Știrile zilei – 14 februarie 2020

  1. Blondă . Apus . Roșcată . Plajă . Pod . Roșcată . Leopard . Blondă . Blondă
  2. Ce s-a întâmplat cu imperiul Polisano
  3. Tot mai mulți șoferi prinși fără RCA
  4. Euroins trece sub administrarea statului
  5. Whatsapp are 2 miliarde de utilizatori
  6. Cum se fac bani cu executări silite
  7. Managerii români sunt foarte bine plătiți
  8. Cronica de business
  9. Cronica de tehnologia

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. Încerc să înțeleg, simplu, dacă nu e cumva mai eficient să umblu fără RCA. Sigur, poate sunt amendat, dar asta nu înseamnă că o s-o și plătesc, metode de a nu avea bani în cont sunt destule.

    Bine, poate îmi iau plăcuțele de înmatriculare și talonul. Din ce am citit prin știri pe-aici nu sunt dificultăți majore în a circula în condițiile astea chiar dacă te-a prins poliția în mod repetat.

    Asta dacă opresc când face semn poliția, că poate mă grăbesc.

    • euroins știe ce spui.

    • E suficient sa lovesti un S classe sau similar si iti vinzi casa sa-l repari. Si prin bucuresti sunt mai multe ca loganuri.
      Am utat odata sa fac RCA cateva ziel si curgeau apele pe mine cand am realizat si mergeam spre casa bara la bara cu toate limuzinele posibile. Daca ii zgariam bara vreunuia nu aveam deca sa-i dau cheia de la masina mea si sa iau autobuzul.

      00
    • in romania, rca-ul este FOARTE ieftin comparativ cu UE. la ce plm iti mai cumperi masina daca nu ii faci rca ??!! vrei sa dea pnl/psd lege ca poti sa mergi fara rca ??!!
      sunt tari unde nici nu poti sa tii masina parcata daca nu ai asigurare pentru ca altfel ti-o ridica si platesti amenda…..

      00
    • Daca nu faci RCA timp de 1 an, fara intrerupere, nu mai ai nici dreptul sa-ti lasi masina pe domeniul public, chiar daca e in parcare.

      00
    • Mda, ce RCA ieftin, de dumping. Te loveste unul cu RCA Zeroins si te uita sfintii pana iti dau banii. Pai de ce sa plateasca romanul RCA mai scump, ca nu e pentru masina lui, e pentru a aluia pe care o loveste.

      00
    • Pentru asta exista decontare directa, ca sa te doara la banana de RCA-urile de gunoi.
      Exemplu concret, m-a pocnit unul cu Euroins in decembrie.

      Nici o treaba, am rezolvat pe polita mea la Omniasig cu decontare directa.

      Acuma daca sunteti carpaci si nu vreti sa dati 70 de lei pentru optiunea de decontare directa….

      00
    • Da, sunt de acord, pot sa isi faca decontare directa, dar ala se aplica doar daca sunt avarii intre cele doua masini, daca mai sunt afectate si alte bunuri sau persoane nu prea mai poti.

      00
  2. Nu inteleg de ce pt RCA si ITP nu pot fi folosite aceleasi camere care verifica rovinieta pentru a depista soferii care nu le au, de ce trebuie neaparat controlati acei soferi de catre politisti?(intrebare retorica)

    00
    • Trec peste retorica, probabil fiindca sunt șoferi care nu părăsesc niciodată localitatea.

      00
    • @Rumbu: ce legatura are localitatea cu ITP-ul si RCA-ul? Trebuie sa le ai facute pe ambele, indiferent daca circuli in localitate sau pe DN.

      00
    • Rovinieta este pentru drumurile din afara localităților si nu e obligatorie in oras/sat/comuna. In consecinta nu sunt camere de verificare a rovinietei in orase ca sa le poti folosi la verificarea itp/rca.

      00
    • Probabil din cauza ca reteaua de camere pentru rovinieta este al CNAIR, care nu are nicio treaba cu RCA-ul (politie) sau ITP-ul (RAR). Alte baze de date care nu se leaga intre ele, legi facute pe genunchi pe care, dupa atitia ani, nu isi propune nimeni sa le schimbe ca se aplice mai usor.

      00
  3. Foarte bun articolul cu managerii „Dacă ne referim acum la diferenţa dintre ceea ce înseamnă un entry-level şi salariul unui director de top, diferenţa este în continuare de 1 la 10.”
    Hai sa comparam salriul unuia de 20 de ani care nu stie pe ce lume e cu ala unuia care lucra de 25, cinstit.
    Ce dracu’ inseamna manager/director de top?

