- Blondă . Abur . Oraș . Verde . Roșcată . Abur . Apus . Blondă . Oraș . Pod
- ASF nu are nici o vină și nici o responsabilitate
Așadar, nici un motiv să existe. - S-au descoperit construcții multe la Mamaia
- Admiterea la Academia de Poliție e la fel ca mereu
- Gata, s-a rezolvat cu criza gazelor, în 2-3 ani o să fim bine
- Un pont a scutit poliția de muncă pe teren
- Noul inel de centură în jurul orașului asistaților social
- Cronica de tehnologie
- Cronica de business
@7
dar…dar… avem metrou 😀
Patronu la blog ? Faci un script sa poti deschide toate pozele dintr-un click ?
https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-tab-tools/aknanahjikhcdjljhojbndnhfiknfali
@4 nu inteleg cum lucrari cu note diferite in prima faza au fost de 10 dupa contestatie
se numește șpagă.
E f simplu. Au primit subiecte vechi/greșite și regulamentul zice că în cazul ăsta candidații primesc nota maximă pentru că e „greșeala” organizatorilor.
@Pablo, sa nu mai spunem ca subiectele au fost de tip grila. Si toti cei carora li s-a marit nota au fost admisi la IJJ Prahova.
Ai putea intelege…daca ai citi articolul. Stiu, surprinzator, dar tre sa faci asta
Remington Steele – gresit. Poti incerca si tu cu cititul articolului
@animaloo eu zic să te mai interesezi. Dacă ăia au avut note diferite 2 și 3, logic nu aveau cum să ia toți nota maximă la recorectare chiar și pe șablonul vechi. Cheia este în anunțul jandarmeriei de pe facebook: „În conformitate cu prevederile legale, în rezolvarea contestaţiilor s-a decis acordarea punctajului maxim celor 11 candidaţi”. Iar dacă ai fi încercat să citești și prin alte părți ai fi descoperit pe articolul de pe adevarul.ro niște chestii din astea: „Conform metodologiei de concurs, în cazul în care organizatorul examenului greşeşte subiectele, candidatul este punctat cu notă maximă.” E singura explicație pentru care au luat nota maximă. Scrie în articole, știu, surprinzător, poate încerci și tu să le citești și să înțelegi.
@animaloo, mie mi se pare ca @Remington Steele este singurul care a citit articolul pana la capat, cu tot cu explicatia oficiala a Jandarmeriei. Nu doar prima parte cu presupunerile lui Godina.
Atunci stau corectat. Io am rămas la comentariu lu godina
@6 întrebarea de 10 puncte este: cum si pe unde a intrat acea mașină in tara?
Daca polițiștii tot au dat asta ca stire, trebuie sa mearga pe fir si sa vadă un pic cu colegii de la frontiera, cum de s-a întâmplat aceasta „greșeală”.
Asta pentru a elimina orice suspiciune că cei de la frontiera ar lua spaga, hahaha.
tu o parchezi seara la 8 în fața casei/blocului și te bagi la somn. ei o fură, trec granița cu ea in noaptea aia și a doua zi, când descoperi și reclami la poliție, e deja târziu, ea e deja în românia/bulgaria/ucraina.
also, daca ai nevoie, am aici un ghid despre cum să treci granița cu copilul nedeclarat.
@vali poate se întâmplă cum zici tu, dar vameșul (cinstit, daca exista) când te vede cu mașina pe trailer nu-ti cere si el un act al mașinii sa vada ce e cu ea?
Un contract de vânzare-cumparare, sau orice altceva, mai ales ca masina se vede ca nu e chiar janghina.
Eu nu prea înțeleg cum se pot „descoperi” mașini furate la noi in tara fara sa fi avut complicitatea vameșilor.
cu 200€ îți cumperi talon pe numele cui vrei tu. sau cu 200€ la vameș să închidă ochii.
important e sa le dea cu suspendare. ce facem, distrugem viitorul copiilor?
Varianta 2: lași mașina în parcare și pleci în vacanță câteva zile. Când te întorci o declari furată și încasezi banii de la asigurare.
Eu nu tin minte sa-mi fi cerut vreodata actele masinii cand am trecut granita. De fapt, mi le-au cerut o singura data, la intrarea in Muntenegru, si am avut asa o senzatie de anii ’90.
Acum vreo doi ani era moda in Italia. Diverși cetățeni italieni nu mai aveau bani sau chef să plătească badantele care le îngrijeau bătrânii, cele mai multe românce, le dădeau niște mașini în contul banilor cu procuri cu tot, alea treceau granița cu ele, totul bun și frumos, când ajungeau cu ele in Romania, italienii le declarau furate să încaseze banii pe asigurare și să-și cumpere mașini noi. O mulțime de dosare penale cu muncă multă, sisifică și inutilă pentru șmecheria asta.
