speculă cu domenii: iphonemobile.ro

iphonemobile.ro
alţii care se cred deştepţi.

văd că şi iphone.ro e luat tot de nişte inteligenţi…

Habeeb are dreptate:

asta e „industria de online” din romania.. peste tot numai „antreprenori” care spera sa vinda pe 100k euroi un domeniu si apoi sa spuna cu un aer misterios „da mane se pot face bani pe internet trebuie doar sa fii jmeker ca mine asa”… iar cind wipo ii fute`n cur o sa se plinga ca nu au libertate de actiune.. ca spaga face si desface…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

56 comentarii

  1. Data ?nscrierii: 14.08.2001
    Record de vizitatori pe zi (04.04.2006): 8.747
    Afi??ri per vizitator (medie pe 7 zile): 1,17

    Vizitatori ?n ultimele 24 de ore: 4
    Vizitatori ?n ultimele 7 zile: 145
    Vizitatori ?n ultimele 30 de zile: 72.558
    Motorul de c?utare cel mai folosit: Google
    Cel mai bun referrer web ?n ultimele 7 zile: –
    C?utarea cea mai frecvent? (7 zile): roxana ungureanu
    Ziua din s?ptaman? cea mai vizitat?: Mar?i

    00
  2. Dap. Fishy. Nu mai inregistreaza vizitatorii?

    00
  3. s-a dezis de ei, zmuihhihi!

    00
  4. Hai ca ai reusit sa dai jos cu el. Mi-ai trimis prea multi vizitatori si nu ma asteptam la asa ceva.
    Vroiam sa te intreb unde-i furtu’, ca vad ca ai trecut la taguri „furt”?

    00
  5. Aaaa…. deci sa inteleg ca pentru voi a incerca sa faci bani din adsense e furt… acum inteleg…

    „s-a dezis de ei, zmuihhihi!”
    Muhahahaha…. sa moara si capra vecinului!!! Ce tare!

    00
  6. alex, ce legatura ai tu cu numele iphone?
    asta ca sa vezi de ce am pus tagul furt.

  7. Poate lucreaza omul pt. Cisco, si atunci trecem pe iple cu tag-ul furt :D

    00
  8. keli, sigur ca da, l-a pus jobs sa inregistreze domeniul pe nume personal si sa faca piar pentru iphone.
    come on…

    imi place nesimtirea si inocenta lui…

  9. Incerc sa nu fiu subiectiv si sa judec aiurea situatia.

    Nu am nici o legatura cu iPhone si nici nu incerc sa creez impresia ca am lucrat la conceperea lui. Eu am facut doar un experiment sa vad daca un astfel de microsite poate sa acopere macar cheltuielile legate de CUMPARAREA (a nu se confunda cu furtul) unui domeniu si cheltuielile cu hostarea lui pe un server.
    In acelasi timp am vrut sa adun informatii despre iPhone pentru ca sunt direct interesat de el.
    Inteleg sa ma fi acuzat daca as fi incercat sa iti vand ceva, daca pretindeam ca stiu secrete din culise (si nu ar fi fost asa), daca atunci cand ai fi dat click pe un link catre iphonemobile ai fi aterizat pe „manele24.cxx” (cum am vazut la unele siteuri de pe trafic.ro) sau daca ai fi fost invadat cu bannere si popup-uri.

    Altfel, toate bune, multumesc pentru „reclama” si sper sa imi intelegi si punctul meu de vedere.

    Cu bine,
    Alex

    00
  10. lasa-i… poate in viitor cumpara reclama la tine pe blog :evil:

    00
  11. Zoso, t?ticule, ce s-a ?nt?mplat? M-am trezit cu tine l?ng? mine pe trafic.ro. Te-a lucrat careva?

    00
  12. alex, esti naiv ca ne crezi prosti.

  13. „Poate lucreaza omul pt. Cisco, si atunci trecem pe iple cu tag-ul furt”

    Faza cu Cisco mi-a dat emotii si ma gandeam ca am aruncat 50$ pe fereastra. Dar pana la urma a fost bine.

    „keli, sigur ca da, l-a pus jobs sa inregistreze domeniul pe nume personal si sa faca piar pentru iphone.
    come on????

    imi place nesimtirea si inocenta lui????”

    bai nene, toate siteurile de pe web ce au in numele domeniului un nume de produs sunt detinute numai de companii si fac numai PR?!?!!

    In al doilea rand, cred ca nesimtirea e de partea ta pentru ca te-ai apucat sa arunci cu ca**t. Puteai foarte bine sa spui ca iphonemobile (sau ala care e in spatele lui) incearca sa faca bani de pe urma unui site… si nu m-ar fi deranjat cu nimic. Cum ti-am spus si mai sus, daca incercam sa iti bag ceva pe gat, daca incercam sa te pacalesc cu ceva, as fi inteles actiunea ta.

    „alex, esti naiv ca ne crezi prosti”
    Eu nu va consider prosti… E treaba voastra cum va simtiti. Eu am fost cat se poate de sincer si am explicat exact rolul acelui site. Daca tu nu stie a citeste si a interpreteste cuvintele, eu nu pot sa te ajut, apeleaza la un specialist.

    00
  14. Eh….toti incearca un ban cinstit din adsense :) Pacat ca de la idee la implementare ii cale lunga

    00
  15. alex, e o diferenta intre http://www.alexscrie.ro si http://www.numeprodus.ro

    daca nu realizezi asta, atunci e grav.
    oricum, ai pierdut si pierzi venind aici si jucand cartea inocentei.

  16. Alex, baga mare si dezvolta site-ul cat poti de mult, baga cat mai mult content etc si vei avea un anume succes cu el pentru ca inca iphone-ul e la mare cautare si va mai fi inca o lunga perioada de timp.

    Doar nu te astepti sa te incurajeze cineva, nu ? E imposibili din moment ce inca mentalitatea romanului e ceva de genu: de ce sa castige ala mai mult ca mine ?, nu dau nici un click pe site-ul asta ca el va face bani din asta, etc. etc.

    Zoso ti-a facut reclama, subiectul poate fi inchis , si ramane fiecare cu ce-o c?p?tat sau ce va c?p?ta vorba unui bunic de-al meu :)

    Nu ii iau apararea la Alex dar ce a facut nu mi se pare furt chiar deloc. In fine sunt pareri si pareri si le respect pe toate.

    Sunt multe site-uri de genul acesta deja aparute pe internet. Alex face experimentul, poate ii va iesi si va castiga ceva din ideaa asta. Bravo lui, Trebuie sa stii cand si de ce anume sa profiti. Eu nu m-am gandit la asta.

    Bafta tuturor.

    00
  17. Inca o data, si pentru cei din spate care nu au auzit prima oara:
    „Eu am facut doar un experiment sa vad daca un astfel de microsite poate sa acopere macar cheltuielile legate de CUMPARAREA (a nu se confunda cu furtul) unui domeniu si cheltuielile cu hostarea lui pe un server.”

    In traducere libera si pentru restul lumii: ba, site-ul ala nu incearca sa genereze bani in cantitati industriale. Sper ca poti sa faci macar o asa mica diferenta. Nu am pus pe el banere care sa te sufoce, iar informatiile care exista acolo sunt reale.

    Prin paragraful de mai sus vreau sa iti transmit ca nu joc nici o carte a inocentei, nu incerc sa iti spun ca „Vaaai, dar eu am creat site-ul pentru a informa omenirea asupra acestui minunat produs!”.
    M-am uitat sa vad si eu cine e Zoso si am vazut ca activezi de ceva timp pe net. Daca nici pana in ziua de azi nu stii care e rostul unui astfel de site (personal, nu cel de corporatie) atunci mai ai de invatat. Hai totusi sa iti spun esentialul ca sa nu ma mai tot acuzi de inocenta: rolul unui astfel de site e sa atraga vizitatori si sa genereze „some revenue”. Dar pentru asta trebuie sa pui informatii corecte despre produsul sau serviciul la care te referi. Si cu asta am incheiat lectia de publicitate pe internet de azi.

    00
  18. Multi stiu care e problema cu internetul Alex dar stiu asta doar pentru ei …. cum spuneam :) mentalitate romaneasca :)

    00
  19. ok. stai sa se sesizeze apple.
    daca au inchis mikerowesoft.com…

  20. „ok. stai sa se sesizeze apple.
    daca au inchis mikerowesoft.com????”

    …si tu acum esti in timpul serviciului ca avocat al Apple…

    mafi^hotz: ma bucur sa vad ca spune cineva pe nume regulilor din asa-zisa „blogosfera” romaneasca. Merci pentru suport.

    zoso: imi pare rau sa vad ca nu esti genul de om care sa inteleaga anumite situatii si sa le accepte ca atare. Daca chiar atat de multa ura ti-a provocat domeniul iphonemobile ma simt deja amenintat si voi sti cine m-a denuntat la Apple cu privire la incalcarea copyrightului.

    00
  21. bei, iphone o sa fie naspa, acuma cateva zile am pus mana pe un gps touchscreen, sunt naspa frate mai ales cand ai de inchis o aplicatie si destul e prea mare si nul poti baga in colt sa dai X, super penal, a trebuit sa iau un pix sa ma descurc.

    00
  22. nu am auzit de mikerowesoft.com
    Acum se pare ca nu exista. Probabil cum spui tu a fost inchis insa nu cunosc motivul. Depinde si ce a fost prezentat pe acel site.

    De exemplu la Google. Sunt multe site-uri care au nume de genu xgoogleyz.com si Google din cate am inteles singurul lucru pe care la facut a fost ca le-a banat siteul la AdSense sau in motor de cautare. Nu stiu sigur.

    Depinde si ce pui pe site.

    Din cate vad pe iphonemobile.ro sunt date referitoare la telefon dar nu e ceva care sa aduca ceva pierderi foarte mari pentru Apple.

    Noi sa fim sanatosi.

    00
  23. alex. vorbesc pentru pereti. esti liber sa te cari.

    mafihotz, fa o cerere la apple sa iti dea acces la apple.com/iphone, ca sa pui tu acolo niste informatii despre iphone. ca te pricepi.

    cam la asta se reduce ce zici tu.

    oricum, discutia e inutila. alex e un afacerist veros, cum sunt mii pe netul romanesc, si nesimtirea cronica de care da dovada nu are leac.

  24. „ps: vad ca si iphone.ro e luat tot de ni?te inteligen?i????”

    Bai inteligentu’ lu’ peste! Inainte de a te fi luat si de iphone.ro puteai sa dai un whois. Ai fi remarcat, cu surprindere, ca aia, bietii, si-au inregistrat domeniul 11 martie 2002. Deci cu ceva timp (sa tot fie vreo 5 ani) inainte de a fi aparut iPhone.

    domain-name: iphone.ro
    description: SC CLASS COMPUTERS AND SERVICE SRL
    description: STR. Decmocratiei, Nr. 4, Sector 4
    description: Bucuresti
    description: RO
    description: Postal Code: 70000
    description: Phone: +40-21-3310583
    description: Email: tanasea@yahoo.com
    description: Registration/ID Number: J40/6738/2001
    description: Fiscal Code: R14080786
    admin-contact: AT49-ROTLD
    technical-contact: AT49-ROTLD
    zone-contact: AT49-ROTLD
    billing-contact: AT49-ROTLD
    nameserver: ns1.classit.ro 86.107.176.1
    nameserver: ns2.classit.ro 86.107.176.2
    info: Registered via Imedia
    info: object maintained by ro.rnc local registry
    notify: domain-admin@listserv.rnc.ro
    object-maintained-by: ROTLD-MNT
    updated: domain-admin@listserv.rnc.ro 20020311
    updated: imanea@rnc.ro 20020311
    updated: dan@rotld.ro 20060206
    source: ROTLD
    application-date: 20020311
    domain-status: active
    registration-date: 20020311

