Social Media scam

Instead of being a movement for empowering people who previously had no voice, social media has turned into a platform for bullies and tyrants where people feel entitled to publicly complain about everything, and even accuse businesses and brands of unfounded transgressions, just so they can get free upgrades and royal treatment. These scumbags claim they’re fighting for fairness and speaking out in the name of good customer service, when in reality they’re just using their blogs and Twitter followings to demand undeserved special treatment and abuse companies and people who don’t cater to their whims. (sursa)

Am mai scris pe aici despre cum oamenii fac acelaşi lucru cu Yelp sau despre cum Seth Godin voia să facă asta în mod organizat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

5 comentarii

  1. Din păcate, pentru unele companii, acești „influențatori” dau tonul strategiei lor de Social Media Marketing.

    00
  2. Eu vad aici doar actiune si reactiune la departamentele de marketing & sales & PR ale companiilor. Plus ca am trecut prea repede de la vremurile in care ne multumeam cu ce primeam / gaseam (si nici nu ne doream prea multe de fapt) la niste vremuri in care am devenit atat de selectivi si de price-consciuous incat am ajuns sa activam un cerc vicios care ne afecteaza in mod direct securitatea jobului si implicit standardul de viata.

    00
  3. It is true!
    Dar asta nu dovedeste decat faptul ca oamenii de rand au fost prea intoxicati cu reclame, mai mult sau mai putin mincinoase, iar acest fenomen vine sa contrabalanseze imaginea pozitiva pe care si-au facut-o, furnizorii de servicii, prin reclame.

    00
  4. E o atitudine gresita. Companiile nu procedeaza corect aici. Daca serviciile oferite sunt impecabile atunci poate sa se planga oricat un troll prin social media. Reprezentantii companiei, avand servicii impecabile, vor putea sa raspunda acuzatiilor.

    Acum daca PR-istii, sau cine cine se ocupa de canalele de social media, sunt slabi de inger si nu stiu sa se impuna, atunci da, respectiva companie este expusa si pierde prin social media.

    Raspunsul corect (cu justificari) la un review prost, daca a fost facut prost intentionat si nu reflecta realitatea, poate fi un mare boost de PR.

    E usor sa te plangi ca s-au luat utilizatorii de facebook de tine, si vai, ti-au stricat imaginea.

    Social Media este inca o treaba noua, si nu toti stiu cum sa profite corect de acest mediu. Majoritatea stiu doar sa se planga, cum face si baiatul asta.

    00
  5. Daca e prezentat de la inceput asa, nu ma deranjeaza sa ma duc la anumite ore. Dar daca promoveaza o chestie fara conditii si apoi, dupa ce am dat banii, schimba regulile, inseamna ca isi cauta singuri review-urile negative. Daca ma trateaza mai prost pentru ca am cupon, cuponul ajunge sa lucreze impotriva lor: in loc sa ma faca sa mai vin si la pret intreg, ma fac sa spun si altora cat de aiurea e. Un client multumit poate mai spune unuia, dar unul nemultumit va spune altor 10 potentiali clienti ca e nemultumit.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.