Știrile zilei – 13 noiembrie 2019

  1. Castel . Cascadă . Brunetă . Blondă . Salzburg . Canal . Brunetă . Elefant
  2. Încă 500.000 mașini pe străzi
  3. Alte lepre care ar trebui date afară
  4. Românii au trimis 3 miliarde în țară
  5. Poluarea se reduce dacă mașinile nu mai au loc acolo
  6. OLX a cumpărat un dealer auto
  7. Aliexpress a vândut de 38 miliarde de Singles Day
  8. Despre China și NBA
  9. Cronica de tehnologie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

33 comentarii

    • nu da voie aplicației să acceseze microfonul sau camera. never ever.

    • Pai si pozele alea 360, sau selfie cu nas si urechi de animale, cum le mai faci? :D

      00
    • dacă vrei să aduni like=uri, taci și înghiți. nu te plângi că te spionează.

    • It’s not a BUG it’s a FEATURE :)
      Probabil ca nu multi utilizatori de feisbuc si instacrap si uațap realizeaza ce permisiuni au aplicatiile astea. Ce sa mai vorbim de acces la root si custom roms si twrp sau altele asemenea.
      Dar cei care citesc pe-aici poate au habar, sper. Si ei pot sa dea un sfat bun si altora. Poate unii vor realiza ca sunt produsul comercializat de țucărberg.

      00
  1. 1 miliard in primele 68 de secunde… si nu le-a cazut serverul, cum o sa le cada romanilor dupa primii 100.000 pe 29… ooops… azi!

    00
    • Aia cu căzutul serverelor e o manevră, ca să pară că e lumea buluc pe site, să îți creeze o stare…anume, să te facă să cumperi. :))

      00
    • NOU
      #8

      Ce ma distreaza comparatiile astea facute intre cel mai mare retailer din Asia si cel mai mare retailer din Romania. Doua regiuni perfect egale ca si populatie, putere economica, si doi comercianti cu aceeasi capacitate de investitie in servere si retea…..

      00
    • comparațiile sunt valide, din motivele pe care le spui. așa descoperi specialiștii.

    • normal ca daca ne apucam sa comparam cifre absolute nu intelegem nimic. dar daca privim proportional cifrele, clienti, vanzari, accesari, cautari si ce mai vreti voi cred ca mandretea noastra de polițist (cum ar fi miercuri 13 noiembrie) vopsita (elegant in) black friday magnificii nostru retaileri nu ar trebui nici macar sa iasa din casa.

      00
  2. Deci dealerul ala face exact ce face un samsar, ia masina o spala polish motor curatat genti capace lustruite etc. Dar nu dau km inapoi la 190k. Nu prea vad cum ar putea avea succes in Romania.

    00
    • Nu prea ai înțeles ce țepe dau samsarii ăia adevărați dacă îi compari cu unii legit și e cam același lucru pentru tine.

      00
    • Cu ce greseste un dealer/vanzator si de ce devine automat „samsar” daca prefera sa curete o masina rulata pentru a o vinde mai usor si a scoate profit din asta, atata timp cat nu te pacaleste la kilometraj si daune?

      00
    • Baxt, daca motorul scuipa ulei peste tot si tu ii speli motorul un eventual cumparator nu isi va da seama.

      00
    • Iese din discuție spălarea motorului pentru ca acesta nu se spala, iar cei care o fac, o fac pe propria răspundere, nicio spălătorie nu își va asuma eventualele pagube ulterioare.
      Nu as cumpăra o mașină cu motorul spălat proaspăt.
      Dar un detaling cred ca e oportun la o revanzare în vederea unui profit.
      Pentru mine noțiunea de samsar este atunci când cel care vinde o mașină ascunde în mod voit ceva păcăli în scopul de a înșela.

      00
    • Daca te pui sa citesti sfaturi cum sa obtii preturi mai bune la vanzarea masinii (nu numai pe internet dar si reviste auto serioase), TOTI recomanda „pregatirea masinii” pentru vanzare. Gen, spalata, curatata, slefuita un pic si data cu vacs.

      Si da, unii spala si motorul. Sau cel putin compartimentul motor si la ce mai ajungi. La fosta masina, l-am spalat la reprezentanta in fiecare an, timp de aproape 8 ani. Primavara o bagam la spa, cu pregatire si curatire integrala. Cand am vandut-o si am deschis capota pt interesati, le pica fata cand vedeau ce curat e compartimentul motor. Desi aveam 80.000 km, era ca noua.

      Deci nu intelegi de ce „samsari”. Samsarii cauta jeguri, le peticesc, le bibilesc cat sa treaca bine de prima impresie, mai umbla la km daca vor sa umfle pretul si gasesc mereu un interesat sa le cumpere pacientul. Cine circula dinspre vest spre tara, e plin drumul de masini cu remorca cu 2-3 masini ce sint aduse spre Romania. Te poti uita live in ce stare sint aduse.

      00
    • la noi, samsari înseamnă de fapt geambași. că ăia pregăteau și vopseau caii înainte de vânzare.

  3. bucuresti 1.900.000 de locuitori in acte
    250.000 o voteaza pe firea restul dorm ironic la fiecare runda de alegeri locale
    783.000 angajati in administratia centrala ( + nu stiu cati „privati” abonati la contracte cu statul)
    100.000 ametiti viseaza la cai verzi
    1.000.000 de masini
    probabil ca doar daca s-ar scoate angajatii la stat in afara bucurestiului, intr-o zona in care sa fie comasate toate institutiile astea, s-ar mai linisti traficul si curata orasul de poluare, oricum au servicii pe viata, isi pot permite sa se mute la mama dracu

    00
  4. care’s masurile alea usr pentru rable?

    00
    • le stie toată lumea, mai puțin ei.

    • dac-as fi oriune, la psd, pnl, usr, cumpanas spartan as obliga producatorii/importatorii de combustibil sa vanda doar d-ala cu concentratie maxima de etanol, as pune taxe mai mari pe combustibil si ura si la gara, orasele s-ar curata de rable instant fiindca nu toate rablele au motoare care sa nu se caleze de la etanol (pe cine-l tine cureaua n-are decat sa-si upgradeze motorul/ filtrele d-astea), problem solved

      00
  5. Deci în România avem tot o mașină la 2 oameni? Omfg!

    00
  6. „The National Air Traffic Services – the traffic wardens of the skies – have created this animation that shows a staggering 3,000 planes flying over London during a single day.” asta in 2015….aici sa se tina cont si de faptul ca se formeaza cozi si aia tre sa dea cercuri pana sa poata ateriza. Ei ce fac pentru a reduce poluarea? Nimic, pentru ca acolo e vorba de prea multi bani. Dar, da, hai sa fim ecologisti si sa ne prefacem ca ne intereseaza de oameni…

    00
    • Normal ca nu dau in avioane, cum naiba sa mai calatoreasca spre Orient, Australia, USA sau Spania, Grecia, Maldive, etc.

      „nitrogen dioxide pollution has fallen by 36% in the central zone” – sint curios cum au masurat si stabilit ei asta.

      https://imgur.com/44MdmSI – cantitatea emisa de NOx, pe categorii de vehicule

      https://imgur.com/Rpfuohc – emissile de NOx, 2000-2015, defalcate pe surse

      https://imgur.com/nSbyeuZ – emisia de NOx, masurata pe strada in Londra. Vehiculele cica ar contribui 60% (avioanele nu sint mentionate deloc), iar cele personale ar fi cam cam 18% din total.

      Sint curios cum au obtinut ei o reducere de aproape 40% limitand accesul si implicit emisia unui procent de 18% din sursa totala. Masini care nu au disparut, doar s-au redus in numar.

      00
    • In articol primarul Sadiq Khan o da ca se imbolnavesc copiii. Cacat. S-a imbolnavit el de astm si ban si-a dat seama ca exista poluare in Londra.
      L-a avioane tot se bat sa extinda Heathrow, asa ca ii doare undeva. Ideea e ca daca ar fi sa fie toata lumea serioasa cu ecologia, ne-am intoarce in epoca de piatra.

      00
    • În londra situatia e cam nasoala cu poluarea poate si din cauza aerului umed si toate noxele raman la sol cumva

      00
    • guys, avioanele contribuie doar 2% la toata poluarea globala. daca imparti per calator, avioanele sunt printre metodele bune de transport.
      in acelasi timp, exista vapoare folosite azi la shipping care emana noxe mai mult decat o intreaga tara.

      e never ending story imo. vulcani, vaci, plastic etc etc

      00
    • In primul rand cine este NPR si ce studii citeaza?!e clar ca este un articol menit sa laudele “meritele marelui primar SadDick Khan”
      Circul zilnic in centrul Londrei :
      – traficul nu este mai lejer este mai rau
      – masinile “lovite” de aceasta taxa nu mai intra in centru , merg pe “ring road” in jurul centrului sa nu mai fie taxate, pt ca acolo nu polueaza , se stie ca gazele toxice stiu si ele de taxa de poluare si nu o sa intre in centru
      – cel mai mare poluator de NoX in Londra sunt autobuzele, camioanele si BlackCab!!!!!
      Ei sunt ok, tot in centru sunt…..
      Este incredibil cat de lipsiti de inteligenta sunt unii

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube