Trec intersecția asta frecvent și sunt convins că sunt oameni care vor învăța ceva din articolul de mai jos.
Ceea ce face BMWul alb e corect. Nu se oprește aproape de giratoriu, ci continuă până la punctul maxim la care poate înainta și apoi se încadrează pe banda corectă.
Ce văd foarte des sunt șoferi care ies de pe strada din dreapta, scot botul un pic și așteaptă să prindă momentul prielnic să se încadreze direct pe banda a doua. În felul ăsta dau exemplu (voiam să scriu „dau moda”) altora despre cum trebuie făcut. Și nu e corect.
Problema la metoda corectă (cea a BMWului) apare când omul nu dă semnal și se și bagă mai cu forța. Astea două ingrediente îi fac pe oameni să nu îi lase pe alții să se bage. Coa, după ce că te bagi, ești și jegos și nu dai semnal? Pe bune?
Ce frumos schimba loganul banda fix pe trecere In contradictie cu bmw-ul
Mentiune speciala si pt jegul cu Octavia alba care blocheaza o banda in giratoriu, ca acolo l-a fatat ma-sa, in mijlocul drumului, fortandu-l pe ala cu loganul alb sa „stranga” spre stanga.
astia cu Skoda sunt cei mai naspa in trafic acum. Fiti atenti la ei si o sa vedeti. Si se stie ca cine aemnalizeaza e fraier in zilele astea
@PHNC
Da bre, fatalau ala cu Skoda, dar nu faci nici manevra aia de bulangiu pe care a facut-o Loganistul alb. Sari banda ca un bezmetic si dupa ce ai ajuns in cealalta banda te gandesti sa dai si semnal. L-a fortat si pe ala ma-sa sa isi stranga creierul spre stanga.
Daca nu era BMW-ul „laitmotivul” din clip, intre tine si Logan cine pe cine lasa?
toți pe toți.
Fermoarele merg bine în Braşov. Ne-am obişnuit pe podul ăla din faţă care e în lucru de 7 ani.
confirm ce au zis antevorbitorii, fermoar merge.
Pai sa zicem ca vin eu din Sibiu si nu am aflat ca fermoarul merge (ca e oricum la mica intelegere) de unde stiu ca, desi semnalizez cuminte, ma lasa careva sa intru ?
Creca asa a gandit Loganu’ si si-a luat soarta in maini
Avem aici la tara un concept care se numeste Filter in turn.
A filter in turn is a type of traffic junction found in the Channel Islands. The basic concept of the system is that vehicles are required to take turns to go through the junction.
Se aplica si la ingustarea drumului.
Greu de zis daca si cum ar functiona in Romania
Sa vezi ce misto e in sensurile mai mari, cand se pleaca de pe banda a treia si se iese direct in banda I, fme de soferie.
Fara semnalizare nu ajungi niciodata in fata mea daca sunt in coloana, sau ma rog… ajungi dar completam si o amiabila dupa.
Da ma, cu toti ne dorim justitiari ca tine in trafic. Adevarul e ca altfel dormi cand te-ai bagat intr-unul care nu o semnalizat. Nu ma intelege gresit, nici eu nu suport sa vad din astia, dar pana la a ma propti intentionat in altul e cale lunga.
Ca nu-l pot ocoli? ca nu reusesc sa franez (ca poate se baga si ala din spate in mine)? asta e deja alta discutie, dar sa-mi caut de lucru si sa mai fac si un rau intentionat…
de obicei se bagă cu japca și vezi abia în ultimul moment, și tu trebuie să bruschezi mașina și să te pui în pericol ca să îl eviți, cred că asta a vrut să zică.
Din cauza absolutistilor ca tine avem frecusuri in trafic
Un pic de modestie/toleranta nu ti-ar strica
Acum doua seri, la Unirea https://goo.gl/maps/KdW2uinFT87P8wt3A
Sunt 4 benzi: banda 1 – dreapta, banda 2 – inainte/ dreapta, banda 3 – inainte/ stanga, banda 4 – stanga.
Ca de obicei, eram pe b3 urmand sa fac stanga, cu semnal stanga pus special pentru berbecii de pe b4 care vor sa mearga „inainte” pe Bibescu Voda. Rari dar apar, asa cum s-a intamplat de data asta. In schimb a fost pentru prima data ever cand m-a claxonat bizonul pe mine. Pe bune??
Mama aluia cu BMW-ul e c*rva ! Si sor-sa si toata familia lor