Două persoane atacate de un urs, dintre care una este o minoră de 14 ani, însărcinată în 6 luni. Nici o reacție de la Protecția Copilului sau de la ONGurile pe problemă. Nu are ea destule pe cap, ce să mai facem acum, să o deranjăm cu prostii? Lăsăm pe altă dată.
O minoră de 17 ani a furat o mașină și s-a plimbat cu ea, pentru că nu există poliție pe străzi.
Degeaba se fac benzi dedicate pentru transportul în comun dacă nu se dau amenzi celor care circulă pe ele.
Mă gândesc că la un moment dat Poliția Rutieră se va sătura de dormit în boscheți și protejat interlopi și traficanți de droguri și de carne vie și se va pune pe muncă. Poate după pensie.
Nimeni nu vrea să construiască infrastructură pentru mașinile electrice, de aia se ajunge la faze de genul ăsta.
evident, era vorba de un bmw. care, evident, e un bolid, ftmash pe el de jurnalism de protv
Chiar e . Altfel nu scăpa controlul volanului. E greu cu bolidul. Daca nu știi nu te băga. :)))
#arhi: evident că trebuia să fie unu care să se lege de marca mașinii. Ce kkt importanță are, dacă ești prost/baut/drogat ești asa la volanul oricărei mărci.
PS. Știu ca ești prieten cu Vali, altfel eram mai agresiv.
Apropo, dacă era Subaru, te „mai activai”?
vad ca e un mercedes clasa A
Bai, nu o luati ca pe o jignire, dar multi dintre voi nu stiu sa interpreteze un text la prima vedere, indiferent daca au BMW sau nu…
Unde se ia Cetin de BMW?
„UPDATE – Două persoane atacate de urs într-o localitate din județul Braşov / Este vorba despre o fată de 14 ani, însărcinată și despre un bărbat de 68 de ani / Ambii au multiple răni” Ar fi îngrozitor daca legătura dintre cele 2 persoane ar fi aia la care ma gândesc… dar de fapt nu ma mai mira nimic pe cocioque.
Cred că singura legătură între cele 2 persoane este Ursul .
Un urs, un ursar si o ursareasa intra intr-un bar…
@Mircea: ok, dar de ce era relevant in toata povestea asta faptul ca minora ar fi fost însărcinată?!?
Cel mai probabil culegatori de fructe de padure (zmeura?) surprinsi de urs.
Saraci si colorati dar nu pereche.
Nu e legatura aia, au pus un update:
„Adolescenta a povestit că mergea pe strada Mare din Crizbav, la ora 7.00 seara, împreună cu cumnatul ei, moment în care au fost atacaţi de un urs. Bărbatul a fugit şi, pentru a se salva, a sărit un gard. Din cauza sarcinii fata nu a putut să sară gardul. Ursul a zgâriat-o şi i-a provocat mai multe plăgi. Animalul s-a speriat în momentul în care ea a început să ţipe, s-a îndepărtat şi a atacat o altă persoană de 68 ani.”
Totusi, caracter pe cumnatul ei care a fugit lasand-o cu ursul.
cumnatul stia ca nu trebuie sa fugi mai repede ca ursul
„Degeaba se fac benzi dedicate pentru transportul în comun dacă nu se dau amenzi celor care circulă pe ele.”
Daca sunt demarcate corespunzator, nu doar o linie pe asfalt, (ex: cele noi de pe bd. Aviatorilor) rar vezi alte vehicule pe banda de transport in comun. Autobuzul circula foarte bine (repede) pe portiunea aceea.
Mai apar scutere/motoare, care se pot replia rapid sau foarte rar cate un uber-ist grabit, care nu stie ca nu are aceleasi drepturi ca si taxi-urile.
Da, pe langa asta ar trebui suplimentate cu camere de luat vederi, astfel incat sa vina amenda acasa automat, fara sa fie nevoie sa se certe politistul cu taranusul care se crede mai smecher decat restul traficului.
