- Culori . Aripi . Stele . Șatenă . ALbastru . Verde . Brunetă . Brunetă
- Bieții copii, nu vor putea merge în concediu cu părinții
- Dedeman a făcut profit record
- Germania a intrat în recesiune
- Justiția pe care o apărăm: Blejnar achitat
- Justiția pe care o apărăm: Ana-Maria Pătru achitată
- DIICOT a muncit: 300 grame de iarbă, 2 grame de cocaină
- Eu propun să propună să nu se mai depună deloc
- Ecommerce: oamenii abuzează de retururi
- Arabia Saudită face dropshipping
https://www.reddit.com/r/Romania/comments/13r9ct1/romanii_in_2008_peste_15_ani_pretul_o_sa_fie/
11. Cronica de tehnologie: Mașinile zburătoare (eVTOL) ar putea fi comercializate în China începând cu 2025
Si eu mai fac schimburi de ulei….
9. Între timp Amazon.de are Prime Try Before You Buy în care comanzi câte produse vrei fără să plătești nimic, probezi acasă, selectezi ce produse păstrezi, iar abia atunci se face efectiv plata. Și pare să funcționeze foarte bine, l-am folosit mai ales pentru haine/încălțări de copii.
Exista si la noi serviciul asta. Fashion Days parca il are
Amazon.de prime try before you buy are limita la produse: poti sa comanzi maxim 6. Dupa ce le probezi, decizi ce vrei sa pastrezi si returnezi ce nu vrei, poti sa comanzi din nou.
9. Ce nesimtit eu. Cum imi permit sa comand mai multe marimi si sa pastrez ce mi se potriveste? Mai ales ca la TV se urla cu surle si trambite „retur gratuit”.
Din punctul meu de vedere, un magazin online de haine nu are cum sa functioneze altfel. Nu merge treaba, inchizi sandramaua, pentru ca nimeni nu o sa-ti mai comande daca pui taxa de retur pentru asa ceva.
Legat de purtat si returnat, am vazut doua abordari.
Abordare proasta: vin haine cu eticheta prinsa cu funda de haina. O dai jos, o porti, faci funda la loc, dai retur
Abordare buna: eticheta prinsa cu ceva gen sigiliu, destul de mare. Nu o poti purta fara sa dai jos. Ai dat jos, nu mai poti pune la loc. Implicit nu se mai accepta retur.
@Zarax cred ca vrei sa zici invers la abordari adica. Inca vad magazine mari de haine care au niste site-uri pentru care merita bataie. Nu au clar filtru cu materialul din care sunt facute hainele sau filtre prea putine. Plus ghidul cu marimi e foarte neclar si in unele cazuri nu te ajuta cu nimic sa iti dai seama ce marime sa comanzi. Dar ei vor sa faca comert online si cu nr mic de retur
7. Captură impresionantă .
Salam baga cantitatile alea in maxim o luna .
Da, mare ganjaman Salam..
Salam e jumate om jumate cox, despre ce vorbim aici? Iar alea 2g-uri erau spaga pt ala care-i cara coaiele pana pe scena. Alea le tragea cat ii facea formatia intrarea.
t. coxat
@matei Dima tu ești?
@Esmeralda Chiar daca nu e bromania, numitorul comun pe partea cu drogurile il imparte cu el, tot un drogalau infect antivaccinist pupator de pla ruseasca este.
@andyan pari suparat, totul ok acasa?
La asta cu retururile, nu zic că nu abuzează unii. Cumpăr mult online, dar dacă nu corespunde, asta e.
La emag îmi place că au făcut returnarea ușoară. Și am observat că returnez mai degrabă chestii pe care le iau de pe marketplace. De aia uneori dau 1-2 lei în plus și iau varianta vândută de emag direct.
Din păcate, ce cumpăr de pe marketplace are de multe ori altă calitate (știu că pozele au doar rol orientativ, dar uneori mă simt ca băieții ăia care se plâng că au vorbit cu un model pe Tinder și a venit Baba Cloanța la date).
În teorie, vreau să susțin comercianții mici. Îmi practică mi-am luat cam multe țepe.
Deci nu sunt singurul care a observat chestia asta.
La 9: Ai magazin de prezentare unde să găsesc produsele prezentate pe site? N-ai, că te costă mult chiria, curățenia și angajații în plus. Dacă ai, ai toate produsele de pe site? Nu le ai, că magazinul e mic, că nu ții stocuri, că etc. Sunt mărimile de pe etichete la del și universal valabile? Nu sunt. Ai mărimi și măsurători și tot ce trebuie pe site? De obicei, nu prea, sunt puse doar la mișto. Atunci cum vrei să-ți cumpăr gunoaiele pe care le vinzi în așa fel încât să îmi convină și mie?
Retururi multe înseamnă calitate proastă a produselor, prezentări incomplete și eronate pe site-uri, și mai puțin rea voința clienților.
Unii n-au învățat nimic din anii ăia de pandemie.
9. Cred ca toti retailerii de haine ar trebui sa-si asume aceste retururi. Sunt sigur ca se si abuzeaza pe alocuri, dar este in natura produselor de a fi probate. Chiar daca in descriere se regasesc marimile, stim cu totii cat difera de la un brand la altul. Pana si la incataltaminte, un 43 de la nike e diferit de un 43 de la Puma.
Ce ar putea ei sa faca este sa limiteze la 1-2 zile perioada de returi pentru haine si incataminte. Se presupune ca nu iti ia 30 de zile sa iti dai seama daca te incape sau nu.
Eu am talpa lata, marimea cam 44, si ce am prin casa sunt marimi de la 43 la 45 2/3, depinde de model si brand.
Chiar daca ma masor bine si ma iau dupa ce scrie pe site, uneori nu mi se potriveste, asa ca fac retur.
La haine nu mai zic, am L si uneori mi-s bune M, XL, variaza chiar si la acelasi brand. Evit sa iau haine online, mai bine ma duc in magazine, vad cat am si apoi stiu ca la brandul X anul asta am M.
Ar fi de bun simt cum zici, retur dupa o zi sau maxim doua, daca nu ti-e bun il pui inapoi in pachet si faci retur.
Also,
https://twitter.com/cirnosad/status/1661901640977494017?s=46
Rusia 1-0 Israel
Cand au inchis magazine Intersport la greu a fost bine, ca trec in online. Acum @soc@ clientii probeaza hainele si nu le vor pe cele care nu le sunt bune…
10 – pai ce, numai India sa faca schema asta?
2. Nu e prima dată când ai o atitudine de rahat imho la faza asta. Băi, deci, copilul învață, ia note bune, nu face absențe, merge cu succes la olimpiade, etc. etc. Ăștia fac grevă acum și-și bat joc de copii și părinți. Dar doamne ferește să vrei să-l și iei cu tine în vacanța programată cu luni înainte, sau, cadă cerul, să-l învoiești câteva zile pentru a-i oferi o experiență frumoasă. Practic îți bați joc de școală, de România Educată.
Ce căcat să fac, să-mi fac viața și programul după cum vor niște sindicaliști milionari dar care plâng de mila profesorilor?
Tocmai când se schimba premierul și ministerele…parca e rost de niște masa pentru alegeri
@adyzah: copilul acela merge in vacanta cu vouchere oferite de cei pe care i-au votat parintii lui :))
In Germania încasezi amendă dacă pleci cu copilulul în vacanță cât încă este în derulare anul școlar și îți refuză îmbarcarea la aeroport dar nah, mai avem mult până departe.
https://www.euronews.com/travel/2023/03/11/travelling-during-school-time-here-are-the-fines-parents-could-face-across-europe
Care vouchere? Am plătit cazarea și avionul din banii munciți de mine. E vina mea că nu merg cu cortul prin țară sau cum?
Copilul meu e un pic avansat față de restul clasei (bine, școala primară, nu face chiar avioane). L-am trimis cu cărți la școală să nu se plictisească. Ar fi interesant să-l pună să repete anul pentru că n-a venit în ultima săptămână din iunie.
Retrage-l de la scoala si pleci in vacante cand vrei tu.
Iti permiti ? Nu ? Atunci de ce profesorii si-ar permite ?
Personal nu imi schimb nici un plan pentru grevele din invatamant. Anul trecut cand au decis sa inceapa anul pe 5 desi in anii precedenti s-a inceput dupa 15, eram cu copilul cu organul la soare prin valencia pana pe 12. Anul asta daca imi cer sa il aduc in weekend sau dupa ce se termina anul scolar sa recupereze, ii anunt si eu ca e in greva, chiar daca nu are alt program.
E misto, ei in greva, noi tre sa facem lectiile cu ei, ca de ce nu. Lectiile alea care nu mai trebuie sa existe pentru acasa, dar le primesc „optional” in fiecare saptamana. Optional, dar le verifica.
@Silvanus, mda, știu, că de la link-ul ăla a mai băgat Vali un shot de mizantropie. Mi se pare o prostie ieșită din comun. Dacă tu ai dreptul la X absențe motivate și Y absențe nemotivate, ai note bune, care-i problema că poate vrei să pleci 5-10 zile, cât timp ești în stare să recuperezi materia și să dovedești că faci față? Asta-ți nenorocește ție viitorul?
Majoritatea de pe aici sunteți cu gura mare când e vorba de drepturile angajaților, că ”program flexibil”, că ”muncă de acasă”, că ”săptămâna de 4 zile”. Pentru voi. Dar nu cumva pentru copiii voștri, nu, ei trebuie să fie tufuți.
Asta cu „oamenii abuzeaza” e pur romaneasca… sa fim seriosi, cand ai cifre de afaceri de milioane de euro sa vi sa-mi zici ca abuzeaza clientii de politica de retur, tu fiind o firma care vinde haine si incaltaminte online e de kkt. Adica tu ai haine facute dupa niciun fel de standard… marimile sunt vai steaua lor, ca ai tricouri L mai mici ca alea S si multe altele, nu esti in stare sa pui marimile exacte ale lor… dupa car vi sa-mi zici ca eu is de kkt ca iti trimit inapoi lucrurile. Sa nu mai zic de sneakersi, unde am de la 43 la 46 cam toate marimile si sunt la fel de mari. Ca daca-mi iau Nike 44.5 imi sunt perfecti, la Adidas imi trebuie 45 ca imi sunt mici 44.5 si alte kkt-uri…
Plus o alta chestie tare, returul hainelor in magazine fizice… adica eu ma duc in magazin, tu iti montezi oglinzi, lumini sa faci in asa fel incat sa dea bine hainele pe mine, dupa care te miri ca ma duc acasa si vad ca nu-s chiar asa ok si ti le aduc inapoi… no shit Jose.
PS: Da, la electrocasnice as intelege sa ai reticiente la retur, dar chiar si acolo… face parte din bussines, ca de asta ai ales sa vinzi online si nu cu magazin fizic unde se pot vedea/testa lucrurile.
#2
Uite ce proteste frumoase la francezi. Așa ar trebui să facem și noi.
Nu mai pot să merg în concediu cu copilul, ce urât….
Aceeași persoană.