Situația la zi, miercuri, 31iulie

Știți când zic că băncile fac bani din împrumutat statul și creditele imobiliare și voi ziceți că nu e așa, că băncile creditează afacerile și sunt niște sfinte?

Omul ăsta așteaptă de 8 luni un răspuns pentru un credit. Că nu are șapcă, probabil.


18 case din orașul Slănic s-au surpat din cauza minei de sare. Relativ simplu de rezolvat, să fie despăgubiți oamenii și gata.

Dar nu merge așa, cu frumosul. Trebuie să moară cineva întâi ca să se miște ceva.


Mi s-a cerut părerea pe problema arzătoare a Vodafone, că sunt și client mulțumit din 1999 și este și sponsor al blogului. Dincolo de știrile alarmante și analizele șchioape ale unor specialiști, faptele rămân: mai multe abonamente, mai mulți bani, mai mult trafic pe net.

Da, a scăzut numărul de clienți, dar asta se știe de cel puțin 10 ani de ce. Da, au plecat unii la operatorul care practică prețuri de dumping și sunt mulțumiți acolo, iar când nu sunt nu au ce face, că la 2€ aia e, dar nu 2 milioane de clienți. E absurd.

Dar pentru asta trebuie să citești mai mult decât titlul: unu, doi.

 

vodafone-cel-mai-bun-net

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

129 comentarii

  1. Din respect pentru că citesc aici gratis, nu spun de ce mie îmi este perfect și de ajuns abonamentul la ăia cu doi euro(de fapt 5, că vorbesc și eu la telefon nițel).
    E loc sub soare pentru Vodafone și pentru ceilalți doi concurenți.

    Comentariu apreciat.1644
    • teoretic da. practic, dacă eu vând sub prețul pieței ca să omor concurența, ce crezi că voi face când voi rămâne singur pe piață?

    • Imi aduc aminte ce tarife avea Vodafone inainte sa vina DIGI. Iuhuuu! Curgeau banii prin conducta. Dupa care, ce sa vezi, s-a demonstrat ca puteau avea si ei tarife mult mai mici, cand a aparut un concurent real.

      Comentariu apreciat.4133
    • @Gogu Digi sau Cosmote cu Revoluția de 2000 de minute in rețea?

      Comentariu apreciat.753
    • la retentie la Vodafone primesti abonament similar (Red 15 la 2 euro).

      Indecis. Tu ce zici?1426
    • Cel mai rau lucru care se poate intampla daca firma aia care vinde la preturi de dumping ramane singura pe piata este ca preturile sa ajunga la nivelul practicat de Orange si Vodafone in trecut.

      Comentariu apreciat.1439
    • Ai multe argumente sa zici ca preferi multinationala rosie nu multinationala albastra.

      Da te scremi cu preturile de dumping. Mai bine ar incearca baietii o strategie noua, nush, a incercat vodafone sa fie corect cu clientii lor?

      Am intrat acum pe site-ul lor dupa mai bine de 5 ani. Vad preturi de 7/8 euro la abonamente RED. Nu incepand de la 10 pana la 30, cum se promvau cand i-am verificat ultima oara. Cine ziceai ca practica preturi nesimtite? Acu daca tu esti corect si fidel cat dai dai pe abonament? Ai pastrat RED 30 din fidelitate?

      Vad ca inca practica mizeria cu limita de roaming in SEE, sunt o companie mica, ce sa zic. 8.68 gb.

      Ne mai auzim in 5 ani vodafone.

      PS. am prefix dintre primele date pe connex si sunt client digi de vreo 13-14 ani deja?

      Comentariu apreciat.1132
    • Inca ceva, pe alta piata cu aceleasi bube invocate allianz a trait bine bine-mersi cu Astra si Carpatica fara probleme, care o fi secretu?

      Oare lista aia lunga de CEOs astia scoliti prin afara nu il pot scoate pe sir țiriac la cico sa la zica si lor?

      Comentariu apreciat.371
    • @razorsbk pb cu oferta de retentie e ca nu o primesti decat dupa ce ai pornit procesul de migrare (sau cel putin asa a fost in cazul meu – am incercat sa vb cu ei, mi-au dat flit, am pornit cu portarea si abia in perioada aia in care ai tp sa te razgandesti, dupa ce ii anunta operatorul la care te muti care e duda, m-au sunat cu o oferta. nu mi-e mult mai bine la portocalii, dar nu am niciun regret… din motivele enumerate de aproape toata lumea, sper sa supravietuiasca pravalia rosie, ca monopolul e rau, dar sper si ca niste directori sa trebuiasca sa isi faca vacantele in bali, sau thailanda, ca toti saracii pe motiv de rezultate proaste)

      Comentariu apreciat.501
    • @axlzen – simplu, oamenii care voiau servicii de calitate alegeau Allianz, oamenii care voiau si Casco incheiau cu Allianz nu Carpatica si Astra și costul RCA era jenant de jos comparativ cu costul Casco, deci incheiau tot acolo, oamenii carora li se parea imoral sa plateasca mai putin stiind ca altii vor avea de suferit incheiau cu Allianz etc.

      Indecis. Tu ce zici?823
    • Secretul este contracte cu statul si recompense pentru cei care le întrețin.

      Comentariu apreciat.301
    • @vali
      Care e pretul pietei ?
      Adica pe ce te bazezi ca pretul la un abonament e prea mic si genereaza pierdere in loc de profit pentru o anumita companie ?

      181
    • @Vali: deocamdată nu au omorât concurenta, deși au mulți ani de când sunt cu prețuri mici pe piață. Mulți ani.
      Din păcate Orange m-au dezamăgit crunt deși sunt cei mai buni după piață, la semnal.
      Vodafone… cum am zis, din respect pentru tine, mă abțin.
      Toți au clienții lor, sunt poziționati toți pe anumite paliere.

      181
    • @c.daniel: după piață sau înaintea ei?

      11
  2. Am fost client Vodafone recent, am rezistat doua luni.
    Am fost taxat cu 150 euro trafic non ue cand aveam roaming inchis, si telefon inchis. Am sunat la ei doua saptamani pana sa pot discuta cu cineva. Am fost taxat cu penalitati pentru ca nu am platit factura in termen de 3 zile. Si daca te duci la magazin, spun sa suni. Groaznic! De 10 ani sunt client telekom si orange, am mai avut experiente nefericite, dar la vodafone ma simteam intr-un film de groaza

    Comentariu apreciat.2280
    • Am avut aceeasi experienta, numai ca eu am facut cost suplimentar 50 de euro si pe urma mi-au oprit netul. Deci, nu stium cum ai reusit tu sa faci 150 de euro.
      Am vorbit la ei si mi-au zis treaba cu spatiul european bla bla (eu fusesem in Monaco si bam, 3 minute si 4 poze primite pe whatsapp si adio net), le-am zis ca nu am stiut si aia e. Intr-un final, mi-au scazut cei 50 de euro.

      Indecis. Tu ce zici?3329
    • intelegi ca am avut telefonul inchis? traversam Serbia si Muntenegru, stiu ca se intampla frecvent aceasta ‘greseala’ sa fii taxat asa ca mereu imi inchid telefonul si stau pe o cartela de digi. Cum au reusit, nu vor recunoaste, cum nu recunosc niciodata in toate cazurile de genu, daca esti slab de ingeri platesti, daca te lupti cu ei o sa iti spuna ca pentru tine si doar de data aceasta vor sterge costurile :))

      Comentariu apreciat.1191
    • @mihai Foarte ciudat. Am călătorit/trăit ani de zile în afara UE, dar n-am avut niciodată tarif suplimentar. Telefon sau cartelă (de când cu e-sim) închise. De la Vodafone. La fel și soția.

      Indecis. Tu ce zici?1135
    • Cu tot respectul insa confirm din pacate povestea cu VDF si Turcia.
      Cumparat extra optiune 12E internet pentru TR si fix cum am aterizat cand am deschis telefonul am constatat ca deja consumasem tot adica 2GB.
      Evdident cumparat cu pasaportul cartela locala (tot VDF) dar doar cu internet la 20E si 50G si aia a fost.
      Cand am cerut explicatii mi s-a spus sec ca am consumat 2G in cateva secunde.
      Din pacate optiunea ORNG este la fel iar despre DG nu poate fi vorba din motive de lipsa semnal in casa
      *cand mai existau reincarcabile la DG am cumparat o cartela pentru a testa reteaua. Pe partea de internet rupe mult mai bine ca VDF sau ORNG acolo unde este semnal. Pe partea de voce scartaie si acolo unde au semnal
      **cea mai „funny” cu DG este ca intr adevar ai semnal acolo unde nu are nimeni adica in varful muntelui si in mijlocul pustietatii dar acolo unde au toti nu prea are DG
      ***”pe persoana fizica” am abonament VDF din anul 2001, din anul 2012 am mai adaugat inca 2 si de 23 de ani nu am primit in viata mea vreo facilitate de la ei in afara de mesaje de La Multi Ani de ziua mea :)))))

      din pacate nu exista retea perfecta iar VDF este fix ca ORNG atat dpdv al abonamentelor cat si al calitatii serviciilor

      Comentariu apreciat.405
    • Ce vremuri… eram la VDF de pe vremea Connex-ului, am acelasi numar si acum. Prelungire mereu de abonament la fiecare 2 ani.

      Plm, in 2020 mi-au facut marea oferta de a-mi da inca 300mb la cei 500 ce ii aveam ca bonus de prelungire abonament.

      Sorry @Zoso ca-ti sunt sponsori, dar i-am muit instant si am trecut la concurenta portocalie pe aceeasi bani dar cu net nelimitat.

      Comentariu apreciat.1001
    • Alexandru esti certat cu vocalele? prima data in viata mea cand vad aceasta prescurtare DG in loc de Digi…

      Indecis. Tu ce zici?3414
    • La cat a scris, i-a fost lene sa mai bage 2 litere la Orange si doi i la Digi. A salvat mult timp :-)

      Indecis. Tu ce zici?288
    • @Alexandru
      Ia vezi aici cu Digi la turcaleți…
      Tarife roaming in TURCIA, cu TVA inclus: apeluri locale 0.1900 Euro/min; catre Romania 0.1900 Euro/min; catre tari UE/SEE 0.1900 Euro/min; catre destinatii speciale 3.5700 Euro/min; catre alte tari 0.7000 Euro/min si 0.0380 Euro/SMS trimis. Apeluri primite 0.1900 Euro/min si 0 Euro/SMS primit. Trafic date 0.0011 Euro/Mbyte. Multumim, echipa DIGI.

      Comentariu apreciat.272
    • @Marinel, sunt la albastri – factura Turcia 2022 de 21 de lei, am stat doar pe netul lor pentru ca nu batea wifi la plaja si piscina.

      Sotia a platit 20 lei net si 60 lei convorbiri ca ii ardea de vorbit cu ma-sa pe voce :)

      Aveam si Voda pentru ceasul copilului – 90 lei pt 2 GB

      70
  3. Am vodafone de cand ma stiu. In afara de dispretul pe care il au pentru abonatii vechi si zero reduceri, nu prea am ce sa reprosez. Bine, mai sunt si cacanariile alea ca din cauza inflatiei bla bla iti crestem costul abonamentului cu 1 euro ca sa mentinem calitatea bla bla. Ok, si eu in urmatoarea perioada imi fac abonamentul inferior celui pe care il am. Si uite asa, crescandu-mi abonamentul cu un euro m-ai facut sa-l modific si vei lua de la mine cu 2 euro mai putin.
    Dar macar am semnal ok, nu ca cei de la 2 euro abonament

    Indecis. Tu ce zici?4666
    • In ce zona stai de zici ca semnalul nu e ok ?
      Ca in ultima vreme lumea nu se plange la ei de semnal prost !

      Indecis. Tu ce zici?3014
    • Luna trecuta am portat tel. mamei mele din cauza semnalului prost, undeva in jud Galati. Au fost multe sesizari legate de calitatea semnalului dar situatia nu s-a schimbat absolut deloc.

      202
    • „dispretul pe care il au pentru abonatii vechi si zero reduceri”

      Asa este si la Orange,nu vor decat sa te jecmaneasca,in afara de abonamente reduse nu ofera nimic altceva.
      Un flagship la un pret mai special…dar dar trebuie sa dai avans 2000/3000 de lei plus abonament de 25 de euro :D is nebuni oamenii…Is constient ca nu iti da nimeni nimic de pomana in zilele astea dar totusi.
      Si la midrange-uri e aceiasi poveste…nu au pe stoc,abonamet fun 10,15.

      82
    • da, pula mea doi euro semnal.

      Am abonamentul infinit de la Vodafone. Nu glumesc, e un abonament de ăla băț de grup foarte mare (600+ de cetățeni) de nici măcar nu merită să te conectezi la wifi în hotel în SUA, poți să faci hotspot de pe telefon pe mac și să bagi Neflix 4K fără să se supere nimeni. Dacă dați cu minus, scrieți de ce și vă fac print screen din *123#.

      Am și 5 abonamente de la digi între 2 (copil) și 4×5 euro (părinți și socri). Doamna e pe Orange din vremuri străvechi pentru că na. Pe undem mergem în excursii, mergem la pachet, familia mică plus familia mare că bătrânii nu prea au avut de văzut chestii prin comunism și îmi plac suficient de mult să-mi asum riscul să fiu văzut cu ei la băut de bere în europa. Sunt zero, abzolut zero diferențele dintre Orange, Voda și Digi oriunde mergeți în Europa. Sunt absolut zero diferențele de acoperire și viteză urbane în orașele din România. Nu am avut niciodată situații în care unul să rămână fărăs semnal, ân pericol imediat de moarte și altu să zică, hehe, eu am 7G aici la mine în rețea, AM ALES EU MAI BINE.

      Despre ce vorbim aici, despre viteza la net mobil metropolitan? Cu mâna mea am pus limita de 4G only la telefon, că-mi place bateria mai mult decât viteza de dorobanți în testele sintetice, serios. Vai, dar nu ai semnal in rețeaua x. Nu am semnal în nici o rețea la 2 kilometri jumate de kilometrul zero în București din cauza configurației blocului în care stau care e tip bunker de beton cu pistrui. Ori aleg voLTE + Wowfi sau cum plm o cheama sau nica.

      Bună dimineața melc, bună dimineața Digi, bună dimineața Voda. Sunteți toți niște furnizori de utilități de bază diferențiați de preț. Nu uitați asta.

      22
  4. Eu am cartela vodafone de peste 15 ani, nici nu mai știu exact. Nu voi trece la abonament niciodată pt ca sunt bagabonti și adaugă costuri nejustificate. Soția a pățit asta și de atunci e pe cartela și ea. Cartela e „the way”, degeaba se tot chinuie sa treacă clienții acestora la abonament.

    Comentariu apreciat.862
    • Cartela rullz, cu 15 euro am avut roaming si in UK si in tarile din Asia si Orientul Mijlociu. Orange nu oferea roaming deloc in tarile vizitate.

      253
    • Cartela aia in care toate lunile din an are 28 de zile?

      Comentariu apreciat.923
    • 15 euro cartela? Pai atat dau eu pe 2 luni de abonament si am nelimitat 5g si roaming nush cati gb

      1811
    • @Cineva , adaugi inca 5 euro in plus la an ca si cheltuieli, cu valabilitatea aia de 28 de zile. Si tot iesi cu muuuult mai bine, cost si resurse, decat cu un abonament …………

      217
    • @punKreas, dai 15 euro pe cartelă, de două ori/an când ai nevoie de roaming. De ce să plătești (prin abonament) roaming în fiecare zi?!
      Așa se face că, per total, cartela asigură prețuri mai mici pt aceleași servicii. Bine, dacă e greu să activezi o extraopțiune, atunci stai în abonament non-stop și plătești non-stop servicii pe care le folosești de două ori/an.

      252
    • @punkreas, vezi ca omul zice de net in tari non-ue. si smecheria la cartela ca e iti bagi optiunea de 15 euro cand pleci in tari straine si cand stai in romania platesti 9 lei pe luna cum e la yoxo de exemplu.

      141
  5. Dar cine zice că la romanika băncile creditează afaceri ? Sunt mult prea puține firme creditabile , din motivele pe care le știm toți …corupție, agresiune din partea ‘organilor’, fiscalitate impredictibilă….

    220
  6. Daca vreti sa obtineti cel mai bun pret la abonament trebuie sa va portati la alt operator. Cand se incheie contractul, te portezi la altul daca au aparut oferte mai bune si tot asa. Nu intereseaza pe nimeni ca esti client fidel de X ani.

    Comentariu apreciat.1491
    • Da, nu inteleg de ce nu face mai multa lume asta. Am stat, in ultimii ani, cate 1 an sau 2 la fiecare dintre operatorii astia. Si cumva, mereu platesc similar sau mai putin, dar cu beneficii mai multe. Uneori am mai schimbat, in trecut, si pe motive de moment: nu ai acord cu tara x, optiunea ofera doar 3 gb de internet, am deschis waze de 2 ori si i-am terminat si am facut cost 50 de euro, in timp ce colegul era pe digi cu 2 euro sau pe cartela tot de la vodafone si cu ceva extraoptiune avea roaming mai mult decat mine. Deci, cumva, teapa era la mine si am plecat imediat la altii. A si de multi ani nu imi mai iau telefon la abonament, o data pentru ca ofertele sunt de cacat ( da, Vodafone, la tine ma uit, care ma suni sa-mi propui prelungirea abonamentului cu iphone tspe, dar ca trebuie sa dau eu avans X si apoi nu stiu cat pe luna, de ajung sa platesc mai mult decat daca il iau de la emag sau altex – eventual cu un card de cumparaturi, sa existe in continuare plata lunara ).

      200
    • Nu este chiar asa. In zona Moldovei Orange rules. Primul numar de telefon l-am avut de la ei. In acest moment am doua abonamente de telefonie si doua de TV + Internet. La una dintre locatii am vrut sa scad abonamentul TV + Internet la cel mai mic posibil pentru ca jumatate de an nu statea nimeni in locatia respectiva si nu avea rost sa platesc mult sau sa ma chinui sa-l suspend la fiecare 6 luni. Am sunat, mi s-a dat pachetul 1G la internet + TV full + HBO la pret de 6 euro per locatie. Si daca tot a vazut ca mi-au expirat si contractele la voce, mi-au dat bonus si la voce (7.5 euro per numar, internet nelimitat 5G + roaming 8GB). Nu am cerut aceste bonusuri, s-au oferit ei, zicand ca sunt abonat foarte vechi.

      In schimb la Vodafone am auzit de la neamuri ca au patit cu Romingul. Li s-a pus cost suplimentar urias. Cea mai tare a fost cand i s-a spus ca a trecut prin X tara si acolo a consumat. Era in AVION cu telefonul pe modul AVION =))

      251
  7. Am fost client de-al lor inca de cand era Connex. Niciodata n-am avut niciun avantaj la cumpararea vreunui telefon nou sau modificare de abonament, erau mai ieftine telefoanele la Altex sau emag. De 2 ani am trecut la Digi si ii fut in gura cu mult respect, bineinteles.

    Comentariu apreciat.661
  8. Pentru mine vodafone nu poate sa fie o solutie din simplul motiv ca e aproape imposibil sa vorbesti cu cineva din callcenter.
    Ma omoara practica asta idioata de a tine clientul minute bune in IVR cu singurul scop de a enerva clientul deja nervos

    Comentariu apreciat.662
    • :) Lucram inca la ei (cu multi ani in urma) cand se luase decizia ca IVR-ul sa fie atât de bun încât clientul sa își poată rezolva 99,99% din probleme direct in IVR.
      Mai greu cu clienții care nu erau prea tehnici (in sensul ca erau praf, nu înțelegeau nici ce le explicau agenții din call center, darmite sa ii mai lași pe ei sa se descurce in meniuri).

      La subiect: am apreciat ideea, am fost client fidel de pe vremea cand era Conex, am lucrat la ei cand au devenit VDF. Imi plăcea f mult stilul lor, fata de colegii portocalii (un fel de Audi vs bmw – nu poți explica de ce iți place unul mai mult, dar aia e alegerea ta, tine de identitate).

      Totul pana au început sa introducă taxa suplimentara pentru utilizare in roaming. Mutat direct la 2 eur/luna + plus exact cat vorbesc si sunt bine mersi cu 50 lei lunar la doua nr de tel.

      Comentariu apreciat.360
    • Nu sunt impotriva lasat clientul sa isi rezolve sau sa primeasca informatia direct din IVR.

      Dar nu imi pune toata informatia la inceput sa ma faci sa o ascult 5 min (3 de reclame si 2 de training cum sa invat sa imi rezolv ceva cu noua x aplicatie) si pe langa asta sa imi faci un labirint de optiuni pana gasesc sa aleg sa vorbesc cu cineva.

      240
    • N ai incercat sa rezolvi ptoblema cu asistentul lor online Tobi? :))

      20
  9. In afara de latenta mare la netul mobil de pe Digi… nu am ce sa le reprosez.
    Poate prin 2018 mai puteai zice ca nu e semnal si alte cele.

    Comentariu apreciat.294
    • Pai la ce ma ajuta semnal, 10G, minuni daca apelurile video sacadeaza?!?

      920
    • Grila lor tv e slaba calitativ, nu ma intereseaza numarul de canale, pentru ca sunt destule si in varainta HD, deci 2 pentru acelasi post. Nu exista nicio preocupare pentru imbunatatirea ei, de 3 ani ! Abonamentul cablu + internet (casnic )s-a scumpit de 2 ori in ultimul an. Norocul lor e ca nu exista Digi in zona, atat.

      241
  10. Poate si citeste cineva de la Vodafone mesajele de aici.

    Am fost client Vodafone 22 de ani. In acesti 22 de ani:

    – Niciodata nu am primit vreun discount la abonament sau avantaj real.
    – Niciodata nu am fost intrebat de sanatate, ce mai fac, ce imi doresc, ma sunau doar sa imi mareasca abonamentul sau pt telefoane/rutere/platforme – lucruri care daca studiau istoricul de client se intelegea ca nu sunt de interes.
    – aplicatia myvodafone este un dezastru, adica era o perioada in care nici nu functiona sa ma loghez.
    – de mama si-au batut joc punand-o sa semneze un contract care nu avea nicio treaba cu ce vorbise cu ei- s-a trezit cu pret mai mare la abonament + un telefon la fel cu ce avea pe care l-a si platit.
    – roaming scump, cel putin pe vremuri cand nu era piata reglementata.
    – nu ai cum sa iei legatura cu ei. Te doare capul daca apelezi robotul la ei. Intri si nu mai iesi si oricum nu rezolvi ce vrei. Asta a fost picatura de exit.
    – abonamente scumpe.
    – revenind la customer service: varza praf dezastru. cand am inceput sa semnalez din probleme, tot ce au putut sa faca au zis ca imi dau 1 euro discount la abonament. Si asta asa in scarba. Cand m-am mutat la cei cu dumping, vodafone m-au sunat ca pot anula transferul numarului in alta retea si imi ofera abonamentul la 1 euro.

    Acum ei au impresia ca lumea pleaca de la ei pe baza pretului. Da normal nu poti plati 20 euro cand altul iti da cu 2 euro acelasi lucru. Nu pe toti intereseaza sa ai semnal in cuca macaii cu 15% mai bun. Dar lumea pleaca de la ei si pentru toate celelalte probleme pe care le au – aplicatie dezastru, customer service dezastru, robot dezastru.

    Comentariu apreciat.1550
    • aplicatia aia e atat de speciala ca nu poti sa o folosesti daca nu esti in tara. sau cel putin asa era acu vreo 3 ani cand am incercat sa o folosesc ultima data si am dezinstalat-o rapid.

      Comentariu apreciat.390
    • Cam ce zice @Andrei aici, plus ca:

      1. Practic, cu vodafone – special cu v mic, aveam la ei abonament de prin 2005… am trecut prin mai multe schimbari si abonamente, inclusiv cent de weekend cu 500 minute cu un cent/minutul in weekend, dupa care am ajustat, pentru ca m-au contactat ei – de fiecare data – si nu mai puteam pastra abonamentul vechi, nici nu am insistat prea mult, pentru ca ofertele erau decente.
      Pana anul asta, cand tot insistau sa tot majoreze tarifele, [de vreo 2 ani, de fapt tot mi-au tot marit abonamentul, ca altul mai bun nu era…], incepand de la +0.5 orio sau asa, arbitrar [pentru mine cel putin] la cateva luni, mai primeam un SMS cu vestea cea buna, formulat cam asa: pentru a imbunatati calitatea serviciilor, am marit preturile – BULLSHIT!.
      I-am sunat, cu greu, ca e o intreaga saga sa-i contactezi la telefon, ca sa joc cartea fidelizarii, i-a durut la zece metri in spatele curului! Gen: te va suna cineva de la retentie – inca astept.
      Asa ca da, am plecat la Digi prin portare, la 2-3 oiro/luna, pret de dumping, ceea ce-mi satisface nevoile, de ce sa dau triplu la vodafone pentru aceeasi placinta, in general.
      Inainte de portare m-au sunat, dar nu erau de la retentie, sau nu au recunoscut, daca sunt sigur ca vreau asta – hell YEAH! Atat, dupa care liniste…

      Da, stiu, nu comparam mere cu pere, doar ca da, pentru mine au fost de o mare tiganie miscarile lor, plus ca am achitat o factura in avans, ultima, deci au sa-mi dea ei bani, guess what, nu s-a sesizat nimeni, ce surpizda!
      Astept inchiderea anului acesta fiscal, dupa care, frumos, fara alta notificare, cu avocatul, ii actionez in judecata, pentru ca la luat banii imediat sunt primii, la dat inapoi, nu chiar asa, ca sa nu zic hoti.

      Poate exagerez, dar pentru un om obisnuit, in special mai in varsta, este greu sa iti dai seama ce se intampla, de ce si mai ales, daca nu ai pe nimeni, sa rezolvi problema. Mi-e greu mie cateodata, prin toate hatisurile astea si piedicile pe care le pun, intentionat, apoi altora? De asta mi-e scarba de ei si alaturi de telekom, alt jeg cu care am avut de-a face si nu vreau sa mai am.
      Nu zic ca la digi e tot lapte si miere, dar deocamdata au o oferta corecta.

      Comentariu apreciat.520
    • Stai relax că și eu am tot de 20 de ani la Orange și n-au putut face nici o ofertă. În secunda în care au primit cererea de portare spre Digi, s-a putut face ofertă…efectiv a fost penibil, i-am și zis la aia că cererea e depusă, nu o anulez. Mi-a și zis aia că e păcat că am 20 de ani de abonament. Bun zic, și ce îmi oferiți în plus pentru că am 20 de ani de abonament? Nimic. Aa ok atunci, cu ce mă încălzește?

      La digi am trecut pentru că mi-au dat 50% reducere la abonament business cu bandă garantată, nu m-a interesat de mobil. Pentru internet dacă chiar văd că e nașpa o să pun o cartelă cu trafic și aia e, tot ies mult mai ieftin.

      Comentariu apreciat.280
    • @manu orajngutanii sa-i tuf. 20 de ani abonament si doar sincere felicitari si lamultzan. si eventual mariri de abonament pt imbunatairea calitatii serviciilor. 5 abonamente/cartele am schimbat intr-o zi la gigi. sunau toate 5 telefoanele in acelasi timp ca instalatia de pom pentru oferte de nerefuzat. flit!

      10
  11. Referitor la omul care așteaptă de 8 luni aprobarea pentru un credit, dacă citim știrea aflam asa :
    -persoana respectiva are o ferma cu 17.000 de găini pe care vrea sa o mărească la 200.000 de găini, deci sa mărească afacerea de 12 ori;
    -pentru asta cere de la banca un credit de 9 milioane de euro;
    -acești 9 milioane de euro reprezinta doar 60% din investiție, deoarece 40% (adică alți 6 milioane de euro) ar veni din fonduri nerambursabile;
    -ca întotdeauna în astfel de știri nu rezulta ce se întâmplă dacă afacerea da faliment- adică acel om are bunuri de 9 milioane de euro pe care sa le vândă ca să dea banii înapoi la banca ?

    Adică mai pe scurt acel om are o ferma, nu are niciun ban, dar vrea sa facă o investiție de 15 milioane de euro, din care 6 milioane fonduri nerambursabile și 9 milioane împrumut de la bancă.

    Deci practic este ca un fel de pariu – dacă afacerea merge este mare afacerist, treaba este ok.
    Dacă afacerea nu merge, asta este treaba, banca sa se spele pe cap, oricum băncile sunt rele.

    Na, ce sa zic, sunt convins ca toți cei care citiți pe aici, dacă ați avea 9 milioane de euro, i-ati da acestui om ca să își facă ferma visata.

    Comentariu apreciat.987
    • Din articol inteleg ca el nu aduce nici o garantie suplimentara in afara de investitia care va fi realizata. Adica daca falimenteaza, banca poate sa ia ferma si sa incerce sa o vanda ca sa-si recupereze cele 9 milioane de euro.

      Comentariu apreciat.303
    • @Andrei, si la care pas incepe banca sa-i numere oole? Intreb pentru un prieten cu fular.

      156
    • Andrei G
      În esența o ferma de găini înseamnă niște hale mari pe un câmp și cu niște utilaje specifice pt găini.
      Adică dacă ferma da faliment ramai cu niște hale pe câmp și cu niște fier vechi.
      Cui sa le vinzi cu 9 milioane de euro???

      Comentariu apreciat.342
    • Acu ceva ani, un jmeker loază de partid a înființat firma de transport Edy Spedition fără un chior în buzunar. Mai întîi a semnat contractul cu terminalul de containere din Agigea (că nu puteau semna cu altul) și apoi a cumpărat 200 de camioane. Apoi au inceput să se dea în bmw-uri si merțane și dupa ce un asociat a crăpat a devenit istorie. Deci banca dă cînd vine presiune de sus…

      222
    • Doar ca omul asteapta de 8 luni un raspuns, nu trebuie sa fie neaparat OK. Primeste amanari.

      83
    • In subsol mai e o stire despre ferma asta care ne spune ca a vandut 20% unui bulgar, asa ca si asta poate fi un motiv de ?.

      80
    • mirel, da, de obicei business-urile se finanțează cu bănci. bănci care au analiști care spun dacă investiția rentează sau nu pentru bancă.

    • Omul asteapta un raspuns. Raspunsul poate fi DA sau NU. Dar de ce sa il faci sa aștepte 8 luni?

      81
    • @Rammstein, @Rumbu, dar de unde stiti ca banca a stat degeaba pana acum si nu a dat niciun fel de raspuns. Eu am vazut in articol ca i-au mai cerut niste avize de la mediu. Si probabil au mai cerut si alte acte, analize de piata, etc.

      Nu am foarte multa experienta cu creditele, dar in general stiu ca la banci nu este ceva simplu unde te duci si iti spune in doua ore daca iti acorda banii sau nu. Mai sunt si diferite alte conditii pe care trebuie sa le indeplinesti. Si nu cred ca formalitatile de obtinere a celor 6 milioane de euro din fonduri europene s-au desfasurat asa usor.

      20
  12. am fost la o intalnire la care cfo-ul nostru a fost intrebat fix asa, de ce digi practica/isi permite preturi de dumping iar raspunsul a fost ca: „Digi sunt profitabili, deci nu au preturi de dumping”

    Comentariu apreciat.761
    • Pai si nu este logic asta? Daca in ultimii ani 5-10 ani o companie este mereu pe profit si chiar se extinde si in alte tari, de ce ai spune ca practica preturi de dumping?
      Doar pentru faptul ca are cheltuieli operationale mai mici sau pentru ca practica un adaos comercial mai mic decat ceilalti?

      Comentariu apreciat.560
    • La fel cum a venit si cu netul si i-am muit pe UPC cu ofertele lor mizerabile.
      Investitii facute cu cap.

      Comentariu apreciat.321
    • Digi nu trimite profitul afară ca străinezii…

      Comentariu apreciat.325
    • Asta e modelul lor de business, dau 1 serviciu f ieftin în speranța că vei lua și alte servicii de la ei din care vor scoate profit.

      02
  13. Yoxo 9 lei asta spune tot!

    Comentariu apreciat.453
    • Si daca am peste 16 ani?

      619
    • Tot 9 lei platesti si daca ai peste 16 ani :) 9 lei pe luna la care mai adaugi 32 lei doar cand vrei roaming deci de cateva ori pe an. Mi se pare foarte misto flexibilitatea asta cu optiuni, gen ai nevoie de inca 60 gb dai 12 lei si gata.

      Comentariu apreciat.261
  14. Am abonament la vdf de peste 15 ani. Acum sunt in afara perioadei contractuale. M-a sunat unul de la ri sa imi faca upsell, ii-am spus politicos ca nu e nevoie.

    “Sa stiti ca daca nu aveti in perioada contractuală putem sa va mărim costurile unilateral. “

    Ok, bine.

    Peste o ora imi aduc aminte ca acum jumătate de an mi-au marit cu 1eur si am uitat.

    Am cerut anulare de abonament ca sa ma sune sa imi faca o oferta sa le dau mai putini bani.

    Gg sales team!

    Comentariu apreciat.520
    • Deci te sunau de la Vanzari ca sa te ameninte. Ahahahahaa

      Comentariu apreciat.490
    • Fix asta a umplut paharul și la mine anul trecut. Aveam abonament din 1999 și m-a amenințat un prost la telefon că dacă nu prelungesc abonamentul pe 2 ani o să mi-l scumpească. Acum sunt la Digi și foarte mulțumit.

      Comentariu apreciat.690
    • Deci in concluzie, Vomafone pierde clienti pentru ca-s de cacat. Cine-ar fi crezut.
      Bine, nici cu Orange nu mi-e rusine pe partea de abonamente; macar acum au Yoxo care-i ok cat timp n-ai nevoie de suport.

      Intre timp, e bine la Digi; de ce-as plati dublu la Yoxo, pentru 10G versus nelimitat?

      Comentariu apreciat.430
    • Iti fac o oferta dar o maresc apoi unilateral :) Am patit si eu asa ca imi tot cresteau abonamentul ca nu mai facea parte in oferta lor sau din alte motive. Am facut cerere de portare si m-a sunat rapid o doamna si mi-a oferit „tot ce aveti acum la doar 1 euro pe luna timp de 2 ani!” am zis bine, anulam portarea. La 3 luni primesc SMS gen „datorita crizei energetice marim tarifele bla bla” si a crescut cu 1.99 euro. Peste inca 3 luni am primit iar sms ca „datorita conditiilor economice” se mareste iar cu 1.99 deci in vreo 6 luni am ajuns aproapoe de unde am pornit. Am facut iar cerere de portare si de data asta am mers pana la capat cu ea.

      Comentariu apreciat.620
  15. Am fost client Vodafone, mi-am facut abonament pt ca aveau o oferta buna la telefonul pe care mi-l doream. Dupa ce trec cele 24 de luni de contrat sun si eu ca as vrea un abonament mai mic si mi se spune ca nu se poate. Atunci am zis ca vreau sa trec pe prepay, haideti sa facem formalitatile, moment in care imi ofera un abonament cu X GB de net si suficient roaming pt aceiasi bani ca un prepay. Am zis ok, trimiteti contractul si mi-l trimit a doua zi dimineata. In momentul in care am deschis sa citesc contractul, era jumatate din traficul promis si 0 roaming. Sun la call center, le zic ce am vorbit cu colegul, ca nu bate contractul cu oferta verbala, iar ei imi zic ca nu e corecta oferta facuta de colegul si ca acesta a plecat in concediu.
    Din ce am auzit prin alte parti si vad si in comentarii, asta este sau a fost o practica comuna de-a lor, vorbim una, trimitem alta si asteptam ca oamenii sa semneze ca primaru.
    In momentul ala, mi-am facut portare la prepay in reteaua concurenta care nu e magenta si nu ofera preturi de dumping, iar cateva luni mai tarziu cand a aparut serviciul ala care iti ia lunari bani de pe card am trecut la el. Se fac 4 ani de cand platesc lunar 3-4 euro si nu m-a interesat de altceva legat de telefonia mobila.

    Comentariu apreciat.460
  16. In curand Vodafone va inventa luna de 18 de zile la cartela si oamenii tot nu se vor muta la loc pe abonamente.

    Comentariu apreciat.401
  17. Digi ofera preturi de dumping, dar tot Orange sunt peste Vodafone ca venituri, ca numar de clienti. Si nu au preturi de dumping, cum se plang Vodafone de Digi. Oare de ce? Sper doar ai uitat sa il marchezi ca un articol platit; sau esti obligat prin contract sa le iei apararea?

    Indecis. Tu ce zici?339
    • Orange sint peste Vodafone la clienti deoarece i-au numărat si pe cei cu net fix cumpărați de curind.

      810
    • sau esti obligat prin contract sa le iei apararea?

      stai sa auzi că a trebuit să-mi botez copilul ca pe CEOul din perioada aia…

  18. Hai sa fim seriosi, la VDF problema nu e doar pretul abonamentului in sine (care e oricum dezastru fata de concurenta) ci tot, si cand zic tot inteleg absolut tot :)
    Exemple:
    – mi-au dezactivat de capul lor optiunea de roaming pe zi si m-am trezit cu cost suplimentar de 50 eur, nu i-am mai vazut inapoi
    – au schimbat lista de numere care pot fi apelate in SEE si m-am trezit cu un cost suplimentar de 15 eur, pe astia au binevoit sa mi-i dea inapoi
    – roaming in afara SEE e un gluma proasta, de departe iesi cel mai prost comparat chiar si cu Orange
    – la call center e un chin sa vb cu cineva
    – politica de retentie praf, in cazul fericit in care ajungi sa vb cu un operator iti va da o oferta slabuta, se activeaza doar la portare (ceea ce mi se pare impardonabil, doar nu o sa fac portare anual ca sa ma bage cineva in seama)

    Comentariu apreciat.350
  19. Desi acum sunt abonat vodafone, am mai avut, anterior, probleme cu ei. Tin minte ca a fost, la un moment dat, o problema cu cei de la corporate ( sotia avea ceva beneficii de firma ) -> ne-au oferit abonamente la pret preferential + telefon la pret preferential. Doar ca in oferta telefonul era unul si ce a venit acasa, livrat, era altul ( 5G vs 4G ). Au zis ca daca nu ne convine, sa le dam telefonul inapoi. Am renuntat la abonament, atunci. Da, apreciez rolul lor in istoria telecomunicatiilor din Romania, dar uneori sunt idioti.

    172
  20. Culmea e că operatorul ala cu prețuri de dumping stă mai bine la acoperire în zone unde roșul și portocalilul abia au o liniuță de semnal. Dacă ceri o cârcă de bani pe abonament dar nici nu ești în stare să oferi ceea ce trebuie de banii ăia, să-ți fie de bine

    Comentariu apreciat.330
  21. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 543
  22. La mine in comuna, la 10 km de Arad pe DN-ul spre Oradea am semnal doar afara la Vodafone, de ajung sa fac ca titirezu daca ma suna vreun client. Intre timp la „ala de practica preturi de dumping” am semnal full fara surprize. Tot acelasi nenorocit imi da si 5G in oras in timp ce marele operator rosu inca amana pt ca poate. Acelasi operator de dumping ofera si taxe de roaming de sub 1euro/Gb in Serbia si Macedonia in timp ce ceilalti aleg sa-si f.ta clientii. Asa ca da, PAS la maxim.

