Social Media Summit la a zecea ediţie

Pe 26 septembrie echipa Biz aniversează la Timișoara ediția cu numărul 10 a celui mai mare eveniment regional de social media din România, Social Media Summit.

Pe parcursul a doi ani, Social Media Summit a reunit cei mai importanți jucători din social media din România: directori de marketing, oameni de comunicare, bloggeri, consultanți și specialiști social media, profesioniști din domeniul digital. Peste 2.000 de persoane au participat la conferințele organizate la București, Iași, Sibiu, Brașov, Timișoara și Cluj, în cadrul cărora au fost prezentate cele mai reprezentative campanii din social media, cele mai eficiente canale de comunicare și cele mai bune practici în domeniu. Cu fiecare ediție, summit-ul a evidențiat impactul social media în activitatea de zi cu zi a unei companii.

Prin Social Media Summit, revista Biz a oferit o platformă ideală de întâlnire companiilor cu blogosfera națională și locală. Summit-ul a reunit toți jucătorii din social media. Alături de bloggerii locali și bloggerii de top Vali Petcu, Cristian Manafu, Cristi China Birta, Bobby Voicu, Costin Cocioabă, Bogdana Butnar, Cristina Bazavan, Alexandru Negrea, Victor Kapra, Radu Băzăvan, Cristian Dorombach, Adrian Hădean, Sebastian Bârgău, Andrei Crivat, Vlad Petreanu și Adrian Ciubotaru, summit-ul a contribuit la profesionalizarea blogosferei și a ajutat la consolidarea și cristalizarea comunităților locale, a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef Biz.

vali_petcuCompaniile și brandurile care au susținut summit-ul și, în egală măsură, fenomenul social media în principalele orașe din țara sunt BCR, Staroparmen, Danone, Ursus, Banca Transilvania, The Group, Romtelecom, Cosmote, Avon, Kaspersky, Nokia și Microsoft, Peugeot, Tarom si Carpatair.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. „Staroparmen” e ceva marca contrafacuta a Staropramen? :)

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.