Sigmanet preia garantiile

Oamenii de la sigmanet.ro vor sa repare oalele sparte de altii, oferindu-se se preia garantiile magazinelor falimentare sau cumparate de alţii.

Comertului electronic romanesc trece printr-o perioada de criza in care mai multe magazine online care au micsorat excesiv preturile in speranta ca vor aduna mai multi clienti si apoi vor putea creste preturile, dau faliment. "Utilizatorii magazinelor online si presa trebuie sa inteleaga ca toate aceste magazine online care au dat faliment in ultima perioada, nu numai ca nu au avut profit, dar au vandut marfa in pierdere, sub pretul de achizitie", declara Bogdan Socol, managing partner al SigmaNET. "Clientii nu ar trebui sa suporte consecintele firmelor, as zice nesabuite, care au dat teapa pe romaneste in speranta ca vor obtine cote de piata suficient de mari ca sa devina jucatori importanti in comertul electronic romanesc.", mai spune Bogdan Socol.
Odata cu falimentul sau inchiderea mai multor magazine online, clientii care au probleme oricat de mici cu produsele cumparate, se vad in situatia de a arunca efectiv produsele sau de a le repara pe banii lor proprii, desi conform legii comerciantul este obligat sa le rezolve problemele timp de doi ani de zile. "Companiile care opereaza aceste magazine online si-au inchis sediile, la telefoane nu raspund, iar forumurile si blogurile romanesti sunt actualmente invadate de comentarii disperate ale clientilor acestor magazine online", ne mai spune Bogdan Socol.

Pentru inceput, sigmanet vor prelua garanţii de la 24pc, aloPC si DM.ro. Lista ramane deschisă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Initiativa asta am mai vazut-o acum cativa ani la alte firme care au incercat in felul asta sa castige o cota mai mare de piata intr-o perioada in care falimentele de asemenea s-au tinut lant in IT-ul din alta localitate decat Bucuresti.
    Din pacate nu prea a reusit sa aduca si beneficii ci numai pagube celor care au facut asta, picand si ei 6 luni mai tarziu in aceeasi soarta.
    Problema cand incerci sa faci asa ceva este ca mergi din poarta in poarta la toti furnizorii si te pui sa iei serie cu serie sperand ca placa de baza x e de la furnizorul y, ceea ce duce la timpi foarte mari de asteptare.
    La asta se mai adauga faptul ca, desi tu nu ai avut relatii contractuale cu clientul respectiv, ti-l iei pe cap in momentul cand semnezi cu el un proces verbal de predare-primire. Adica daca nu il poti rezolva in maxim x zile, esti obligat fie sa ii returnezi (niste) bani, fie upgrade la alt produs.

    00
  2. E o metoda de marketing destul de buna.
    Furnizorii au toti seriile si e relativ usor de verificat de unde e piesa X.

    La brand-uri rata de defectare e pe la 1%, la porcarii e mai mare…

    00
  3. Felicitari sigmanet pt. ajutorul dat celor care pot avea probleme cu produsele in garantie sau in afara garantiei achizitionate de la 24pc, aloPC si DM.ro si poate altele care vor mai urma.

    …si pt. ca suntem convinsi ca vor fi multi clienti in situatii neplacute,iar sigmanet nu va putea face fata tuturor problemelor de service,noi gotIT.ro ne alaturam incercand sa sprijinim solutionarea tuturor problemelor de service in sau in afara garantiei.

    De ce?
    Pt. ca in afara unei relatii cu producatori/importatori/furnizori…avem un departament de service propriu.

    Si pt. a indulci suferinta clientilor ghinionisti diagnoza tuturor produselor achizitionate de la magazinele falimentare este gratuita, indiferent daca produsul este in garantie sau nu.

    00
  4. Daca tot au inceput sa faca asta, eu zic sa le preia de la toate magazinele, inclusiv cele care mai exista :D

    Ar putea gasi multi clienti suparati ca service-ul magazinului de unde au cumparat produsele e de cacat…

    00
  5. Cata marinimie :P

    00
  6. wow

    interesanta initiativa :)

    ma intreb totusi, care este fundamentul economic si antreprenorial al unui asemenea demers?! baza de clienti?

    00
  7. Nu promitem ca vom rezolva aceste garantii gratis asa cum era obligata compania de unde au cumparat clientii respectivi produsele, dar vom negocia un pret corect si ii vom ajuta pe acestia sa aiba in continuare produse functionale.

    00
  8. Dm.ro nu e falimentar…. sau cel putin inca au site-ul up and runing

    00
  9. Este sus insa daca vrei sa suni la ei nu iti raspunde nimeni…deci ce sa intelegem?

    00
  10. ar trebui sa intelegem ca DM au inchis portile dar vor sa vanda site ?!? ca datoriile la furnizori n-au de gand sa le plateasca, iar de garantii ce sa mai vorbim ….

    00
  11. Cel putin la HD-urile WD, funcționează RMA-ul la ei pe site. Oricum, e o inițiativă, chiar dacă are și alte motive decât mărinimia maximă a celor de la sigmanet.

    00
  12. SigmaNET.ro ofera incepand de maine 18.06.2009 GARANTIE PE VIATA la componentele IT&C din urmatoarele categorii:
    – procesoare
    – placi de baza
    – placi video
    – memorii
    – carcase (sursele carcaselor)
    – UPS-uri
    – fax-modemuri

    00
  13. Chiar aţi luat-o de bună??? Eu de 2 luni jumătate mă chinui cu ei. Am cumpărat un hdd maxtor de 500gb de la defunctul 24 PC. La începutul lui mai a crăpat (nu ştiu cauza, nici în bios nu-l vede). De atunci am luat legătura cu cei de la Sigma Net care se bat cu cărămida-n piept în legătură cu preluarea garanţiilor (care s-ar putea să trebuiască plătită… poate mai mult decât face componenta…:))) am fost contactat să trimit o poză a produsului ca să vadă seria, am trimis şi poza hdd şi a actelor de garanţie… Au spus că mă vor contacta ei şi de 2 luni jumătate aştept să mă comtacteze ˝Cătălin˝ angajatul. Cred că nici măcar nu s-a sinchisit să se uite să vadă despre ce e vorba…. Deci garanţiile de la Sigma Net sunt un mare fîîîîsssss….. şi ei dau garanţii pe viaţă??? păi aşa mi-au dat 24 PC înainte de faliment 5 ani garanţie la orice produs ??? Dar cum speranţa moare ultima, încă mai aştept…..

    00
  14. Buna ziua,

    Dl Dorin, dumneavoastra confundati lucrurile. Garantia pe viata este un serviciu, Preluarea garantiilor de la magazinele online falimentare este un alt serviciu. Sunt 2 lucruri total diferite.
    Nu ne puteti acuza din cauza unui produs cumparat de la 24 PC care s-a defectat si la care noi ne-am oferit sa va ajutam sa va rezolvati problema, ca noi nu respectam clientii sau ca nu rezolvam garantiile produselor.

    Tin sa precizez ca nici un client SigmaNET nu a avut probleme cu garantii sau daca au fost cateva cazuri acestea au fost rezolvate imediat.

    Daca ati citit cu atentie articolul cu privire la Preluarea garantiilor de la magazinele online falimentare, acesta spune : “SigmaNET nu va putea sa isi asume 100% responsabilitatea ca acea garantie se va rezolva, dar va intreprinde toate eforturile pentru a o rezolva si a preda clientului un produs functional intr-un timp acceptabil. Reusita acestei actiuni depinde de mai multi factori: furnizor, tipul produsului, cat de stricat este acel produs. ”

    Bineinteles ca veti fi contactat de catre SigmaNET si vi se va explica exact toate detaliile problemei pentru ca aceasta sa aiba un final bun pentru ambele parti plus
    alte nelamuriri pe care le aveti.

    In speranta ca ne-am facut intelesi va multumesc pentru intelegere.

    00
  15. Am si eu un HDD cu garantie 24PC, ma poate ajuta cine?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.