Știri importante: Ungaria și Africa

A mai făcut prim ministrul Ungariei ceva. Și de data asta chiar e foarte important, nu ca ultimele 12 dăți, când și atunci era foarte important. Trebuie să îți pese de ce a făcut! Ne afectează pe toți!

Doar că nu. Singura știre importantă pentru 90% din România despre Ungaria ar fi dacă se schimbă ceva cu tranzitul acestei țări. Restul de 10% stau la graniță și oricum nu își iau știrile în românește din presa română panicardă.

Dar pe restul serios că nu ne interesează. Ignor cu succes știrile despre ce fac ăia acolo și am supraviețuit. Nu m-a afectat cu nimic când am tranzitat Ungaria în ultimii ani.

A zis Justin Malema că albii ceva. Brusc, toți românii care urmau să își facă vacanțele în țara unde se mănâncă pământ pe post de carne, nu îi rețin numele, s-au agitat și au dat share la știre.

Serios. Uitați-vă pe geam. E cald. Nimic din ce veți face anul ăsta nu va fi influențat de ceva ce se întâmplă în Africa. Face Boko Haram ceva. Trist. Uuuu, aifon nou! A fost un masacru de 10.000 oameni nu știu unde. Nasol. Uuuu, s-a lansat o firmă care livrează clătite la domiciliu! Fuck, e doar în București!

În rest, cea mai importantă știre care afectează România este, din nou, ce spune Olanda. Nu, nu perdelele forestiere care trebuiau plantate acum 3 ani, ce naiba, o să le plantăm când vom avea mașini zburătoare. Singura știre pe tema asta are titlu tabloid. Vreo investigație despre mafia din Portul Constanța de la aia care se plâng uneori că jurnalismul de investigație trebuie susținut de cititori? Nu e cazul, bos, hai să filmăm bătrâni care ies să dea zăpada sau se bucură la doi mici la chermezele PSD. Și așteptăm servite de la SRI și SIE.

 

olanda-porturi

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. statul paralel din insulele Wallis si Futuna

    00
  2. NOU
    #3

    fara panica nu exista control :)

    00
  3. feșăn și topoare in nordul swazilandului

    00
    • Costa este deja amanetată de Udrea şi Madagascarul de Măzăriche.
      Altă propunere mai feşăn? Poate Arhangelsk?

      00
    • Ceea ce arata ca Oprescu era un bosorog bleg care palma personal inclusiv plicuri cu maruntis (25.000 de euro), un fel de Vanghelie mai umblat prin spitale.

      In schimb, fatuca asta e cu adevarat „profesionista”. Imi aduce aminte de replica lui Vasilescu adresata primarului din Las Fierbinti, ca directiva de la partid: „Desertul Sahara sa ramana dupa tine”

      00
    • multumim pentru link, articolul asta ar trebui sa il citeasca toti cei care nu s.au dus la vot!

      00
    • Sunt împăcat deja cu faptul ca țața asta ordinara este reprezentativă pentru 80% din populatție și va fi președinte. Serios, nu avem nicio șansă. Faci un pas mai așa dincolo de București și e groaznic, din toate punctele de vedere.

      00
  4. acum….am ramas blocat. de ce e olanda dusmana de moarte a romaniei.
    Let me guess: un port gigantic, super modern, cu iesire directa spre ocean considera drept inamic un port mic, „super modern”, la o mare inchisa, care nu are o cale directa spre europa de vest.
    AHAHAHAHHAHAh

    00
    • Degeaba e mai aproape daca:

      1 – capacitatea de operare maxima e de 100 de milioane de tone pe an (si e folosit cam 55%) in timp ce prin Rotterdam trec 440 de milioane de tone pe an. Practic tot ce ar putea sa faca portul Constanta intr-o competitie cu Rotterdam e sa-i „fure” 10% din marfurile ce trec p-acolo.