    Comentariu apreciat.340
  23. Ce atata cacaiala cu vodafone?
    E simplu: nu-ti convine te muti pe cartela sau alt operator.
    In cazul meu, client relativ vechi cu abonament scump si prost am trecut pe cartela. Costuri de trei ori mai mici cu de trei ori cel putin avantaje. Roaming cand vreau eu, in rest stau pe 5-6 euro.
    Acum vreo doi ani au futut ( scuze, dar nu exista alt cuvant) setarile de roaming si semnalul era lipsa. Trebuia cautat manual la fiecare cateva minute. La un moment dat eram langa antena GSM la fix 10m si cica nu aveam retea, Cautat reteaua manual, ghici ce? semnal full. Vreo 5 minute.
    Si asta si pe cartela si abonamente.
    Am fost peste 20 de ani si la Orange. Acelasi rahat. Acum stam pe cartela ca de aia.
    Si aplicatiile lor sunt mai mult decat un rahat imens.
    Le ceream oferte cu trafic de date decent si ceva roaming ei imi spuneau de minute nationale.
    La Digi nu ajung din principiu. Ca au fost mega muisti cu mine.

    108
  24. vodafone?
    1. remember cand primeai telefoanele blocate in retea – desi le plateai la full si era taxa de deblocare telefon(taxa vreo 150 de lei iar un E72 la mana a doua era vreo 300 de lei. evident ca am platit sa pot folosi telefonul dar s-au si inchis toate abonamentele la ei)
    2. am avut cateva numere ce nu mai erau folosite la ei si le zic ca vreau sa renunt la ele…
    pai stiti, e taxa de reziliere, trebuie sa platesti integral abonamentele pana la expirarea acestora – desi nu aveam absolut nicio oferta la contractare, erau numere basic de telefon fara nicio optiune speciala – sa zici ca au ei ceva pierdere.

    si-au batut joc de noi cu totii(vodafone, orange, telekom, etc) ani la rand pt ca puteau. in momentul de fata nu vin cu nimic special incat sa ma faca sa revin la ei – si nu e vorba de bani. restul e joc de imagine.

    Comentariu apreciat.332
  25. Dupa 3 luni de stat pe-afara orange mi-a sugerat sa mai vin prin Ro, ca altfel ma taxeaza extra. Degeaba platesc abonament de 20EUR, cu 20GB roaming. Mi-au pus 5EUR extra pentru o luna de apeluri, datele nu le-am folosit, am folosit o cartela locala. Si s-a potrivit ca luna asta se termina si contractul :) Asa ca poate aleg un abonament mic la altii si platesc ce folosec.

    113
    • Aici mi se pare normal ce s-a intamplat. Sunt niste reglementari care ii obliga sa puna restrictii, astfel incat sa nu faci concurenta companiilor locale.

      133
  26. doua boabe
    1. lucrez la
    o banca mare. Nu in domeniul core ci in zona de IT. Bancile dau imprumuturi stanga dreapta si nu avertizeaza oamenii cu privire la riscuri, bonusurile se iau pe credite date. Da, din imobiliare si creditat statul se fac multi
    bani, foarte multi si de aia bancile sustine cu mana sus RTO return to office ca urla clientii mari din real estate ca nu pot rambursa fara clienti cu angajatii lucrand de acasa
    2. Concurența e buna in orice piata. Sunt client Vodafone de multi ani si serviciile sunt tot mai proaste la
    preturi tot mai mari. Intrarea Digi pare sa ii mai fi trezit si deja fac ceva optimizari de pret. Daca iese
    Vodafone din piata nu ramane Digi pentru ca alt operator va cumpara operatiunile VDF de aici. Sincer nu cred ca vor iesi ca merge banul for now

    200
    • serviciile sunt tot mai proaste

      eu sunt curios ce înseamnă asta. dai 5lei, merge să suni când ai nevoie, merge netul unde e net. ce alte servicii? sau cum merg aceste servicii prost?

    • Serviciile sunt din ce in ce mai bune la toti furnizorii.
      Ce incepe sa deranjeze la unii dintre ei este partea de Customer Care, fiind din ce in ce mai greu sa intri in legatura cu un agent in cazul in care ai o problema.

      170
  27. Sunt client Digi mobil de când s-au lansat și nu am avut în veci vreo problema. Semnalul e la fel că VDF/Orange/Telekom, toate fluctuează in anumite zone dar în oraș nu exista vreo problema. Pentru 3 euro totul nelimitat mi se pare cea mai buna alegere Digi.

    Vodafone nu a știut să își țină din clienți…deși prietenei mele i-au făcut o oferta buna când a vrut să plece: 2 Euro totul nelimitat timp de 2 ani. Doar că după 2 luni au încercat să ii taie din servicii și să adauge costuri(roaming neinclus etc) numai că nu au luat în calcul că ea e avocat și a știut să le indice in contract că e prea târziu să modifice ceva:))

    251
    • Acum, bravo domnisoarei ca a stiut sa citeasca 2 pagini de contract, dar asta ar trebui sa fie valabil pt toata lumea, nu doar avocati.
      Vezi ca s-a schimbat ceva fara acordul tau, citesti contractul sa vezi daca e stipulat undeva ca se poate face asta unilateral si vorbesti cu oamenii.
      Probabil se merge pe premisa din 100 de client doar 5 citesc contractul si revin, restul lasa asa si se plang la altii ca uite ce mi-au facut nemernicii.
      Ca doar nu avem pretentii de la institutiile statului sa faca ceva pentru consumatori.

      220
  28. Ce mi se pare extraordinar dpv marketing e faptul ca oamenii au facut niste promotii prin anii 2000, incare primeai X beneficii in functie de vechimea in retea.
    In zilele noastre, acele beneficii nu mai exista, pt ca au fost inghitite de oferte peste oferte, concurente si race to the buttom pe partea de preturi.

    Dar oamenii inca mai au aceasta „mandrie” cu „domnle eu sunt din 95 client, eu sunt din 80 client, eu sunt din 1800 client, ca am avut primul fir tras de la stalpul din Liege cand au pus astia bazele French Telecom”.

    Si bazat pe mandria asta, cred ca li se cuvine X sau Y lucru doar pt fiedelitate, cand banii/abonat e tot ce conteaza.

    1211
    • nu doar banii per abonat conteaza, mcar pentru faptul ca exista un cost de achizitie/sa aduci un abonat nou, cel vechi/existent teoretic ar putea primi niste avantaje

      120
    • @CristiBM, daca nu oferi nimic pentru clientii fideli, care au vechime de 10-15 ani in retea, nu ar trebui sa te mire ca acesti vor fugi cu prima ocazie la concurenta care ofera un abonament redus cu 1 euro.
      Pentru ca oricum sa gandesc ca, in cazul in care noua retea nu este pe masura asteptarilor, pot veni inapoi la tine (si vor primii o oferta mai buna, pentru ca fac portare).

      130
    • @Andrei G asa este, doar ca in momentul de fata mi se pare o suprasaturatie pe piata de telecom in ceea ce priveste resursele oferite, diferenta intre competitori fiind pretul sau resurse de roaming.

      Eu acum daca am abonament la Orange sau Vodafone de 10E, am cu siguranta nelimitat tot, iar ce mi-ar mai putea oferi ar fi niste resurse de Roamning (ce poate nu le folosesc) sau pret mai mic.

      Atunci daca diferenta reala o face de pretul, tot acolo ajungi, chiar de ii dai tu niste resurse in plus, tot la pret trebuie umblat.

      De aceea ziceam, ca mi se pare foarte bine jucata cartea asta emotionala de a fi loial si a te reprezenta intr-o anume masura o companie de telecom. Orange=Fun, Vodafone=Business, Cosmote era pe tineret (ce incearca sa transmita si Telekom), Digi=Buget.
      Cand in realitatea ar trebui sa conteze raportul pret/caliate/servicii care ti se potriveste.

      13
    • @CristiBM, fidelizarea clientilor vechi inseamna altceva.
      Logic ar fi ca daca un abonament standard este 10 euro, clientii sa beneficieze de o reducere de cate 1 euro pentru fiecare an in retea pana ajung sa spunem la 5 euro.
      Si oferta de 5 euro sa nu fie disponibila pentru clientii noi. Pentru achizitie sa fie ceva cu un pret de minim 7 euro in primul an.

      70
  29. Eu am plecat de la Vodafone din cauta că cei de la call center sunt literalmente idioți.
    Când am plecat mi s-a facut o ofertă gen abonament la 2 euro, dar tot am refuzat, că nu era vorba de bani.

    170
  30. average cititor Zoso: de ce nu vin mai multi sponsori la tine si se duc la toti impostorii de pe instagram ?
    tot average cititor Zoso la orice articol in care apare cuvantul Vodafone sau ceva legat de telecomunicatii: ne p***m pe serviciile lor, sunt cei mai ****** ****, mm **** ***** **** **** ** sa le luam ***** **** in *** ** ***, *** **** tu-le ***** **** si ********
    /s
    Sper ca ati bagat si un euro pe patreon astia care v-ati plans de Vodafone :))

    Indecis. Tu ce zici?1527
    • Un euro?! Scump, mergem la concurență, că acolo e mai ieftin.

      112
    • Domnle eu am primit Patreon si in Roaming la 1E. Ameninta si tu ca te portezi la blogurile concurente

      120
    • Daca ar citi comentariile, ar gasi feedback-uri pe bune, care ar putea fi folosite pentru imbunatatirea experientei clientilor. Dar nimeni nu vrea feedback pe bune, toti vor doar laude

      210
  31. nu mai fiti saraci. dual sim, una rosie, una portocalie.

  32. M-a pus dracu sa prelungesc cu vodafone un abonament pe care nici nu il semnasem. Ca trebuie sa vorbesc cu Tobi, ca sa ma duc in agentie, apoi iar cu Tobi. Am primit un iphone 15 pro, FARA AVANS, cu rate de 60 de eurox24 luni si abonament de 8,5 euro. Prima factura 914 lei. Nu inteleg ce fel de curs practica astia, dar mi-e ca imi bag picioarele in el. In rest, nu am ce comenta, ca nu am probleme. Am avut si tv/internet fix de la ei si a functionat foarte bine

    214
    • Dar de ce nu te-ai uitat pe factura ca sa vezi ce reprezinta cei 914 lei. Nu cred ca este vreo problema de la cursul euro, cel mai probabil s-a emis factura pe 2-3 luni

      73
  33. portat numar de la vodafone dupa 10 ani la digi de ce?

    preturi oribile… servicii excrecabile. 1 an de zile nu am primit factura pentru aboamentul business de la vodafone… trebuia sa ma duc de fiecare data intr-un vodafone si sa o cer. nici fizic nici online nici nimic… dar de platit plateam lunar dupa sms-ul primit.

    va facem reducere la abonament nelimitat de 10 euro sau 12 euro sau cat era… la 15 euro cu 3000 de minute in plus. Ba, voi sunteti normali? sincer…

    5 euro la digi. servicii ca la vodafone… dar macar sunt 5 euro. nu ma cauta nimeni, nu imi rezolva nimeni nimic…. merge cum merge…. dar macar am mai mult semnal… si pe roaming nici nu-l simt. eu lucrez mult in afara spatiului SEE. Pe vodafone daca porneam telefonul in afara UE erau 20 de euro prima secunda.

    190
    • Eu nu am primit factura multi ani. Că sa fac portarea m-am certat cu ei sa-mi de-a facturile. Niste cârnați, m-aș bucura să dea faliment.

      Citind comentariile mi-am adus aminte de căcaturile Vodafone, mai bine nu vedeam articolul asta.

      Mă tot suna unii cu oferte din partea lor și le dau block. Sunt curios daca e vreo schema sau sunt disperați. La genul asta de companie nu te mai întorci pentru nicio oferta.

      161
  34. si sa mai schimbe bateriile din site-uri, pica curentul nema semnal.

    100
  35. Dau si eu putin cu batu’, cine stie, poate cineva agrega comentariile si le trimite la vodafone pentru studiu de caz. @cc vdf

    1. Voiam si eu un iphone „pRo” in „rate” pe abonament ca sa nu scot 1k+ euro din buzunar. Abonament de 300/400 lei lunar( ok cu treaba asta ) si-mi un avans super consistent de 700-800e pentru tel? Nu puteau sa lase abonamentul + 200/300 de lei pe luna pentru 2 ani ? M-am lasat pagubas si mi-am comandat telefonul cu banii jos de pe site-ul lui iulian stanciu si am ramas pe cartela de 6 euro. CSF
    2.Madam vanina v. sa vb cu „ai mari” din vodafone si sa scoata ariciul din buzunar pentru investitii in retea. Nu vreau 5G UWB in centrele urbane, ci acoperire buna 4G pentru clientii bussiness.

    70
  36. Vodafone imi par cei mai prosti de pe piata. Niciodata nu am fost multumita de serviciile lor de telefonie. Am Digi si Orange, Digi e principal, il folosesc si in tara, si in concedii. De obicei, in tara ce o vizitez, iau cartela de net locala, sa fie. Orange e de rezerva pentru cand Digi nu merge.

    90
  37. cum să consumi 2 GB în câteva minute, instalezi aplicația speed test de la ookla, la un simplu test 800 Mb și apoi 1 GB în background. Când calatatoriti sugerez să va cumpărați un esim de date care să acopere țara respectivă.

    21
  38. Sa vedeti la mine sindrom Stockholm…

    Sunt abonat din data de 4 Iulie 1997 cu numar din ala, 072222…. De fiecare data cand i-am sunat sa le cer ceva pentru vechime, mi-au dat jet. Inca unul, intr-un an, mi-a zis ca daca nu-mi convine, sunt liber sa aleg alt operator.
    Folosesc un dual sim și folosesc în paralel si Gigi (portat de la Oranj în 2020, client din 2000) de care, per total, sunt destul de mulțumit. Am migrat la ei de la Oranj în momentul în care, pe fondul pandemiei, n-au vrut sa schimbe/scada/negocieze nimic.
    Revenind la Voda, am devenit extrem de nemultumit de calitatea serviciului, customer/client service e ZERO, singurul motiv pentru care am rămas este ca nu vreau sa-mi pun toate ouăle în același coș (v-am zis ca am avut Oranj 20 de ani) iar de Telekom nici nu vreau să aud.
    Am crezut și eu că o cerere de portare i-ar activa dar, citind comentariile de mai sus, începe să-mi fie frică ca tot spre migrarea catre alt operator ma paște…

    P.S. Aveam negociat un abonament de 5euro, care, încet-încet, prin retragerea diverselor abonamente si ajustari ale inflatiei, blabla, a ajuns pe la 9 euro și nu dă semne că s-ar opri din crestere.

    22
  39. Problema la poveștile astea cu creditele din domeniul asta (angro-zootehnie) cred ca e faptul ca mulți vor sa lucreze exclusiv cu banii altora.
    Dupa 3 ani de „patronat” o firma din domeniu, am avut N cazuri în portofoliu de clienți care erau veșnic în așteptarea unui credit, a nush ce subvenții de la stat, nush ce incasari, totul faceau numai pe banii altora, dar profitul era numai al lor. Faci bilete la ordin, chiar si avalizate, degeaba, cand e sa iei ceva, ești la rand la masa credala dupa stat, banci (si evetual alți furnizori) si stai si așteaptă, poate mai recuperezi ceva.
    Foarte putini au assets sau rulaje impecabile pe minim 5-10 ani ca să merite riscul. Si sunt bănci care au zero-risk policy (de ex. ING).

    Am un client care avea de dat 400k, cand l-am sunat, tocmai intra în faliment. Bunuri de 900k si datorii de 14mil. Am văzut la masa credala cine e în fața, mai iau pula, pierderi. Același client în trecut voia sa plătească cu bani la sacoșă (la propriu).

    Altul de 4 ani are datorii, o sa îl execut saptamana asta. In fata mea e ANAF si probabil minim o banca.

    Pai la asa mediu de business, crezi ca dacă as fi banca m-as mai grăbi sa arunc bani în sectorul asta?

    Între timp eu am preluat firma cu creditări de cca 4mil. A trebuit sa avalizez eu. Dar procesul a fost destul de ok si mi-au zis în fata ca prelungesc contractul pentru ca firma are un istoric impecabil de rambursare cu toate băncile de peste 10 ani si sunt low-risk (atat eu ca PF, cat si PJ) , desi nu aveam nush ce bunuri fizice.

    O firma (distribuție bauturi) cu care lucreaza soția are vechime și rulaje de peste 15 ani, dar a pățit ca nenea din articol anul trecut, pentru ca are o predictibilitate varza si un business plan de 2 lei (merge din inerție, neoptimizat, fara evoluție reala). Adica văzând eu ce oameni sunt acolo, si cate probleme au, am fost surprins ca au luat în cele din urma.

    Deci cred ca o buna parte din reticenta băncilor se datorează modului de business românesc (de cacat) , nu ca nu ar vrea ele sa dea bani.

    Legat de Vodafone…în afara de faptul ca au o aplicație de mobil groaznica, nu am plangeri la ce cartele folosesc prin mașini de la ei. Ca abonamentul l-am portat la ăilalți de vreo 10-12 ani 😂. Si ca dual sim am si un Digi, ca la țară am semnal în casa de la ei.

    81
  40. Acum 20+ de ani, s-a dus soția să-ți facă abonament la Vodafone (Connex sau cum se chema pe atunci). La vremea respectivă, când ziceai PFA, ziceau dracu’, nu exista asta în sistemul lor. Așa că i-au făcut de persoană juridică.

    Anul ăsta, a vrut să treacă abonamentul pe persoană fizică. Nu s-a putut. I-au zis să treacă numărul pe cartelă și apoi să-și facă un abonament din cele existente, că beneficiază și de ofertele de trecere de la cartelă la abonament. A stat vreo șase luni pe cartelă și apoi a făcut comandă de abonament pe site. Ce să vezi? Nu beneficiezi de oferte decât dacă ai minim un an de cartelă. Am înjurat scârbos și a mai stat câteva săptămâni pe cartelă, că plecam prin concedii.

    A făcut altă comandă pe site, un abonament fără ofertă. A primit o confirmare automată, în care scria că o să sune cineva pentru finalizarea procedurii. După zece zile calendaristice nu a sunat-o încă nimeni.

    Cam asta e situația la Vodafone.
    Bonus: știți cum se obține factură pe firmă pentru o încărcare de cartelă? Exact, completezi o cerere. https://imgur.com/a/S7XNaDy

    70
    • Nu m-am portat la alții fiindcă am auzit multe povești urâte cu Orange, iar Digi multă vreme nu a avut semnal la țară, în fundu’ pădurii, unde mă duc vara.
      Acum e semnal, au tras și fibră acolo. Ne mai gândim.

      34
  41. Sunt de vreo 10-12 ani pe operatorul ala care practica preturi de dumping de 10-12 ani…
    Nu am avut probleme majore. In TOATE situatiile legate de defectiuni: net, cablu, etc. am avut interventie prompta. Adica, a fost o situatie in care mi-a venit tehnicianul la 10.00 P.M.!!! Singura situatie in care am ramas fara net complet a fost cand a cazut curentul pentru o perioada mai lunga de timp si s-au dus bateriile de la turnul de semnal din zona unde locuiesc.
    Fibra zboara, semnalul e foarte bun cam peste tot, netul mobil e excelent, digionline ma lasa sa vad meciurile fara probleme…Nu prea am ce sa le reprosez. In schimb, cu vodafone si orange sunt patit rau. Am avut orange inca de cand se numea dialog si sunt vindecat pe viata de ei. La vodafone mi-am luat dupa ce au cumparat connex si totul a fost bun pana cand am luat si telefon fix de la ei (era mobil de fapt, stabileai niste puncte maxime intre care functiona in casa) …la trei luni scumpeau abonamentul… Cand am spus stop, brusc au vrut sa-mi faca nustiuce oferta. Am zis pas si m-am portat la digi. Si, uite ca de peste un deceniu stau bine merci!

    70
  42. Ma pus cel cu coarne sa accept prelungirea abonamentului Vodafone cu 2 ani (5 euro abonamentul), acum mai am perioadă contractuală 1 an.
    Dacă vreau sa portez numărul în altă rețea trebuie sa plătesc ceva despăgubiri către Vodafone?

    00
  43. Ce mi se pare amuzant este ca managementul Vodafone justifica prabusirea Vodafone pe baza preturilor practicate de DIGI. Nici vorba. Vodafone are cele mai nasoale servicii, interactiunea cu clientii in toate punctele este horror si reteaua in sine e la pamant. In Cluj nu se poate vorbi la telefon pe Vodafone dar sunt tripli ca pret fata de Digi.

    Eu cred ca Vodafone va ajunge la Telekomul. Nu am nici o indoiala. Oroce schimbare ar face le va lua minim 2-3 ani ca au si probleme structurale, si de pret si de management si de experiență a clientului. Asa ceva nu tratezi decat in ani de zile si henoragia va continua multi ani de acum incolo.

    61
  44. Dau și eu cu părerea, măcar în piața asta mă mai pricep. Când ăia albaștri au întrat agresiv peste Romtelecom/Telekom, UPC cu fixele, la fel erau mesaje alarmiste cu : când vor lua piața, vor mări prețurile.

    Între timp au trecut peste 25 de ani, albaștrii au investit masiv în cea mai performantă rețea, a trecut abonamentele superioare la prețurile inferioare. În același timp, portocaliul și roșul dau emailuri lunare clienților că le indexează facturile, ba cu inflația, ba cu prețul energiei…

    în prezent albastrul deține aproape 70% din piața de CATV si net fix și își permit să dea preț bun la mobile, ținând cont că pot injecta fibra în toți pilonii de telefonie mobilă.

    Mai mult, mobile se duce tot mai mult către internet, ceva ce albastrul deja deține peste tot.

    „Activist” în piață, pot spune că Roșu și portocaliu au sistat aproape toate investițiile, doar portocaliu ce mai extinde fibra, roșu nimic, încă au probleme cu ce au preluat de la UPC.

    90
  45. astia care ca tot feriti sa spuneti de digi… ati avut probleme cu ei? „pret de dumping”… pai visul oricarui om e ieftin si bun. Unde in europa mai vezi gigabit pe fibra optica cu 8 Euro?

    La net, de cate ori v-a cazut, sau de cate ori ati avut probleme cu ei si sa nu se rezolve? Daca Digi reuseste sa dea ieftin si bun, de ce ne ferim sa o spunem? Am migrat-o si pe maica-mea de pe vodafone la digi, am 5 abonamente nelimitat la 2.5 euro bucata. Dadea 10 euro doar ea pentru ca a bumbacit-o unu’ de-acolo sa treaca de pe cartela pe abonament si pe urma i-au tot marit factura. Pana acum digi n-a marit tarifele, iar calitatea nu e mai proasta decat la aia portocalii.

    Deci, in afara ca au preturi mici „de dumping”… ce alt pacat au cei de la digi? Ca nu au contract cu vali?

    70
    • Ultima :))

      ce au cu ei? au ramas la 2018 cand in unele locuri nu era semnal, desi eu am digi mobil din 2011 si am supravietuit.
      Iar cei care calatoresc afara, Digi e seful telefoniei mobile.

      40

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube