SsangYong insistă

Constructorul sud-coreean, deținut acum de indienii de la Mahindra, vrea să revină în România, așa că au anunțat un parteneriat cu fosta prezentatoare TV Roxana Ciuhulescu.

SsangYong anunta inceperea unui parteneriat cu prezentatoarea de TV Roxana Ciuhulescu. Acordul marcheaza inceputul unei noi campanii SsangYong in Romania prin care WAE Ltd, importatorul SsangYong in Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia isi propune sa popularizeze modelele constructorului coreean si la noi in tara. Vedeta a ales sa conduca in urmatorul an un SsangYong Rexton cu 4×4, transmisie automata in 7 trepte si echipare Premium.

Rexton e mare și e singurul cu cutie automată. Prețurile sunt bune, motorizările sunt puține (Rexton vine cu un 2.2 diesel, Tivoli, care e un crossover mic, cu un 1.6 benzină și un 1.6 diesel, iar Korando cu un 2.0 benzină și un 2.2 diesel), mașinile arată ciudățel, dar interesant.

Cred că publicul lor e același pe care îl are și Suzuki: oameni care vor mașini simple și ieftine, fără multe briz-briz-uri, care să funcționeze. Nu mai știu dacă motoarele sunt in-house sau sunt împrumutate, dar versinile alea cu motor de Mercedes încă mai sunt pe șosea, 20 de ani mai târziu.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

69 comentarii

  1. De ce nu primesc notificare la comentariu ?
    Făcut test drive cu Tivoli 1.6, mașina e ok dar motorul e depășit rău, sigur e de la Mahindra, e fără turbo …

    00
  2. https://youtu.be/B6xF0Di9Qa4

    SsangYong
    Numa’ numele mă face să evit marca asta :))

    10
  3. Sau mai bine iti iei un Duster si iti vezi de treaba ta…

    00
  4. Pe cine influențează Ciuhulescu să cumpere SsangYong? Nu prea înțeleg faza asta, mai cunosc pe una care e imaginea brandului X la ea pe scară și are mașină moca de la X. Poate sunt eu hater, nu știu.

    10
    • La banii ăștia aveau de ales între Ciuhuleasca și Stela cu Arsinel
      Și cum Stela s-a dus…
      Oricum pe mine m-a convins Roxana să nu mă apropii în veci de Songyangul ăsta, în rest pot să-mi iau orice, chiar și Subaru

      10
    • Ciuhuleasca influenteaza pe oamenii care, ca si ea, vor o masina de buget in care sa si incapa.

      00
    • Dar mai apare pe undeva? Ca să influențezi ai nevoie de vizibilitate, eu n-am mai auzit de ea de vreo 10 ani.

      00
    • Totusi, daca o vezi ca incape in masina nu te gandesti ca e destul de mare si pentru tine?

      00
  5. chiar si-a cumparat un cunoscut (50+) de curand si a ales-o in detrimentul unui duster penru ca, ati ghicit, are cutie automata. e draguta, cum ziceai si tu, un fel de vitara. motorul de 1.6 zice ca e de la mert

    00
  6. Roxana Ciuhulescu is still a thing?

    Ultima dată când am mai auzit /văzut de ea era acum vreo douaj de ani când făcea pro motor și bineînțeles când ii admiram “picioarele” in Playboy

    00
  7. Ciufulescu nu a fost bărbat?
    Cred că influențează tranny.

    00
    • da-te ma-n spanac! ca m-ai facut sa o gugalesc pe nasoala sa vad daca a fost barbat.
      fata cam are ce-i drept. :)

      00
    • Boss, ai complexe cu femei care poartă 43 la papuci ? Ciufulescu a fost bărbat dar a devenit femeie după ce i-ai supt-o tu pe toată :)

      00
  8. am o cunostinta care a avut un astfel de sangyoung la mana a 4-a, timp de vreo 4 ani pe care a folosit-o exclusiv in regim hardcore de santier. omul nu avea nicio asteptare de la ea si a carat de toate muncitori, ciment, gleturi, etc. nicio investitie in acest timp, inafara de consumabilele uzuale. abia acu vreo luna i s-a rupt puntea spate. motorul si cutia insa ceas. eu credeam ca-s niste junghiuri, mi-am schimat complet parerea.

