- Oraș . Blondă . Blondă . Șatenă . Brunetă . Blondă . Negrese . Blondă . Brunetă . Oraș . Brunetă . Brunetă . Blondă .
- Oare de câte ori a lăsat-o aiurea până acum?
- Fata merge înainte, că știe că n-o să existe repercusiuni
- Orban vrea scoase gardurile de la tramvai
- 811 morți de coronavirus
- Most of your stuff is worthless
- Câștigătorii premiilor Oscar
- Cronica de business
- Cronica de tehnologie
„Polițist: Asta se întâmplă când lași pe trotuar, lângă stația de metou, pe unde trec sute de oameni, o mașină din care atârnă fire. Nu ați lăsat un bilet în care să spuneți că s-a stricat, nimic!”
Asta mi-a dat brain damage… adica daca Ahmed teroristul lasa in masina-capcana un biletel nevinovat, totul e ok?
“am pană, mă iertatz (nu-s terorist, jur pe arsenie boca)”
de aia e bine să ai juma de porc în portbagaj.
Pe biletul ala puneai si un numar de telefon.
@ Danyzus la care suni si se detoneaza bomba
Si in momentul in care suna telefonul se declansa bomba.
inteleg razboiul cu firea dar mai du-te-n plm pnl ca trebuie sa ai grija de o tara
S ar putea sa fii puțin credul dacă ai impresia ca pnl-ul o sa facă orice în interesul tău sau în interesul comun al majoritatii.
Horban e deranjat de garduri ca nu se mai poate plimba ca tramvaiul pe sina si nu mai poate taia calea tuturor sa faca iar accident.
O sa facă mai mult bine decât psd, nu ne așteptam la sfinti
Si numai ca imagine a tarii pt banii din afara.
Sincer…gardurile sunt extraordinare. Se vede o schimbare in bine dupa montarea lor : 1. Fluidizare si 2. Nu te mai enervezi de multimea de cocalari ce vin de pe linia de tramvai si iti blocheaza calea exact inainte de semafor, oprind astfel toata coloana de masini de la Apaca pana la podul Basarab (idem Bv. Stefan cel Mare). Sunt atat de multe chesti nasoale ce tin de materia cenusie a „duamnei”Firea, de ce sa te legi de un lucru ce functioneaza !?!?!?!?
Printre puținele, dacă nu singurul, lucru bun făcut de Firea și vine dobitocul ăsta cu ideile lui. Să-mi bag pl, că aș fi tentat să votez cu PSD, decât să îi aleg pe ăștia. Dacă nu candidează Nicușor, e clar.
Bine și Nicușor are idei tâmpite cu autobuze pe linia de tramvai, așa că…
Ubercool ai ieșit măcar vreodată din țară? Plin de oameni ce au avut idei D-astea “tâmpite”. Să nu mai zic și de sincronizarea semafoarelor cu sosirea/plecarea lor din stații.
Da, gardurile sunt super, din cand in cand merg cu 1 si 10 si ajuta mult, in intersecții se mai întâmplă se mai întâmplă ca niste tâmpiți sa se bage in fata tramvaiului si sa nu ii deranjeze ca blochează atâta lume, pe strazile mai înguste unde nu se poate pune gard stai in trafic cu restul, de exemplu Pache, Ferdinand, calarasi exemple din zona. Mea
Am citit in weekend articolul si am fost indignat cum poate omul asta sa zica ca gardurile îngreunează traficul, daca va uitați si salvările preferă sa meargă pe acolo
Cat despre autobuze care sa circule pe libia de tramvai pe anumite porțiuni da, am văzut chestia asta in alte tari prin centru, dar nu prea știu cum ai putea sa o implementezi in București
Unde a zis somerul ceva de „sincronizarea semafoarelor cu sosirea/plecarea”? Sau de responsabilizarea militienilor? Sclavet penelist sau gibon?
Florin, povesteam alte idei “tâmpite” implementate prin afară.
Normal exact ca la tarcul de animale le imprejmuiesti frumos sa nu iasa.Dar sa nu uitam ca totusi is animale se bazeaza pe instict si atat.
Cam asta e comparatia.
La biciclisti neaparat delimitat cu sarma inghimpata.
Asta cu gardurile reprezintă incapacitatea administrației de a pedepsi doar pe cei care încalcă regulile preferând să-i pedepsească pe toți la grămadă. Nu am văzut garduri în Viena, Budapesta sau Londra și, ce să vezi, traficul este foarte fluent dar, na, civilizația a ajuns acolo acum mii de ani
Mai lăsați-mă naibii cu țările voastre cu apă caldă, că eu știu cum mergeau tramvaiele înainte de a fi puse gardurile astea. Mi se rupe de aspectul vizual, atâta timp cât funcționează. Poliția nu e în subordinea primarului, nu putea să dea Firea amenzi de circulație.
Sigur se puteau pune camere de luat vederi, venea UTI cu un soft șmecher și funcționau la fel de bine ca sincronizarea semafoarelor. Scuzați-mă, dar prefer gardurile astea.
Poate singurul lucru bun facut de firea (da, intentionat cu f mic) sunt gardurile alea.
Desi sunt sofer si nu folosesc tramvaiul, mi se pare o idee buna de a impiedica soferii „indisciplinati” sa o ia pe acolo si sa blocheze mijloacele de transport in comun. Poate o alta masura buna ar fi sa bage si autobuzele pe acolo…
Acum, pe de alta parte, domnu’ mandolin, care nu a facut nimic in perioada in care a fost ministrul transporturilor poate ar face bine sa puna osu’ la munca din postura de PM si sa lase rafuielile electorale pentru PMB pe seama altora, care poate candideaza la alegeri.
S-a trezit saracu’ Sica vorbind. Cat de rupti sunt oamenii astia de realitate.
Daca ramane ceva util de pe urma tatei Firea sunt acele garduri.
văd că gardurile de la liniile de tramvai sunt foarte lăudate pe aici, pe motivul că încurcă mârleții să blocheze linia de tramvai. de curiozitate, m-am uitat pe codul rutier: 6-8 puncte penalizare. altfel spus, dacă primăria, cu camerele video de la semafoare, poliția locală și poliția rutieră ar avea vreo 5000 de permise ridicate în două zile, nimeni nu s-ar mai urca pe linia de tramvai. iar fără garduri, acestea ar putea fi folosite foarte bine și ca benzi unice pentru autobuze, așa cum e în multe locuri cu apă caldă.
Din pacate istoria ne.a demonstrat ca fara garduri suntem animale.
Au fost puse tocmai pentru ca civilizatia de buna voie nu functioneaza. Si de cand sunt puse tramvaiul e o alternativa viabila pe linia 21.
Poliția locală dă 3 amenzi (parcare aiurea, tonaj depășit și intrat pe interzis), poliția rutieră e la un nivel … jos. Iar camerele de prin oraș sunt bune doar sa vezi acțiunea, nimic clar (că de ce trebuie o rezoluție bună la filmare, merge orice)
colegu’, stirea si discutia e despre garduri. si ele sunt utile. Tramvaiul 41 este cel mai bun exemplu ce tine de transportul in comun. Fara garduri si in baza codului rutier se facea la 3-4 luni cate un filtru dimineata/seara ( pod basarab / stefan cel mare / obor ) si oprea tot! Si ma simteam atat de bine atunci…doar ca din 365 de zile parca sunt prea putine 5 zile cand politia functioneaza. Uite o realitatea a mea, Timp petrecut in trafic acasa/serviciu : Fara garduri 50-55 de minute / Cu garduri 30-35 de minute. Concluzie (20 + 20) x 365 = aproximativ 10 ZILE.
@andrei, comentariul tău e exemplu de lipsă de viziune și de identificare a problemei reale. în cazul de față, ca și în multe altele, impotența și incompetența unor instituții ale statului. tocmai pentru că iei această incompetență și impotență ca un dat apriori, de neschimbat, și nu te gândești că ele trebuie schimbate ca să-și facă treaba, ele rămân așa, impotente și incompetente.
@berenger, man – hai sa te ajut putin: Problema reala = Traficul / Soultia principala = Administratia(Primaria). O solutie a primariei, in cazul nostru gardurile nu impiedica cu nimic ca politia sa isi faca treaba si sa scape de impotența și incompetența. Politia rutiera nu poate sta 365 de zile sa dea amenzi sub un pod, nu ca nu ar fi capabila, dar are si alt ceva de facut. Un gard isi face treaba cu brio!
Dupa ce pleaca Firea din primarie, speram sa trecem la urmatorul nivel: Pasaje rutiere, sensuri unice si pasaje pietonale subterane.
desen: tocmai pentru că există garduri, poliția nu-și mai face treaba. altfel spus, gardurile nu sunt cel mai bun lucru făcut de firea, ci tocmai exemplul cel mai bun cum instituțiile nu-și mai fac treaba.
