Situația la zi, sâmbată, 2septembrie

De curiozitate, încercați voi, adulților, cu vârsta și îndemânarea specifică vârstei, să faceți asta. Și apoi vă dați seama nu cât de idioți sunt ăștia care inventează așa ceva, ci cât de proști sunt cei care pun botul.


Dacă aș avea 2 minute cu prințul Salman, și as fi pe un teren unde nu mi-ar fi teamă că aș fi dezmembrat și aruncat la tomberon, l-aș întreba ce crede el că se va întâmpla când vesticii nu vor mai avea nevoie de petrol și de ce insistă cu prostiile. Că nu ai cum să nu vezi semnele. Nu ai cum. Astea sunt semne că te cam tolerează că au nevoie de tine, dar istoria ne învață că s-ar putea să vină o vreme când nu vor mai avea.


Un pic de spălare PSD de la Rogozanu. Toți știam, nu sunt doar ăia de vină. Care ăia? Eh, lasă care ăia, important este să nimic…


Ceva frumos pentru Renault/Dacia: Spring costă 10.000€ să fie fabricat, de ce se vinde în România cu 20.000€? Pentru tichetul de electrice?


Conform unui studiu făcut la spitale, toți oamenii sunt bolnavi. Conform unei aplicații de verificat kilometri, cam toate mașinile sunt cu kilometri dați înapoi. Măcar cocoșeii de la RAR s-au oprit din a spune că tot parcul auto e praf după ce i-am pleznit de câteva ori.

 

202112059081415

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

85 comentarii

  1. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 56115
    • 1) E posibil sau nu fii avut tangență cu apa caldă vreodată
      2) E probabil să nu fii avut vreodată experiența de a lucra ca emigrant în altă țara
      3) 100% nu știi sa citești un articol dintr-un link , mai ales dacă e în altă limbă decât rusa…scuze română.

      Și ca să-ți ușurez neuronul de greutatea IQ-ului, fii atent , o să fie un șoc logic imens pentru tine:

      oamenii traficați nu au nimic de spus în alegerea destinației unde vor fi traficați pentru profit.

      Indecis. Tu ce zici?5271
    • „fara probleme cauzate de toti salbaticii care ajung in civilizatie” – vezi ca statistic, in Ro, doamna ma-ta mare se caca intr-o groapa in pamant si tu parchezi pe trotuar ca ai o vesnica urgenta si stai doar 5 min.

      Dar da, vin sa ne strice civilizatia :))))

      Indecis. Tu ce zici?7455
    • Cristian, la fel de statistic, romanii au reusit sa invete in vreo cinșpe ani sa adune rahatul cainelui din dotare in timp ce aia inca se caca pe strada la ei acasa. nu si aici.

      salbatici sunt aia care nu reusesc sa se adapteze legilor si cutumelor locale. ii avem si noi pe ai nostri, dintre care unii nu reusesc sa se adapteze chiar la ei acasa.

      ps mda, nici eu nu stiu daca comentariul asta este pro sau contra.

      Indecis. Tu ce zici?3612
    • Mi se pare aproape irelevant unde își fac unii și alții nevoile fiziologice atâta vreme cât unii consideră că jumătate dintre cetățenii proprii sunt de mâna a doua și îi drapează in văluri să nu cumva să se uite alții la pielea sau părul lor. Felul cum arabii in general își consideră/tratează femeile este primul argument al lipsei complete de situare in secolul asta, sunt teleportati din evul mediu și aveți pretenția să trateze altfel pe unii care, pentru ei, sunt niste venetici.

      Comentariu apreciat.644
    • Asa cum fiecare religie are propriul ei calendar, iaca: Since 19 July 2023 CE, the current Islamic year is 1445 AH Ei sunt in anul 1445 si se comporta la propriu ca atare.

      Comentariu apreciat.365
    • @Nico: ce mi-ai zis-o!
      totusi data viitoare cand imi raspunzi cu ura si intepaturi, asigura-te ca nu esti agramat(a) si intelegi esenta la ce am zis.

      712
  2. 2. Va veni vremea când nu va mai fi nevoie de saudiți, dar acel moment va fi peste vreo câteva zeci de ani. Nici măcar nu am ajuns la peak oil, orice ar spune unii analiști. Uitați-vă cât e prețul petrolului, chiar dacă au fost vreo trei reprize de scădere a producției. Deci Salman va ieși liniștit la pensie

    Comentariu apreciat.805
    • Asta cred si eu.
      In plus, sauditii si-au pus banii prin mai toate business-urile mari din Vest.
      Cu siguranta cand vor termina petrolul, vor avea venituri si influenta suficienta.

      Bineinteles, asta cu ajutorul consultantilor din Vest.
      Pe care ii platesc cu zeci de milioane de euro, uneori chiar sute.

      Comentariu apreciat.707
    • Arabetii nu mai sunt asa de prosti, acum au capete luminate din toata lumea, platite cu bani buni care ii invata ce sa faca cu banii castigati din nimic si deja au virat-o catre energie electrica – au cea ma mare ferma de fotovoltaice din lume si experimenteaza cu toate tehnologiile noi de producere a energiei electrice – pentru ca e clar ca asta este viitorul. Plus ca foarte multe proprietati scumpe din lume sunt ale lor, deci sa nu le plangem viitorul. Sa nu mai zic ca toata lumea se inghesuie sa le dea bani pe bilete la Dubai…

      Comentariu apreciat.755
    • Toate capetele luminate nu au reusit sa-i explice lui Salman ca proiectul NEOM va fi prea scump chiar si pentru Arabia Saudita si se va sparge probabil in capul economiei mondiale. De aceea au acum sauditii nevoie de un pret mai mare al petrolului, inainte ieseau pe plus la vreo 40 usd pe baril.

      Indecis. Tu ce zici?1913
    • „toata lumea” sa nu exageram. Vrei sa zici ca tot borfetul romanesc merge la lins cururi de seic #femei_independente

      Comentariu apreciat.429
    • Saudiții și-ar putea-o lua mult mai repede în freză.

      Nu pentru că scăpăm de petrol ci pentru că Rusia are destul petrol cât să îi acopere dacă le vine mintea la cap.

      Și rusia mai are un mare avantaj, faptul că există ditamai infrastructura sovietică ce îl transportă direct la clientul care plătește cel mai bine, europa.

      E doar o chestiune de timp până putin va pierde războiul și ori va pleca, ori va căuta să își refacă economia și treburile se vor reporni. Americanii vor avea câteva zeci de fabrici din alea giga de baterii (nu doar ale lui elon) la care au materie primă din plin atât în canada cat și la ei acasă.

      Lumea uită că în US clientul tipic auto e navetist locuitor la suburbie/casă, cei ce stau în metropole circulă cu metrou, nu au drept la locul de parcare garantat prin constituție ca la noi.

      Trecerea lor la electrice se poate face mult mai lin ca în europa unde a sta la casă e totuși un lux, majoritatea stau în orașe cu mașină cu tot.

      Și acolo rețeaua de curent e privată, dacă consumatorii vor toți să tragă mw după mw ăia se conformează rapid nu ca la noi unde statul doarme pe el că avize că nu știu ce.

      Iar legat de ‘saudiții au banii în businessuri si proprietăți din vest’, eu cred că știm cu toții că aia e fix zero. A doua zi se confiscă tot si la revedere. Vedem acum cu rușii.

      Și chiar dacă au toți banii investiți, ăia sunt membrii familiei regale si atât, nu susții o țară întreagă cu 10,000 de apartamente de lux. Vor deveni rapid ca Yemen, cei de care azi ei fac mișto.

      Comentariu apreciat.4014
  3. Exista vreun soft sau alt tool care sa iti poata spuna la orice masina daca kilometrajul a fost dat inapoi?

    Daca da, ar trebui schimbata legea.
    De fiecare data cand se vinde o masina second, ai obligatia sa faci acel test, iar daca ulterior se dovedeste ca ai dat kilometrajul inapoi sa iei o amenda penala si, eventual, daca esti dealer auto second hand, sa iti fie retrasa autorizatia.
    Asta daca in Romania ai nevoie de vreo autorizatie ca sa vinzi masini second ca persoana juridica.

    Asta cu km dati inapoi este mai mult decat – masina are km multi.
    Siguranta intr-o masina cu 300k km este inferioara uneia cu 150k mai putin, iar asta te poate costa viata.
    Nu este doar o “teapa” financiara.

    Indecis. Tu ce zici?3517
    • „Nicolae Răgălie, director general târg de mașini noi second-hand.”

      Enough said.

      Comentariu apreciat.323
    • @razvan
      Nu există.
      Nici măcar la mașinile aduse direct din Germania. De când a intrat în vigoare mizeria cu gdpr, samsarii nemți s-au prins că e foarte utilă – dacă vrei istoricul complet al mașinii trebuie să mergi tu de mânuță cu proprietarul anterior (asta dacă e unul singur, că dacă nu e imposibil) la dealerul mărcii și să își de-a ăla acordul să poți vedea istoricul. În practică aproape imposibil.

      @cd
      Așa că rahatul ăla de lege nu va rezolva nimic, dat fiind că majoritatea mașinilor vechi sunt import Germania.

      16
    • Cel mai simplu este sa mergi la un service independent, eventual in care sa ai și încredere și să plătești o constatare.

      Eu am cumpărat 5 mașini second-hand in ultimii 5-6 ani pentru diverși membrii ai familiei și mereu am plătit o constatare și nu am avut probleme.

      Cu un tester auto profesional se poate afla lejer dacă au fost modificați km.

      21
    • Presupunând că nu vrei sa cumperi vreo ragalie de 2-3000 euro, moment în care te interesează doar daca pornește și atât că nu ai ce pretenții sa ai ,se găsesc nenumărate service uri auto unde îți poți verifica mașina.

      Din experiență va spun că au fost verificați nu doar km ci airbagurile ( existenta lor) , elementele de direcție și frânare, integritatea caroseriei, starea consumabilelor și alți parametrii.

      22
  4. „Un studiu realizat în România de AutocarVertical sugerează că mașinile mai ieftine din țară au mai multe șanse (!) (lipseșe termenul de comparație, mai multe șanse decât ce altceva?) să aibă kilometrajul falsificat”. Reclamă ieftină dar agresivă, compania oferă nimic contracost. Eu sugerez că sunt cam țepari, dar cine-s eu să-mi dau cu părerea?

    Indecis. Tu ce zici?275
  5. 1. Poate fetita fusese nevoita recent sa faca coprocultura, sau poate mama cea vesela o antrena sa faca in tubuletz.

    Indecis. Tu ce zici?1125
    • Nu e plauzibil din orice unghi te-ai uita.

      Nu exista nici un „poate ca”, nu ai tu experienta cu asa ceva.

      165
    • Recunosc ca inainte de a posta am incercat sa-mi reamintesc daca mic copil fiind, a trebuit sa trec prin asa ceva. Pe de alta parte, nu inteleg absolut de ce cineva ar face asa ceva (adica de ce ar scrie / povesti asa ceva), care-ar fi scopul / interesul? Stiu ca Vali are o parere foarte buna :) despre roditor, dar chiar asta-i nivelul, hai sa vedem cine scorneste povestea cea mai un fkucing credibila?

      69
    • Dacă a reușit , are o carieră asigurata de sniper la câtă precizie are din fragedă vărstă.

      93
    • Uneori unele chestii socheaza asa tare incat nu mai stii ce s-a intamplat si cum, doar ca s-a intamplat. Nu cred faza cu „lunetista cacacioasa”, dar cred ca e f posibil ca un copil sa umple cu kkt paharul din care bea/se spala pe dinti un alt copil pt ca sunt suficiente antecedente. Si se coroboreaza si cu reactia de kkt a mamei

      171
    • As plati bani grei ca sa detin paharul ala si periuta de dinti. Stie cineva cum pot contacta parintii?

      318
    • Nu ai cont pe reddit?

      60
  6. Tuturor celor care cred că dacia electrică este o afacere… Ați cumpăra mașina asta cu prețul întreg? Cumva francezii fură statul român cu o mizerie care în China costă 7000 de dolari. Eu nu sunt de acord cu aceste subvenții. Vrei mașină, de oricare, ia-ți pe banii tăi. Vă mai aduceți aminte când dieselul era subvenționat de stat și se presa rahatul în ventilator la fel ca acum cu electricele? Urmăriți-l pe Scotty Kilmer să vedeți o părere 100% corectă și despre aceste electrice „nepoluante”. Banii ăia sunt din taxele noastre ale tuturor și ar putea fi cheltuiți mult mai util pentru alte nevoi ale tării.

    Comentariu apreciat.9718
    • 1. Perfect de acord, Dacia Spring vinde in RO, exclusiv pe baza de Rabla+, altfel drq ar da 20k pe ea.
      Acum explica-mi te rog de ce vinde in restul Europei asa bine, ca acolo subventiile sunt la nivelul celor care se dadeau in 2009-10-11 ca sa reporneasca industria auto.
      2. M-am oprit la Urmariti-l pe Scotty…. de ce sa il urmaresC pe Scotty si nu pe Munro Live, care, de pe cealalta parte a baricadei, arata progresele tehnologice imense facute de producatorii de electrice ( ca sa fiu rau: progrese facute SI DIN subventia de 10kEUR pe care o da statul).

      Indecis. Tu ce zici?1621
    • …adica statul sa stea deoparte de economie? „Government’s view of the economy could be summed up in a few short phrases: If it moves, tax it. If it keeps moving, regulate it. And if it stops moving, subsidize it.”

      233
    • Și în Franța e tot 20,8k euro, practic îi fură și pe francezi. Ce nemernici.

      187
    • @e3v0 Nu m-aș baza pe vestici ca un exemplu. Pentru că ăia nu pun preț pe mașini și pentru ei 20k sunt bani de semințe. Dacă vorbim de dacii cu motor termic, acolo-i altă discuție.
      Electricele de la dacia nu merită banii ăștia pentru că în primul rând nu oferă siguranță și după aia spațiu și autonomie.
      @heto Corect! Cu condiția ca acei bani să rămână în economia românească.

      Indecis. Tu ce zici?923
  7. Stie careva cine este jurnalistul?

    „Rugat de un jurnalist să dea exemple concrete de soluții și întrebat cu ce a contribuit el la găsirea unor soluții la provocările cu care se confruntă Delta Dunării, Iohannis a răspuns, râzând:

    „Contribuția mea constă în faptul că am venit aici „”

    Comentariu apreciat.432
  8. Soios personaj e Rogozanu.

    Comentariu apreciat.366
  9. Eu ,mi am tot pus următoarea întrebare : oare constructorii de automobile nu ar putea face ceva că sa nu se mai poate umbla la kilometraj !!!??

    245
    • Atata timp cat constructorii de renume (nu dam nume) umblau ei insisi la noxe ca sa iasa bine la teste, ce pretentii sa ai de la ei?

      Comentariu apreciat.714
    • Ba da se poate. Dar procesul e asa:
      – marca de masini trebuie sa ceara la furnizorul ce face calculatorul respectiv
      – furnizorul ii trimite cat costa (gen 250.000 euro manopera + 20 euro componentele electronice pt fiecare sub-ansamblu fabricat )
      – marca de masina isi da acordul si plateste.

      Ca tine de cybersecurity, soft special, componente electronice speciale, oameni pregatiti anume.

      Acuma fii in locul producatorului de masini sa vezi daca merita sa faci de bunavoie (fara sa te oblige reglementarile).

      Acu multi ani facusem ca la o anumita eroare sa salvez in memorie si kilometrajul la care s-a produs. Asta pe un calculator de prin portiera.
      Functie de marca, anumite calculatoare salveaza kilometrajul, la evenimente sau din cand-in-cand, de unde se pot citi.

      244
    • Kilometrajele la masini ar trebui desfiintate! Este injositor!
      Este ca si cum i-ai spune unei femei frumoase ca are 51 de ani :)

      Comentariu apreciat.581
    • Se poate si mai „simplu” – o baza de date nationala sau la nivel de UE si in fiecare an declari kilometrajul. In felul asta masina nu mai are cum sa piarda km in timp sau cand schimba tara si nici nu este o baza de date complexa, doar Vin – km – data.

      04
  10. Springul costa 20.000 ca sa faca profit. Sunt curios totusi dupa ce dispare rabla cine va mai cumpara Spring sau Zoe.

    Tot pe subiect ai ratat stirea cu noul Model 3 care arata mai a masina normala decat inainte. Bogumil cred ca a dat comanda de 2 ca cica a fost nebunie cu rabla pentru PJ, ne va zice el cum e treaba.

    59
  11. Dacă producătorii de automobile au umblat ei singurei la “butoane” vezi DieselGate , de ce s-ar obosi când interesul e să vândă mașini noi?

    84
  12. Siteul kktvertical e o mizerie de sait pt europa. E bun doar pt masinile din america. Pt europa ai sanse mai mari sa descoperi ceva de masina sunand la reprezentanta si rugand pe cineva sa ti verifice seria

    144
    • N-o să-ți verifice nimeni seria legal. Pentru că gdpr.
      Și deja e riscant să ți-o verifice un prieten, din aceleași motive.

      47
    • Babu, ce gdpr ???!!!! Pe mine ma intereseaza ce intrari are in service si la ce intervale si ce kilometri are masina. Nu ma intereseaza date personale. Seria VIN nu are treaba cu gdpr, te duci la mall si toata parcarea are seria VIN la vedere. Sapt trecuta am verificat la VW o serie. “Buna ziua, va rog frumos sa mi verificati si mie o serie”

      22
  13. Toate tichetele rabla sunt un bullshit și sunt făcute de stat ca să-și ajute „prietenii” din industria auto cu bani publici.
    Prețul real al unei mașini noi este cu mult umflat din pix ca să (vezi doamne) îți dea ție săracule mare reducere din mila statului cu așa zise tichete rabla.

    Indecis. Tu ce zici?299
  14. „când vesticii nu vor mai avea nevoie de petrol” pacat ca nu apucam noi vremurile alea. Mi s-a luat de crescatorii astia de capre cu petrol in fundul curtii care se comporta ca ultimii taranii pentru ca STIU ca lumea o sa taca din gura. Cum a facut seicul ala la Cupa Mondiala „hai ia pelerina asta sa facem niste PR”.
    Rogozanu nu spala PSD. E doar prost cum observ din pacate ca sunt majoritatea celor care ajung in extrema stanga. Mereu cauta sa o dea la impacare „dar nu e vina lor ca sunt saraci si traiesc in jeg”.

    206
  15. M-am urcat o singura data intr-un Spring. Mi s-a facut un dor nebun de Matiz.

    Comentariu apreciat.433
  16. Nu mi-as lua Dacia Spring. Cu atat mai mult varianta chineza, lipsita de orice element de siguranța

    1010
  17. Springul costa 10.000E sa fie fabricat pentru ca Dacia/Renault stie sa-l faca cu 10.000. Ia incearca sa faci si tu un scuter electric cu 10.000E sa vezi daca iti iese(da’ sa-ti calculezi si un salariu de inginer cu tot cu taxe la stat).

    813
  18. La spring la fel ca la dispozitivele medicale, vrei proteza auditiva, prețul incepe de la cel egal cu compensarea de la casa aprox 900 de lei, și de acolo sky is the limit, te imbrobodesc aia de mai pui 1500 din buzunar.
    Și la urma bunica îl poartă doar de gura mea.

    223
  19. Numai cand te gandesti ca toti satrapii astia mondiali se aduna si isi impart zonele de influenta (japca si sclavie totala) te cam ia cu frig si groaza. China Iran Arabia Saudita Rusia Coreea de Nord …astia vor sa construiasca viitorul omenirii. Ce puscarie ne asteapta in cateva zeci de ani

    154
  20. Pff, ăștia cu Dacia au dat țeapă și francezilor, acolo e 15,8k euro după deducerea de 5k euro a eco bonusului oferit de guvernul francez.

    124
  21. Stai sa recapitulez.

    Deci tu nu poti merge pe bicicleta si sa pui mana pe curul fetelor si deci nimeni nu poate, iar o fetita de gradinita nu se poate caca intr-un pahar, ca tu nu poti.

    Am retinut bine nu?

    Comentariu apreciat.337
    • man, dacă nu mai vrei să comentezi pe aici spune. că te ajut să nu te mai chinui.

    • Nu e hate daca am dreptate.
      Astea sunt argumentele tale.

      Daca ma durea in c**, nu stateam sa iti scriu, dar te citesc de multa vreme.

      Nu inteleg de ce ti-a facut ala DDOSuri, cand tu iti faci singur rau – te invelesti intr-o paturica de yesmeni. In fine, mi se pare puerila reactia, iar in ultima vreme si argumentatia, de unde si ultimile comentarii. Ti se pare nedrept ce spun, raspunde la subiect nu sari de c**. Stiu ca sunt multe comentarii si e greu sa faci fata, dar cred ca acolo unde alegi sa raspunzi ar fi mai bine sa raspunzi mai argumentat, decat replici acide de sictir. Ca acolo unde ti se da dreptate, nu am pretentii de la tine.

      Pune si comentariile pe bani. Inclusiv vizualizarea lor. Multi de noi intram pentru extra informatii din comentarii. Scapi si de mine, nu scade f mult traficul, cresc si incasarile. Plata si prin SMS, fara bagat cardul, sa dureze max 30 sec. totul.

      110
    • tu pui in balanță yes-menii cu faptul că 1-2-10 oameni au luat-o pe arătură și eu ar trebui să le suport comentariile. tu in ultima vreme, de pildă. e alegerea ta, poate ai probleme acasă, naiba știe, dar nu te vărsa pe mine.

  22. NOU
    #74

    Ceva frumos pentru Renault/Dacia: Spring costă 10.000€ să fie fabricat, de ce se vinde în România cu 20.000€? Pentru tichetul de electrice?

    Exact precum curentul electric: îl vând ieftin pe exterior dar pe interior îl vând scump.

    Nu știu cine i-a învățat contabilitatea asta dar clar sunt proști, clar nu înțeleg cum funcționează inflația inertă.

    Dacă aș avea 2 minute cu prințul Salman, și as fi pe un teren unde nu mi-ar fi teamă că aș fi dezmembrat și aruncat la tomberon, l-aș întreba ce crede el că se va întâmpla când vesticii nu vor mai avea nevoie de petrol și de ce insistă cu prostiile. Că nu ai cum să nu vezi semnele. Nu ai cum. Astea sunt semne că te cam tolerează că au nevoie de tine, dar istoria ne învață că s-ar putea să vină o vreme când nu vor mai avea.

    Fumigenă.
    Eu cred că e o atentare de strângere cu ușa dar nu o să le meargă și, în concluzie, un fel de piar.
    Dacă nu pentru mașini, ai nevoie pentru parafin.
    Și la fel de ușor, Salman ți-ar răspunde ceva de genul: „În spatele meu, la ordinul meu către bărboșii care se ocupă de minarete, am cel puțin un miliard. Din acel miliard, cel puțin 80 de milioane de inși foarte determinați să moară pentru cauze mult mai nobile decât își prețuiesc ei viața, așa, instant, pocnind din degete. Your call…”

    105
  23. Eu unul inteleg din articolul cu spring ca nu e asa mare profitul pe cat te-ai astepta. Omul in articol deja ajunge la 16k euro per masina cu toate taxele, transport, dotari in plus. Dar ma indoiesc ca daca il iei de pe alibaba o sa ai parte de garantie, pe cand in EU ai un dealer dacia in orice oras, iar garantia costa. Ah, ca aia in garantie nu dau 2 bani pe tine, e alta problema, dar teoretic e inclusa in pretul masinii.
    M-as arunca chiar sa zic ca fac mai mult profit la logan.

    48
    • Te-ai interesat cât costă niște piese și când vor ajunge în caz de accident? Caută pe youtube și ai să vezi. Ai făcut buba s-a terminat.

      44
    • M-am oprit la fraza asta: „Cu cîteva ore înaintea oribilului accident de la 2 Mai, un șofer aflat în zonă sunase la poliție pentru a o alerta în legătură cu modul haotic în care conducea șoferul care un pic mai tîrziu avea să fie la originea tragediei. ”

      Fix la fel sunase si un cetatean la 112 ca sa alerteze cum conducea Vlad Pascu sub influentza drogurilor. Culmea ca militienii l-au oprit, si nu o data!

      30
    • @Mihai „Domnu’ polițist, eu mereu v-am respectat
      V-am spus că sunt fragil, vedeți? Sunt spart și luat, și beat, și muci
      Tu nu prea știi ce se consumă
      Păi, bă l…rule, tu-ți cam ieși din mână
      Și iată-ne pe toți, toți legați în dubă
      Cine nu strigă „M… garda”, mă-sa-i c…”

      Se potrivește foarte bine pentru milițienii care i-au dat drumu drogatului din 2 Mai pe motiv că nu aveau drog test și le era lene să îl ducă la analize sau orientativ să îi verifice asigurarea pe AIDA și apoi să facă alte demersuri polițienești.

      06
  24. Să înțeleg că Renault/Dacia are datoria să îți dea ție la costul de producție, nu să facă bani pentru acționari? Newsflash: dacă ar face asta, nu ar mai investi în r&d și, ușor ușor, ai ajunge să cumperi de la o companie orientată pe profit, eventual chinezeasca … Nu îți place, cumpără de la unii cu care rezonezi. Cât crezi că e costul de producție al Teslei tale?

    712
  25. „Spring costă 10.000€ să fie fabricat, de ce se vinde în România cu 20.000€?”

    Întrebări de grădiniță, grupa zero.
    iPhone14 are costuri de producție de 500 de dolari, de ce se vinde peste tot cu 800 de dolari?
    Mai bine întreabă-l pe Mariciu de ce s-a dus în Bucovina cu BMW-ul și nu cu Tesla.

    131
    • Scuze, 7000 dolari. Atât costă în China. Bănuiesc că la cantități mari ăsta-i prețul de livrare în țară. Mi se pare corect un adaos de 3500 dolari = 10.000 euro.

      12
    • Liviu a calculat cat ar costa adaptarea masinii la normele de siguranta din UE, aducerea aici, suportul tehnic, garantiile etc, a verificat cu site-ul piataauto.md si a calculat costul rezonabil.

      N-ai reusit sa iei Spring si de-aia esti asa pornit? Du-te demonstreaza in fata guvernului ca iau din taxele tale si dau fraierilor care isi iau masini electrice.

      Decat sh-uri de 10 ani fara egr si dpf, mai bine niste de-astea care nu scot fum prin orase si nu ocupa asa mult loc parcate.

      11
  26. Imi pare rau ca simti asta, dar s-au insirat lucrurile in mod natural asa(din temele si articolele pezentate). Inteleg ca nu poti schimba lumea, dar ai o influenta asupra multor oameni iar pe unele probleme mi se pare cateodata argumentatia lipsita de logica sau de intelegere ori empatie asupra intregii probleme.
    Inca o data, imi pare rau daca am fost prea dur in exprimare. Cele bune si multumesc de raspuns. O sa incerc sa contraargumentez cu mai putina patima.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.