- Blondă . Apus . Roșu . Brunetă . Verde . Pisic . Brunetă . Stele .
- Transportul bucureștean, voință și proiectare
- Porturi și strategii
- Nike, H&M și Adidas s-au trezit vorbind
- Frumos la Amazon
- Să ceară Youtube autorizație de la CNA! Să depună dosar!
- Sony a vândut cele mai multe mirrorless-uri
- Cronica de tehnologie
@4. Daca lumii i-ar pasa de rahaturile care se intampla in China, actiunile H&M, Adidas si Nike ar fi trebuit sa creasca la faza asta.
Faci profit sau ai potential de a face profit, iti creste valoarea actiunilor. In caz contrar iti scade. Pietei nu-i pasa de ce crezi tu ca e etic sau corect.
Adaugă aici Viet-nam, Cambodgia, Bangladesh.
Cine cunoaște poate adăuga la această listă.
@sin, pai poate ar trebui
Si mai e o chestie, imaginea. Faptul ca deranjeaza China, ar trebui sa fie un plus de imagine, care sa compenseze oarecum pierderea de profit.
China nu a pierdut, din contră a cîștigat, din așa-zisul război Trump-Jinping.
În concluzie, ce impact are că tu, eu și alte10.000 de persoane nu va cumpăra produse din China?
Câteodată prețul acțiunilor mai scade doar că să atragă noi investitori
Dovada ca lumii nu-i pasa de astfel de mizerii facute de companii e faptul ca Hugo Boss inca exista
3. Un articol de un cinism cum rar mi-a fost dat să văd. Omu e supărat că se ia lumea occidentală de China pentru situația din Xinjiang doar pentru că vor crește prețul produselor importate de acolo.
Cam așa am ajuns în societatea asta de consum, orice e acceptabil atâta timp cât mie, acum, în momentul de față îmi este bine. Nu contează dacă ceea ce se întâmplă în lume e sustenabil sau nu, nu contează că un popor de 15 milioane de oameni e asimilat forțat din punct de vedere cultural în anul 2021, nu contează nimic. Să-mi fie mie bine acum, să cumpăr eu telefonul ăla ieftin pe care îl vreau și restul să se ducă dracu, nu mă interesează.
Omul ala cu articolul e un retard, mestesca aceeasi teorie expirata cu “valuarea” portului Constanta si cum ii vor olandezii raul, teorie a tuturor conspirationistilor care cred ca balaria aia de port chiar conteaza.
Articolul poate fi sumarizat: Rusia si China sunt bune, restul – ciocu’ mic.
@killroy tot blogul ăla poate fi sumarizat orient=bine, occident=nașpa. Omul nu a mai scris un articol interesant din 2009, când mai scria de imobiliare.
Cine e omul ala, totusi? Vad ca sputnik il prezinta drept faimosul economist si internaut Dan Diaconu. Dar el are poza la profil pe facebook facuta pe site-ul ala de genereaza AI poze cu oameni care nu exista.
Plm cred ca pierdeti din evidenta intraga imagine de ansamblu, china cat si rusia merg ininte, cu pasi mici dar siguri si nu dau inapoi, e irelevant ca portul nostru e de kko, orice pierdere de teren e in defavoarea noastra, asta e practic prostia oricarei argumentari, daca nu scrii corect pt tipul de public o sa polarizezi si ai majoritar conspirtionisti sau omeni care te iau in ras, plm greu la deal cu boii mici
Plm
cred ca pierdeti din evidenta
intraga imagine de ansamblu,
china cat si rusia merg ininte,
cu pasi mici dar siguri
si nu dau inapoi,
e irelevant
ca portul nostru e de kko,
orice pierdere de teren
e in defavoarea noastra,
asta e practic prostia
oricarei argumentari,
daca nu scrii corect
pt tipul de public
o sa polarizezi
si ai majoritar conspirtionisti
sau omeni
care te iau in ras,
plm
greu la deal cu boii mici
@UnuL, handicapatul asta care spune ca atunci cand vezi ca vecinul o bate pe nevasta-sa trebuie sa iti vezi de treaba ta se considera jurnalist?
Mi-ar placea sa-l bata vreo 2-3 malaci pe strada si sa nu intervina nimeni, ca doar nu este treaba celor din jur sa-l ajute.
@NIX, cred ca tu pierzi din evidenta intreaga imagine de ansamblu. Singurul motiv pentru care China si Rusia merg inainte este faptul ca restul tarilor nu au niciun cuvant de zis. Toti tac din gura pentru ca ruperea relatiilor cu China ar insemna pierderi economice pe termen scurt si mediu.
Dar pe termen lung, situatia actuala este falimentara pentru Statele Unite si pentru Europa.
Cand vad prostiile cu portul constanta ma umfla rasul. Ce fac marfurile alea ajunse la constanta, pe unde se vor deplasa spre vest? Si pana a fost deschis Suezul si teoretic puteau ajunge in constanta nu o faceau. Articolul ala parca a fost scris undeva in est si tradus in romana de autor.
E evident ca e important ca infrastructura sa permita un asa trafic de marfuri. Ar putea fi descarcate in Italia sau Franta, dar nu se intampla asa, majoritatea tot la Roterdam sau Hamburg ajung.
E un motiv foarte simplu pentru care tot la Rotterdam sau Hamburg vor fi descarcate si in viitor si nici o investitie in infrastructura nu va schimba asta: Rotterdam si Hamburg sunt in inima industriala a Europei, acolo unde e nevoie de marfurile alea. Asa ca portul Constanta nu va fi niciodata altceva decat un port cu importanta locala.
Iar ala de-a scris articolul e un imbecil daca crede ca solutia la canalul Suez e sa descarci containerele pe tiruri/tren, le duci la Caspica, unde le pui inapoi pe vapor, dupa care le pui inapoi pe tiruri, dupa care inapoi pe vapor, doar ca sa le descarci in Constanta, de unde sa le pui inapoi pe tiruri. Si cand sunt beat ranga am idei mai coerente decat imbecilul ala.
#Sabotor
plus ca daca pui containerele in linie (pt tren) iese o garnitura de 100 km lungime (doar din incarcatura vasului blocat in suez).
@zippo
da, dar plm, incearca sa le spui asta cretinilor care doar „olandezii saboteaza portul Constanta” au in cap.
individul de la punctul 3 e toxic, este fan al rusiei si al chinei trup si suflet. e mai grav decat tipul ala pion despre care am aflat de la tine
Hai cu CNA pe bloguri 😂
5. Pai si coletele alea cum crezi ca se livreaza ? Cum crezi ca exista Prime ? Cu sacrificii. Sa faca lumea protesc, sa renunte la Prime, sa mentioneze la comanda „vreau sa vina peste 3 zile, nu maine”. Eu am primit o comanda (cand stateam in UK) a doua zi, fiind prima zi de Pasti, si Sambata…si nu e normal.
Ba e normal că unii vor să lucreze și de Paști, ce să facă acasă?! El are altă sărbătoare religioasă, are familie, dacă are, în altă țară, dacă nu are de ce să stea degeaba, n-are nevoie să respecte sărbătorile locale, etc
@sfatuitoru, nu trebuie anulate abonamentele Prime. Se pot livra coletele in timp util si daca se respecta angajatii. Este necesar doar sa angajeze mai multi soferi.
Ar putea sa sustina asta din cele peste 15 miliarde de dolari profit net de anul trecut.
Si da, @Xxx are dreptate. Nu este neaparat nevoie sa dai zile libere de Paste soferilor care sunt de alta religie. Si chiar dintre cei care teroretic sarbatoresc Pastele sunt unii care prefera sa castige niste bani in plus decat sa stea acasa sa se uite pe pereti.
5. Lmao
https://twitter.com/QuarantinedCoof/status/1375658580737724421?s=20
La punctul 4 – aș vrea să văd și ceva reciproc: un apel la boicotarea mărfurilor made in China. Nu că ar avea șanse să fie urmat, dar măcar să văd pe cineva (și mai ales, vreun politician… ) că are curaj să lanseze ideea în public.
„Brusc, întreaga lume vestică e deranjată de ceea ce se întâmplă la chinezi. Că cică e jale. Știți cum e asta? E ca și cum un vecin s-ar certa cu nevastă-se și ai bătea tu la ușa lui să-i spui că n-are dreptate. Probabil te-ai trezi cu un pumn în bot și-ai merita-o pe deplin” asta face apologia unui sistem dictatorial opresiv in presa din Romania? E ca si cum ai scrie in 1942 despre sovietici si gulaguri si ai incerca sa justifici asta… Ce mizerie sinistra poate fi articolul asta… Incredbibil!
Sau cum ai scrie tot în anii 40 de evrei și holocaust. Și ce dacă-i adună nemții pe toți din europa, le confiscă tot, îi folosesc ca și sclavi, ba chiar ajung de îi extermină?
E treaba lor ce fac pe continentul lor, l-au cucerit, normal că vor să-l curețe de impurități și să-și facă treaba, mi se pare normal, nu? Nu vreau să-mi imaginez cum arăta lumea dacă nu se băgau americanii și britanicii atunci. Atitudinea asta de cap plecat sabia nu-l taie nu ajută. Chiar recent am auzit că turcii aveau expresia complementară: capul plecat e și păcat să nu-l tai.
China face fix ce face Hitler în anii ’30. E pe cursa înarmării, doar că o fac mult mai lent decât a făcut-o Hitler. Și, la fel ca Hitler, și ei știu că nimeni nu le va face nimic pentru că în primul rând nimeni nu vrea război niciodată, iar 2, toți depind economic de China și nu vor risca să perturbeze lanțul economic.
Dar paralele Hitler – Xi Jin Pin sunt interesante. A început cu asigurarea mandatului pe viață, apoi a trecut la epurare de oameni neloiali, apoi a trecut la înarmare, avem exerciții militare în mare, armonizare rasială forțată, consolidarea puterii, etc.
Avem si noi. De fapt, citatul complet e „capul plecat, sabia nu-l taie, dar cu umilinta, lantul incovoaie”. Insa cum oamenii sunt in proportie de 85% cretini cu spume carora le curge scuipatul din gura, tot ce au inteles a fost „capul plecat sabia nu-l taie”.
Din cand in cand ai obiceiul sa aduci cititori oricarui prost cu pareri despre trafic.
„Oamenii întreabă cum ajung programatorii la 5k – 10k EURO lunar din freelancing – bani în mână”
„Oamenii ma intreaba cum rezolvam problemele de trafic in Bucuresti in 2 ani”
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24697200-multimiliardarul-ceh-petr-kellner-patronul-pro-murit-intr-accident-elicopter.htm
Intre timp a murit si Simirad, fostul primar și baron local de la Iași.
Bonus, a murit si a doua persoana torturata de politiști la doar trei saptamani dupa primul. Rușii au scos carnețelele și iau notițe.
La rusi e foarte simplu. Ori cad toti accidental de la etaj, ori se sinucid cu uraniu / plutoniu (chestii de astea radioactive si usor de gasit; sunt ironic).
Baiatul de la punctul 2 s-a culcat in Romania si s-a trezit prin Austria?! Nu de alta, dar solutiile propuse de el, au un orizont de peste 2 ani si multe cu o finalitate indoielnica. Adica perfect de acord cu desfintarea unor parcari sau macar ridicarea unor masini ce sunt parcate ilegal in niste zone ce nu ar trebui sa fie parcate. Se poate face asta acum si nu ar fi o mare problema pentru niste oameni.
Dar as vrea sa vad cum va reproduce „miracolul” liniei 41 si pe alte linii de tramvai. Linii de tramvai care ajung si prin mahalaua centrala plina de cladiri in stare precara ce la un pumn mai puternic s-ar darama. Care e solutia acolo? Ca reconfigurarea de traseu, este o chestie dificila de facut la tramvaie.
Trei, benzi dedicate autobuzelor bucurestene se pot face si in esenta nu ne-ar costa prea mult. Problemele apar, ca multe trasee de autobuz sunt un pic defazate de ceea ce se intampla acum in Bucuresti si ar trebui un pic reconfigurate. Ideea este buna, dar implica un studiu maricel de caz si daca il coroboram cu tramvaiele, realizam ca spaga pentru acest studiu nu isi are limite.
