plată. Ministrul Dan Șova spune că va fi gata în doi ani. Data trecută prețul era de 85 milioane per kilometru, câștigătorii negăsind însă o bancă dispusă să finanțeze șpăgile și șmenozeala românească.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

10 comentarii

  1. După ce se vor face baterii cu grafen, cred că vom avea mai multe mașini electrice.

    00
  2. Atata tam-tam pentru o amarata de autostrada..Care nici macar nu a inceput, insa va fi gata in doi ani..Si va fi cu plata :)) Eu nu mai cred nimic cand ii aud pe astia vorbind de drumuri..Indiferent de guvern…

    00
  3. Tiberiu Urdareanu is THE SHIT !

    00
  4. La noi se fac concursuri de carute pe autostrada si pentru ca sa vezi asa ceva chiar merita sa platesti. :(

    00
  5. Va depinde foarte mult pretul taxei. Dupa cum gandesc romanii, cred ca multi vor prefera sa se inghesuie prin vai.

    00
  6. warren buffet are si 80+ ani, e in demografica.

    00
  7. Bun articolul Samsung – Google.

    00
  8. robintel: zici tu? eu personal daca as avea banii necesari pt. o masina electrica (care, sa fim seriosi, nu e chiar ieftina), mai mult ca sigur as avea si banii pentru o alimenta cu benzina tot timpul.

    Un Nissan Leaf EV e peste 25.000€. Și arată ridicol.

    La aceeași bani e un Audi A1 (ales la intamplare, nu ca as fi fan Audi or something) !ro!ROCARDIN!!A!!!/STD/A/PF%7Csl/MB%7CAudi-A1-Sportback/liste.html?STATE=;fb_Motor;fb_AUV

    Daca bateriile alea cu grafit (care inca sunt un mit, pana nu apar in productie…) ar tine de 5-6 ori mai mult ca astea curente sa poti face un drum bucuresti munte/mare si inapoi fara sa incarci, poate ar avea o sansa.

    Dar la pretul respectiv, la noi in tara… nici gand. Lumea vrea masini ieftine (vezi SH Germania/Inmatriculate in Bulgaria). N-are lumea bani de masini electrice. Prea pretentioase.

    Articolul ala cu Google/Samsung e cea mai ridicola piesa de jurnalism citita in ultima vreme. I-ar fi frica lui Google de Samsung… pentru ca…. ce?

    Ca Samsung le aduce venituri prin utilizarea OS-ului Google care in schimb produce bani pentru ei? Fine logic right there!

    Google si Samsung sunt intr-o relatie simbiotă. Google nu-și scoate banii din vânzarea telefoanelor Nexus.

  9. Despre uti.
    A scazut in ochii mei articolul pentru informatia eronata de 30 mii/ km. Ala era pretul platit in mediae de uti contructorilor (2 ani am facut santuri pt ei) cand se faceau santurile de 40×80 ( ca fapt divers corelat si cu timpul de asteptare pentru bani, mult peste 90 zile, este un pret de mare kkt). Deci pe langa 30 mii trebuie sa adaugi tot ce inseamna tub, capace, reglete, casute de conectare si fibra in sine SI costul de introduce al fibrei prim canalizatie.

    Oricum tot timpul m-am intrebat de ce s-ar baga uti in combinatia asta f scumpa ei fiind obisnuiti sa faca bani rapid si acum imi este foarte clar: bye bye toti operatorii locali here comes the new boss of isp. Ca sa nu vb ca si in brasov parca tot ei sunt…
    Nu inteleg de ce ifera facilitati rdsul si upc daca o sa ii concureze mai incolo. Incurcate sunt caile spagii.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.