As extinde chestia asta si la trecerile de pietoni, m-am saturat cati retardati nu acorda prioritate sau merg cu super viteza si cu o mare durere undeva.
pe aviatorilor vezi rar alte vehicule ca e una din ff putinele intersectii de la noi unde mai e cate o masina de politie din cand in cand si le e un pic frica. Pe iuliu maniu n-au nici un stres pe banda aia
@Aderentiu, macar in dreptul scolilor. Nu vreti sa stiti ce e in fiecare dimineata pe langa scoli, zici ca se da ceva gratis.
Si dupa toate astea multi nu-si lasa odrasla sa traverseze spre scoala, baga copilul pana in poarta scolii (ma refer la galigani mari de 14 ani, nu grupa pregatitoare) si sa-i vezi tata ce „dube” conduc.
E haos total, masini, parinti copii, jihad.
Ceeeee mah? Vino să vezi banda dedicată, delimitată cu stâlpișori de rstul benzilor, blocată zilnic de sute de mașini, ore în șir. Fără poliție, fara amenzi, fără nimic. București, de la Cora Lujerului la Apaca. Benzile pluii.
Hopa-la…ia sa vina nenea ăla care era apostolul mașinilor electrice și să explice cat de ușor e sa ai punct de încărcare in curte…mai ales daca stai la bloc
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
E 0.3 lire pekWh la Tesla Supercharger in UK. Sub 5 lire pe 100 km. echivalent cu un consum de sun 4 litri la 100 km. Reamintesc ca Tesla Supercharger e deschis si pentru alte marci auto. Articolul respectiv este un rahat pansat.
@Florin, deci mai bine iti iei un hibrid care scoate acelasi consum, fara dezavantajele masinilor electrice.
In primul rand articolul ala este o porcarie alarmista nedocumentata.
Iar in al doilea rand, daca am presupune ca este adevarat si producatorii de masini electrice sunt ingrijorati de aceasta situatie, de ce nu se ocupa ei sa construiasca statii de incarcare electrica unde pretul per kWh sa fie mai rezonabil.
@RaduS alternativa este care? să stai la țară în suburbii, aer curat de cauciuc ars, înconjurat de manelari și betoniere, iar copiii să se joace cu puța în glod? aud?
de bine de rău, Bucureștiul este super dezvoltat comparativ cu mizeriile rurale din jur – este demn de Asia, da, ca Singapore așa. și toți ăștia decrețeii am crescut la bloc fără să ne afecteze în vreun fel lipsa ogorului de sub unghii. tot demn de asia e și periurbanul, demn de India mai exact
@RaduS
Au sunat oamenii de la Palatul Schönbrunn, intreba de dumneavoastra si cand va intoarceti pe tron.
@Dave: nu te pune nimeni să-ți iei electrică dacă locuiești la bloc. De fapt, trebuie să fii puțin prost să faci asta, chit că la serviciu ai încărcare free, serviciul ăla nu e sigur 100% pentru toată viața.
@RaduS – Pari genul urbanizat de o generatie. Da-mi un exemplu unui oras de marimea Bucurestiului unde este super aerisit si misto si fluffy asa cum iti doresti tu. Problema este ca daca te muti dintr-un oras mic de provincie in Bucuresti (cum este cazul tau in proportie de 150%, te simt prin tastatura) si iti aduci filmele nu o sa fii niciodata multumit ca nu e la fel de liber si neaglomerat si verde si etc. Cand decizi ca te muti in Bucuresti o faci pentru bani / cariera / studii / relatii si tot ce mai decurge din traitul intr-un oras de marimea asta (avantaje economice in principal). Si in acelasi timp iti asumi si o serie de dezavantaje. Asa cum eu daca ma mut la munte intr-un oras mai mic ma duc constient 150% ca voi munci pe mai putin de jumatate din cat castig acum. Singurul cartier care merita cat de cat titulatura de cartier dormitor este Militari, care poti sa zici ca este mai aglomerat. In rest Bucurestiul este mai aerisit decat multe alte orase europene mari (nu imi da exemplu de orase de 250.000-300.000 de locuitori, da-mi de peste 3 milioane de locuitori). Si da am trait si in alt oras Roma, in 2004 timp de 6 luni. Si acolo am muncit punand fluturasi cu reclame in scari de bloc, deci am vazut Roma toata si luata la pas. Metroul din Roma era de un jeg iesit din comun (a fost efectiv un soc cultural), dupa 4 pana la 9 seara bara la bara in toate directiile. Banuiesc ca de atunci e si mai misto ca a crescut numarul de ingineri si doctori importati.
