- Castel . Curcubeu . Brunetă . Brunetă . Apus . Apus . Blondă . Apus . Cioc
- A treia rată a inflației din UE
- Specialiștii de la Electrica
- Cablurile din București
- 122 parlamentari își vor pensiile speciale înapoi
- Alte ilegalități la Academia de Poliție
- Raul Castro se retrage
- “A făcut o prostioară, un mic trafic de droguri”
- Prea mult fast food strică
- Noul VolksWagen ID6, SUV electric
- Criza de cipuri va ține încă 2 ani
- Cronica de tehnologie
11. Nu știu cine e TMC. Poate autorul a vrut să zică TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing Company)
Sa intri la Academia de politie – trebuie sa fii din start ilegalist !
Sau o sluga docila perfecta pt executarea ordinelor.
La noi in oras s-a rezolvat problema cablurilor pe metoda cu maciuca. Dupa 2-3 somatii catre furnizorii cu cabluri la vedere, intr-o zi au taiat toate cablurile. In 2-3 ore au rasarit echipe de interventie din pamant din iarba verde si intr-o zi, max doua, toate cablurile erau in subteran. Bau-bau primariei n-a functionat dar bau-bau clientilor care vin cu banu’ a vorbit pe limba furnizorilor.
Care e orasul?Si cine a taiat cablurile fara sa pateasca nimic..ca poate asta e solutia si in Bucuresti
Probabil e vorba de actiunea „Ghilotina” din Timisoara
@Alin, daca nu esti ceva autoritate stai lin sa nu ajungi cu un dosar pentru „distrugere”. Sunt camere peste tot acum asa ca faza cu ma duc si tai si eu cablurile astea nu prea merge.
Orasul cu echipa de pe ultimul loc in div A la fotbal.
@Alin, probabil este vorba de primarul Robu de la Timisoara.
3. LoL
4. LoL, Bukales. Asta-i capitală?
5. 122 paraziți ce merită arși pe rug în centrul orașului.
6. Pepiniera de interlopi RELOADED. Cică „facultatea de pompieri”
E greu să ții un furtun cu apă și să pui pe figură o mască. Ai de mă-sa. Musai facultate, cică.
8. Un parazit își apără lepra. Câte un glonț în ceafă pentru tot neamul.
9. Hai să moară Bibi că abia acum au realizat asta. ROFL
8. asa-i cand esti traumatizat de mic cu arta.
11. Daca vreti masina produsa in 2021, eu zic sa mai asteptati.
Daca o schimbare a unui ”chip”, pentru un ECU care deja e in productia de serie dura in mod normal minim doi ani (pentru toate testele de calificare, documentatie, design, analize etc.), acum totul se face pe repede inainte, in cateva saptamani. Vin inginerii si la schimbul 3, totul sa face la repezeala, ”dai sa mearga”, ”nu vrem sa oprim linia de asamblare” etc.
Am asa o vaga impresie ca totul e automatizat. Nu sta michael sa faca lipituri pe placa de baza si de la oboseala mai da chix.
@Robert, nu sta michael sa faca lipituri pe placa dar inainte ca robotul sa faca lipiturile michael si cu hans trebuie sa stea luni bunesa schimbe designul si probabil bucati de prin cod.
Dupa asta in mod normal attila si marcel ar petrece alte luni bune ruland teste de integrare, interferente EMF, functionale, stress test si zeci de alte teste pana cand sunt siguri ca modulul cu cipul nou functioneaza in parametrii.
Source: lucrat aproape 5 ani in testare automotive.
@Costi, @VladM, ceva nu se pupa. Daca este criza de chipuri pe piata, de ce spuneti ca se sare niste etape de testare?
Adica nu vad de ce s-ar grabi producatorii sa implementeze ceva nou, in conditiile in care oricum sunt intarzieri si la modelele existente.
Si ma gandesc ca intarzierile sunt la comenzile de volum, nu la prototipuri.
@Andrei G, implementeaza ceva nou cu chipuri vechi pe care le au in depozit. Fac orice ca sa livreze.
@3 cainii latra, ursu’ trece. Trebuie sa recunosc ca are ceva balls conu Valeriu :). Singurul pericol pentru alde astia e ca postul care le aduca sacosa de bani e sa presupuna ceva, orice, munca sau efort cat de mic
4. Cablurile de fibră optică de pe stâlpi au valoare 0 sau negativă. Nu refolosește nimeni fibră optică, pentru că nu e fezabil; cablul nu va fi „mutat” în subteran, cel mult se trage altul, dacă nu se folosește unul deja tras. Multe din cablurile aeriene nu mai sunt utilizate sau utilizabile (s-au rupt acum mult timp dar nu le-a mai reparat nimeni), dar sunt acolo pentru că dezinstalarea costă, iar după ce l-ai dezinstalat rezultă un colac de gunoi. Cablul e făcut (by design) să nu se descompună (estimarea e că durează vreo 500 de ani să se descompună) și, din cauză că sunt foarte multe materiale diferite folosite, nici nu poate fi reciclat ușor. Adică te mai costă și depozitarea (într-o groapă de gunoi, așteptând cei 500 de ani).
Iar suedezii de la Sintesti „preiau” cablurile intr-o forma sau alta, ca mai apoi sa ii intoxice pe melteni cu fumul de la ele.
„În Natură, nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se transformă.”
nimic despre UEFA CL vs SUPER Liga? Sau aia merita articol separat?