După articolul de ieri, cineva îmi atrage atenția asupra unuia mai penal.
H2O Sports Distribution este compania ce distribuie exclusiv brandurile Skullcandy, DJI, Polaroid Originals si Rip Curl in Romania. Departamentul nostru de marketing se mareste. Pe scurt, orice Batman are nevoie de un Robin.
Mmmm Skullcandy! Referința cu Batman și Robin e așa, de gust.
In cadrul echipei H2O, rolul de Marketing Superhero (Robin) va fi foarte important, deoarece va sprijini managerul de Marketing (Batman) in activitatile de zi cu zi.
Să știe să facă cafea, asta în primul rând. Și iar referința la Batman. Oare HR-ița are copil mic acasă?
Este necesar sa ai experienta anterioara in productie publicitara si evenimente, fie la client, fie intr-o agentie de publicitate, sa ai cunostinte clare de marketing si sa intelegi dinamica mediilor de comunicare, industria de care aparţine compania noastra, dar şi nevoile interne ale acesteia.
Producție publicitară? Adică în imprimat tricouri, tampo, serigrafie și alte din astea, nu? Ce treabă are marketingul Skullcandy cu așa ceva? Apoi, “în evenimente” cred că e “în organizarea de evenimente”, care e un pic mai logic și un pic mai explicit.
Profilul persoanei cautate:
· Are cel putin 1 an experienta intr-o agentie de publicitate sau a mai lucrat pe un brand in campanii de marketing
· Este gata sa se implice direct in evenimentele organizate de H2O
Și dacă nu este gata? Cine naiba se gândește să treacă cerința asta într-un anunț? E un fel de antiteză la “căutăm om fără chef de muncă”?
· Este la curent cu ultimele trenduri in entertainment
Entertainment, producție publicitară, organizare de evenimente, marketing…
· Are cunostinte bune de Microsoft Office si internet
Nu prea mă pricep la, kkt, am uitat cum se numește softul ăla complicat din Office, nu Outlook, celălalt…Access!!! Și la internet, ce mai exact? Să știe să configureze un Windows? Să știe să îl bage în rețea? Să știe să intre pe net?!
· Are abilitati foarte bune de comunicare scrisa si vorbita in limba romana si engleza
E marketing, normal că trebuie să aibă așa ceva.
· Are capacitatea de a lucra sub presiune, in anumite perioade cheie pentru industria noastra
Termene strânse, lucru peste program, damage control.
· Are capacitatea de a lucra riguros, dupa proceduri
Marketingul se face după proceduri. Hai să facem ceva tare, dar să și urmăm procedurile…
· Are o atitudine pozitiva; este o persoana sociabila, comunicativa
Fără hateri, fără emo, fără nihiliști!
· Are spirit creativ si nu ii e teama sa il foloseasca
Să fie creativ după proceduri!
· Cunoaste brandul H2O
Cunosc brandul, beau în fiecare zi H2O.
· Este pasionat(a) de sporturi outdoor.
Aici e lovitură la temelie. Adică nu o să stea cu fundul pe scaun 25 de zile din 25? O să facă teren? Outdoor? YUCKK!!!
#2. Responsabilitati
· Elaborarea de prezentari pentru feedback, raportare, sau promovare a brandurilor H2O.
Powerpointuri toată dimineața!
· Raportare de buget, mai exact centralizarea cheltuielilor in functie de activitate si brand.
Excel toată după masa!
· Productia de materiale publicitare pentru nevoile de business si mentinerea legaturii cu furnizorii implicati
Tampo în weekend!
· Prezenta la evenimentele H2O si participarea in activarile de brand
Activări seara!
· Realizarea rapoartelor de performanta pe campaniile de marketing
Un pic de performance la cină!
· Sprijinirea altor departamente in functie de prioritati sau urgente
Cafea, mătură, cărat colete, șofer…
· Propunerea de tactici noi pentru a imbunatati capabilitatile de marketing, in functie de profilul si nevoile fiecarui brand in parte.
Tactici noi, dar după proceduri…
Beneficii
– Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica și ambitioasa, in plina expansiune;
Ne fug angajații, de aia echipă e tânără.
– Dezvoltare personala, avand acces la traininguri și activitati oferite de H2O;
Mă angajez la H2O și particip la trainingurile H2O?
– Participare la evenimente/festivaluri din toata tara, impreuna cu echipa H2O;
Hostesă?
– Posibilitate de avansare in companie;
Am glumit.
– Laptop, telefon de munca si asigurare medicala.
Trebuie să fii disponibil non stop!! Laptopul de muncă se ia acasă și în weekend peste tot! Nu se lasă la birou!
#3. De ce e fain sa lucrezi la noi in echipa
– Nu o sa ai parte de ședințe la 9 seara și nici nu o sa lucrezi peste program neplatit.
Sunt curios cum merge asta cu “să fii prezent la evenimentele sponsorizate de noi”.
– Nu ai sefi, ai colegi, parteneri și prieteni; cei din echipa noastra lucreaza responsabil, independent, asumat.
Dar să fie pe proceduri, să se participe la evenimente, să vină cu idei, să chestii…
– Ai oportunitatea de a lucra cu branduri de top, cool si dinamice, cum sunt Skullcandy, DJI, Polaroid si Rip Curl.
S-a strigat branduri de top!!! TOP TOP!!!
– Ai oportunitatea de a dezvolta comunitati si sporturi cool, de a-ti aduce o contributie reala in aceste medii.
Community manager. LOL!
– Spatiul in care vei lucra este foarte usor accesibil – pe Calea Dorobantilor, intr-o casa cu personalitate
Fără parcare.
2. Intalnirea zilnica
In fiecare dimineata toti oamenii din fiecare echipa participa la o intalnire de 15 minute. Scopul intalnirii zilnice este sa ne stabilim prioritatile si sa ne asiguram ca lucrurile merg în directia aleasa.
Mmmm. Ai fost azi noapte la un eveniment care s-a terminat la 1am? Nasol, la 8 ședință!!!
3. Celebrari
De 2 ori pe an ne propunem sa organizam iesiri cu echipa in locatiile H2O sau altele din Romania, cu scopul a de a sarbatori realizari importante in firma si a ne descoperi unii pe ceilalti mai bine in alte cadre.
Teambuilding marca “tristesse”.
4. Iesiri cu echipa la relaxare
Periodic ne propunem sa avem o iesire cu echipa, in Bucuresti, la activitati preferate, sau pur si simplu sa ne relaxam in afara biroului.
Ar fi indicat să nu ai familie sau prieteni, că o să ieși cu noi, colegii, pentru că nu ne vezi zi de zi la birou.
5. Programul de lucru este flexibil, pentru noi conteaza calitatea muncii nu cantitatea.
Ore peste program neplătite. Asta înseamnă “program flexibil”. O să ai treabă într-o seară până târziu, dar o să compensăm prin ședința zilnică de la 8am, după care ai zi liberă, dar nu uita că ai de predat chestii. E zi liberă, teoretic, dar…
Sunt convins că oamenii nu sunt răi sau rău-intenționați, dar anunțul e pur și simplu prost și cretin scris. Cine naiba a mai lucrat în marketing și nu știe să folosească internetul? Cine naiba vrea să iasă cu colegii mai des de o dată pe an, după ce stă zi de zi cu ei? Cine naiba vrea ședințe zilnice?
Eh, citind anunțul ăsta, cât de sinistru credeți că va fi interviul? Cât de jenant pentru omul care se pricepe, e creativ, are idei și avânt? Toate anunțurile trebuie să fie pe modelul KISS: cât mai simplu, cât mai clar, cât mai la obiect.
Și da, nici o vorbă despre salariu. Aia se discută la fața locului, pentru că poate aplicantul e fraier și cere mai puțin decât valorează jobul.
parca mi-e dor de un topor sau ceva..
sau ceva
Please upgrade to „drujba”!
Trebuie sa fi creativ, dar sa nu asteptam dupa creativitatea asta mai mult de 2-3 ore…
Am un prieten bun din copilarie care lucreaza la ei. S-a indobitocit omu cu produsele lor,nu mai poti sta de vorba cu el fara sa iti zica ceva despre viziunea lor&shit. Va dau cuvantul meu ca astia sunt secta ,nu firma.Omul era cat se poate normal la cap pana sa se angajeze acolo,acum zici ca e de la martorii lu Iehova
Eu am cumparat produse de la ei si i-am intalnit pe cativa dintre ei la Untold unde aveau un stand. S-au comportat exemplar de fiecare data. Ceva sigur fac bine.
Pai se prea poate sa fi intalnit toata echipa ca-s putini.
Nu stiu ce anume din ce am scris eu te-a dus cu gandul ca nu se comporta bine. Tocmai,ca sunt obsedati pana la nivelul de agasare.
Am fost si eu la ei la un interviu.
Pot sa confirm ca sunt cu capul, indoctrinati grav..Pe langa povestile pe care ti le spun: vaai ce frumos e la noi, suntem o mare familie, vinerea avem zi de pizza etc..te analizeaza, intrebari stupide bineinteles dupa o ora de prezentare a companiei. Concluzia: mai bine nu.
casa cu personalitate = neadaptată birourilor (scara interioara îngustă, bucătăria la subsol, sali de ședințe deloc, spatiu de fumat pe trotuar în fața, toalete insuficiente)
Tu vii la birou sa iti faci nevoile, sau sa muncesti? Ai destul timp acasa… Pe bune… NOT
Nu inteleg rahaturile astea care ar trebui sa te entuziasmeze tip ” iesiri cu colegii”. Oricum nimanui nu ii fac placere cu adevarat, poate doar alora care n-au nici un fel de viata personala. Si daca ar fi sa te iei dupa tipul de persoana cautata de ei, asta nu se incadreaza in tipar. Atunci de ce naiba te obliga la asa ceva? Si pe mine au incercat colegii sa ma convinga acum sa merg cu ei la conferinta pe care o organizeaza in Amsterdam, ca hai ca o sa fie misto, ca ne distram bla bla..eram…frate va vad oricum zi de zi 8 ore, de ce sa petrec 3 ZILE cu voi?? Nu mersi! Si in tara la ultima firma unde am lucrat, la fel, iesiri dupa munca, din nou, nu m. Nu stiu, dar anunturile astea imi dau o stare de superficial din ala in stare pura, unde toti sunt fericiti chipurile, cand de fapt au o munca de rahat, plina de stres si agitatie, dar pe facebook sau instagram, suntem super mega multumiti si facem poze de grup ca o mare familie care estem noi.
Anunțul nu sună bine. E prea lung pentru o chestie care ar fi trebui să fie super-concisă
„Job-ul perfect! Firma noastră caută un om bun la toate. Vrem să ne ajuți cu… ce să mai, cu tot ce e de făcut pe la noi. Ce trebuie să știi? Păi nu ți-am zis deja, TOT! Și pe lângă astea, mai trebuie să știi și cizmărie, tâmplărie, un pic de medicină estetică, machiaj și producție publicitară. Și nu ar strica și un curs de lăcătuș mecanic, avem ușa din spate defectă și se face curent. Salariul este forma din mulți bani, cât de mulți bani vrei tu, oricât de mulți. Îți putem da cei 1200 de lei în bancnote de 100 de lei, sau dacă ți se pare că e puțin, în monezi de 1 ban – transportul până acasă e p bani tăi! Cheers!”
Fazanul care o să se angajeze, stă o perioadă p-acolo, vede despre ce-i vorba în domeniu, învață și se deprinde de chestii, apoi o ia din loc la alții, unde pleacă de la muncă pe soare, condiții deosebite de lucru nu inseamnă scaun cu spătar, mai poa s-o vadă pe mă-sa odată la 2 săptămâni, e capabil să iasă la un cico cu vreo coardă, primește niște bani, îi sunt plătite orele sau sunt compensate cu zile libere plătite(altele decât concediu).
Cam așa-i în toate industriile unde munca nu înseamnă trasu ca bovina la jug, să zicem joburile white collar.
Venit, văzut, învățat, mirosit după o vreme că-i de kkt, plătit cont premium la Linkedin, aplicat pe colo, colo, dus la interviuri, la prima ofertă ok, poopă Neluțu cu drag și spor.
Și iar nu mai avem angajați, iar nu găsim oameni.
Fost ieri pe la fosta firmă, cu care am rămas în relații bune d-altfel, să-i ajut cu ceva, deh tovarăși p-acolo, și mirosit lucrurile la 8 luni de când am dispărut.
Nimic schimbat, aceleași greșeli făcute când eram acolo, aceleași manele, aceleași tipare, același flow de oameni vin/pleacă.
Aceeași mentalitate față de oameni, la fel argați care vin, învață 3 chestii, prind puțin firul, fug la alții cu o bază in meserie, unde sunt tratați mai omenește. Se reia bucla.
Oamenii isteți, de care se prinde ceva, invață repede că trebuie să dispară.
N-o pot înțelege pe asta cu lipsa politicilor de retenție, mai ales după ce un om stă 2-3 ani într-o firmă unde face treabă bună, și nu există o ureche plecată, care să asculte niște opinii, mai ales după ce firma se chinuie să investească și să-l crească, pentru a-l aduce unde are nevoie.
Nu, clauzele financiare nu-l țin pe loc. Stă până expiră clauza, iar a doua zi dispare de parcă l-a înghițit pământul.
Cam dese articolele astea (dar de bun augur, ca nimeni nu le inghite pe alea de la HR – ele, in schimb, poate). Iti cauti cumva de lucru?
nu. dese = două in două zile. hai să avem proprietatea termenilor, ce zici?
Cred că de data asta te-ai hărnicit un pic cam mult cu analiza, care e la fel de lungă și de inutilă ca și textul inițial în sine. Ăștia sunt o companie pe niște nișe. Oamenii care au idee despre nișele ăstea sunt puțini. Probabil că e o idee bună să le spui din start că au niște responsabilități și să nu se obosească dacă se așteaptă să vină la job și să frece mangalu’. Altfel, ridiculizezi cu aroganță gratuită niște lucruri pe care nu le cunoști, deși ți se pare că da. Îți spuneam că ăștia sunt pe nișă. De bine, de rău, sunt printre puținii care mai bagă bani în comunitatea locală de action-sports; fac evenimente, sponsorizează altele, susțin câțiva oameni etc.
Asta nu e puțin lucru într-o țară în care lumea e needucată și face veșnic apologia cumpăratului mai ieftin sau la mâna a doua sau care nu vede conexiunea dintre a cumpăra din magazinul local și propria bunăstare, altfel decât cea materială, pe care o pricepe stomacul. La noi lumea cumpără ciurucuri de pe OLX sau se crede specială fiindcă și-a luat ”de pe net” din afara țării, se filmează făcând nimic, caută laude pe același net de mai înainte, se supără dacă primește altceva decât felicitări și se miră apoi că nu evoluează. Revenind însă la business-uri pe sport, întreabă-te un pic ce evenimente au organizat sau susținut Decathlon, Intersport sau Hervis, ce sportivi sponsorizează. Cât timp mai există și unii care hrănesc un pic și scena, așa amețită și incoerentă cum e, bravo lor, jos pălăria! Că sigur nu o fac fiindcă oamenii din nișele ălea aruncă în ei cu goldeanu.
Discuția de aici e un non subiect. Fata care se ocupă de PR pentru H2O are probabil nevoie de ajutor și a scris un brief un pic ridicol pentru job-ul pe care îl au ei acolo. No big deal, get over it.
Cheers,
Mx
Bă Eddi, plec de la premisa că orice copil din neamul meu la care țin nu e lobotomizat și știe să-și folosească singur creierul, iar dacă ceva nu i se pare kosher, nu se angajează, iar dacă se angajează și nu-i place, atunci se cară urgent. Nu e mare șmecherie să nu-ți placă un job și se cam practică. E o chestie de răspundere personală, doar că asumarea nu e tare la modă la noi. Altfel, e mișto că toată lumea de aici se pricepe la workload-ul dintr-un loc unde nu lucrează, dar bănuiește ”din experiență” că sigur e foarte nasol. O fi, ce să zic, că eu nu mă pricep. Dar lasă-mă să cred că motivul pentru care fiecare tastăm aici e grija maximă pentru puii neiscusiți la zbor care se aruncă din cuib și nu faptul că suntem într-o eternă pauză de la Excel-urile de care zicea Vali. Mhm, ce drăguț!
Mx
Bă Maxi ia-o inversat: dacă fii-tu sau fii-ta (sau un copil din neamul tău la care ții) ți-ar arăta anunțul ăsta de angajare, ce i-ai spune? „Da, du-te și angajează-te la ei, par oameni serioși” sau „Caută-ți alții, tu nu vezi ce siniștri sunt, îți cer să lucrezi mult și inutil și-ți mai cer o droaie de cereri care n-au nicio legătură cu marketing.”
Aici nu e vorba de vânzare-cumpărare, aici e vorba de abuz la locul de muncă.
@Eddi subscriu, plus abuz și în afara locului de muncă. Că nici timpul liber ăla flexibil nu este al tău, tot la ‘activările” companiei sau la ieșiri cu colegii trebuie să mergi
mi-amintesc cum am aplicat eu o data la Grey pentru un post de copywriter cu o fisa a postului gen cea de mai sus care n-avea aproape nimic de-a face cu ideea de copywriter dar avea cu data science, cu marketing, cu facut cafeaua si alte din astea…
I-am scris un mail directorului „de creatie” cu hr-ul in copie spurcandu-i in ultimul hal si batandu-mi joc cu gratie de tot job description ul, plus alte chestii arogante gen: voi, publicitarii va credeti atat de boemi dar in realitate sunteti atat de praf ca nici un job desciption nu puteti scrie si va asteptati sa sara toti creativii pe voi.
A fost tare ca mi-a raspuns Head-ul zicand: imi place ca ai tupeu, hai sa vedem ce altceva mai ai, treci pe la noi miercuri…
Asa ca puteti aplica la postul listat mai sus in acelasi mod, nu se stie cand va raspunde HR-ul spunandu-va sa va vedeti la o cafea :)))
”Head-ul” fiind cine, directorul? Altcineva?
Uau ce penibil, traduce expresii americănești.
Te-au dat afară? I-ai raportat la protecția muncii?
1/ persoane diferite
2/ in agentiile de pub si barurile din centrul vechi se vorbeste rongleza, probabil, da
3/ nu am trecut testul de creativitate, nu m-au angajat
era doar un exemplu ca din un rahat chiar poti face bici
Deci, ăștia vor sclavi. Ah, România…
H2O cunoscut? Nici n-o să-ți vină să crezi câți ingineri chimiști habar n-aveau ce e aia monoxid dihidrogenat. Și mai amuzant a fost că, după interviu, una s-a dus repede să semneze petiția online pentru interzicerea utilizării lui în agricultură.
Priceputul la internet mi-a amintit de scena din IT Crowd
https://www.youtube.com/watch?v=iDbyYGrswtg
Anuntul putea fi mai simplu scris: „Vrei sa te lauzi prietenilor tai cand mai iesiti in Eden ca lucrezi in marketing/ publicitate? Aplica la anuntul nostru si iti promitem intreaga experienta.”
„De 2 ori pe an ne propunem…”
„Periodic ne propunem…”.
Eu cred ca anuntul e redactat de Iohannis.
Nu, nu, ca nu scrie niciunde “urmaresc cu ingrijorare”…
Iar e zoso hater. Nu stiu.. eu sunt aproape hotarat sa aplic!
Habar nu ai ce se este H2O si cu ce se ocupa. Cred ca ne-ai incurcat cu vreo’ corporatie.
Esti subiectiv, iar logica ta nu se indreapta intr-o directie anume. Ceva imi spune ca doar ai scris in substrat, in baza unei probleme generale, probabil ca nu aveai alte subiecte de digerat.
Te invitam la noi sa afli despre ce este vorba, cine si cat sta la birou, care si cat munceste, fiecare de unde poate, depinde unde a nins mai mult sau a batut vantul mai puternic…. apoi sa tragi concluzii si sa ne arunci in aceeasi oala infecta cu sistemul muncitoresc, sustinut, tot de neamul nostru drag roman.
Multumesc,
Un Angajat.
din exterior, lucrurile se văd mereu altfel.
Bullshit.
Omul ala o sa aiba contract pe drepturi de autor sau PFA (daca o sa aiba), concediu de 10 zile max, sarbatori legale din 2 in 2 , overtime la greu mai ales inainte de evenimente + un salariu de 3000 max (desi cred ca exagerez).
+ marketingul pe care il stiu cei de acolo e dupa ureche
+ de fiecare data ei stiu mai bine
samd
Ei cauta, de fapt un student, dar nu stiu cum sa spuna. Probema e ca nici studentii nu mai pun botul chiar la orice.
@Yngwie Mainstream
De unde stii toate astea, ai lucrat la noi sa stii cat sunt salariile sau concediile? In firma asta o singura persoana are sub 3k! Nimeni nu lucreaza pe drepturi de autor sau PFA! Toata lumea are salariul pe cartea de munca. Concediile nu doar ca le oferim conform legii dar si insistam sa fie luate si nu platite extra ca zile de munca! Evident ca sarbatorile sunt libere, din fericire ne ghidam totusi dupa niste valori.
Ne dorim oameni relaxati la munca nu oameni care nu-si iau concedii, weekenduri sau nu au confort financiar.
Si NU, nu cautam studenti:) Multe din comenturile de aici nu ar exista daca ati citi cu atentie anuntul.
Iar din exterior lucrurile se vad mereu altfel, dar daca ar exista un pic de profesionalism si mai putin hate o vizita la noi si niste intrebari catre colegi ar fi lamurit imediat lucrurile.
Numai de bine!
Daca e asa cum spui, uite, admit ca m-am pripit si ma ofer sa vin la interviu.
Si nu vin cu mana goala, ci pot sa explic de ce ar fi trebuit sa mentionati la cerinte Power BI si Hootsuite. Mai mult, iata si un curs foarte bun pentru recruiteri, va va ajuta sa cristalizati mai bine tot procesul. https://alison.com/course/supervision-effective-communication-skills
Poate am generalizat eu nepermis. Poate nu toata industria e plina de urechisti pusi pe exploatare. Change my mind.
Am inceput sa urasc team-buildingurile, viziunile, realizarile etc. Cand aud termenii, ma gandesc sa avertizez conducerea ca sufar de sindromul Tourette. Le-as trage suturi in cur la pretiosii de la marketing, pana ar face hemoroizi la amigdale, ca sa citez un clasic. Fac toate tampeniile, se lauda cu implicarea, dar cand ai nevoie de ei, exact aia nu fac, sau e in concediu medical omul respectiv (departament periculos marketingul asta, produce victime)
Vali, iti multumim frumos pentru promovarea gratuita. Cat despre fondul problemei nu ne batem capul sa explicam, cine nu intelege sau nu rezoneaza nu reprezinta targetul nostru. Si nici nu-i dorim in firma! Va recomandam sutele de posturi deschise la corporatiile care au toate conditiile pe care vi le doriti, scara mare, cantina la parter, toalete multe (pentru sutele de colegi) etc. Si la noi tot la parter e bucataria, insa unii confunda subsolul cu parterul. Nu e de mirare la ce comenturi vad;)
Intre timp noi ne vedem de treaba si tocmai ne-am intors de la munca peste program din weekend, da, greu, naspa. Dar noua ne place! Voua va place ce faceti?
https://www.instagram.com/stories/highlights/18043825072036828/
Știi cum e, e ușor să zici că nu ești „sclav corporatist” când tu ești deja în sistem și nu poți vedea din exterior.
Indiferent de cum sunteți în realitate, anunțul vostru de angajare asta transmite: căutam sclav.
Dacă nu sunteți în stare să vedeți treaba asta… oh well…
cu plăcere. mai dați-i lui mariciu o dronă in contul promovării
Deşi limba de lemn nu s-a inventat în România, cu siguranţă pe plaiurile noastre ea a fost dusă pe noi culmi de progres şi civilizaţie.
La corporatie se acorda o zi libera daca donezi sange. La voi se acorda?
La corporatie se acorda cele 5 + 10 zile la care are dreptul fiecare nou tata.
In fine, la corporatie se respecta TOATE DRETURILE LEGALE. La voi se respecta? Toate, toate?
Mai mult, la corporatie se acorda in decembrie un bonus de 5% din salariul anual.
La corporatie exista evaluari transparente, trainig profesionist, oameni descuiati la minte, oameni tineri, oameni batrani, etc, etc, etc.
La noi nu trebuie sa-ti „versi” sangele pe altarul unei zile libere;) O ceri pur si simplu si o primesti. Spre exemplu azi ne-a anuntat un coleg in sedinta de dimineata ca isi ia 2 zile libere (azi si maine!) si o colega ca maine isi ia liber. Ne-au ANUNTAT, nu au cerut aprobare…
Fiecare isi ia liber cat are nevoie. Nu trebuie sa fii tata neaparat ca sa-ti iei 10 zile liber!
Cat despre bonusul de 5% anual, nu il oferim automat. Din fericire nu mai suntem in comunism. Bonusurile se dau in functie de performante si nu se rezuma doar la 5% se duc si pana la 50% sau peste!
Cat despre evaluari transparente, stim cat de transparente sunt in unele firme… La noi performanetele se vad cu ochiul liber de catre toata echipa!! Cat despre oameni descuiati la mine, ne puteti acuza poate de altele, dar de incuiati la minte cu astfel de anunt in niciun caz!:) Si avem si noi oameni tineri, avem si trecuti peste 40 sau mai mult! Dar toti sunt cu spirit tanar!;)
In rest, apreciem limbajul civilizat al comentului.
Nu știu cum e la băieții ăștia cu marketingul, dar dacă au un departament de PR, acum e momentul să-l pună la treabă (sperăm că și oamenii ăia sunt ”flexibili”). Încă vreo două comentarii precum cele de mai sus și va fi prea târziu pentru damage control.
Mă rog, succese nemăsurate și și spor în ramură. Și noroc în căutarea lui Robin!
Mai caută și un specialist logistică „obsedat de optimizare și automatizare” și un alt obsedat de ordine care sa facă diverse. Practic, ăștia nu au nevoie de oameni normali, ci de obsedați.
Sunt curios cum decurge un interviu la ei: eu nu sunt normal, sunt obsedat și am diverse ocd-uri. Perfect, ești angajat!
HR-ul nu realizează de multe ori că, postând un anunț de recrutare mai diferit, a se citi „cool”, ajung să fie penibili.
Keep it simple
Keep it simple si atragi oameni la fel de „simple”. Sau deloc;) Nu asta am urmarit, ci am dorit sa atragem „sectanti” care sunt din secta snowboarderilor, a kiterilor, a surferilor, a oamenilor care au simtul umorului etc. Din secta oamenilor care desfac o bere chiar dupa program in curte (sau la Eden ca suntem vecini) cu colegii cu care au ce sa-si povesteasca si impartaseasca. Tura de snowboard din weekend, vacanta la kite sau cum au dat cu drona in apa incercand sa-si filmeze prietenul la wake! Chestii care da, in alte colective nu se intampla iar oamenii de abia asteapta sa „fuga” de colegi cand se termina programul:)
Dar din fericire H2O are scoli de kite, de surf, de sup etc. Nu e timpul pierdut sa intrati in secta noastra, sa va gasiti pasiunea si deveniti un pic mai fericiti!;)
PS. Acum vre-o doua saptamani chiar am anulat o sedinta pentru ca un coleg ne povestea in curte cum era sa moara la munte dupa ce s-a ratacit cu snowboardul pe munte, dupa ce a cazut de cateva ori in rauri, dupa ce a mai mers cateva ore ud prin zapada, etc. Dar era fericit si cu zambetul pe buze! Si da, probabil ca e „obsedat”. „Obsedat” de snowboard!:)
De cum este firma aia, habar nu am. Însă:
Am dat un anunț de angajare acum un an. Am scris cu bullet points ce caut, ce ofer, salariul (si in Germania nu se scrie salariul in anunțuri), am dorit sa fiz amuzant si am scris ca nu am fotbal de masă dar pe lângă salariu ofer timp liber, liber… Ieșit in oraș care cum vrea… Am primit exact 0,00 aplicații.
Un prieten cu o firma care pe lângă fotbalul de masa, banane pe gratis oferea si 3/4 din salariul oferit de mine a primit in jur de 13-14 aplicații.
La una dintre cele mai mari firme de tax consulting din germania au intrebat angajații ce-si doresc… Isi doreau sa plece la 17.30, sa aiba valet de cumparaturi si dus camesele la spalatorie, masaje, etc… Dar doreau sa poata munci si seara, nu in shift ci de expl. sa vina la 10 sa plece la 17.30 sa-si faca treburile si evtl sa se reintoarca la ora 23 sa termine ceva… Wired…
Cred ca (cel putin in Germania) generația „noua” nici nu dorește să câștige imens ci comunitatea la locul de munca conteaza, flexibilitatea angajatorului, nu doar pe hartie, si chesti de astea.. Vor petreceri, vor banane, vor sa muncească după amiaza,, sa bea o fritz- sau afri-cola bio, sa fie cool.
In 2003 cand am intrat în campul munci doream bani mulți, eram mandru cand faceam un „double twentyfour… Credeam ca toți care nu muncesc la fel ca mine (sau colegii di sectele respective) sunt niste 0 mari… Cu timpul, dupa ce am înființat o familie mi-am schimbat parerea cu 180 de grade.
Poate ăștia cauta niste puștani care vor comunity, o bere rece si gata… Nu cauta un professional???
Ba, ce-mi plac comentariile astea! E usor sa “scuipi” pe ceva, din afara, fara sa ai cel mai mic habar despre ce e inauntru. Mai putina ura si mai multa dragoste, baieti! Gandurile negative strica sanatatea
vezi că incepe ședința matinală, să nu întârzii…
Din afara? lol.
Unii dintre cei care comenteaza au lucrat si 10 ani prin „agentii”.
Daca aveti scram-uri de 15minute in care invitati si departamentul de Marketing… inteleg ca nu ati avut un start prea bun si acum aveti nevoie de ajutor pentru redresare.
Hai sa ne mai destindem un pic ca simtim putina tensiune:). O filmare de duminica (de la munca;) din Balea. O parte din echipa „lucra” la 200 m de avalansa. (de fapt se dadau:). Ei bine, de asta avem nevoie de oameni „mai diferiti”, ca oamenii „normali” nu ar avea ce cauta acolo! De asta avem anuntul asta, ca nu cautam oameni „normali”!:)
https://www.facebook.com/DjiRomania/videos/413391849427239/
Si totusi presupunand ca o sa gasiti candidatul pe care il doriti, care este salariul? De curiozitate. Nu de altceva dar in toate anunturile de angajare se cere si pe mama si pe tata si un pic din bunica ca si cunostinte. Dupa care constati ca au fost puse in anunt de HR fara ca HR ul sa aiba habar cu ce se mananca doar din dorinta de a ti da peste nas in cazul in care ai tupeul sa zici ca nu i in fisa postului activitatea X.Deci, care e salariul oferit? Pe bune si fara sa o dam dupa pom. In cifre.
Multumesc