ca unul care foloseşte cam zilnic tramvaiul 32, de care se zice mai sus, daţi-mi voie să vă explic revoluţia în trafic: deja are garduri montate pe mai mult de 1/2 din traseu. ei acum mai pun pe încă vreo 7% din traseu, într-o zonă în care se circulă de fapt bine (spre deosebire de partea de dinainte de Piaţa Unirii) şi reduc cu 15% numărul tramvaielor.
nu zic, pe alte linii a fost OK cu gardurile, dar aici e noaptea minţii…
00
NOU
#11
Cipper
„Astfel, vor fi montate, de-a lungul liniei de tramvai, pe Şoseaua Alexandriei, de la strada Garoafei până la strada Glicinelor, panouri de gard din ţevi de oţel, protejate anticoroziv. Primăria Capitalei precizează că în acest fel s-ar putea obţine o viteză medie de exploatare de 15,35 de kilometri pe oră şi o capacitate de transport de 6.948 de călători pe oră, precum şi reducerea parcului rulant de la 20 la 17.
Costul proiectului este de peste 200.000 de lei şi va fi implementat în maximum 10 zile de la aprobarea proiectului în CGMB.”
Intre Garoafei si Glicinelor sunt maxim 300 m.
Presa la noi stie doar sa faca copy-paste din comunicat? Nu mai pune nimeni intrebari?
Gupi, noi vorbim de 300 de m din 6-7km cât are tramvaiul ăla traseul. Pe aproape 60%, cred, e „metrou uşor”.
00
NOU
#15
Sorin
A doua poza cu apus e rasarit.
00
NOU
#16
Cristi
Despre Grecia am vazut ieri un reportaj pe Pro TV: in anumite zone au construit case cu străzi de acces foarte înguste; iar când a venit incendiul, oamenii s-au urcat în mașini și au încercat să plece. Străzile fiind foarte înguste, s-au blocat cu masini – au murit suficienți oameni în mașini. E trist, dar primul gând a fost la toate zonele din jurul Bucureștiului construite haotic…
00
NOU
#17
George Stanomir
treaba asta cu gardurile e incredibila! bagam milioane in gardulete, in loc sa incercam sa schimbam comportamentul soferilor. intr-un an, mai bagam cateva milioane …
La Mega nu este gafă ci prostie pură. Si prostia se plătește !
Nu sunt avocatii atat de prosti, eu cred ca au incercat sa pacaleasca judecatorul ca o ultima cale de scapare.
In general garoyy seamana
„Deficitul bugetar e la nivel record” astăzi. Peste o lună sau un an o să zicem Bă ce bine stăteam pe vremea aia
„Coporațiile și multinaționalele străine ne vor binele.”
n-am prins-o pe aia cu clipul furat si luat de bun..
nu era din vama sau ..?
aia vorbesc germană și nu e nici un cort de la decathlon. deci nu, nu e românia.
asa si? ce-a facut dom’le? a furat si el dar a si dat maica!
nu l-a tinut doar pentru el.
mai precis, a fost filmat în Zollstock https://www.mirror.co.uk/news/world-news/mini-tornado-hits-festival-campsite-10578632
ca unul care foloseşte cam zilnic tramvaiul 32, de care se zice mai sus, daţi-mi voie să vă explic revoluţia în trafic: deja are garduri montate pe mai mult de 1/2 din traseu. ei acum mai pun pe încă vreo 7% din traseu, într-o zonă în care se circulă de fapt bine (spre deosebire de partea de dinainte de Piaţa Unirii) şi reduc cu 15% numărul tramvaielor.
nu zic, pe alte linii a fost OK cu gardurile, dar aici e noaptea minţii…
„Astfel, vor fi montate, de-a lungul liniei de tramvai, pe Şoseaua Alexandriei, de la strada Garoafei până la strada Glicinelor, panouri de gard din ţevi de oţel, protejate anticoroziv. Primăria Capitalei precizează că în acest fel s-ar putea obţine o viteză medie de exploatare de 15,35 de kilometri pe oră şi o capacitate de transport de 6.948 de călători pe oră, precum şi reducerea parcului rulant de la 20 la 17.
Costul proiectului este de peste 200.000 de lei şi va fi implementat în maximum 10 zile de la aprobarea proiectului în CGMB.”
Intre Garoafei si Glicinelor sunt maxim 300 m.
Presa la noi stie doar sa faca copy-paste din comunicat? Nu mai pune nimeni intrebari?
Cipper, corect, greşeala mea. sunt cam 305 metri, deci vreo 5% din traseu…
5 metri din 300 e cam 1.6%
Gupi, noi vorbim de 300 de m din 6-7km cât are tramvaiul ăla traseul. Pe aproape 60%, cred, e „metrou uşor”.
A doua poza cu apus e rasarit.
Despre Grecia am vazut ieri un reportaj pe Pro TV: in anumite zone au construit case cu străzi de acces foarte înguste; iar când a venit incendiul, oamenii s-au urcat în mașini și au încercat să plece. Străzile fiind foarte înguste, s-au blocat cu masini – au murit suficienți oameni în mașini. E trist, dar primul gând a fost la toate zonele din jurul Bucureștiului construite haotic…
treaba asta cu gardurile e incredibila! bagam milioane in gardulete, in loc sa incercam sa schimbam comportamentul soferilor. intr-un an, mai bagam cateva milioane …
Cineva a mai impins niste bani la ziar, recte un „investitor imobiliar”:
https://www.capital.ro/romania-devine-tot-mai-interesanta-pentru-straini.html
colliers. sigur că da.