      2 – lipseste infrastructura care sa conecteze portul Constanta cu Europa. Ca deh, descarci in Constanta, ca ajung vasele cu 10 zile mai repede http://ports.com/sea-route/port-of-shanghai,china/port-of-rotterdam,netherlands/ vs http://ports.com/sea-route/port-of-shanghai,china/port-of-rotterdam,netherlands/ dar apoi iti ia o luna sa transporti marfa aia pana-n Europa, la costuri mai mari (ca e mai scump sa transporti cu camioane sau cu trenul). Pe cand daca marfa e descarcata in Rotterdam, desi transportul din China dureaza cu 10 zile mai mult, odata ajunsa in Rotterdam e in inima industriala a Europei.

      00
    • odata ajunsa in Rotterdam e in inima industriala a Europei.

      unde costă de 3 ori mai mult să o prelucrezi in unele cazuri. de aia, dacă s-ar miscă paramecii ăștia cu o autostradă, ai descărca la constanța, ai prelucra in moldova și ai exporta in vest.

    • mda, chestia e ca multi imbecili chiar cred ca Olanda ne fute constant din cauza ca – vezi dom’le – portul Constanta ar putea concura cu Rotterdam. Am avut acu’ ceva timp o discutie in contradictoriu aici cu cheddar, care explica doct cum portul Constanta ar putea deveni portul principal al Europei, dar olandezii aia bulangii nu vor asta, dom’le.

      00
    • Constanta e mai aproape de china

      00
    • Referitor la faptul ca portul Constanta e mai aproape de China, o sa fii surprins dar marile companii prefera sa ocoleasca Africa decat sa treaca prin canalul Suez. E mai ieftin pentru ele. Din cate stiu, sa treci prin canalul Suez platesti > 1 milion de euro. Asa ca prefera sa ocoleasca Africa. Merg tot timpul la o viteza moderata cu consum redus lungesc perioada si scad costurile (cam ca la avioane).
      Iar portul Rotterdam nu se prea poate compara cu Constanta. Are vreo 42 de km lungime, sunt roboti care descarca, e la ani lumina in fata.. E ca si cum ai compara Mercedes cu Dacia. Stiu, ambele sunt masini, dar exista cateva diferente notabile :)

      00
    • principalul motiv pentru care nu se face nimic in Romania e PSD.

      Scoateti PSD din joc si o sa vedeti ca se poate face treaba si la Constanta.

      00
    • ai descărca la constanța, ai prelucra in moldova

      Totul ar fi limitat de capacitatea maxima de operare a portului Constanta.

      dacă s-ar miscă paramecii ăștia cu o autostradă

      Eh, ar fi multe lucruri cu care s-ar putea misca paramecii astia, iar atunci Romania n-ar mai fi pe ultimul loc in Europa. Si exact asta e toata ideea – ii doare-n cur pe olandezi de „concurenta” ce le-o face portul Constanta, nu Olanda ne faulteaza ci noi ne faultam singuri.

      00
    • Sa mori tu, Mc Gregor, ca daca ai scoate PSD-ul totul ar merge bine. Buai baiatule, ideea de a lua o spaga sau da o teapa e prea adanc imbibata si transcede politicul. Pur si simplu nu avem cum sa ne facem bine, toti sunt la fel de imbecili si hoti.

      00
    • Oricum, de ce Constanța și nu Varna sau Burgas.
      Ii interesează un pic și pe chinezi porturile dinspre suez, de aia vor să facă tren de mare viteza intre Pireu și Budapesta.

      00
    • Chinezii si-au deschis deja depozite in Olanda,pentru distributia marfurilor in Europa.Asa ca degeaba e „Costatza” mai aproape de China.

      00
    • Firma unde lucrez aduce cateva (intre 10 si 30) containere pe an prin rotterdam, majoritatea SUA, unele si china. Ia ghici ce s-a intamplat cand am dus 1 singura data prin constanta, ca proba sa vedem daca nu e mai ok asa: au retinut 3 luni containerul in port ca asa a vrut pla unui vames, iar pana nu a fost uns n-a dat drumul containerului de nici o culoare, desi absolut TOATE actele si marfa au fost 150% in regula. Asa ca faliment placut Constanta, Rotterdam e cu conectare directa pe autostrada pana la vreo 10-15 km de sediul firmei mele.

      00
  5. Cui ii pasa de negrii ?

    00
    • Aaaaa… Europa? tocmai s-a procopsit cu unii dintre ei si se gândesc ce să le dea de lucru. Aparent, nu știu să fie fermieri. Asta e importanța știrii! (a se vedea că ăia din Zimbabwe îi cheamă inapoi pe fermierii albi alungați acum 15 ani, pt ca și-au dat seama între timp că nu știu să lucreze pământul)

      00
  6. noi suntem „dujmanul” de moarte si de clasa si de casa si de ce mai vrem…

    am 2 containere blocate in port, in port pe pamant…pt ca a nins si e frig si portul nu lucreaza….intre timp eu platesc ca nu ridic containerele de acolo…pt ca badumts autoritatea portuara a inchis portul din cauza conditiilor atmosferice.

    00
  7. Presupun ca daca intram in Schengen deodata Dunarea nu mai are nevoie de dragare, apar autostrazi care leaga Constanta de Ungaria, linii de tren care traverseaza Romania in timpi record, coruptie minima pe tot traseul de la vapor la granita si tot asa… Ca sa nu mai zic de statul roman care a vandut santiere navale de ce bun administrator era…

    00
  8. Dar de ce trebuie să mă intereseze doar știrile care ma afectează? Și asta e divertisment sau cum vrei să-i zici, nu doar cititul de cărți și uitatul la filme și seriale.

    00
  9. NOU
    #30

    Faza cu „Olanda ne uraste” este mai profunda decat pare la prima vedere.
    Olandezii sunt protestanti calvinisti ca religie si primul principiu al lor este ca omul este initial depravat si trebuie calauzit spre calea ce buna. Asta-i face foarte suspiciosi si meticulosi, de aceia s-au prins de dualitatea romanilor si bulgarilor in privinta UE.
    Atentie, Timmermans care a fost ieri pe la noi este olandez !
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Cele_cinci_puncte_ale_calvinismului

    00
  10. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_busiest_ports_in_Europe#Busiest_ports_by_cargo_tonnage
    Portul Constanta e undeva la 5-10% din ce se tranziteaza Prin Olanda. Sa crezi ca Olandezii pun strambe la dezvotarea portului Constanta e ca si cum Carrefour ar pune strambe buticarului la la coltul blocului ca sa castige el mai mult.
    In ambele exemple de fapt cel cu pozitie dominanta ar avea de castigat daca exista firmituri castigate de altii. Insa nici nu plange la falimentul vreunuia mai mic.

    00
  11. nu are nimic de a face cu coruptia si hotia din portul Constanta care opereaza la 10% in comparatie cu portul din Rotterdam. Construim cele mai scumpe austostrazi din lume, cele mai scumpe drumuri de o calitate indoielnica, in cei mai multi ani, guvernul nu aloca banii de investitii, si apoi ne minunam ca altii avanseaza si noi batem pasul pe loc.

    00
  12. Mentalitate pacatoasa. „Imi vad de patratica mea”. Genul asta de model cognitiv, simplu si simplist ne.a adus psdeul la putere. Da.i in pula mea pe toti, n.am de ce sa votez, nu ma intereseaza dincolo de scara blocului meu, eu sunt centru universului meu!

    00
  13. Ce sa prelucrezi in Moldova si unde?La momentul actual Moldova e doar un mare islaz plin de bojdeuci in care traiesc moldoveni la limita subzistentei.A subzistentei alcoolice,am uitat sa adaug…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.