Inteleg ideile si mai ales faptul ca multa lume se uita cu jind la niste orase prin occident privind problema traficului din acel oras. Dar cam toate s-au rezolvat in niste zeci de ani si mai ales cu multa vointa politica. Pe langa asta, cam toate orasele alea isi cunosteau traficul si numarul de masini ce tranzitau acele orase, iar conceptul de suburbii era bine definit, nu gluma ce e la noi. Noi ne uitam la niste date de la TomTom si vedem ca am avea o problema, dar inca nu stim exact cate masini sunt in Bucuresti(nu inmatriculate), nici macar rata de utilizarea a transportului in comun de suprafata. Dar cu toate acestea noi avem solutii si vrem sa rezolvam problema traficului in 2 ani….
Omul pare bine intentionat, dar cam bate campii. Nu exista solutii pentru a rezolva traficul din Bucuresti in doi ani, tinand cont de densitatea populatiei, de numarul de masini pe km patrat si de cat de prost a fost gandit orasul (N zone sunt gatuite de blocuri construite prea aproape unul de altul, zonele de munca s-au separat net de zonele de locuit, etc).
Solutia pentru Bucuresti e una singura si anume metroul. Dar asta se poate face in 10-15 ani, daca incepem acum sa lucram cu adevarat in directia asta.
@silicon_v
Masurile propuse de autor sunt cele care le-au implementat mai toate orasele mari din occident. Sunt niste diferente intre ele, intrucat multe s-au adaptat pe specificul populatiei si mai ales pe densitatea acesteia in acele aglomerari urbane.
Problema mea la orice articol din asta, care propune revolutii, este ca NIMENI nu cunoaste datele din teren actuale. Tot ceea ce se propune este la ce crede autorul ca ar merge raportat la realitatile pe care autorul le traieste.
Noi in anu de gratie 2021, nu stim care sunt cele mai folosite linii de STB, cele mai aglomerate statii de metrou. Pe langa asta nimeni nu stie, cate masini tranziteaza orasul si mai ales pe unde intra in oras, daramite cele mai aglomerate intersectii, zone. In schimb se uita la indexul TomTom si ajung la concluzia ca orasul este sufocat de masini. Desigur, daca am avea senzori la nivel de intersectii, plus la semafor unde sa se numere efectiv cate masini trec prin zona am avea o imagine mai buna a situatiei si am putea vedea diferite trasee ale masinilor. Daca am face asta, am vedea exact unde sunt problemele si ne-am putea concentra pe ele.
@asda, datele de trafic se știu, pe unele le găsești cu google iar tramvaiul circula și prin mahalalele centrale până s-au decis unii să le scoată de acolo
@Xxx
Datele alea de pe google nu sunt atat de reale pe cat ne-am dori. E o agregare intre niste date istorice culese de pe diverse dispozitive mobile, respectiv situatia reala din teren ce vine de la alte dispozitive mobile. Sper ca nu am uitat experimentul facut de tipul cu niste telefoane in valiza, unde crea ambuteiaje pe unde se plimba el.
Nu vad foarte mare costul de instalare a unor senzori la toate intrarile din oras, repsectiv la intersectii mari pentru a afla foarte clar valorile de trafic. Dupa ce faci asta, poti observa anumite tipare si mai ales poti vedea unde e nevoie de niste ajustari la liniile de transport sau la drumuri sens unice, giratorii etc. Daca faci asta, pot intelege ca vrei sa faci ceva si nu doar vorbe-n vant.
3. Porturi și strategii
Am dat zoom 175% pe pagina aia… what is this; a font for ants?!
Blonda de la 1 este pentru Cristici?
mie imi place articolul asta
https://www.digi24.ro/opinii/quiz-trist-ce-au-in-comun-mihai-eminescu-si-radu-berceanu-1476647
Punctul 3 e chiar amuzant, sunt curios ce s-ar întâmpla când ar veni mai multe nave cu 15000 de containere fiecare. Cred ca s-ar face coadă de tiruri de la Nădlac la Constanța.
Si eu m-am intrebat cum pot sa ajunga publice asemenea ineptii.
Mai multe? Una singura daca ajunge in portul Constanta, s-a blocat complet tot traficul din Romania. 15000 de containere inseamna 15000 de TIRuri; la 13,6 m pe TIR aia inseamna o coada de TIRuri bara-n bara lunga de 204km. Lasi 2 m intre TIRuri si deja coada aia ajunge la 230 km. Adica din Constanta pana-n Bucuresti.
Dar hei, toti ratatii invigorati de flacara patriotismului tampit viseaza ca Constanta sa „fure” rolul Rotterdamului.
meh… oricum o dai alternativele sunt haioase.
prin nord ca au facut rusii canal prin gheata. ihim.
sau duci din cu trenul/tirul pe calea ferata sau autostrada care nu exista pana la turkmenbasi, incarci pe vapor, 200 de kilometri, descarci la baku, alti 700 de kilometri prin caucaz, pe autostrazile si caile ferate care nu exista, la batumi incarci pe vapor, descarci la constanta/varna, tren/autstrazi inexistente pana in europa.
sau ocolesti marea cu totul si o iei fie prin nord prin kazahstan/rusia/ucraina fie prin sud, uzbekistan/turkmenista/afganistan/iran/turcia. toate tari super stabile si predictibile care niciodata, dar niciodata in istoria lor, nu s-au sucit brusc si fara motiv si toate cu o infrastructura demna de invidiat.
bine, asta daca nu se supara ovreii si isi sapa singuri canal de la eilat la ashdod.
Bai, nu mai pot cu comparatia asta idioata dintre Constanta si Rotterdam! Autorul articolului ala, habar nu are ca Rotterdam are o capacitate de 10 ori mai mare decat Constanta in ceea ce priveste volumul de marfuri.
E ca si cum ai masura un pigmeu si ai zice apoi ca e mai inalt decat Ghita Muresan! Cele doua porturi joaca in ligi diferite, nu pot fi concurente in nici un scenariu.
păi facem și noi, bos! de 10 ori facem!
Naivii, ca sa nu le zic altfel, spun ca scurteaza distanta vapoarele, dar ei nu calculeaza ca e mai profitabil ca o nava sa transporte 15000 de containere la botul calului, decât să le transporte 15000 de tiruri sau 500 de trenuri de la Constanța. De lipsa infrastructurii nici nu mai vorbesc. Sa zicem ca ar ajunge intr-o săptămâna 10 nave cargo tip Panama, adica fix pix, marime medie, maxim 5000 containere/nava, nici nu are rost sa vbim de cargourile care pot transporta peste 20000 de containere/nava. Deci, ar ajunge 50000 containere intr-o săptămâna. Cu ce le transporți in vest? Sunt necesare 50000 tiruri sau 1500 trenuri. Un tir are lungimea de 18 m, daca le pui cap in cap cele 50000 tiruri, rezulta 900 km, de la Constanța la Nădlac, horror, se blochează toată România. Rotterdam procesează aproximativ 5000-10000 containere pe zi. Cine vede cifrele astea înțelege de ce niciodată, dar niciodată, Constanța nu va fi o alternativa.
” Dacă ne-am juca în mod corespunzător cartea, am deveni principala poartă de intrare a mărfurilor în Europa.”
Ar intra marfa pe principala poarta si ar ramane blocata 200 km mai incolo pe centura bucurestiului.
prostu asta si ala cu articolul despre trafic ar trebui luati frumos si pusi sa sapat la centura, macar sa faca si ei ceva util in viata.
Pai nu trebuie sa compari cu Rotterdam. Uite comparatie cu porturi din Adriatica:
Trieste -Timisoara 8h35min
Capodistria – Timisoara 8h32min
Constanta – Timisoara 9h29min
Pentru Arad e mai mare diferenta.
Italia si Slovenia ne bat la noi acasa si vrem sa aprovizionam Europa Centrala prin Constanta.
Omuciderile in SUA la cele mai mari niveluri, la fel ca in anii 90. E bine fara politie,nu?
Doamne ajută! Sper la o rată de 10 ori mai mare. Măcar mai scăpăm de imbecili. 🥳🥳🥳
@John Temple, cum ai ajuns la concluzia ca fiecare victima este un idiot?
Nu exista posibilitatea sa fie omorati si oameni de rand, cu familii si copii care ii asteapta acasa?
referitor la china si uigurii vietii, eu as fi un pic mai circumspect la aruncat pietre.
sa nu uitam ca si noi avem 2 etnii d-astea speciale care refuza orice fel de integrare de sute de ani in ciuda eforturilor si concesiilor uriase facute de majoritate.
Vezi și tu cine e prieten cu saudiții și se îngrijorează de soarta unor extremiști religioși de prin China
@thebblack, nu am auzit inca in Romania sa fie vreo campanie de exterminare a acestor 2 etnii despre care vorbesti tu.
bai andrei, tu comentezi pe aici din pozitia de baiat spalat, rasat, educat, rational… ba da’ nu stiu cum se face ca mereu trebuie sa iti desenez aspectele mai subtile desi de obicei sunt scrise mare chiar in primul paragraf.
i-a gandeste-te tu cum ti-ar sangera urechile si ochii la torentul de stiri si opinii international daca romania s-ar apuca sa pedepseasca conform legilor in vigoare, asa relaxate cum sunt, ungurii si suedejii si sa inceapa sa-i bage in inchisoare sau sa ii deporteze pe meleaguri mai prietenoase lor pe aia care merita. ce urlete de durere, ce zbierete, ce poale in cap, cati puradei aruncati in jandarmi. exterminare, pogrom…
te-ai oprit vreo secunda sa te GANDESTI ce se intampla acolo in loc sa inghiti pe nemestecate vaietele internetului? o fi posibil ca chinezii exact asta sa vrea? ca uigurii aia sa respecte dracului legea chinezeasca cat timp sunt in china? nici la faptul ca nu ii extermina nimeni banuiesc ca nu te-ai gandit. ca nu e ca si cum chinezii ar avea cea mai vaga jena din a omora toata satra aia si a da cu sare deasupra. cu toate astea uigurii sunt minoritate recunoscuta, limba este legala si folosita, au dreptul la religia lor, au primit sprijin economic, au autonomie locala (aia dupa care plang bozgorii la noi, da?) si conducatorii proprii. in timp ce chiar nu ii tine nimeni cu forta daca vor sa plece in caz ca nu le convine. ei au dat cu bombe. asa ca nu prea ii vrea nimeni decat ca catel poseta, sa vada lumea ce buni si open-minded sunt. ca 20000 de indivizi care chiar s-au integrat in societatea gazda parca merge, da’ 12 milioane de barbari rasariti direct din secolul 17, venind calare pe camile, cu allah in barba si mana pe kalasnikov parca nu mai e chiar asa dragut.
si nu zic ca ce face china e bine. doar, cum ziceam in primul fucking rand, sa fim un pic mai circumspecti la arunca cu pietre intr-o situatie pe care e evident ca
nu o intelegm complet.
ps pentru toti bleeding hearts cu uigurii in suflet, daca de maine china chiar incepe sa ii omoare, cati dintre voi ati lua arma in mana si v-ati duce in xinjiang intru propasirea uigurilor? bine stiu, n-ar avea rost, ca i-ar omori chinezii pe toti inainte sa va gasiti voi cazare pe airbnb la urumqi.
@thebblack, guvernul chinez refuza sa faca publice orice informatii despre situatia uigurilor, chiar insiata ca nu exista aceste lagare de concentrare.
Aceasta reticenta ma face sa cred ca vor sa ascunda situatia reala. Daca era totul asa cum spui tu ar fi venit public sa explice ca cei din lagare nu sunt persecutanti etnic si sunt de fapt puscariasi care incalca legile tarii.
Sa luam urmatoarea situatie: tu auzi urlete de la mine din casa (o femeie care striga ajutor). Vii si ma intrebi ce se intampla:
Varianta 1 – iti spun ca nu sunt de la mine sunetele, desi tu ai auzit clar asta.
Concluzia va fi ca am batut pe cineva, poate chiar omorat.
Varianta 2 – iti spun ca ma uitam la un film horror cu volumul ridicat si iti arat televizorul.
Concluzia logica va fi ca ma uit la film.
Asa este si cu situatia din China. Cat timp ei ascund si nu permit contactul intre comunitatile de uiguri si presa internationala, este normal sa presupunem ca imaginile alea provin dintr-un lagar de concentrare.
in acelasi timp tu ai la tine in casa o femeie care urla permanent ca e batuta si omorata desi nu e.
stiu, nu e aceeasi situatie pentru ca (insert long hipster blm metoo rant here) doar ca…. e!
Daca am o femeie la mine in casa care urla permanent ca este batuta si omorata desi nu este, iar vecinul ma intreaba ce se intampla, il invit sa vada ca nu are nicio urma de bataie.
Daca incui usa si spun ca nu este adevarat, ca nu urla nimeni la mine in casa, va ajunge logic la concluzia ca eu o bat pe femeia asta.
da, tu il inviti, ii arati si cand pleaca, femeia ta iese pe balcon si urla „ajutooooooor, ma omoara”.
banuiesc, ca la un moment dat o sa obosesti si de femeie si de invitat vecinii sa vada ca nu o omori.
4.
Unde ai să vezi tu faze din astea în lumea „civilizată”?!
5. La americani … Dar obiceiuri cumva importate și în Europa … Ce e amuzant e că șoferii/lucrătorii se mănâncă între ei, dacă vrei să faci un sindicat ceva, să te organizezi te vor trimite mulți șoferi la plimbare, deși poți să ai și flexibilitate și Amazonul, nu șoferii, să îți plătească taxele direct
6. Nu uita de Instagram, în special de Instagram, că și acolo se găsește „conținut video generat de către utilizatori”
3. Zoso il da la stirile zilei pe Dan Diaconu… faimosul economist pe care nu il cunoaste nimeni. Aideplm.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24696825-doilea-dintre-barbatii-torturati-politisti-gasit-mort-celalalt-murit-acum-3-saptamani.htm
Politia Romana stie cum sa rezolve cazuri delicate.
Ce frumos a construit doamna din „alte articole” un om de paie din cei care sunt nemultumiti de masuri dupa care i-a dat foc, s-a batut fericita pe umar si a inceput iar sa spere ca o angajeaza si pe ea cineva la ceva publicatie cu mai multa publicitate de la stat.
Go woke get broke. Nike si restul companiilor nu au nimic impotriva a nimic de nicaieri pana ce nu devine problema ”trendy”. Atunci se apuca sa deschida gura si o fac aiurea. Plus ca vad ca o dau la intors acum. Pai ce mari companii patrioate sunt ca tin productia in alte parti pentru profitul lor? Și ceea ce fac pentru a ”inchide” gura celor ”woke” din tarile lor este sa emita niste declaratii.
Pai daca vor sa faca ceva ca lumea, sa mute productia in US, sau sa faca productie in mai multe regiuni, dupa pietele de desfacere. Pai ei tot produc acolo dar se apuca sa ii critice? ori, sau ori. Ori critici si pleci, ori taci din gura. Ipocrizia este o mare problema, cred ca oamenii (multi) nu mai suporta sa li se predice de catre unii in timp ce ei au tona de scheleti in dulap.