    00
    • A fost ok pana la partea cu rupt puntea spate. Ce i-a facut de a reusit asa ceva? Teoretic puntea spate la genul asta de masini e o bucata mare de metal, care nu prea vad cum s-ar putea rupe.

      00
    • A carat muncitori. Probabil in stilul asta : https://pbs.twimg.com/media/BDRExGxCcAAM7LT.jpg

      00
    • ” regim hardcore de santier”? asta inseamna offroad cu 1,5t de ciment tractand oremorca cu lemne si 5 oameni plus bagaje. Lasnad gluma la o parte cat sa tina frate daca o hartanesti? Am exemplu de logan mcv care la 500k in regim hardocore de santier, am poze pentru exemplificare mai jos, in afara de ambreiaje nimic.
      In poza respectivae fara muncitori, vreo 5 saci de ciment in spate. Masina a fost casata la 700k, more or less.

      00
    • @zarax probabil a umplut portbagajul cu saci de ciment. Repetat.

      00
  9. măi, korando, benzină 2.0 nu sună rău deloc
    arată ca un dulap de la ikea, dar nu-mi pasă

    00
  10. Si-a cumparat careva o masina doar pentru ca o promoveaza x sau y ‘vedeta’?

    • Nu, dar s-a uitat a doua oară la ea din cauza asta.

      00
    • nimeni niciodata. D-aia astia dau milioane de dolari pe promovare.
      Pe bune ca ai pus intrebarea asta?

      00
    • Animalu’ io am cumparat caruta ca era modelul ce-mi placea (si la bugetu’ de atunci). Am vrut-o bej, ca mergea cu logo-ul rosu/negru (nu intrebati, unele femei sunt chiar imbecile), am vrut jenti din alea sexy si 5-in-1, ca lucram la radio si trebuia sa auz bine muzica.

      Barbata-miu mi-ar fi mutat falcile, dar era pe banii mei, ca el ar fi luat-o disel, cu motor mai mare si eventual tripla ca dimensiuni.

      NICIUNUL dintre noi, oricat de imbecile ar parea unora crieteriile de ales masina, nu am fi luat tagarta ca o promoveaza o pasarica sau un pasaric (daca ar fi sa ma dea pe mine pe spate).

      deci intrebarea mea are un rost, dai cateva mii/zeci de mii pe o masina pentru ca o vezi pe o pizdarela promovand-o sau iti vezi de ale tale?

    • 95 % din romani nu isi permit masini noi, deci despre ce vorbim.

      00
    • @cristian, la vedeta sau la masina ?

      00
    • in marketing exista „brand awareness” (cunoasterea marcii) indiferent ca o folosesti/cumperi sau nu momentan. Intr-o buna zi, probabil, vei cumpara o marca familiara.

      00
    • E vorba de cresterea nivelului de awareness a marcii SaangYong, care acum, in romania e aproape zero. Dar dupa cum vezi in comentarii multi oameni se arata acum interesati. De aici o sa inceapa sa caute review-uri pe youtube (de ex. Robert Adam – canalul Turatii) si proababil multi o sa ajunga si la reprezentante, macar de curiozitate. Eu zic ca functioneaza.

      00
  11. E si asta o piata.Eu as prefera masina autohtona dar nu ma intrebati de ce. E mai degraba o parere personala decat o analiza științifică.Vom vedea daca si cat dr mult succes va avea.

    00
  12. Nu uitati ca acum cateva zeci de ani s-a facut un studiu de piata/psihologic care a dovedit ca barbatii au tendinta inconstienta sa cumpere un produs folosit de catre o femeie atractiva la care ei nu au acces.
    Imboldul asta inconstient e cel care motiveaza campaniile de marketing sa foloseasca femei atragatoare care sa promoveze produse folosite preponderent de barbati.

    Ca o glumita, vezi clipul:
    https://www.youtube.com/watch?v=aZcSCT34H84

    00
  13. Eu nu inteleg de ce lumea vorbeste despre durata de viata a motorului cand discuta despre o masina noua (Alin: fara turbo fara probleme, simplu si clasic.).

    Oricat de ieftina e masina, o sa reziste just fine 3-5 ani pana cand se termina garantia, mai ales daca faci 20-30k pe an cu ea.

    Lumea isi cumpara masini noi in ideea ca o sa le foloseasca 15-20 ani ?

    00
  14. Daca nu are sigla de bembe, poa sa fie cat de buna.

    00
  15. Motor inspirat de la mercedes, sasiu separat, cutie 7G-tronic Mercedes, reductor, tractiune integrala nepermanenta… Un Land Cruiser la jumate de pret.

    00
  16. Roxana Ciuhulescu mai face ceva ca să știu dacă cum cumpăr 3 bucăți sau nu… Ca dacă nu mai e așa mare vedeta cumpăr doar 1…. Oricum pt ca e ea implicată măcar una tot cumpăr. M-au convins!

    00
  17. De ce nu face un pictorial nud pe capota?

    00
  18. Râdem, glumim, dar ea și-a relaxat țâțele pe un XJ 220, mașină pe văzută doar în poze. Sunt puțin invidios.

    00
  19. ca si posesor de Suzuki benzina, deci opinie subiectiva, Ssang sa se alature publicului cu Dacia.

    a facut Suzuki benzinare in casa cand Ssang era abia intr-un spermatozoid.

    10
    • Asa or fi zis si Compaq, Kodak, Polaroid .. ?

      00
    • E ok J, Ssangyong face masini de teren doar de la 1954. Clar vreo 14 ani inaintea Suzuki, dar clar stii tu ceva ;).

      00
    • NOU
      #49

      Da’ ce are publicul cu Dacia?

      00
    • @Franz ce zici tu amice, Polaroid o falimentat, Suzuki Japan niciodata si sunt inovatori si in ziua de azi. motoare pe benzina produc si pentru motociclete, barci, diverse, din veci.
      @Karl n-am nimic prietene cu Dacia, e tot o companie cu traditie dubioasa din anii aia, 60-70, cu motoare mai mult facute de altii, cutii de la altii..

      00
    • De aia Suzuki nu exista pe piata din SUA…. de bune ce sunt !

      00
    • E ok Andrei, SSSSSangYYYYYYYong era in faliment de ceva ani, radeau de Suzuki de se cacau japonezii pe ei, clar stii tu ceva de masinile astea sublime dar lipsing cu desavarsire. Hai ma oameni buni, chiar asa de autisti am ajuns? Ne uitam la o marca modesta ca ar fi o chestie doar ca face masini de la terminarea razboiului Coreean, iar odata au lucrat cu Mercedes? Pai de ce a incheiat Merz colaborarea cu ei? Dacia ar fi produs in continuare Solenza, daca nu venea Renault, iar daca Ceasca ramanea pe pozitie tot Dacia 1300-1600 scotea, dar cu injectie monopunct de la Bosch. Iti inchipui ce lovitura pe piata internationala dadea Dacia, vindea masina de 3000 de euro.

      00
  20. Ca unul dintre putinii posezori de Korando(>2010), Ssangyong e doar un brand cu marketing praf, de aici si reticenta. Calitatea constructiei este mult peste Dacia sau alte suv-uri in gama aia de pret(spre dezamagirea unora dintre comentatori). Stau prost la capitolul motoare, dar asta e doar pentru ca nu cred ca vrea nimeni o cutie de 3 tone cu motor pe benzina(desi pentru Rexton a fost unul lansat, au explicat clar ca n-au nevoie sa il ofere publicului decat daca este neaparata nevoie).

    Ce e de mentionat, piesele se gasesc destul de greu in Romania si nu gasesti chiar orice. Pentru comenzi mai speciale de obicei am ajuns la un magazin off-road din Olanda. Ca si preturi de intretinere se incadreaza in aceleasi limite ca piesele de origine ale altor brand-uri. Nu sunt foarte multe optiuni pentru piese after market.

    Per total, sunt niste masini bune cu marketing foarte slab.

    00
    • NOU
      #54

      De departe cel mai bun comentariu.

      Asta mă aștept să citesc la un astfel de articol, dar unii își dau cu părerea în funcție de cum le suna lor marca in urechi :)

      00
    • De ce as cumpara o masina buna, de la o companie cu marketing praf, ce nu asigura piese de rezerva, iar after market nu gasesti nimic? De masochist? Sau mai imprietenesc cu un nea Gogu, specialist la strung, sa-mi fac piesele necesare?
      Oare falimentul ala in care erau nu are nimic de-a face cu calitatea?

      00
    • M-ai prins, finch. Sunt un masochist… Oare de ce cumpara Subaru, sau au cumparat Saab? Alea au/au avut cel mai smecher marketing in Romania. Piese nu am zis ca nu asigura, dar fiind cererea mica vei avea timp de livrare mare. Normal ca prefer sa comand din Olanda si sa ajunga in 5-7 zile in loc sa stau 15 dupa reprezentanta din Romania.

      Sa-mi fie rusine ca n-am vrut sa am aceeasi masina ca tot romanul verde si expert in toate :).

      00
    • Andrei, nu te mai cufuri pe tine cu emfaza, ai vrut sa ai masina multa de banii disponibili, ca orice cocalar sarac ce se respecta. Multa masina inseamna valoare. Unii ne mai si pricepem la chestii logice, nu neaparat la masini. Logica iti spune ca este riscant sa cumperi masina de la o marca OBSCURA pe piata ta, ce nu investeste in prezenta si service, pentru ca au motoare Benz, sau au avut odata.

      Recunoaste ca stai cu masina parcata minim doua saptamani la fiecare defectiune, o saptamana pana iti vine piesa si una pana e reparata de nea Gicu, specialistul in SangYong din Colentina.

      00
  21. Ssang Yong este Dacia coreenilor.
    Poa să care mult orez cu ea.

    00
  22. Circul zilnic în București aproape cât un taximetrist, dar ieri am văzut pentru prima dată pe stradă un Tivoli, deși chipurile aici se vinde de vreo 2 ani sau poate chiar mai mult. La vremea când oscilam între Vitara și Tivoli amândouă erau cu automată.

    00
  23. Concurenta cu duster cumva?

    00
  24. Nu arata rau deloc..

    00
  25. Ce au evoluat astia de la Ssang Yong. Acum niste ani le promova Ciuhuleasca caii prin Playboy si acum au ajuns la masini. 😂

    00
  26. Astept varianta de endorsement in stil Playboy.

    00
  27. NOU
    #64

    Ciuhuleasca ? potentialii cumparatori au 50+ este ?

    00
  28. scrii cam rar.

    00
  29. Da de poza cu manusa „agresiva” desi e…automata, nu zice nimeni nimic?

    00
  30. Poate e neobisnuit pt parliti ca VOI (sic), dar situatia sta cam asa:

    – multe firme premium se bat sa dea masini vedetelor de la noi (ex Porsche Bucuresti Nord si BMW). Strategia e dubioasa, dar… sunt banii lor.
    – fohmeia a plecat de la sponsorul vechi si a facut un pui nou (menopaza intarziata), cu un mascul care n-are gologani, dar are trei picioare. Vedeti in Cancan, si el tot cu masini se ocupa.
    – sponsorul ala vechi s-a suparat rau si i-a taiat contractul de imagine cu Land Rover (unde e el director, ceva acolo – e prieten cu Tiriac, adica e dinozaur), iar fohmeia a ramas fara caruta autopropulsata. Mersul pe jos, face piciorul gros.
    – cum societatea e rea cu femeile trecute de prima tinerete, iar un Duster nu incapea, SsangYong a fost singura alegere posibila si potrivita.
    – Rextonul ala arata frumusel la design, la interior si-au dat silinta, iar la motorizari… 2.2l diesel 180cp, stabilitate lipsa (abia atunci apreciezi un ML/X5/Qx) etc.

    Problema este insa alta… masina asta costa intre 32000-36000 EUR
    Vedeti la ei pe site.

    Nu stiu cum ganduti voi, saracilor, dar de banii aia prefer sa ma risc la un brand german, secand, condus de o bunicuta rar, pana la piata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.