- Brunetă | Blondă | Șatenă | Șatenă | Lac | Castel |
- De ce se construiesc greu autostrăzile
- S-au ieftinit polițele RCA
- A fost prins returnatorul de TVA Genică Boerică
- Cu 20% mai multe autorizații de construcții
- Cutii de chibrituri
- Să avem știri pozitive la TV
- Elevii de clasa a V-a vor avea doar 3 manuale
- De ce mănâncă românii la fast food
- Imagini de la uraganul Harvey
- Jumătate de milion de mașini afectate de uraganul Harvey
- Cele mai valoroase branduri românești
- Statul promite ajutor agricultorilor
- Noul Porsche Cayenne
Nu vad Steaua in topul brandurilor. Parca facea 40 milioane sau pe acolo
Top branduri nu se referă doar la valoarea de piață (care oricum la o echipa de fotbal depinde de rezultate și transferurile efectuate) ci și la încrederea și percepția pe care o are popendulația asupra brandului respectiv.
excelenta lectura cu autostrazile!
Uite niste alte poze de la uraganul Harvey. Suntem misto noi, ca specie.
https://www.boredpanda.com/abandoned-dogs-storm-harvey-texas/
sa le vezi pe alea cu iepurii „de apartament” abandonati de *zde cand au realizat ca astia se caca bilute in toata casa.
Asta cu iepurele pet e mare trend in sua iar acum din ce in ce mai multi „stray rabbits” pot fi vazuti pe strazile din SUA.
Superb in plm! acelasi lucru se intampla si cu acei catei mici de apartament pe care unele femei pe care le apuca instinctele maternale dar sunt „prea ocupate cu jobul” sa faca un copil. Ii abandoneaza in strada si fie mor fie ajung catelusi ai strazii. Pentru ca da, n-am pierdut niciodata primul loc in topul cruzimii.
Al cruzimii sau al prostiei?
Presimt un val de masini americane la pret mic venind spre noi. Da bossssss, mile putine, a condus-o o batranica pana la wallmart si inapoi si numai duminica. Da bossss, are istoric de service si tot ce vrei.
exact la asta ma gandeam cand am citit articolul. Din 500k cate ajung la noi…
Cu exceptia (poate) masinilor noi, de la dealer, va fi o loterie sa iti iei masina din SUA, ce putin in urmatorul an. Insa nu stiu legislatia cat de permisiva e acolo, nu-i obliga nimeni sa mentioneze „flooded” la descrierea masinii?
ba da. ii obligă să le dezmembreze. ei le vând in europa pentru piese, mașina ajunge pe continent cu istoric curat, se repară in germania sau românia și se vinde ca nouă. tot ce e audi/bmw/benz alte mărci premium cu istoric curat și preț mic e mașină cu probleme din sua.
Clara treaba…in urmatorii 10-15 ani putem sa uitam de infrastructura fie ca sunt autostrazi,drumuri expres sau cai ferate.Noroc cu aeroporturile care s-au dezvoltat pe plan local cu resurse europene.Singura imbunatatire.
Te rog da-mi un exemplu de dezvoltare reala a aeroporturilor in Romania. Da, traficul de pe ele a crescut, dar oare cate au si investit in terminale noi si in piste reparate conform cerintelor?
s-a redus cu 1/3 una din pistele de la otopeni, oups!:))
Confirm că au scăzut costul polițelor comparativ cu iulie 2017.
DAR comparativ cu ce a fost în iulie 2016 prețurile sînt ACELEAȘI.
Ăștia nu merită banii cît timp un șofer nu este recompensat pentru că nu are daune și este penalizat pentru a doua mașină dacă achită RCA ca și cînd este începător.
„Statul ar putea strânge legumele de la porţile fermelor”. Cheia e „ar putea”. Trebuie să construiască depozite mai întâi. Câțiva ani studiu de fezabilitate, câțiva ani de licitații aranjate, câțiva ani în tribunale cu constructorii care n-o să construiască, dar o să ia banii și apoi o să-nchidă firma. Total = minim zece ani în care situația rămâne la fel, dar în care vom cotiza la buzunarele celor care azi dau știri cu cu ce vor realiza (să moară mă-sa că nu ne aburesc). Cred că asta e una din știrile pozitive din norma care a fost stabilită de Fă Doina, Doina Pană.
Bonus: „Autorităţile vor să înfiinţeze în următoarele luni o casă de comerţ – o companie de stat care va prelua legumele”. Deci altă companie de stat la care să-și angajeze neamurile, să nu facă nimic, să fie veșnic pe pierdere și după x ani fără obiect de activitate (că depozite nu au) să trebuiască să le salveze tot statul cu infuzie de bani.
Depozitele astea sînt o mare minciună iar cei care sînt mințiți fac parte din „nucleul dur” PSD-ist, resoectiv oamenii din rural.
Am lucrat circa 20 de ani la drumuri. Nu mai vreau.
Am vazut director fost birtas, am vazut multe.
Am vazut specialisti foarte buni, oameni tineri si mai putini tineri, oameni cu facultate in domeniu sau meseriasi vechi plecand scarbiti sau blazandu-se si cautand un post caldut, am vazut multe.
Şefu’ bagă ştirea cu creşterea tarifului la încălzire în Bucale şi explicația magicienei media Firuța.