Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. ” În trimestrul al doilea din 2018 erau circa 61.400 de job-uri vacante” = 1 milion de angajati necesari
    Jumatate din tinerii cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani nu au contracte de munca permanente = fix jumatatea intre 15 si 24 oare? Ok nu sunt toti la facultate dar nici locuri de munca stabile nu te poti astepta sa aiba toti.

    00
  2. Din ultimul articol: „Cele mai multe locuri de muncă vacante sunt în servicii, aproape 3 procente, dar şi în sănătate şi asistenţă socială.”
    O prietena (a terminat facultatea de asistenta medicala) mi-a zis saptamana trecuta ca nu poti intra la voluntariat intr-un spital fara sa dai spaga 6000 de ron.

    00
    • Exact la asta ma gandeam citind articolul: la bugetari pot sa aiba nevoie si de 1 milion de angajati, daca nu vor cere spaga la angajare, le va sta sarmaua in gat. Plus ca nu vor angaja oameni competenti ever. Din motive de frica sa nu avanseze si sa le ia posturile

      00
    • La bugetari mai e un obicei: posturile devin încet-încet ereditare. Ceva de genul „nu ies la pensie până nu termină fiica mea facultatea, să mă înlocuiască”.

      00
  3. decat un seria 3 din 2005, mai bine un Sandero nou wrc.

    00
  4. Conform datelor centralizate, în iulie 2018, cele mai multe solicitări noi au vizat mărcile: Dacia, cu 4.808 de unităţi (+41,45% faţă de iulie.2017), Skoda (1.345 unităţi, +32,77%), Volkswagen (1.309 unităţi, +12,55%), Renault (1.095 unităţi, +36,02%) şi Ford (964 unităţi, +26,51%).

    Nu doar la capital.ro am văzut modul acesta de a scrie, dar la toți…
    Dragi jurnaliști, știu că n-ați terminat Data Science, dar de ce nu puneți datele frumos într-un grafic și într-un tabel? Informația de mai sus încăpea într-un tabel cu 3 coloane: Marca, Iulie 2018, Diferența în procente față de iulie 2017? Că m-am săturat să compar datele între ele în forma textuală.

    00
  5. 30% aveau probleme la instalația electrică. Am ras… Mașinile mai vechi de 3-4 ani, și dacă te uiți mai urât, la ele au probleme la instalația electrică. Pe langa faptul că nu definesc in articol ce înseamnă defecțiuni la instalația electrică. Așa, și un bec ars poate intra in statistica asta….

    00
    • 90% din loganurile mai vechi de 5 ani, nu au firul de (-) suficient de gros la becurile de pe spate, asa ca atunci cand pui frana se aprinde si semnalizarea, si invers. Problema apare dupa niste ani de folosinta cand se oxideaza un pic contactele si scade si mai mult capacitatea firului de a transporta curentul. Toate intra in statistica asta, si nici un service oficial nu pune mana sa mai traga un cablu mai gros sa rezolve problema.

      00
    • NOU
      #14

      De unde ai scos-o pe asta cu masinile mai vechi de 3-4 ani cu probleme la instalatia electrica?

      00
    • @sofer_de_masina_puternica
      Din experientele altora si din citit pe net: motorase stergatoare, motorase geamuri electrice, motorase oglinzi electrice, diverse erori in bord aparute aiurea de la un senzor busit, becuri ce se ard in prostie, becuri aprinse aiurea (vezi mai sus ex. Logan, dar nu limitat doar la acea marca), etc, etc, etc.

      00
  6. ciudat cu bmw, doar la mine pe strada au aparut 2 bucati de x5 noi si un seria 5.

    00
    • NOU
      #17

      Multa lume isi ia masinile de lux noi de la dealerii de afara, pentru ca la noi esti tratat ca un cacat, si cei de afara isi permit sa dea discounturi mai mari. Daca vorbim de 100k+ chiar si 1% este un discount semnificativ. Eu asa am facut ultima data; m-am ales cu un city break, rodajul facut pe autostrada, si tot a fost mai ieftin decat daca o luam de la noi.

      Chiar dacă nu sunt toti dealerii nesimtiti, e un cerc vicios cand vine vorba de masinile de lux. Nu vand pentru ca au preturi mai mari comparate cu dealerii de afara si nu pot sa ceara preturi mai mici de la producatori pentru ca nu vand destul pentru asta.

      00
  7. „5 şoferi aveau dovezi ITP false.” ….si cineva de la RAR de manuta cu DNA/Procurori/cineva s-a dus la service-urile care au dat ITP fals ? Daca da, as vrea sa vad continuarea ….

    00
    • Ma gandesc ca ITP fals inseamna ca indivizii si-au aplicat pe talon un timbru sau abtibild din ala, nu stiu exact ce e, dar stiu ca se lipeste ceva.

      00
    • mda, cam asa e, dar au gasit pe undeva sticker /stampila, posibil tot unii de pe la un service. de aia trebuie ancheta, nu doar sa il ardem pe fraieru asta de sofer si atat.

      00
  8. Doar 1 BMW nou? Bavaria si Cobalcescu au avut livrari in draci luna trecuta.

    00
  9. Eu am citit articolul cu RAR in alta parte si la final era un citat al RAR care spunea ca cifrele nu sunt reprezentative pentru parcul national ca ei opresc doar masini suspecte ca ar avea probleme. Dar profesionistii de la protv au sarit peste declaratia aia, ca nu era senzationala.

    00
  10. Toate articolele imbecile si senzaționaiste despre urșii care au ajuns pe autostradă și au fost accidentați mortal săracii. NU am văzut un cuvînt suflat despre săracii șoferi care s-au trezit cu ei în față pe autostradă și drama prin care au trecut. Nu a dedicat nimeni două rînduri să explice că nu trebuie un urs, lovești un cîine de talie mare cu viteza legală (dar unii mers și mai tare) și e, cel mai probabil, accident mortal pentru toți ăia din mașină. De efectul de carambol nu mai zic nimic. Dar media noastră vai, săracii urși. Ia să mai sugă pula toți ăștia de jelesc urșii dar nu le pasă de oamenii a căror viață a fost pusă în pericol.

    Și aș vrea să văd unii la pușcărie pentru că au furat gardul, din Pitești pînă în București nu este urmă de gard. Eu am văzut în fața ochilor, pe ploaie, niște inși care traversau cu un copac pe umeri, trebuiau 3 să-l ducă. Si era lung trunchiul ăla de cam o bandă jumătate în lățime. Nici nu știu cum de am scăpat cu viață.

    00
  11. Oare din gardul electric nu se poate fura curent? Ca ar fi paradis in zonele alea. Nu l-as mai fura nimeni :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.