    person: Adrian Tanase
    address: SC CLASS COMPUTERS AND SERVICE SRL
    address: STR. Decmocratiei, Nr. 4, Sector 4
    address: Bucuresti
    address: RO
    address: Postal Code: 70000
    address: Registration/ID Number: J40/6738/2001
    address: Fiscal Code: R14080786
    phone: +40-21-3310583
    e-mail: tanasea@yahoo.com
    nic-hdl: AT49-ROTLD
    notify: domain-admin@listserv.rnc.ro
    object-maintained-by: ROTLD-MNT
    updated: domain-admin@listserv.rnc.ro 20011215
    updated: imanea@rnc.ro 20011215
    source: ROTLD

    Acum am preluat eu slujba de avocat al SC CLASS COMPUTERS AND SERVICE SRL. :)
    Deh… n-o sa le cer bani pentru ca sunt in aceasi oala cu mine in acest moment.

    00
  25. pot fi aduse o gramada de argumente pro iphonemobile.ro sau iphone.ro dar se pot aduce si multe comentarii rautacioase si cu tenta de egoism impotriva lor.

    Eu unu nu vad ce ar putea comenta Apple in legatura cu acest lucru. Eventual il va plati pe Alex sa scrie de bine despre produsele lor :)

    00
  26. Eu nu cred ca va fi suspendat … Mai vedem.

    00
  27. Ar putea comenta sau ar putea sa aiba durere in fund. Cine stie…

  28. sint absolut sigur ca wipo o sa te inteleaga alex ca esti un biet fan si nu un gigel care incealca sa mulga apple… la fel cum i`a inteles si pe alti Nspe „jmekeri” inainte ta care au crezut ca l`au prins pe dumnezeu de crac pt ca au pus mina pe un domeniu care in mod normal apartinea altora….

    mafi^hotz tu esti cam retardat de fel.. eu tot cred ca zoso e de vina pt faptul ca pierzi prea mult timp pe aici ;)

    vezi zoso.. asta e „industria de online” din romania.. peste tot numai „antreprenori” care spera sa vinda pe 100k euroi un domeniu si apoi sa spuna cu un aer misterios… „da mane se pot face bani pe internet trebuie doar sa fii jmeker ca mine asa”.. iar cind wipo ii fute`n cur o sa se plinga ca nu au libertate de actiune.. ca spaga face si desface.. etc…

    00
  29. Daca inainte de a porni topicul faceai o mica verificare ai fi vazut ca domeniul iphone.ro este inregistrat in 2002 !!! Sunt 5 ani de atunci !

    E mintea ta zoso si crezi ce vrei.
    Altfel spus, cat te duce capul.

    00
  30. dan, aveti un produs denumit iphone?

  31. Page nu are copyright pt zoso ?:D

    00
  32. iphone e „registered trademark”
    A trademark that has been registered with the United States Patent and Trademark Office (PTO). Registration provides additional public notice of the mark and nationwide protection against trademark infringement.

    ma indoiesc ca page a vizitat acel PTO pt a inregistra zoso ;)

    00
  33. „Say no to Cybersquats! Sneaky registering of strong online brands with Belarusian, Estonian or Slovak top level domains is just bad. While it will not particularly help you boost the ranking of your site, cybersquatting often has created disappointed users and legal actions as side effects.”

    https://webmasters.googleblog.com/2016/03/tips-for-eastern-european-webmasters.html

    00
  34. vlad..e clar ca apple cind va afla de europa si de romania va cere dreptul de proprietate asupra iphone.ro.. si e destul de clar ca gigelul cu iphone.ro nici nu banuia ca peste ani un domeniu inregistrat de el va ajunge subiect de disputa cu apple.. probabil ca va primi ceva cascaval de la apple pt a renunta la domeniu.. toata presa de la noi va sari pe apple daca se ajunge la proces…si individul va face ceva bani din pur noroc…

    pina la urma iphone poate veni de la „i phone home”… un engrish folosit de multe ori la misto.. si nu cred ca orice cu iXXXX va ajunge pina la urma la apple.. ma fut pe ei.. e aberant sa inregistrezi astazi irock.ro si miine sa apara apple cu nu stiu ce kkt de itune rock edition si sa iti dea muie…

    dar gigelul cu iphonemobile.ro clar stia de iphone.. toate scuzele lui de acum sint jenante