Colegu, cred ca doar in Militari ai fost tu.
Vezi intregul sector 3, denumit generic “dormitor”.
Personal, dupa 30 de ani de apartament cu 2, apoi 3 camere, prefer sa injur traficul zilnic si sa stau la casa.
Nu am vazut pe nimeni sa arda cabluri in zona, vecinii sunt ok si in acest moment butonez telefonul de pe minimalista mea terasa, ca tot lotul are 500mp.
Mai pe seara bag o plimbare in padurea aflata la 10minute distanta de mers pe jos.
Copiii se joaca afara baschet, pe strada, unde traficul e minim.
Perfect? Cu siguranta nu!
Mai am apartamentul din Bucuresti inchiriat. Cand mai trec pe acolo abia ma strecor pe strada unde candva era o ceata razvboinica de copii ce jucau tot felul de chestii. E full de masini, o liniste ciudata si un miros greu.
Apartamentul simt ca ma apasa si nu inteleg cum l-am gasit indestulator atatia ani.
@c.daniel eu locuiesc la bloc, in Bucuresti, si detin electrica de doi ani. Totul ok aici, ne descurcam.
Las-o mai usor cu jignirile!
Sotia are ID4 (60 kWh baterie, nu cea de 80) de la firma si e reprezentant medical, deci alearga de rupe, zici ca e sofer de Uber in Bucuresti.
Stam la bloc, deci a fost panica cand a fost anuntata care e noua masina.
Avem aproape un Petrom cu statie de 300kW pe care o foloseste la cateva zile, daca nu cumva a oprit in timpul programului sa bea o cafea. A devenit fan masina electrica, a invatat sa foloseasca plugshare etc.
Am fost si la mare cu eID4. Am oprit la Fetesti, unde e hub de incarcare potent. La ce cozi erau la benzinarii, cred ca am scapat mai repede cu incarcarea.
Acum am vorbit cu firma sa plateasca instalarea unei statii in parcare sau macar a unui cablu de 230v. Astept oferta.
@MarcelD -si eu am casa cu lot de 500 de mp in Domnesti, dar momentan cat e copila la scoala prefer sa merg 10 minute dimineata sa o las la scoala. Imi lipseste spatiul dar vs trafic prefer sa ajung oriunde repede. Am dat exemplul cu Roma ca multi nu au si trait efectiv undeva intr-un oras foarte mare si injura Bucurestiul ca e trafic domne. Eu am stat in Roma pe strada Giorgio Morandi (careu de blocuri) si mergeam la metrou Ponte Mammolo (linie albastra – halucinant de jegoasa). Ca si reper vs Bucuresti, e ca si cum as fi stat in Militari Residence si mergeam la metrou preciziei, urmand ca dupa 10 statii sa ajung la Termini (in centru). La facultate la Roma Tre coboram la Garbatella (16 statii). Ceva gen o ora jumate pe sens sau o ora si 10 daca aveam norocul sa prind autobuzul la ponte mammolo. Dar acolo nu injuram ca e misto ca e Roma, Bucurestiul e de kkt. Sau nu ne deranjeaza ca in Londra ca sa ajungem de pe unde stau majoritatea romanilor mergem cu trenul vreo doujde de minute dupa care luam metroul pe care il schimbam de vreo 3-4 ori, este o inghesuiala de iti apar pete pe piele si stai ca sardinele ca metrourile pa London sunt mai mici decat alea din Bucuresti.
Minora din prima știre este de fapt „o tânără însărcinată de 14 ani” conform cu Antena 3, presupun că si cu ProTV. Dacă era altă situație în cauză, ar fi fost „copilul de 14 ani”, dar na. Aici corelăm cu distracția din Pantelimon unde se pare că scandalul a pornit de la o fată promisă de nevastă cuiva din clanul bucureștean si care n-a mai vrut. Dar cum banii dați pe „cămilă” fuseseră deja tocați, sau n-au mai vrut să-i dea inapoi că deja se petrecuseră niște lucruri, au început altercațiile pe „onoare”. Mă scuzați, a vinde un copil nu e trafic de persoane?
In ceea ce privește mașinile electrice, in cazul in care nu ești abonat la hidroelectrica ci la un old fashion furnizor care urmează să nu mai fie obligat de stat să plafoneze din primăvară, cât va costa un plin, calculat la faptul că tot consumul electric al casei va fi bulversat?
Ambra, fa liniste acolo ca nu e nici un trafic de copii, alea sunt traditii, da? 🤦♀️
dacă întrebi de nunțile la 12 ani ești rasist.
Eu am înțeles perfect treaba asta cu tradițiile, nu înțeleg eu? Ce nu pricep este de ce se judecă cu dublă măsură. Când se face trafic de fetițe e tradiție, nu ne băgăm, dar când se toacă între ei pe motiv de onoare, nu e tot tradiție? De ce se bagă autoritățile riscând să întindă troaca si prin spitale? Lăsați oamenii cu tradițiile lor cap coadă!
Liniste ca vine nenea Gelu si iti da peste manuta ca esti rasist!
amcitit recent o statistica si 58% din mamele minore sunt romance.
Florin, nu pot să cred că răspund la comentariul ăsta. 3% din populația României adică vreo 621.000 de oameni produc 42% din mamele minore ale țării iar 97% de români produc 58%. Înțelegi cifrele astea? Că dacă nu, putem să ne desfășurăm matematic. Dar poate înțelegi si asa. Mai e un comentator mai jos care se oripilează pentru mamele minore românce. Ghici ce, sunt sate unde se trăiește ca in secolul trecut încă. Acolo sunt mamele minore, pe la 16 sau 17 ani, cand n-au părinții bani să le mai trimită la liceu si le mărită cu un băiat din sat să se așeze la casa lor. Nu le vând, nu le negociază ca la piață. Si se întâmplă să mai plece si ele că sunt sătule de traiul rău si fără niciun viitor de acasă. Dar sunt puține statistic vorbind. Faptul că suntem statul cu cele mai multe mame minore din Europa e din cauza celor 42% . Altfel mame minore există chiar si peste baltă, e un serial pe tlc dacă te interesează, se numește Adolescente însărcinate.
Referitor la EV.
1. Costa enorm infrastructura de incarcare rapida, oriunde in lume.
2. In Romania gradul de folosire a statiilor de incarcare rapida este de pe la 5% din timp.
3. Cei cu EV incarca acasa cu o fractiune din pretul de la statiile publice.
Cum ar fi sa iti poti fabrica acasa benzina/motorina la 30% din pretul de la pompa si sa ai rezervorul plin in fiecare dimineata? Cati ar mai opri la benzinarie?
Eu platesc la hidroelectrica 0.8 lei/kwh, iar la fast charge este in medie 2.5-3 lei/kwh si 2 lei slow charge Type2.
La un consum decent de 20kwh/100km, platesc acasa 16lei/100km, adica fix 2l/100km.
Sa adaug ca masina mea electrica are doar 408cp si RCA a fost sub 500 lei?
Care e legătură? Ce treaba ai tu cu cei care circula dintr-un oraș în altu sau care stau la bloc?
Cei care stau la bloc folosesc transportul in comun, nu-i asa?
Doctrina UE asta spune pentru viitor.
Si e indeajuns o priza normala de 230V pentru 23kWh la 10 ore/noapte.
Cati fac peste 100km/zi in oras?
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Mie mi se pare destul de corect. Timpul costă bani așa că dacă vrei să încarci la fast charge, plătești. Altfel, vad destule cabluri iesite pe ferestrele apartamentelor pentru a încărca masinile.
Florine nu mai manca rahat. de la Cluj la Galati nu ai sub 550km. Ti-o spune unu care a avut 2 electrice. Nici cu model s nu am reusit sa ajung bine la Sibiu, mi-a tremurat curu ca raman fara baterie pana acolo. E misto sa fi „evangelist” pentru tehnologii noi, dar nici chiar asa. Cu Ionq5, am plecat din Pipera pana la Campina si inapoi cu aproape 90% si m-am intors cu 17%. 200 de km.
Si la -15 grade mai ajungi la acelasi consum? Daca prinzi ambuteiaj mai ajungi? Da, pentru oras e decent, dar nu si pentru distante lungi. Daca Teodosie face o vraja si avem iar o iarna normala, gen noiembrie – martie cu zapada cu maxime de -10 grade, iti bagi priza in cur si pleci pe jos.
florin: cate blocuri noi stii care sa aiba prize la garajele subterane? Blocuri, nu vilute cu 4 apartamente. N-am vazut nici la complexuri mai de fite, nu vorbesc de militari residence aici.
@Exvpa Tesla model 3 LR 2024 are consum 13.5 kWh la 100 km mers cu 10 peste limita legala pe DN-uri. La noi este din sat in sat drumul. Ia vezi 77kwh impartit la 13.5 cat iti da.
@Catalin pot opri la Focsani 5 min pentru o cafea si incarc inca pentru 100 km.
@vlad La blocurile noi este obligatoriu legal ca 20% din parcari/garaje sa aiba locuri de incarcat EV. E vorba de o priza simpla monofazic sau trifazic prevazuta din constructie, max 200 euro in plus pentru investitor. In Cluj se aplica aceasta obligativitate, pe langa locuri de parcare biciclete. Tocmai am scos cateva autorizatii de blocuri aici in Cluj-Napoca si stiu ce vorbesc.
Degeaba este Politie pe strazi pentru ca nu e ca si cand ai putea sa controlezi tot ce misca.
Dar daca de exemplu in cazul asta, Legea ar da o amenda de 100k euro proprietarului masinii, ar baga o pe tanara teribilista la o scoala de corectie pentru 12 luni si detinatorului in acte al masinii o parnaie mica tot de vreo 12 luni + suspendarea unor drepturi cetatenesti si ai „promova” puternic astfel de incidente axandu te pe consecinte sa vezi cum tinerii astia ar mai fura in cel mai fericit caz doar trotinete electrice.
Altfel e pistol cu apa. Tanara neprihanita iese nevinovata pentru ca a fost stresata de militienii care o urmareau, parintii ii iau la 18 ani un „bolid de lux”, niste sefi de prin politie si niste avocati si judecatori isi mai fac 15 camere la vila si viata merge inainte.
Este gresit ce spui tu si se vede in traficul din Romania. In ultimii 10-15 ani, amenzile au tot crescut si cu toate astea 30% din masinile de pe sosele inca circula fara RCA.
De ce se intampla asta? Pentru ca oamenii se uita in jur si vad ca din 20 de prieteni, niciunul nu a fost amendat pentru asta. Pentru ca majoritatea nu au fost opriti pentru verificari de rutina de ani de zile.
Eu de exemplu nu am mai fost oprit de Politie de minim 5 ani. Si ultimele dati cand am fost oprit, a fost din cauza ca circulam cu viteza prea mare si eu stateau la panda cu radarul.
Solutia este sa avem amenzi de valoare medie, dar sa existe controale foarte dese. Ca indiferent cati bani ai, daca primesti 10-15 amenzi intr-un an, parca nu iti mai vine sa incalci legea.
In plus, in Romania mai exista si ceva numit „punct de penalizare”. Daca aduni prea multe din astea, ramai fara permis. Dar pentru ca acestea sa fie utile, trebuie ca efectiv sa avem controale foarte dese.
Toata legislatia romaneasca se bazeaz pe frica, doar ca nu are efect, pentru ca nu se aplica si pentru ca oamenii nu stiu legislatia (nici juristii nu o stiu).
Se numeste supapa sociala neaplicarea legii.
Voi chiat credeti ca e asa de greu ca sa verifice rca cu camerele de rovinieta?
Nu e greu, dar e de munca si politicul nu vrea scandal.
Ati vazut cand vine Cotar si blocheaza Pta Victoriei cum se rezolva rapid treaba?
@MarcelD, nu este greu sa se verifice RCA-ul cu camere de supraveghere.
Dar atunci, daca implementam verificarea automata, o sa vedem ca vor fi amendati si cativa politicieni importanti plus cativa sefi din Politie. Si nu vrea nimeni asta.
@Andrei G: Exact asta e problema cu politicienii si cu militienii, ca n-au RCA la masina…
Să facă poliția… ce? Să se pună pe muncă…? Adică să și facă ceva pentru lefurile alea babane și pentru pensioara de om bătrân și obosit… la 40 de ani? Really?
Si cam ce ar putea face Protectia Copilului? Statistic, sotii mamelor sub 15 ani au maxim 17 ani (studiu Salvati Copiii, feb. 2024). Tot statistic, 58% nu sunt deloc suedeze mamele astea minore, ca sa evitam steteotipurile. Si nici putine, vreo 20.000 pe an sunt minore din care 1000 sub 15 ani.
Deci problema e mult mai adanca,
Problema este lipsa totala a educatiei sexuale in societatea romaneasca.
Poate are cu tine o discutie lapidara parintele de acelasi sex, dar in general te descurci singur in noaptea nuntii.
Asta e politica reala in materie.
Apoi toti cei care se opun inversunat educatiei sexuale in scoli cred ca aceasta implica Pr0nHub si practica.
„Te descurci singur in noaptea nuntii”? 😀
Asta a sunat mișto! Dincolo de cum a sunat, la ce filme te uiți când scrii „noaptea nunții”?
@RaduS, cum poti sa faci educatie sexuala unor copii care nu se duc la scoala nici macar pentru educatia aia clasica, unde invata alfabetul si cat fac 1+1?
Oameni buni, sexul e tabu in societatea romaneasca.
Am fata in clasa a 10a si primesc info prin nevasta-mea. E un futai viteza ceva de speriat.
Am iesit cu fata mea la restaurant dupa scoala (aproape de Mall) si a doua zi colegele chicoteau ca are Sugar Daddy. Erau invidioase si o intrebau daca am prieteni disponibili.
Vorbim de liceu bun in Bucuresti.
Rumbu, frumoase cifre, 42% din totalul minorelor cu copii sunt țigănci. Întreb și eu cât reprezintă țigăncile minore din totalul minorelor din România. Așa, că să înțelegi de ce la ei e ceva ANORMAL să NU aibă copii (la plural) înainte de 18 ani…. Atât.
@Fisherman – ei au scuza ca este traditie si asa se face de foarte mult timp insa ca roman alb ce scuza ai sau cum explici restul de 48%?
Simplu : 20% din totalul 10 de minore din România (cifră fictivă pentru că nu avem jurnaliști adevărați în România) rămân însărcinate. 10% din totalul minorelor este (!) țigancă. Ea reprezintă 50% din totalul celor ce rămân însărcinate. Aproximativ 11% din totalul celorlalte etnii rămân însărcinate și 100% din țigăncile minore. Matematica bat-o vina!
Nu înțeleg de ce în 2024 „societatea civilă” ia apărarea acestei etnii parazit și le găsește scuze…..
La buleftrice și în România a devenit cam problematic să încarci de la stație. Ultima dată am dat 2,72 lei/kW.
@ Gerosu esti campion, cum ai reusit? Totusi, daca incarci 95% din timp acasa cu 0.80 mai conteaza cu cat incarci cind mergi departe?
„Totusi, daca incarci 95% din timp acasa cu 0.80”
Mai vorbim la anul, pe vremea asta.
Si eu am dat 5 lei pe kwh, in Timisoara, dar asta nu inseamna ca e vreo norma. De obicei incarc cu 1.6 lei cand merg la cumparaturi.
@silicom tocmai mi-am reinnoit contractul la Hidroelectrica, 0.81 lei/kWh.
La o simpla verificare pe plugshare.com vezi ca articolul cu masini electrice e vrajeala… Calitatea jurnalismului e de rahat si in Anglia si la noi.
De ce nu vreau sa traiesc in Evul Mediu
Recomand sa (re) vedeti filmul Vizitatorii (fr.) 1993 cu Jean Reno
Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 40 de ani, „bombardat” cu pietre înainte de a intra în circulație (stirileprotv.ro)
Adica botezul poporului. E o traditie, ce naiba!
Cata decadere..
Vecinul meu era „bumbacit” zilnic pe Valea Oltului cand tracta marfare. Ce e drept recunostrea si el ca vibrațiile produse faceau ziua foarte buna pentru geamgii.
Legat de benzile dedicate:
1. Trebuie stalpisori sau borduri inalte intre banda dedicata si banda 1, cu camere in zonele intersectiilor, pentru cei care le folosesc ca sa intre pe banda dedicata
2. Taxiurile, Uber si altele nu sunt transport public, doar transport in comun (cu mari contorsiuni logice), deci nu au ce cauta acolo.
3. Degeaba largim bulevarde de la 1 la 2 benzi pe sens daca dupa cateva zile prima banda e deja loc de parcare.
Ar trebui clarificata la un moment dat faza asta cu parcarile, in sensul in care nu reprezinta vreun drept, si nici vreo scuza pentru a ocupa spatiul public.
Benzile sunt adesea facute unde se poate.
Eu ies zilnic de pe Arthur Verona pe Magheru si merg pe banda de BUS pentru ca nu ma lasa nimeni sa intru in coada pe bulevard si e linie continua.
@MarcelD, daca este marcaj cu linie continua intre banda de autobuz si benzile pentru circulatia masinilor persoanle inseamna ca… marcajul a fost facut eronat de catre ADP.
Puteau sa faca foarte usor un marcaj cu 2 linii, dintre care una discontinua si una continua, care ar fi permis sa schimbi banda, dar in teorie nu ar fi permis sa intri pe banda de autobuz.
poliția muncind
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/politistii-au-amendat-cinci-tineri-pusi-sa-fure-o-mireasa-de-la-o-nunta-care-se-plimbau-prin-buzau-cu-arme-de-jucarie-2939767
Am pornit televizorul 20 de minute…
stirea unu: „O tanara gravida atacata de urs” …dupa care
stirea doi: „Declaratii socante de la IPS Plm”…pai daca-s asa socante de ce mm le dai in cascada la TV pe toate posturile de doua zile.
Fmm de CNA si televiziuni de kkt.
Pe mine mă disperă prostiile astea cu IPS. IPS ăla predică chestiile alea de 30 de ani, nu e nimic nou. Și sunt sigur că nu e singurul.
Problema e că acum au aflat televiziunile că pot genera audiență de pe urma lui așa că aici suntem: șocant, grav, extraordinar.
Toate televiziunile sunt un gunoi pur și simplu.
„O minoră de 17 an a furat o mașină și s-a plimbat cu ea, pentru că nu există poliție pe străzi.”. Dau click pe link, stirea este despre cum politia a depistato la ora 3 dimineata si au urmarito si au prinso. Deci exista politie pe strazi si isi face treaba. De ce zici ca nu exista? Era si ora 3 dimineata (adica noapte) si erau pe strazi si nu dormeau si tu zici ca nu exista.
Tot de etnie era și dsoara….