Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

29 comentarii

  1. Bineînțeles că trebui să zboare ala de la Tarom, ca avea IQ-ul peste media de 50 ceruta de PSD. Era un dinozaur din perioada tehnocrată.

    00
    • eu tot ma intreb cum a ajuns ala din maanger de dealership BMW la sefia Tarom?!
      o fi fost concurs de dosare pardon proiecte de management ?!

      00
  2. e bine ca pretul dupa taxe e mai mic ca la media europeana… dar salariul mediu? de cate ori e mai mic?

    00
    • De vreo 3 sau 4 ori… dar na, important este ca noi suntem extractoare si ne reglam preturile dupa barilul amuricanilor ca na, a trebuit sa donam petrom si resursele austriecilor

      00
    • @verdenpom
      Romania a donat petrom si resursele austriecilor?
      petrom era o companie de stat, vanduta pre 1.5miliarde de euro. cat vreo doua acorduri fmi.
      Romania n-a donat nimic. a vandut, pt ca oricum habar n-avea ce sa faca cu petrom.
      cu siguranta petrom era in faliment azi fara vanzarea aia.

      00
  3. La știrea cu eMag nimeni nu s-a obosit să observe că există și edigital.ro, al Extreme Digital cu care s-au combinat, care vindea în România. Deci s-a mai dus puțin din concurență. :)

    00
    • edigital, cu cifră de afaceri 4 lei, trebuia neapărat menționat în comunicat. aham.

    • Sigur, păi hai să nu mai fie deloc concurență. Asta sigur o să ajute clienții. Să nu mai piardă timp comparând prețuri, luăm toți de unde găsim „reduceri” 10 zile pe săptămână.

      00
    • @Vali, noi am comandat de 50.000 lei anul trecut de pe edigital, in crestere fata de 2017 cu peste 30.000 lei. Anul acesta deja am comandat de 15.000 lei.

      00
  4. 200 de masini mai putin din 3800 inseamna 5% – fix pix, pe 1 ora discutam de diferenta dintre 63.3 masini in trafic vs 60.3 masini. ma uit in jur la intersectie si imi dau seama ca in fiecare minut alea 3 masini ca sunt sau nu, este fix la fel.

    cat costa „castigul” asta imens ? (care intre fie vorba posibil sa nu fie nici atat pentru ca daca erau finuti spuneau ce incarcare exista pe autobuze ) pai vreo 10 autobuze + inca 10 in curand de cumparat de primarie + bonus un politist local si probabil inca un angajat al rat pe langa sofer ca altfel nu cred ca ar fi mentionat explicit prezenta lui.

    „Pe tot traseul copiii sunt însoţiţi de un poliţist local şi de un reprezentant al regiei de transport public.

    personal cred ca in autobuzele respective sunt aceiasi copii care oricum veneau cu autobuzul la scoala, singurul avantaj ca la anumite ore se mai elibereaza liniile standard

    00
    • Pedalez zilnic printre busuri pe benzile exclusive din Cj si pot zice ca desi ideea cu busurile pentru elevi poate avea succes, acum e doar o frectie.

      Nea Boc a vrut sa rezolve problema parintilor elitisti care isi duc copiii la scolile din centru cu masina si apoi ii pupa la intrarea in clasa.
      Atat ca parintii din categoria aia inca fac acelasi lucru si rup traficul in gura in continuare in MLuri si alte tancuri. Pentru ca, se stie, transportul in comun este pentru saraci si terminati.

      Copiii care merg acum cu busurile alea sunt aceiasi care mergeau si pana acum cu cele normale, printre oameni. Situatie care apropo e mult mai sigura decat unul sau doi adulti prezenti acum in cate un bus plin de copii. Ce poate face politistul ala in caz de orice urgenta?

      Problema pleaca si de la benzile respective care sunt impanzite de treceri de pietoni, intrari/iesiri de curte si multe strazi adiacente care oricat de bine se incearca sa fie semaforizate si sincronizate, tot ridica mult timpul pierdut de busuri. Pe scurt, orasul nu a fost construit cu asa ceva in gand si oricat ne-am juca, vor exista constrangeri.
      Sa nu mai zic de sona Somesul unde tot traficul din parcarea The Office iese peste banda de bus ca sa intre pe bulevard si automat se genereaza tarani care blocheaza banda.
      Daca benzile exclusive ar fi o idee mai eficiente, ar putea functiona. Atfel, acum sunt doar mai multe busuri pe aceleasi benzi care transporta ~ acelasi numar de calatori. Ori sunt mai putine busuri si mai multi oameni+copii, ori mai multe busuri si aceiasi copii+oameni, timpul petrecut in statie si intre statii e cam la fel, daca nu mai mare acum cand efectiv e mai mult trafic pe banda aia.

      Plus cat de incet merg troleibuzele intre statii pentru ca trebuie sa incetineasca in fiecare punct unde se muta firele pe grid, mai ales in intersectii, altfel sar rolele de pe linia de alimentare, atat de buna e si aia… E ridicol, de fiecare data cand pedalez in spatele unuia mi se pare noaptea mintii, atat de incet merge. Si sunt din astea noi luate de nea Boc, nu Rocar si alte puscaturi. Degeaba, daca toate depind de aceeasi instalatie veche.

      Daca numarul de litere ‘i’ folosit nu-ti convine, inlocuieste cuvantul cu ‘kids’.
      Stay safe, stay in school.

      00
  5. Total, dar total off-topic!

    Și-a legat cu succes cineva cardul/IBAN-ul de Revolut cu contul de PayPal?

    Thx!

    00
    • da, am reusit cu cardul virtual. Incerci de mai multe ori, nu merge de prima data.

      00
    • IBAN-ul merge, cardul doar pentru plati in paypal.

      00
    • Ok, mersi, mai încerc, de adăugat l-au adăugat în lista de carduri, dar în primul pas de la Withdraw nu-mi apare lângă cele deja existente.

      00
    • Nu mai tin minte exact, dar trebuie sa fie verificat, sa iti traga de pe card 1 $, si apoi ar trebui sa fie ok.

      00
    • @mi-a și verificat-o, dar nu apare în lista de withdraw. Dacă ce zice @Alex e corect, după ceva timp o să încerc din nou cu IBAN-ul (că am încercat și… nimic)

      00
    • Cu IBAN-ul tin minte ca era o problema, putea fi adaugat doar din aplicatie sau ceva. Pentru ca e IBAN de UK si tu esti rezident in alta tara. In aplicatie parca ai optiunea sa selectezi UK ca tara a contului.

      Cardul merge adaugat si cel fizic (MasterCard) si cel virtual (Visa) dar nu merg pentru retrageri. Gasisem chiar mai multe intrebari pe forumul PayPal, si desi ei nu recunosc ca e de la ei blocajul nimeni nu reusise.

      Dar cu IBAN e super ok, banii ajung a doua zi. Singura problema e ca iti fac ei automat conversia din orice valuta in EUR.

      00
    • a mers fara probleme sa leg iban ul de revolut la paypal, am incercat chiar si cu voucherul de vacanta edenred ,aproape a mers

      00
    • revin sa nu creez confuzii, am adaugat cardul revolut, dar nu pentru Withdraw, pt diverse cumparaturi.

      00
    • eu am adaugat in paypal si contul bancar de raiffaisen si contul bancar de revolut , plus cardurile

      00
  6. Emag a cumparat firma aia ungureasca sau invers, ca n-am inteles ?

    00
  7. Sunt multe articole despre ce sifonari au fost in timpul mandatului acelui tip, ajuns culmea de la o reprezentanta bmw la o companie aeriana de stat. Tarom are cele mai nesimtite preturi la bilete, desi zbor de 20 ori pe an, niciodata nu am facut-o cu Tarom. Trist e cand ne intrebam ce se intampla cu taxele noastre, si ne raspundem singuri cum dispar prin companii de genul.

    00
    • Au preturi comparabile cu companiile de linie (nu low-cost), si chiar in ultimii ani au inceput sa circule cu avioanele pline, deci pretul e facut pe cerere si oferta. In ianuarie am fost cu Tarom in Londra, am luat biletul cu 5 zile inainte de zbor si era cel mai bun pret.

      Ideea articolului e alta, e prima oara cand Tarom e pe profit. Si chiar nu-mi pasa de unde a venit omul, atata vreme cat face treaba. Si face treaba. Ma rog, facea pana sa-l dea afara.

      00
  8. Stirea cu sangele e cam veche, ca vad ca intre timp au fost inchisi de FDA: https://techcrunch.com/2019/02/19/fda-warning-blood-transfusions-ambrosia-medical/

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.