@Aderentiu: Prin 2015 mi-a murit ambreiajul la iesire din Varna si am adus-o pe platforma pana la un service in RO. Nu m-a intrebat nici naiba de acte la masina cand am trecut granita.
eu in Suedia nici macar nu ma plimb cu actele masinii. Practic, daca nu e declarata furata nu e furata
tinky, se mai uită și la mașină
5. deci de aia se ia in considerare introducerea Romaniei in Visa Waiver?
orașului asistaților social???
subventii la cladura, la metrou, la transport in comun etc.
da, bucurestiul
Subventiile la caldura sunt pentru pierderile de pe traseu. Tie ti-ar conveni sa platesti pentru si pentru pierderi sau sa platesti doar pentru ce-ti intra in casa? Nici acum nu ai aflat pentru ce sunt subventiile sau doar esti rau intentionat si ai ura aia provicnciala pe Bucuresti?
blocurile au apometre la intrare, nu se mai plătesc pierderile alea. de prin 2000. anul 2000.
fără „pentru” ăla in plus
@Vali Pai da, nu se mai platesc de locatari. Se platesc de primărie prin subventii.
nu. alea sunt trecute la pierderi. primări subvenționează ce primesc cetățenii.
cred ca vali se pregateste de mutarea la cluj si isi ascute dis-urile fata de bucuresteni.
acum ii e putin rusine, ca deh ca e greu sa faci misto din moldova de ardeal.
da, mă ia Ceușan în echipa ei
@Vali, pierderile nu se factureaza separat pentru ca sunt deja incluse in pretul gigacaloriei.
Conform analizei pentru 2019 disponibila pe site-ul CMTEB (fostul RADET) peste 40% din pretul aprobat o reprezinta pierderile din retea.
https://i.ibb.co/qCzhHXB/image.png
Si cum se spune ca in 2020/2021 pierderile au crescut, cred ca putem sa fim de acord ca 50% din pretul de lista o reprezinta pierderile din retea. Pana si Nicusor Dan a declarat ca in general nu discutam de o subventie pe pret, ci de o subventie pe pierderi tehnologice.
@Vali: acu poti adauga si orasul priamrului anti vaxxer
3. se construieste in draci din 2001, bine ca si-au dat seama dupa 20 de ani ca nu mai este loc pentru alte constructii, ei si-au facut treaba
6. sunt curios cum au „ridicat in vederea confiscarii”o masina dezmembrata si ce vor face cu ea, care ar fi procedura
Se inventariază și se sigilează ce a mai rămas din ea, apoi zace în curtea IPJ până se soluționează dosarul. Daca se condamna.. aia e. Valorifica statul, daca se declară nevinovat exista o procedura de restituire a bunului confiscat. In ambele cazuri trec multi ani și de bunul respectiv se alege praful. Sunt mii de mașini confiscare de poliția de frontieră la granița care se degradează prin curțile itpf-urilor.. și nu vorbim de Dacia 1310.. mașini de lux unele..
PM exact!
ASF nu avem, guvern, politie, justitie (etc.) nu avem.
https://recorder.ro/ce-se-ascunde-in-spatele-atacurilor-din-padurile-bucovinei/
Sa plec….sa nu plec…:|
@3 – PUZ Mamaia
de fapt faza asta cu anularea PUZ-ului este o șmecherie, fiindcă primăria a încercat să anuleze autorizațiile de construcție pentru câteva blocuri, a fost dată în judecată și a pierdut de i-a trântit instanța chiar și la recurs și apel…
… așa că prin anularea întregului PUZ încearcă o măgărie și prin asta să ocolească decizia instanței, considerând că dacă anulează PUZ-ul se anulează și autorizațiile date în baza lui.
https://focuspress.ro/inca-un-proces-pierdut-de-asociatia-constanta-altfel-judecatorii-au-respins-cererea-de-anulare-a-unei-autorizatii-de-construire-a-unui-bloc/
P.S. procesul a început pe vremea când Chițac nu era încă primar și era la conducerea asociației respective…
… între timp a devenit primar și (teoretic) s-a retras din asociația aia, dar practic a ajuns să se judece cu el însuși…. și a pierdut în instanță.
https://www.ordinea.ro/chitac-vrea-sa-revoce-puz-ul-statiunii-mamaia-dupa-ce-judecatorii-au-spus-ca-este-legal/
Masina de lux (bolid) cu numere de belgia, am trecut toate granitele fara sa ma intrebe nimeni nimic. Doar la intrarea in Romania s-a uitat 2 secunde pe buletin.
In Mamaia in constructii e haos, multi au investit crezand ca or sa le ploua cu bani de zici ca si-au construit apartamente pe Nordului sau in Baneasa, si au realizat prea tarziu ca in afara de bula mica de oameni cu multi bani care isi vor lua apartamente de vacanta la ei, si alti cativa Constanteni instariti care se vor muta in zona, apartamentele lor vor sta goale pentru ca nu are cine sa le cumpere, zona nu arata posibilitate de investitie pe viitor, pe litoral nu se intampla nimic in afara sezonului, iar din punct de vedere al dezvoltarii, Constanta este un oras adormit de cel putin 10-15 ani. Multi au pierdut bani construind acolo.
Un articol quality de la bbc
https://www.bbc.com/news/science-environment-59046518
Nu are nicio treabă cu Academia de Poliție acel examen. Este vorba de o școală de subofițeri (jandarmi) de la Fălticeni.