Știrile zilei – 1 aprilie 2021

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. La 10, daca bratarile alea nu au si electrosocuri or sa te ignore angajatele ca si pana acum.

    00
    • Încearcă să fii mai amabil cu ele. Poate cine știe…

      00
    • Subcriu la ce zice Mihai, nu am avut probleme niciodată când am avut nevoie de ajutor de la angajații diverselor magazine (de mâncare/general goods, bricolaj etc.). Poate mai contează și cum saluți, cum vorbești cu ei, dacă te duci și te bagi moț când sunt într-o altă discuție sau fac altceva…

      00
    • Eu mereu sunt amabil, doar ca de multe ori nu reusesc sa gasesc pe nimeni care sa ma bage in seama suficient de mult incat sa apuc sa fiu amabil. Mai ales in magazinele de bricolaj. In cele alimentare nu prea am avut probleme, dar nici nu prea ai ce sfaturi sa ceri.

      00
    • Nu e vorba ca nu te ajuta cand dai de ei, e vorba ca sunt multe magazine unde nu vezi nici un angajat, sau daca trece unul intamplator nu e de la raion.
      Cat despre amabilitate, am avut de mai multe ori neplacerea sa vad situatii unde cel care face scandal e rezolvat, in timp ce noi astia amabili eram refuzati politicos, in special pe zona de garantii si retururi.

      00
    • Un sistem de-ala ar fi bun in Kaufland la casele alea self pay. Sunt pe departe cele mai proaste case, de exemplu scanezi o caserola de capsuni, iti da eroare ca n-a gasit produsul, apoi iti apare frumos in lista. Cand sa platesti, iti apare ca trebuie ca un angajat sa finalizeze plata. La lidl/carrefour poti sa iti faci cumparaturile fara sa vorbesti cu niciun angajat, la kaufland nu exista asa ceva.

      Mai nou, angajatii aia sunt si la info clienti unde rezolva problemele cu preturile diferite de la raft si de la casa, schimba bancnote pe fise, discuta cu diversi clienti nemultumiti, tu in timpul asta stai si astepti.

      Mereu sunt amabil si primesc in schimb tot amabilitate, dar uneori pur si simplu nu sunt angajati acolo, si nu erau nici la info clienti de unde ii rogi sa ii cheme.

      Si oricum 90% din problemele astea cu „sa vina angajatul aici” s-ar rezolva cu mai multe scannere de pret, la fiecare 2-3 randuri de marfa. Sunt 2 sau 3 in tot magazinul, din care uneori nu merge niciunul. Cele mai multe intrebari sunt – cat costa asta, ca n-are pret pe el?

      00
    • @Big: normal ca te ignora daca intrebi angajatul de la mezeluri unde gasesti periute de dinti. Incercati sa fiti si voi mai exacti

      00
    • @Big, am zis să fii amabil, nu papagal. Crede-mă, sunt una din cele mai amabile persoane, dar pot face semnificativ mai mult scandal decât un „scandalagiu” d-ăsta obișnuit dacă situația o cere. :))

      00
    • Nu, nu…total greșit. Nu e nevoie de angajați care să piardă timpul cu alde gură cască…PTR că nu știu ei ce șuruburi sa cumpere pentru te miri ce. Fă ți temele acasă, te duci și cumperi la sigur. Dar …e greu in Romania când nu există niciun standard , sunt mii de rahaturi pe piața de o calitate îndoielnică, meseriași ( mă refer la profesioniști) nu prea există și din cauza sărăciei oamenii sunt nevoiți să pună ei mâna sa repare…in West intri online cauți clema care îți trebuie, verifici stocul la magazinul cel mai apropiat de tine, o comanzi, te duci și o ridici imediat daca nu poți aștepta 1 zi. Nu ai treabă cu niciun angajat. Daca e ceva mai complex, lași tâmplarul electricianul etc să și bata capul cu ce trebuie.

      00
    • 1. Dacă nu amabil, măcar politicos. Nu am dat niciodată greș cu politețea.
      2. În kaufland-ul pe care îl frecventez este în permanență un angajat în zona caselor self-pay. Când e lume la mai multe case biata femeie (în general am văzut femei) parcă e o bilă de biliard, așa se duce de colo-colo.
      3. Tocmai la șuruburi te-ai aruncat?! Pot să-mi fac toate temele pământului, în momentul în care la raft în enșpe mii de cutii cu șuruburi, surubele și șurubașe intr-un spațiu cât sertarul eu de chiloți, o să întreb un angajat
      Mi s-a întâmplat să caut șuruburi x, m-am benoclat pe rafturi, etichete și cutii juma de ora, am abandonat, am întrebat un angajat care s-a dus fix la cutia unde se aflau șuruburile care-mi trebuiau mie mai sigur decât ți-aș spune eu un țin o chestie în casă la mine.

      00
    • @AB: normal ca e cineva la self pay, altfel cine ti-ar aproba cosul cu alcool?

      00
    • @PunKreas, bucata aia de răspuns era pt Rdb.
      Voiam să adaug și că mi s-a întâmplat să ajung în zona caselor self-pay și să nu fie niciun client pe moment și angajatul tot acolo era. Aranja chestii în rafturile de lângă, mai dezinfecta ceva, dar tot în zonă era.

      00
  2. 12.5 Ai de facut un referat despre rata de suicid din Asia de Est si primele 50 de rezultate sunt site-uri de self-help din SUA. Tu traiesti in Filipine.

    00
  3. 6. aia fac ca Giani cand inchiriaza faruri de pe olx sa treaca ITP apoi isi pune farurile lui modificate inapoi. Asta e poporu, de la individ la institutii la firme …..isi fura propria caciula, vorba aia.

    00
  4. @6 putina parnaica pentru dezvoltatorii lu peste prajit? Nu cred; mai degraba niste spagi pe la DIICOT sa mananca si gura lor ceva

    00
    • Nu o sa fie nici o parnaica….la receptia de la terminarea lucrarilor semneaza primaria si politia rutiera; si ei stiu manevra dar pentru suma corespunzatoare, semneaza …dupa, poti sa faci n reclamatii la ei…se pipi pe tine…vorbesc din proprie experienta .
      Iar cumparatorii sunt de cele mai multe ori melteni care oricum nu vroiau sa cumpere/inchirieze locuri de parcare, ei oricum parcheaza gratis pe trotuar…politia locala fiind degeaba…deci nu insista cu sesizari repetate la organe, nu mai vorbesc sa dea in judecata investitorul imobiliar..
      Rromanica tanganica…cicalaca cichicea…

      00
  5. 4. Oriunde pe lumea asta, o universitate care de respecta, a doua zi după condamnare ii dădea jet unui astfel de personaj. Dar nu la UPB unde domnul e în continuare rector.

    00
    • o sa ii dam jet cand o sa ii dea poporul rus jet in mod democratic lui putin.
      controleaza totul acolo. rectorul – psd, presedintele senatului – psd – secretar de stat, adevaratul director general – fost ministru si deputat psd si fost (si actual) mare sef pe la organizatiile studentesti. sa-i misti pe astia de acolo nu se intampla decat cand incep sa-si ia gatul intre ei (cum s-a intamplat cu costoiu si androneasca)

      00
  6. 9. Alea nu sunt ceasuri noi. Sunt niște facelift-uri obosite. Rolex a rămas cu renumele și calitatea, sigur. Dar, la nivel de noutăți sunt la coada vacii. Uite ce nebunie a făcut Cartier, de exemplu: https://monochrome-watches.com/the-enigmatic-cartier-masse-mysterieuse-specs-price/

    00
  7. Aproape intreg anul trecut robor-ul a fost undeva la 1,5. Acum e 4,6. Ferice de cei care au credite in lei. Ferice si de banci, o sa obtina profituri monstruoase si restante la fel de mari.

    00
    • La ce inflatie reala e si pe lei si pe euro or sa se spele pe cap cu profiturile alea. Deja bancile inventeaza bani din nimic cu miliardele, crezi ca se mai uita la aia 4,6% amarati ai tai?

      00
    • la o creștere robor de la 1.5 la 4.5 rata nu iti creste cu 3% ci cu peste 30%.

      00
  8. referitor la (7). cineva cu capul pe umeri putea face bani frumoși, cumpărând ruble cu euro la începutul lui martie, 1000 ruble = 6 euro – și vânzându-i zilele astea cu 12 euro. 3 săptămâni, profit 100%.

    chiar dacă înțelegeam că „sancțiunile” sunt pentru opinia publică și nu lovesc economia rusă decât marginal, și eu am stat deoparte; am zis că trebuie să fii dus cu pluta să cumperi ruble exact când Putin a reușit să-și pună în cap jumătate de planetă. jumătatea care contează.

    logică corectă, profit potențial nerealizat. o maimuță, văzând minim istoric, ar fi intrat la cumpărare după o analiză de max. 3 secunde. și și-ar fi dublat investiția în 21 zile.

    00
    • basically, it all comes down to one simple explanation: The Fed can print dollars, it cannot print commodities. Likewise, the ECB can print euros, it cannot print commodities.

      00
  9. Mișto ideea de la 10. Cât despre angajați pe care-i doare în cur, io unul nu am întâlnit până acuma. Totdeauna am fost servit sau ajutat sau a fost chemat cineva care o poate face. Cei care faceți scandal și le vorbiți de sus sunteți niște gunoaie. În special cei care fac scandal când sunt prețuri greșite, de parcă ar băga angajatii în buzunar diferența. Am pățit de 2 ori săptămâna asta la Profi să văd situația de mai sus și deși m-am băgat și le-am explicat că angajații doar muncesc, nu e vina lor… N-ai cu cine.

    00
  10. Ce frumos ai pus 2 dupa 1, fix cum gandesc romanii fara educatie financiara :D

    6. D-aia uslistii sunt fierti pe frantuzoaica, le strica toate combinatiile cu romprest si dezvoltatorii imobiliari

    00
  11. 8. Și păstrează avioanele

    Noroc cu mentenanta frate…

    00
  12. #7&8 Păcăliciul de Putin mai vinde gaz fără ruble?! Ce clovn trist. La $1400 mia de m3 bagă cărbuni vasele în Atlantic și Mediterană.
    Cu cât Rusia încalcă mai multe contracte cu atât mai bine o să îi fie.

    00
    • Oameni care cred că:
      – Putin e un clovn nedepresiv
      – navele de daz rusești nu navighează prin Pacific ci andochează la terminalul de gaz lichefiat Constanța(a băgat gaze Amiralul?!)
      – poți să încalci și dreptul comercial și să rămâi cu conductele intacte.

      00
  13. De ieri nu-mi mai merge Raiff token, ceea ce insemna automat ca nu pot face plati/transfer online.

    Ar fi urmat sa aiba ceva perioada de mentenanta incepand de azi 23, dar vad ca s-au busit treburile intern mai rapid.

    Pe fb-ul lor lumea se plange de acelasi lucru si au zis acolo aia de la Support ca au probleme interne. Cum de nu s-a facut tam-tam pe tema asta, nu stiu.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.