Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

7 comentarii

  1. FitCurves ala e fitness pentru curve? :)

    00
  2. Sa faci concursuri atunci cand nu ai trafic poate fi penibil chiar si pentru cel ce le organizeaza. Sa ai mai multe “like”-uri decat comentarii imi pare firesc, e mult mai usor sa apesi un buton decat sa te apuci sa mai si scrii ceva.

    00
  3. eu nu inteleg care e faza. Sunt “N” bloguri cu articole cu numar de likeuri mai mare ca nr de comentarii. Si bloguri citite si misto, cum e al lui Groparu de exemplu

    00
  4. Nu e neaparat vina organizatorilor. Oligofrenii sunt atat de obisnuiti ca trebuie sa dea like in momentul cand vad undeva scris CONCURS incat nu mai citesc regulamentul.

    Pe alta parte, marea majoritate a celor “targetati” de concursurile de gen nu sunt capabili sa exprime o opinie coerenta in scris. Aici deja e vina organizatorilor care le cer asta.

    00
  5. @alioja – e vorba de un concurs pe baza de comentarii. Like-ul e doar o frectie in situatia asta, nu?

    00
  6. @vlad>> asta am zis si io. dar explicatia lui Razvan de mai sus pare logica

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.