    00
  4. ”Motivul pentru care managerii sunt mai bine plătiţi în România este acela că a existat deficit de şefi când au intrat multinaţionalele în România, la sfârşitul anilor ’90.”

    Vreau și eu să fiu șef.

    00
    • depune un CV și un dosar cu șină la secretariat și te sunăm noi.

    • Nu erau chiar asa de putini sefii, dar a existat deficit de persoane in care puteau avea aia incredere. In general fie au venit cu oamenii lor care apoi erau „consiliati” local, fie cu romani plecati, fie au luat ce era pe piata interna, conectati dar cu putin obraz sa nu fure tot din prima luna si sa plece cu know-how-ul si lista de clienti la concurenta.

      00
    • cand au reparat astia canalizarea pe strada mea erau 7 sefi si un tarnacopist.

      00
  5. E posibil ca seful Polisano sa fi fost sinucis?

    00
  6. 2. Prostia și lăcomia tipic românească. N-am înțeles de ce a intrat în mânăria cu oncologice. Diferența stilului de viață dacă ai 10 milioane sau 100 milioane € în cont, în România este 0.
    3. Să circul fără asigurare? LoooL!!! Nici nu pot să concep așa ceva, ca să nu mai spun că dacă m-ar prinde poliția fără (deși aici n-are cum, că-mi ia lunar din cont, dar să zicem de dragul discuției) mi-ar da o amendă de m-aș căca pe mine (una pentru neplata asigurării și o a doua pentru staționare în loc nepermis, iar dacă ar fi al dracu’ ar putea chema să fie ridicată mașina și aș plăti și acest lucru – sumă totală care ar putea însemna și 5000 €), plus că mi-ar reține talonul și mașina și le-aș recupera doar după dovada plății asigurării.
    Asigurarea mă costă 100€/lunar și taxa de autostradă 80 €/anual.

    00
    • 100/luna?!

      00
    • Maxp: unde-i Ion, 100 €/lună include si asigurarea aditionala, probabil. Asistenta juridică, furt auto, parbriz spart, etc.

      00
    • @maxp & Raul: 2014 BMW 750d xDrive Österreich-Paket Aut. 280 kW (381 PS) mă costă 121 Euro lunar și vorbim de RCA, în Austria.
      Dar hei, cine are infrastructură brici, cui îi este reparată mașina în timp util (cât e în service primesc una „de serviciu”) așa că nu pot să comentez.
      În Austria se plătește RCA în funcție de vechimea și puterea mașinii (kW/PS).

      00
  7. Pentru bucuresteni: Firea da ajutoare pentru ochelari. E o veste buna, sa inteleg ca a rezolvat cu RADET-ul, traficul, poluarea?

    00
  8. Hillerin ar avea succes la antene.
    e o diferenta mare dintre „a prelua” si „a cumpara” sau „afacere de succes” si „ridicata prin furt”, se califica acolo ca nici aia nu o stiu.

    00
  9. Pe gov.uk si askmid poti verifica cazanele cu numere de UK. A fost un caz in care una prin Iasi a facut un accident destul de serios (morti, etc), ma uit la nr, ma uit pe site…nu era asigurata, neinmatriculata (figura radiata), de ITP ce sa mai zic.

    La fel si alea cu numere „americane”. Au asigurarea lui peste prajit.

    Si e plin de numere de jermanie cu stick-ul landului razuit (invalidate cand au radiat masina, adica).

    Etc. Politia sta si fluiera, nu o intereseaza.

    00
    • Eu nu înțeleg de ce nu se confiscă mașina în cazurile astea. Știu că a fost recent un post pe tema asta, dar asta clar se încadrează aici.

      Adică ce poate să fie așa de dificil? Măcar ar mai scăpa și poliția de logan-urile alea care mereu au câte-un far ars, poate așa își iau niște mașini cu 2 faruri funcționale. Iar dacă sunt cazane, măcar o dă la rabla pentru niște bani de veste și pantofi noi.

      00
  10. Polisano care vindea apa cu zahar pe bani grei la bolnavii de cancer ca asa se vindeca si tu te intrebi cum de s-a spart in bucati ? Apoi nevasta trebuie iertata ca a platit prejudiciul. Urmeaza sa aflat ca bietii oameni de afaceri romani cum se lupta ei cu sistemul, Vonica si gasca din jurul lui erau parte a vechiului sistem.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.