Știrile zilei – 20 august 2013

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. ” Boromir Prod a realizat o cifră de afaceri de 47,37 milioane lei, pe fondul unor venituri totale de 55,27 milioane lei şi cheltuieli de 58,28 milioane lei,”

    Nu inteleg.

    00
  2. Avionul lui Coandă nu a fost cu reactie si nu a zburat niciodata. Meritul lui este teoretizarea efectului Coanda.

    00
  3. Si eu care credeam ca am bicicleta „frantuzeasca” :-)

    00
  4. @Jerome: trolling sau… ?
    venituri totale =CA (adica vanzari)+ alte venituri (dobanzi, dividende, curs valutar, etc)

    00
  5. @sydryane : trolling sau….?
    Profitul poate sa fie mai mare decat cifra de afaceri ?

    00
  6. @jerome: cum ti-a dat tie profitul mai mare decat C.A. ?

    00
  7. jerome, ti-a explicat omu’ cela mai sus (sidryane) foarte clar ce e cifra de afaceri, ce sunt veniturile, etc, si drept raspuns tu shcimbi vorba, cu o intrebare tembela despre cu totul altceva.

    00
  8. @mike
    Am hiperbolizat
    Intr-o lume normala, veniturile pe un an fiscal nu au cum sa fie mai mari decat cifra de afaceri, deoarece cifra de afaceri reprezinta totalul veniturilor din operatiunile comerciale efectuate de catre o societate.

    00
  9. @jeorme: C.A. nu include toate veniturile. Ti-a explicat sidryane mai sus. Exista si alte tipuri de venituri in afara de cele din operatiuni comerciale.

    00
  10. @pigbrother – zice-se ca a incercat avionu, era sa moara la zborul de incercare, ma rog… e mult spus zbor dar avionul s-a desprins de pe pista, deci e zbor tehnic vorbind.

    00
  11. Nu, tehnic vorbind zborul e un lucru controlabil si reproductibil, inca de la fratii Wright. Faptul ca s-a ridicat 2m si a cazut in bot imediat nu e zbor, e epic fail :) La fel Traian Vuia, a fost aparent primul om care s-a ridicat de la sol cu un aparat mai greu ca aerul si fara alte ajutoare, dar nu a zburat, spre deosebire de fratii Wright care aveau nevoie de niste sine pentru decolare, dar dupa aia zburau. Nu e vorba ca negam ce au facut cei trei romani, doar ca din respect trebuie sa stim ce au facut si ce nu.
    Iar avionul respectiv nu era cu reactie.

    00
  12. Intre timp MEFIN cu pretentiile lor de mare producator, nu-s in stare sa faca macar un rulment sau un lant pentru bicicleta celor de la Decathlon.

    00
  13. Arhiva TVR e o idee buna dar asteptam inregistrarile complete, mai lungi de 5 minute.

    00
  14. @Radu – sigur ca da, dar pentru vremea respectiva era absolut nou, inovator. Coanda era cu cel putin 20 de ani inaintea epocii sale. Sa zici despre o inventie pe care o folosim azi in mod extensiv ca e epic fail sau ma rog… hm, ti-ai pus singur o eticheta de neam prost.

    00
  15. Avionul lui Coanda era cu reactie dar motorul nu era un turboreactor „adevarat” ….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube