Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
10 comentarii
NOU
#1
androidul cu sobolani
interviul cu ghita are vreo semnificatie aparte? cumpara hotnews sau devine actionar? a stat de vorba cu tapalaga si i-a explicat ca planul sau nu e atat de malefic ci doar prost inteles? am citit ieri raspunsurile sale la diverse intrebari ale utilizatorilor si pe langa gramatica foarte buna, parea extrem de calculat. mai ca-ti venea sa spui „un om de afaceri tanar cu perspective serioase si proiecte autentice”. explica rational pana si OTV-ul personal, romania tv „e pur si simplu o reteta, avem public format din pensionari si amatori de can-can-uri – e buisness pur, lasati povestile cu content-ul”. de aceea am ramas usor mirat dupa interviu, tocmai pe hotnews…
00
NOU
#2
vali
@androidul cu sobolani: e interesant de văzut cum face pe naivul și cum gândește.
Ghita, acest Imperator Maximus. Saracul, chiar mi s-a facut mila de el…NOT!
00
NOU
#4
Valeriu
Cum dracu sa se termine ceva la timp cand ai institiutii cu denumiri de genul asta.
„Direcţia Generala de Monitorizare şi Întreţinere a Infrastructurii Rutiere din cadrul Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR)”
Cred ca majoritatea angajatilor de la stat nici nu stiu numele complet al institutiei unde „muncesc”.
00
NOU
#5
Nero
Interesanta articolul cu Turismul, oare de ce la Rosia Montana nu se poate aplica?
00
NOU
#6
zippo
#Nero: „…oare de ce la Rosia Montana nu se poate aplica? ”
pentru ca europa=soros, nu ne vindem tara, americanii sunt de vina, base e de vina, ponta e de vina, aia vor numai sa fure, unitisalvam, rosia e rosie, o lasam asa ca e patrimoniu international, unesco scrie pe el… etc.
si alte lucruri intelepte, ce lasa in urma saracie si mai lucie.
00
NOU
#7
Andreea
@Nero: nu se poate aplica pentru ca acolo singura speranta este RMGC – banii europeni nu au ce cauta acolo,
„Edilii au sesizat potentialul turistic al zonei si au cuplat rapid informatiile: aveau nevoie de banii Europei. „In 2008, la prima sesiune de depunere a proiectelor, am reusit sa obtinem 2.5 milioane de euro”, spune Andrei Gheorghe Poka, primarul din Sancraiu.”
Edilii din RM au sesizat doar potentialul contractelor cu RMGC …
00
NOU
#8
alxzen
Nici nu ai cum sa pui regim de autostrada pe o „centura” cu treceri de pietoni, statii de autobuz, rezidentiale chiar un buza drumului cum ai la Mogosoaia si iesiri si intersectii gandite cu anusul.
Cand vor inceta glumele astea macabre cu autostrada/centura/drumul X se vor finaliza in anul stelar 22xx ???
00
NOU
#10
VOC
nu se va putea circula niciodată pe acest drum cu 130 de kilometri pe oră, adică în regim de autostradă, a declarat, miercuri, Andrei Cristian
Poate fi autostradă și dacă viteza e limitată. Autostradă înseamnă drum dedicat exclusiv autovehiculelor, cu sensurile de mers separate, cu benzi late, cu benzi de urgență (hard shoulders) și fără intersecții la nivel. Cam atât. Centura Amsteramului este autostradă (A10) și are viteza limitată la 100km/h și în partea de vest chiar la 80 pentru a diminua poluarea.
interviul cu ghita are vreo semnificatie aparte? cumpara hotnews sau devine actionar? a stat de vorba cu tapalaga si i-a explicat ca planul sau nu e atat de malefic ci doar prost inteles? am citit ieri raspunsurile sale la diverse intrebari ale utilizatorilor si pe langa gramatica foarte buna, parea extrem de calculat. mai ca-ti venea sa spui „un om de afaceri tanar cu perspective serioase si proiecte autentice”. explica rational pana si OTV-ul personal, romania tv „e pur si simplu o reteta, avem public format din pensionari si amatori de can-can-uri – e buisness pur, lasati povestile cu content-ul”. de aceea am ramas usor mirat dupa interviu, tocmai pe hotnews…
@androidul cu sobolani: e interesant de văzut cum face pe naivul și cum gândește.
Ghita, acest Imperator Maximus. Saracul, chiar mi s-a facut mila de el…NOT!
Cum dracu sa se termine ceva la timp cand ai institiutii cu denumiri de genul asta.
„Direcţia Generala de Monitorizare şi Întreţinere a Infrastructurii Rutiere din cadrul Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR)”
Cred ca majoritatea angajatilor de la stat nici nu stiu numele complet al institutiei unde „muncesc”.
Interesanta articolul cu Turismul, oare de ce la Rosia Montana nu se poate aplica?
#Nero: „…oare de ce la Rosia Montana nu se poate aplica? ”
pentru ca europa=soros, nu ne vindem tara, americanii sunt de vina, base e de vina, ponta e de vina, aia vor numai sa fure, unitisalvam, rosia e rosie, o lasam asa ca e patrimoniu international, unesco scrie pe el… etc.
si alte lucruri intelepte, ce lasa in urma saracie si mai lucie.
@Nero: nu se poate aplica pentru ca acolo singura speranta este RMGC – banii europeni nu au ce cauta acolo,
„Edilii au sesizat potentialul turistic al zonei si au cuplat rapid informatiile: aveau nevoie de banii Europei. „In 2008, la prima sesiune de depunere a proiectelor, am reusit sa obtinem 2.5 milioane de euro”, spune Andrei Gheorghe Poka, primarul din Sancraiu.”
Edilii din RM au sesizat doar potentialul contractelor cu RMGC …
Nici nu ai cum sa pui regim de autostrada pe o „centura” cu treceri de pietoni, statii de autobuz, rezidentiale chiar un buza drumului cum ai la Mogosoaia si iesiri si intersectii gandite cu anusul.
Cand vor inceta glumele astea macabre cu autostrada/centura/drumul X se vor finaliza in anul stelar 22xx ???
Poate fi autostradă și dacă viteza e limitată. Autostradă înseamnă drum dedicat exclusiv autovehiculelor, cu sensurile de mers separate, cu benzi late, cu benzi de urgență (hard shoulders) și fără intersecții la nivel. Cam atât. Centura Amsteramului este autostradă (A10) și are viteza limitată la 100km/h și în partea de vest chiar la 80 pentru a diminua poluarea.