Cu Uigurii: populatia a crescut de la 5 milioane in 1980 la 12 milioane in 2018 (aproximativ, 5 si ceva, 12 si ceva). In timp ce China avea politica copilului unic, care se aplica strict pentru populatia Han cu diferite metode, minoritatile aveau dreptul sa aiba 2 copii, iar daca erau fermieri 3. Uigurii faceau mult mai multi si eventual uneori plateau o amenda. Insa acum cativa ani s-a schimbat si legea in China, sa permita tuturor 2 copii insa s-au marit si amenzile. Moment in care au fost mai multe atentate cu bomba in China, organizate de cativa extremisti uiguri. Si China a trecut la a aplica diferite masuri, insa nu masuri care nu sunt aplicate si restului populatiei. Ei au spus ca nu vor ca regiunea Xinjiang sa se transforme intr-o noua Sirie. Au dus multi tineri in universitati de prin toata tara, au facut acele campuri de reeducare si alte masuri. Masuri de mana forte, clar, insa uigurii protesteaza peste tot, deci cumva cine vrea iese din tara. Tarile arabe nu protesteaza impotriva tratamentului uigurilor si nu stiu exact ce este adevarat si ce nu din ce spune mass-media occidentala. Sunt multe nedreptati peste tot pe lumea asta in fiecare tara. Pai cata durere au adus multe tari vestice peste tot pe unde s-au dus dupa petrol? Sa nu intelegeti ca sunt pro China, ca nu sunt, insa cred ca fiecare trebuie sa isi faca curat la el in casa inainte de a se pune sa ii critice pe altii. Ce a devenit Europa in ultimii ani? Atentate, probleme de tot felul etc. Daca China la ea in tara nu are chef sa lase sa se intample asta, de ce tarile ”woke” nu se apuca sa termine cu razboaiele, sa ia masuri care duc la cresterea prosperitatii din tarile lor, sa faca ce vor sa faca dar daca fac ceva sa fie clari cu metodele. Aaa nu ne place ce face x tara? Sanctiuni, dar sanctiuni cu totul, cum s-au aplicat Venezuelei, Cubei etc. Am impresia ca tot ce fac anumite tari nu este decat un circ ieftin pentru a divaga atentia poporului catre tot felul de alte lucruri, in loc sa faca ceva ca lumea, ca se transforma tarile civilizate in adevarate fronturi, populatia saraceste, violenta creste, inclusiv a politiei fata de populatia proprie. vedem cum sunt batuti oameni in varsta prin diferite tari europene, ca nu sunt de acord cu unele masuri ale statului.
Deci in orice parte de pe glob, daca cateva sute de oameni protesteaza, mass-media occidentala spune: aaa regimul cutare este rau. Daca in Europa protesteaza zeci, sute de mii impotriva masurilor guvernelor, se zice: sunt teroristi, sunt rai cei care protesteaza etc. Pai de ce dubla asta masura?
PS. Daca ar fi fost adevarat cu milioane de oameni in campuri, ar fi fost milioane de refugiati de acolo, ceea ce nu se intampla. Dimpotriva, fermierii uiguri doresc sa continue sa munceasca si multi tineri uiguri studiaza in universitati de pe tot teritoriul Chinei. Este pace in tara, este prosperitate, este distractie in timp ce in civilizata europa este haos. Sunt multi britanici care fugisera din Wuhan care regreta de luni de zile ca nu au ramas acolo. Nu zic ca este China buricul pamantului, insa la ei este siguranta pe strazi. Au multe si nu stiu daca ceea ce stiam despre ce se intampla acolo este adevarul absolut. Insa in timp ce societatea vestica decade din ce in ce mai tare, China se ridica si marile companii nu fac nimic decat sa ia pe alese ce le place din orice, pentru profituri din ce in ce mai mari. Le pasa 0 de bunastarea oamenilor, ca daca le-ar pasa, ar actiona altfel. BTW, pe fond de pandemie, Nike pierduse oricum 750 de milioane de dolari anul trecut si multi americani nu ii plac pentru faptul ca au ”went woke” cu BLM si altele. Acum au probleme si in China, sa vedem ce vor face, chiar este interesant de vazut cum vor mai escalada lucrurile, dar pana una alta au suparat si multi americani si multi chinezi… ipocrizia declarativa cu principii alese si practici pur capitaliste nu mai tine. Companiile ori devin ceea ce predica, ori sa taca din gura, daca vor sa prospere.
pe baiatu de la punctu 3 l-ai dat sa il faci de ras, nu?
normal.
Io aștept un Sars-Cov-3, 4, 5 și 6 care să toace chinezi, ruși, indieni și pakistanezi. 🥳🥳🥳
Asia ar deveni chiar interesantă. 🤔
Așa cum e acum e doar o hazna. 🤮🤮🤮