în rest, bineînțeles că nu poate sta poliția să vâneze tot timpul. dar dacă șoferul român ar ști că rămâne fără carnet dacă intră de două ori pe linia de tramvai, datorită camerei video și robotului care-i trimite frumos amenda cu poză acasă, vezi ce frumos și-ar face poliția rutieră treba în altă parte. nu de alta, dar orașele alea frumoase, cu trafic aerisit și cu transport public frumos, cu mașini parcate la locul lor, așa funcționează, nu cu garduri.
berenger, ceea ce spui tu are logica insa trebuie sa tii cont de o alta impotenta a institutiilor statului: licitatiile si sistemele IT + intretinerea lor. Daca acel sistem cade, si va cadea, orasul redevine paralizat.
Gardul e mult mai ieftin si mai eficient. Si da, o banda de autobus suprapusa pe linia de tramvai ar fi +++
@berenger hai sa-ti spun eu de ce nu se pun camere de filmat. Daca ai avea camere de filmat peste tot Orban nu poate sa te mai calce pe trecerea de pietoni si sa scape basma curata. Așa ca nu se vor pune camere, niciodata!
Politia e la birou freaca ceva…nu intram in discutia asta ca nu-si mai are rostul.
Ce vrei tu s-a putut in Georgia nu se poate in Romania pentru ca nu se vrea. Topicul asta este mort in papusoi, degeaba te bați cu pumnul in piept pentru ca ce vrei tu nu se va intampla inca 20 de ani de acum înainte.
Gardurile alea sunt foarte bune asa cum sunt si unde sunt.
Orban e prost rau, da prost. Din toate problemele bucurestiului el a gasit problema in garduri….
Ii face un avantaj lu firea ca se ia de garduri….
Problemele Bucureștiului nu prea sunt jobul lui. Doar asa, ca cetățean bucureștean care își da cu parerea…
Orban a fost prost rău dontotdeauna.
Bai nene, am citit la tine de multe ori indemnul asta cu arunca shiturile pe care nu le folosesti, stiu ca ai dreptate, stiu ca nu e ok sa pastrezi cutii de la chestii si etc dar este al dracului de greu sa scapi de obiceiul asta… lasa ca poate imi trebuie, poate fac ceva, daca o sa am nevoie de o cutie vreodata?
Păi fă un efort și începe cu ceva, să vezi după aia ce ușor îți vine când realizezi că de fapt nu ai nevoie de minim 50% din căcaturile personale. Doar că nu le arunca, donează-le.
Un exemplu: mă uit ieri la oră pe ceasul (clasic) de mână, văd că e mort. Apoi mă uit la data la care a înghețat, 3 februarie :). Nu știu cum am supraviețuit 6 zile fără ceas, am fost practic pe marginea prăpastiei!
@Ady stai ca nu ai inceput bine. Ceasul se repara si acum ceasul e mai mult un accesoriu vestimentar decat altceva.
Până la urmă care din ei a luat oscarul, Cheloo sau ombladon?
Loredana
Canta cu Paraziții că sa merite un Oscar?
”Parasite” a câștigat datorită CGI-ului și efectului ăla de întinerire, plus o poveste antrenantă de 3 ore jumate. Mersi, dacă aș fi Netflix și aș avea milioane de spart, și eu aș câștiga Oscarul.
tu confunzi parazitul cu irlandezul si netflix cu coreea de sud.
@mdt, dar în rest, am dreptate, da?
ai dreptate, irlandezul e atat de slab inca au fost nevoiti sa dea premiul unui film strain.
Ma uitam la gardurile alea intr-o zi. Au gen un an de cand sunt montate, mancate deja de rugina. In 3-4 ani pica singure. Sa zinchezi fierul ala, probabil ar fi ridicat costul total al intregii operatiuni cu 10%. Maximum. Dar ar fi tinut gardurile alea 30 de ani. De 10 ori mai mult. Cine nu ar da cu 10% mai mult dar sa tina lucrul de 10 ori mai mult?
Asta nu inteleg. Ba frate, de ce nu faci o treaba cum trebuie in Romania? O sa-mi raspundeti ca vai, e nevoie peste 3-4 ani sa mai monteze din nou alte garduri. Oameni buni, Romania e asa praf, ca putem construi 30 de ani de acum incolo si sa nu ne repetam. Sunt multe de facut in tara asta. De ce naiba sa inlocuieste aceleasi borduri pe aceleasi bulevarde la fiecare 3 ani, cand ai putea sa montezi unele de granit care sa tina 30 de ani si sa faci toate strazile din Bucuresti cu asa ceva in perioada asta? Sa-mi explici si mie cineva, ca pe mine ma depaseste asta. Adica serios, nu ma deranjeaza atat de mult ca se fura la fiecare contract din asta, cat ma deranjeaza faptul ca nu se face totusi o treaba de calitate.
ca să mai furi o data banii peste 2 ani când le înlocuiești.
Nu merge explicatia asta. Tocmai ce am zis, ai ce munci in Romania. Peste 2 ani nu trebuie sa refaci acelasi bulevard, peste 2 ani poti sa faci cele 5 strazi care intra in acel bulevard si poti fura acolo linitit. Adica repet, poti 30 de ani de acum incolo sa construieste in Romania si sa furi in continuu fara sa te repeti pe lucrare. De ce sa te repeti?
Boss, cum sa faci si sa tina? Pai gura mea nu trebuie sa manince si la anul? Asa daca se duc in 2-3 ani, avem deja solutia si mai punem. Vezi vestitele borduri.
Andrei, asta nici eu nu înțeleg. Decoperteaza străzi bune și le asfaltează la loc, când FIX STRĂZI ADIACENTE sunt ca după război.
Mă întreb, ăia din birouri merg la fața locului înainte de a semna și stampila aprobarea pentru o lucrare?
Frate, e de muncă cacalau! Chiar nu e nevoie să se refacă chestii bune. Sau să se facă de mântuială. E de muncă grupa mare, pe bune!
Au schimbat țevi pe la Obor, in vară, acum „fumega asfaltul” pentru ca îmbinările sunt proaste și scapă abur de la agentul termic. IN VARA ASTA au tinut blocată strada săptămâni întregi!
Suntem proști, bă, ăsta e adevărul.
Se justifică harta aia prin care se arată că avem crl mai mic IQ din UE.
Referitor la 6. ai aflat încă un motiv pentru care românii nu cumpără cărți. Aia cu haine mai scumpe(mai calitative) și mai puține parcă am mai citit-o pe undeva
Aia cu hainele scumpe si calitative pe pe la reciclare, chestii eco. Inca ma chinui s-o dezobisnuiesc pe a mea sa nu-si mai cumpere rochii la 50 de lei. Stau bine pe ea nu zic nu, dar la 3 spalari presimt ca o sa le gasesc la gunoi.
La subiect weekendul asta vreau sa dau iama in haine si sa fac o triere, sa le reduc la jumatate. Alea bune le trimit la Moldova la tara. Alea jerpelite la gunoi in afara de un rand pe care il pastrez pentru facut chestii prin casa.
Eu am mers pe tricouri tehnice, din merinos pe care le folosesc cu brio în excursii, la birou, apoi după ce se uzează le iau la sală unde se descurcă minunat. În rest toți cred că avem setul de haine uzate pentru cândva când o să fie nevoie să muncim ceva prin casă/afară. Tot am spus că o să-mi iau un set tricou, geacă, vestă și pantaloni pentru șantier pentru când o să fie nevoie dar tot am amânat.
Calitativ nu înseamnă de calitate bună, ametitilor. Nu știu de unde s-a lipit ideea asta de unii. E calitativ bun sau calitativ rău, asta înseamnă cuvantul: „din punct de vedere al calității”, carajo!
Merci @S, am să fiu mai atent pe viitor.
Ce IT-isti par aia cu masina de la Londra
programatori node.js scrie pe ei.
Bine, și polițistul e tare. Deci, țineți minte băi teroriștilor: parcați mașina, puneți bomba dar NEAPĂRAT lăsați un bilet pe parbriz cum că mașina e stricată. Aparent, procedurile de siguranță anti-tero se schimbă radical la vederea unei hârtii.
ah, scuzaț, s-a dat (@manole). asta se întâmplă când citești comentariile pe sărite
Si asa citesc americanii de se sparg. Iata inca un motiv sa n-o mai faca: nu au resale value.
Totusi, cat de prost sa fii sa intri cu masina in centrul Londrei? In special cu o gioarsa care te lasa in drum?
AVEA TREABĂ!!!
”și acum cum facem, mie cine-mi plătește?!” aproape c-am căzut de pe scaun de râs.
dacă nu-l pun ăia (poliția/statul/primăria) să plătească toată operațiunea și firmele din clădirile evacuate nu-i cer să plătească banii pe care i-au pierdut cât n-au muncit oamenii pe perioada evacuarii să dea acatiste la toate bisericile din Moldova c-a scăpat doar cu mașina detonată.
Da’ eu nu înțeleg o chestie: au dat cu bomba în mașină? De ce? Adică… daca era plină cu C4, sa spunem, ce ar fi însemnat „detonare controlată”?
În cazul de față exact ce au „detonat”?
Pe bune că nu înțeleg exact ce au făcut… îmi poate explica cineva?
„We did set aside photos to be digitized (with the originals then destroyed).”
Pana aici am fost de acord cu tot din articolul cu lucrurile fara valoare pe care le avem. Noi facem selectie de poze si le printam cat de des putem.