    00
  35. geez, un tard a inregistrat verisign.ro

  36. @zoso: Tardul fiind cumva Verisign? RTF whois.

    domain-name: verisign.ro
    description: VeriSign, Inc
    description: 487 East Middlefield Rd
    description: Mountain View
    description: CA
    description: Country: US
    description: Postal Code: 94043
    description: Phone: +16-50-9617500
    description: Fax: +16-50-9618870
    description: Email: vshostmaster@verisign.com

    00
  37. litigiul era din 2006, cred ca s-a rezolvat intre timp. nu sari repede!

  38. Ai dreptate, a fost litigiu.
    Dar era si rezolutia un r?nd mai jos.
    2007-02-21 – Transferat catre Verisign, Inc.

    Nu s?ri nici tu! :)

    00
  39. Succes cu domeniile astea kul >:)

    00
  40. Am o idee absolut geniala :
    vreau sa imi iau un domeniu asa – http://www.mecdonal?.ro

    Si multi ma vor gugali, spre unghia-n gat tuturor. :) :) :)

    00
  41. depinde de cit de buni sint avocatii apple :B

    00
  42. Habeeb,

    Dupa cum spuneam, se intampla si la case mai mari: https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Gmail#Name_change_in_Germany_and_in_the_UK

    E clar insa ca daca firma care are iphone.ro vrea o intelegere (settlement) poate optine bani de la apple.

    Dar de baiatu cu iphonemobile.ro desi e clar ca l-a inregistrat DUPA anuntul iphone mi se pare ca nu se poate confunda cu iphone (nu face phishing sa zici ca te pacaleste ca e situl Apple.ro/iphone

    Spuneai si tu ca nu Apple nu pot sa-si aroge toate siturile cu „i”, daca vreau un site „iwantmyiphone.ro” nu pot sa mi-l inregistrez pentru ca contine iphone?!?

    00
  43. Si in general sunt.
    Prima data se fac oferte rezonabile de rascumparare pentru a nu provoca deranj inutil, daca proprietarul insista ca vrea un sac de bani atunci se trece la masuri mai dure.

  44. „dar gigelul cu iphonemobile.ro clar stia de iphone.. toate scuzele lui de acum sint jenante”

    Spune-mi, te rog, care scuze? De ce sa ma scuz si fata de cine?

    „Dar de baiatu cu iphonemobile.ro desi e clar ca l-a inregistrat DUPA anuntul iphone mi se pare ca nu se poate confunda cu iphone (nu face phishing sa zici ca te pacaleste ca e situl Apple.ro/iphone”

    Domeniul l-am luat a doua zi dupa keynote si am explicat mai sus exact scopul: incercarea de a genera bani din reclame. Dar nu prin prostirea oamenilor. Se pare ca unii se incapataneze sa accepte aceste declaratii ale mele. Ei vad si spun numai ce le convine lor; ma refer aici la zoso si HABEEB.

    NU ma scuz nimanui pentru ca nu am de ce. Eu am incercat sa fiu cat se poate de sincer.
    NU am furat domeniul nimanui. Eventual am cumparat domeniul inaintea altora. Nici cei cu iphone.ro nu pot fi acuzati de furt pentru simplul motiv ca au inregistrat domeniul cu mult inaintea aparitiei zvonurilor despre iphone. Indiferent daca au sau nu un produs cu acest nume; e treaba lor.

    HABEEB si zoso: imi pare ca voi traiti in lumea voastra. Nu vreti sub nici un chip sa acceptati ceva ce nu va convine. E treaba voastra si cred ca lumea isi poate forma singura o opinie, fara a avea nevoie de indemnurile voastra. Incercati sa aduceti si niste argumente in discutie, nu doar sa dati cu paru ca presupuneti ca stiti despre ce vorbiti.
    Nu luati randurile de mai sus ca pe un atac personal; doar ca eu v-am vazut chiti pe o idee si observ ca nu vreti sa acceptati argumentele mele.

    Nu as vrea sa mai comentez subiectul, asa ca incerc ca acesta sa fie ultimul comentariu.

    00
  45. Zoso, doar 2 comentarii aici:
    1. Postul tau NU prezinta nimic nou (desi m-ai obisnuit sa gasesc chestii in super-avan-premiera la tine, chestii care daca apar la altii dupa 3 zile se cheama ca le-au furat de la tine)(Alex vad ca publica de prin ianuarie… de ce nu te-ai legat de el atunci?)
    2. Domain-Names e o afacere ca oricare alta. Da, e oportunista. Dar un om de afaceri ne-oportunist nu e om de afaceri. Afacerile sunt sinonime cu abilitatea de a „mirosi” o oportunitate si de a profita de ea. Oportunitatea cea mai de baza este data de faptul ca „eu am ceva ce tu vrei”. Nu o sa continui cu teoria afacerilor, am incredere ca stii la fel de bine ca oricine despre ce vorbesc aici. Revenind la Domain-Names: nu a pus NIMENI copyright pe toate combinatiile posibile pe o tema data. Daca-i zicea „iphonenews.ro” te mai deranja la fel de tare? Eu cred ca totul se reduce la nuanta, ca totul e un pic subiectiv, depinde din ce unghi il privesti.

    00
  46. eros daca tu numesti cumpararea/vinzarea de domenii afacare esti pilaf… de aia exista WIPO.. ca sa`i tempereze pe micii afaceristi cu planuri mari ;)

    00
  47. Ultima data cand m-am interesat vanzarea la suprapret se numea bisnita, nu afacere. :B

  48. „Ultima data cand m-am interesat vanzarea la suprapret se numea bisnita, nu afacere. :B”

    Nu inteleg de ce tot lasati gura sa vorbeasca fara voi.
    Frate porc, tu uiti chiar principiul comertului. Daca Gheorghe cumpara de la X un produs si ti-l vinde tie fara a face un profit, atunci el ce interes mai are sa iti aduca produsul?=

    http://www.nbcnews.com/id/5467584

    Adresele de mai sus sunt doar cateva exemple ca nu e bisnita.
    Eu inteleg ca va roade invidia si ca va doriti si capra vecinului moarta, ca doar suntem cu toti romani, ce naiba. Dar bai baieti, ganditi si voi inainte de a comenta.

    „eros daca tu numesti cumpararea/vinzarea de domenii afacare esti pilaf???? de aia exista WIPO.. ca sa`i tempereze pe micii afaceristi cu planuri mari”

    Daca as fi luat iphone.ro, as fi putut fi acuzat ca fur domeniul ce revine Apple, dar si atunci ar fi trebuit sa va tineti gura ca nu e treaba voastra. Dar cand eu nu am luat domeniul care nu pica direct sub incidenta copyright-ului, vorbesti pe nas.

    Tot vreau sa ma abtin de la comentarii, dar nu pot cand vad ca veniti cu declaratii stupide ce nu se bazeaza pe nici un argument.

    00
  49. Alex, in cazul in care nu ai observat pana acum… eu iti dadeam dreptate ! :)

    00
  50. Vlad, imi cer scuze daca ti-am „atacat” cumva punctul de vedere, dar eu nu imi dau seama prin ce te-am contrazis. Pe mine m-a enervat atitudinea lui Zoso (ca el a inceput tot tambalaul asta), Habeeb, care stie una si buna, iar pigbrother baga contre aiurea.

    Ma gandesc ca poate ar fi fost mai bine sa ignor toata chestia asta. Intial asta am vrut sa fac. Dar cand am vazut de cat trafic beneficiaza Zoso, am zis ca trebuie sa ma apar si sa imi sustin punctul de vedere.
    Sincer sa fiu, habar n-avea de Zoso cand a inceput tarasala. Am aflat dupa aceea ca e unul dintre cele mai poplare bloguri din Romania. In sfarsit, felicitari Zoso pentru succes, dar nu sunt de acord cu atitudinea ta.

    De asemenea, daca a existat situatia, imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit in vreun fel „atacati” de catre mine. Am incercat totusi sa mentin o atitudine normala, fara injuraturi si alte cele.
    Sper ca am reusit sa clarific punctul meu de vedere si sa ii conving si pe altii ca nu e corect sa ataci fara a fi in cunostinta de cauza (ma refer aici la iphone.ro) si fara a aduce argumente concrete.

    00
  51. Vlad, nu imi dau seama prin ce ti-am atacat punctul de vedere. Oricum, imi cer scuze daca am facut-o.

    00
  52. alex.. ai dat exemple.. dar nu vad nici un nissan.com vindut pe 1mil de dolari.. vad tot felul de comenii acolo.. nici unu nu intra sub incidentza WIPO… aparent esti retardat.. tu vrei sa`i vinzi proprietarului de drept ceva ce i`ai furat.. si acolo intervine WIPO.. cind ai luat gigi.ro cu 60$ si apoi incerci sa`l vinzi catre gigi ltd srl gmbh llc etc cu 6000$ e clar specula.. si WIPO te arde manelutzule

    00
  53. HABEEB, manelutz sa-i spui lu’ fractu’ sau lu’ tactu’!

    Acum, stupidule (deja nu ma pot abtine), am luat eu iphone.ro sau apple.ro? Asta in primul rand.
    In al doilea rand, ti-am cerut eu tie bani pentru iphonemobile.ro? Sau i-am cerut lui Jobs vreun ban? Sau ai vazut pe undeva ca ar fi de vanzare?
    Domeniul iphonemobile.com este detinut cumva de Apple, ca sa poti zice ca „l-am furat” pe cel din Romania?

    Daca tu si Zoso ati fi gandit putin in perspectiva problema asta cu furtul, v-ati fi uitat mai intai sa vedeti cine detine iphone.com, iphonemobile.com si alte domenii asemanatoare. Iti spun eu ca nu Apple le detine (inca) ca sa nu iti mai obosesti creierasul. Asa ca nu cred ca poti pretinde ca am luat eu, pe nedrept, iphonemobile.ro.

    Totusi, sa presupunem ca l-as vinde candva, in viitor, pe vreo 2 milioane de dolari. Eh… cred ca ai baga unghia-n gat. Oricum, spre binele gatului tau, nu se va intampla asa ceva.
    Ok, deci l-as vinde pe 2 milioane de dolari. Cu ce te-ar afecta pe tine, mai desteptule? Ai scoate tu bani din buzunar, ca sa ai un motiv sa te agiti pe tema asta? Sau care e de fapt problema ta?

    Nici nu stiu de ce ma cobor la mintea ta de strut chel, ca oricum tu nu vrei sa intelegi ceea ce spun eu si dai cu prostia inainte…
    De fapt, stiu de ce iti raspund: pentru ca m-am saturat de „baeti” destepti care-si dau cu parerea si nu le raspunde nimeni. FAIMOSULE!

    00
  54. Gata pisi, am inteles, esti bun, now go away

  55. Sunt zeci de mii de firme care se ocupa cu brokerajul domeniilor internet, cautati si voi pe google „sedo” . Care e smecheria, nu mai are voie omu sa isi cumpere domenii ?
    Tu de ce ai dat Zoso cu whoisu-n ele, ai vrut sa le cumperi tu ? :)))

    Eu inteleg cand te legi de jurnalistii care fura de pe bloguri sau de ceva corect, dar aici cred ca nu ai dreptate. Fiecare este liber sa-si faca bani cum se pricepe pe internet, asa cum faci si tu din publicitate.

    Daca tot vrei sa faci ceva bun, publica cate ceva si despre site-urile infecte cu manele care distrug mentalitatea tinerilor cat si folclorul.

    Numai bine.

    Cu stima,
    unu de pe strada :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube