Știrile zilei – 1 martie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. După vreo 8 interviuri in ultimele 4 luni am reușit sa-mi schimb locul de munca. A fost ușor? Nu,sub nici o forma. Ultimul interviu l-am dat cu 6 oameni și a durat 30 de minute..Un fleac m-au ciuruit. Cat despre programul prima împădurire.. idee buna porcita maxim de birocrație. Că așa e la noi luăm idei bune și le porcim.

    00
    • Imi plac astea cu multi oameni: hai sa luam cate un om din fiecare departament, ca sigur au ce sa-l intrebe sau si mai bine, hai sa ne luam toata echipa la interviu, sa-l impresionam (ca singuri nu suntem in stare).

      Solutia: cat mai multi oameni si cat mai scurt, sa nu se prinda cat suntem de slabi.

      00
    • 6 femei ?! casting coach ?

      00
    • @Ovidiu/Vali : n-ati prea iesit din satul vostru. Interviul cu mai multi oameni e practicat in vest nu numai ca sa testeze omul pt cunostintele lui, dar se mai verifica si nivelul de „empatie” cu echipa. Pt cel care da interviul va lucra cu oamenii aia (cel putin partial) si se „testeaza” interactiunea dintre el si echipa existenta. Se verifica nivelul ala instinctual, ca daca din 6 oameni 5 vor spune „pfuuu” si „nu se poate lucra cu el” degeaba are omul ala 2 tone de rocket-science in cap.
      Exista si practica sa il lase pe cel la interviu cam 30 de min impreuna cu echipa. Fara manageri. Va las sa ghiciti de ce.

      00
    • Se scrie „couch”!

      00
    • @fish sincer, daca as avea o fabrica de rachete as angaja un sociopat semi autist cu tone de rocket science in cap decat un gigel empatic si simpatic care sa-si futa colegele si sa le distreze.
      Ce spui tu o fi valabil in vanzare si PR dar in industria reala parerea zdutelor despre unul nu ma intereseaza.

      00
    • @bigone, let’s agree to disagree. ie multe si ie complicate.
      a) rocket science-ul trebuie sa fie, n-a fost exclus de empatie, de obicei se ajunge la faza asta *dupa* ce rocket science-ul a fost verificat.
      b) empatia „trebuie” pt simplul fapt ca daca ala nou latra si miriie la colegi, in loc sa aiba relatii normale cu ei, e un coi in talpa managerului de echipa. ca in loc sa le dea un task si sa se uite la altceva, trebuie sa-i faca sa lucreze impreuna. „hai mama, da’i si lui x-lescu informatia de care are nevoie” (asta dupa ce x-lescu e blocat de doua zile/saptamini/luni)

      z) nu izdutzele sint chemate, decit daca ala nou trebe sa lucre cu ele. de obicei se cheama la interviu dept + team-managerul. si oameni din echipa. cu cit mai multi cu atit mai multe shansele sa vada diverse chestii negative.

      (ps. nu e o metoda infailibila, clar, dar asta e mindset-ul. pot sa-ti povestesc de fost coleg care s-a trezit intr-o zi – din senin – sa spuna colegilor ca el crede ca sotul secretarei o bate pe aia si ca aia e nefericita si ca mai bine o conduce el acasa pe aia. iti dai seama ce becuri rosii s-au aprins atunci in birou si cum se ferea aia sa plece la cu totul alte ore decit el)

      00
    • @Syn, da , greseala mea …

      00
  2. Seful RAR nu stie pe ce lume traieste si se pare ca nici cel care a scris stirea aia cu masinile cu volan pe dreapta nu stie. Poate amandoi ar trebui sa se uite pe harta si sa vada ca si Irlanda este in UE si, culmea, acolo masinile au tot volan pe dreapta. Insa eu sunt perfect de acord ca ar trebui gasita o solutie la invazia de cocalari cu harburi cu volan pe dreapta, dar daca solutia este sa asteptam Brexitul inseamna ca aia de la RAR sunt complet debili.

    00
  3. 52% din romani se asteapta la cresteri salariale -> da, bugetarii…

    00
  4. Vacantele de 300 euro includ si roamingul la Orange? Intreb pentru un prieten.

    00
    • Nu fi rau. Daca bifezi optiunea de 20 de euro o sa platesti doar o treime din mia de euro.
      CONSUMI, PLATESTI

      00
  5. Astia sunt cretini cu taxa de poluare? O introduc in pretul motorinei de parca harbul ala din 97 cu Mageneul din 2016 ar polua la fel de mult.

    Ar trebui intai impozit diferentiat pe gradul de poluare si taxa in orase mai tarziu cand se poate. Scopul e sa-i descurajezi pe poluatori si sa scada poluarea. Daca iei bani si de la aia ce polueaza si de la aia ce polueaza mai putin nu scade nimic. Creste doar prostia.

    Dar in rest sustin descurajarea motorinei. E pentru tractoare nu masini.

    00
    • Un „harb” din 97, dar pe benzina poti sa ai surpriza sa polueze mai putin decat „1.9 TDI mancati-as” cu DPF anulat…si in general diesel-ul polueaza mai mult decat benzina. In normele de poluare pentru euro 5 de exemplu, la motorina sunt admise noxe mai mari decat la benzina.

      00
    • Dar un utilaj agricol, sau utilajele din constructii, un avion sau vapor, drujbele, mopedele, pe astea cine le impoziteaza?
      La fel poti sa-ti iei un 2.0tdi cu chip care sa dea fum ca pe maneca la cojoc.

      Taxa pe combustili e o idee buna pentru ca o vor plati toti (ca sa aibe altii ce fura), dar inainte de a o aplica sa ne dea banii inapoi celor care am platit timbru vietii.

      00
    • daca consideri momentul zero momentul cand se introduce taxa si ai vedere durata de viata preconizata pt harbul din 97 si pt masina noua, va polua mult mai mult masnia noua :)

      00
  6. O taxa in combustibil (motorina) s-ar reflecta in pretul a 1000 de lucruri si ar fi dificil sa subventionezi pt diferite activitati cum ar fi transportul in comun etc. As taxa anual pe baza: tip de combustibil, nr de km efectuati declarati pe proprie raspundere si verificabil la momentul ITP-ului, si o medie intre noxele masurate la ITP si noxele mentionate de catre producator. ITP ar trebui sa fie anual si datul km in spate tratat ca infractiune.

    00
    • NOU
      #22

      si daca am mers 20.000 de km prin germania si in decembrie vin acasa? ma taxezi ca am poluat in germania?

      00
    • Cineva trebuie sa te taxeze pt poluare, fie ca esti taxat local unde circuli, ceea ce e un pic mai dificil, fie esti taxat de catre cel care ti-a dat voie sa poluezi (si anume tara unde esti inmatriculat). Bine in cazul al doilea ar ajuta o lege uniform aplicata la nivel european, ca de aia avem UE.
      Era o idee, desigur are exceptiile ei, dar cam ce % crezi ca se afla in cazul enumerat de tine? In plus din cate stiu ai drept max 6 luni sa circuli cu numere straine in Germania, dupa care esti obligat sa o inmatriculezi la ei.

      00
  7. ati halit-o cu taxa in motorina, dieselistilor

    00
  8. Super cu taxa asta, am platit 500 euro si acum platesc iar la ea. Sa inteleg ca aici au de castigat doar samasarii pentru ca vor vinde pe banda rulanta. Alta problema ar mai fi ca se vor aglomera mai rau orasele, cu 300 euro iti iei peugeot 206 din uk, nefiind taxa, nu mai reprezinta un lux o masina.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube