Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

17 comentarii

  1. Întreb şi eu ca omul, nu-i cam mult 28 de milioane pentru un kilometru? O fac tunel dintr-un cap în altul sau ce pizda mă-sii?

    00
  2. Nu inteleg, chiar nu inteleg cum dracu se face ca la noi in tara avem cele mai mari preturi la autostrada de ani de zile? Stim ca fura, ca isi fac casute etc, insa chiar asa? Fara pic de rusine?

    00
  3. Vezi mai ? Vezi ?
    Si mai ziceai de Boscodeala ca furgaseste banii.

    00
  4. ce-mi place mie de prisacaru basistul nr. 1 cum sare dupa minge

    “presedinte fara atributii”.. right
    cand s-a facut afacerea, prin 2011, guvernul era condus de boculete

    00
  5. Chestia cu delfinii nu se refera la casatoria cu oameni, dupa cum banuiesc ca stie f. bine si domnul ex-consul, dar face pe prostul. In discutie este dreptul delfinilor (care au o inteligenta evoluata) de a nu fi tinuti captivi si chinuiti pt. distractia oamenilor, de a nu fi omorati cu plase de pescuit etc. Chestii ecologiste, in ton cu platforma partidului lui Cernea.
    Apropo, cand europenii au descoperit pigmeii, au adus o pereche si i-au inchis in gradina zoologica din Londra, sa vina europeanul fin si sa vada ce animale interesante se gasesc prin Africa. Daca cineva ar fi sugerat ca e un tratament cam inuman, probabil sarea si atunci vreun domn consul sa zica ca-l obliga lumea sa-i ia de nevasta pe pigmeii aia.

    00
  6. Autostrada aia intre Comarnic si Brasov o sa fie un fel de “Dorobanti” al autostrazilor. Adica vor intra pe acolo doar privilegiatii si cei care isi permit, in incercarea de a ajunge cat mai repede (a se citi viteze > 200 km/h) intr-o statiune din zona. Prostimea va folosi DN1 care mai mult ca sigur va intra in reparatii dubioase imediat dupa inaugurarea autostrazii.

    00
  7. Normal ca NU vor sa faca autostrada Pitesti-Sibiu. In felul asta vor obliga soferii si in mod special transportatorii, ca tot traficul sa se desfasoare pe Valea Prahovei. In acest fel traficul va fi mult mai mare. Odata construita si portiunea Pitesti-Sibiu pe Valea Prahovei va bate vantul in timpul saptamanii si va fi o aglomeratie de nedescris la intrarea in Bucuresti.

    00
  8. ma mir ca mai exista oameni cum ii corcodusu, care vad ceva mai mult decat prostu de rand

    00
  9. Ioan T Morar e mai cianurist de felul lui https://voxpublica.ro/ si se foloseste de orice motiv pentru a se lua de “ecologisti”. Bine, si RC i-a servit-o la fileu de data asta :))

    00
  10. @cotos : ai vrut sa zici ‘fara pic de catuse’ , nu ?

    00
  11. Ce fel de oameni voteaza negativ ce a spus @corcodusul. Argumentatia lui e logica. Oare de aia ?

    00
  12. Nu am înțeles de ce oamenii sunt deranjați de faptul că o specie foarte inteligentă de mamifere nu va mai fi ținută în captivitate sau maltratată? Aș desființa toate grădinile zoologice și circurile.

    Una e ferma de pui sau bazinul piscicol și alta e să ții animale captive doar pentru expoziție. Umanitatea înseamnă inteligență, nu bătaie de joc.

    00
  13. Este clar ca Morar ala inca nu a coborat din copacul ignorantei si autosuficientei lui de homo sapiens. Probabil are prin casa o biblie si e convins ca doamne doamne l-a facut pe el in prima zi.

    00
  14. Frumos Buzaul. Autostrada e scumpa pt ca iti ofera posibilitatea sa treci prin pamant sfant, de deputat.

    00
  15. Enorm pretul, sunt curios ce taxa va fi, ar fi hilar sa fie ceva de genul 20 lei! Mai bine faceau o autostrada care sa ocoleasca zona aceea, in special pentru traficul greu. Sa fim seriosi, dn1 e aglomerat, blocat de doua ori pe an, de sarbatori, in rest se circula ok. Mai rau problema nici macar nu e drumul in sine, jonctiunile existente, trecerile de pietoni, si o adunatura de militieni ce se uita ca prostii fiind incapabili sa dirjeze un trafic, ei isi pun masinile pe sosea, si gata au inchis drumul.

    00
  16. Avea Moise Guran o explicatie pentru pretul mare al unui km de autostrada: faptul ca noi folosim 3-4 straturi de asfalt, care este foarte scump si un strat subtire de beton, comparativ cu germanii care folosesc 1 strat de asfalt dar un strat gros de beton si fierbeton in el. Am cautat promo respectiv dar am gasit o explicatie mai interesanta. Defapt Moise ar gresi rationamentul. Gasiti aici mai multe detalii:

    00
  17. Am gasit si link-ul cu analiza lui Guran:
    http://www.seenow.ro/

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.


Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.