Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

32 comentarii

  1. Adolescenti retardati cu mentalitati comuniste.

    00
  2. Titlul ala cu demolatul putea la fel de bine sa fie scris si
    Cetatenii obtin daramarea unor cladiri construite de alti cetateni cu autorizatie.
    Nu scrie nicaieri in articol de ce se demoleaza o cladire construita cu autorizatie.

    00
    • Ori glumesti ori lucrezi la firma constructoare din poveste…
      Pai daca au obtinut autorizatiile in mod dubios (cum se practica pe la noi)…
      Cine ar fi dat, in mod normal, autorizatie pentru un bloc de `enshpe etaje bot in bot cu blocul vecin, si cireasa de pe tort – fix pe spatiul verde dintre blocuri?

      00
    • pentru ca autorizatiile s-au dat eronat incalcand legistlatia in domeniu

      00
    • Ia explica si tu cum ai putea sa construiesti intr-un oras fara sa construiesti pe spatiu verde si fara sa fii intre blocuri? Orice teren din oras e spatiu verde, construit sau strada. Terenul viran tot spatiu verde e si sigur e „intre blocuri”, asta daca nu e in camp.

      00
    • Mihai tata .. nu trebuie sa te mai agiti .. ne-am dat din prima seama cat de urs panda esti

      00
    • @Mihai, da, se construieste pe spatiul verde, pe terenuri virane, etc. Dar in niste limite legale. Cum ar fi la o anumita distanta fata de cladirile deja existente.
      Pana si in codul civil vechi, aparut la 1860 exista dispozitii d-astea.
      Altfel ajungem la pozele alea care circula pt fb cu blocuri constrite in asa fel incat aia din blocul din spate ies pe balcon, intind mana si ating blocul din fata.

      00
  3. Pai stai putin … ca plata contactless merge (cel putin teoretic). Sau sunt degeaba cititoarele alea ?! Eu am folosit-o (plata contactless) prin septembrie si a fost ok.

    00
  4. Metroul ala care il pregatesc pt 2020, il sapa pana acolo? Asta ar fi cam stupid, cand in majoritatea cazuriilor este folosit un metrou suprateran pentru distante mai lungi in zone nerezidentiale. Oare cat ar dura sa prelungeasca linia existenta de tren de la Balotesti pana in terminalul Otopeni, adica cei 1.5 km lipsa?

    00
    • Metrou înseamnă transport subteran prin definiție, altfel se numește tren. Cum ar suna o știre că metroul nu mai merge săptămâna asta pentru că viscolul a blocat șinele?!

      00
    • @Green:

      METRÓU, metrouri, s. n. Mijloc de transport în comun pe cale ferată urbană subterană, mai rar aeriană sau la nivelul solului; tren subteran, metropolitan (2). [Var.: metró s. n.] – Din fr. métro.
      Sursa: DEX ’09 (2009)

      poate data viitoare verifici inainte sa postezi. Ca si exemplu circula cu metroul in Budapesta sau Dortmund, o sa vezi ca sunt si linii care partial au traseu la suprafata spre capatul de linie.

      00
    • in München de la aeroprt in centru e tren sau metrou ? 75% e la suprafata si 25% subteran.

      00
    • @Green: cred ca doar in Bucale metroul e doar prin subteran si asta datorita faptului ca orasul e foarte inghesuit. In general metroul e tren metropolitan, mijloc de transit rapid in oras.
      Si trenul normal cand intra in unele orase trece in subteran si asta nu il face metrou.

      00
  5. Aia cu trenul pana la Otopeni e o minciuna zdravana, poate prinde la alegeri. De fapt trenul va ajunge tot in vechea halta situata la 1.5 km de aeroport. Doar ca trenul va reveni pe vechiul traseu prin Mogosoaia (nu Chitila) unde au reparat CFR linia si un pod de statea sa cada si trenul mergea cu 5 km/h pe un segment destul de mare. Plus, am impresia ca au facut un macaz de legatura cu linia de „mare viteza” catre Ploiesti. Practic, trenul care pleca din Gara de Nord mergea pe o linie secundara, paralela cu aceea catre Ploiesti. Si mergea incet rau pe acolo. Acum sper ca l-au pus pe linia de Ploiesti cu iesire la Mogosoaia.

    00
    • In mod normal ar fi trebuit in primul rand sa se electrifice acea linie, iar apoi sa fie dusa pana sub aeroport, intr-o gara subterana „ca-n afara”.

      00
  6. Stirea cu Ciorbea are 1 an jumate.
    Ce-ti veni ?

    00
  7. Era cazul ca Metrorex sa se miste mai cu talent cu platile cu cardul: la automate nu mai accepta astfel de plati din martie 2015. La Aurel Vlaicu automatul e scos de tot din functiune.

    00
  8. La articolul cu trenul pana la Otopeni, chestiunea urgenta nu e ca trenul face 30km in loc de 22, ci ca e un personal mizerabil care opreste in camp, intr-o halta.
    Totusi, nu se pot folosi in comun liniile de metrou cu cele de tren, in sensul ca metroul sa mearga pe liniile de suprafata care deja exista si doar sa se completeze linia pana la aeroport? Intreb si eu ca nestiutorul.

    00
    • Nu e o idee rea in sine, dar trebuie modernizata (daca nu chiar daramata si reconstruita de la 0) infrastructura.
      Trebuie electrificata bucata aia de linie, si colac peste pupaza, vagoanele actuale de metrou din Bucuresti (inclusiv cele noi-noute deabia livrate) nu sunt concepute sa mearga pe distante mari folosind catenara, ci doar „linia a 3-a” pentru alimentare.
      Mai degraba s-ar folosi vagoane de tren electrice cum sunt cele de la Softrans/Hyperion. Evident unele facute cu cap – adica cu loc pentru bagajele mari de cala, etc.

      00
  9. O sa avem iar contactless care merge numai cu carduri Mastercard sau numai cu cele emise de o anumita banca?

    00
  10. Misto reclamele de pe evz mobil. Inca 2-3 din astea si ma uit dupa browserele cu adblock

    00
  11. De fapt cealalta jumatate a stirii cu plata prin card la metrou e ca Metrorex a incheiat anul trecut pe zero, prin urmare nu mai are pierderi sau ceva.

    00
  12. Ai vazut noul Koleos? Pare interesant.

    00
  13. Bine ca macar dau drumul si la tvm-urile alea sa platesti cu cardul, ca era asa de frustrant sa vezi ca aparatura exista, dar ca s-a renuntat la fluxul de pata cu cardul la ele (sau nu a fost implementat de la bun inceput)..

    00
  14. Metrorex poate să accepte comisionele băncii, impuse unilateral, sau poate să nu le accepte. E un contract comercial cu interese.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.