blogoAutor:
validuminică, 13 noiembrie 2011, 20:52 2109 40
Săracu’ băiet, cum a ambalat el motocicleta până să îşi dea duhu şi ăla cu Corsa lui băşită i-a dat ruşini. Îmi aduce aminte de un drum la Viena, când am văzut prima oară unu’ care ţinea după mine, lucru destul de rar.
@Alex – Oare nu conteaza si raportul putere-masa? CP/kg..
00
NOU
#5
cipoc
dupa lanţ cred ca cel de la volan e romanas de`al nostru:))
00
NOU
#6
Teniescu
corsa aia care e astra e cam dubioasa, i-a dat mucu’ si unuia care era cu gallardo.
00
NOU
#7
vali
o fi pe steroizi.
NOU
#8
Teniescu
… sau lambo pe gaz. ca e criza.
00
NOU
#9
George
me gusta corsa aia :))
00
NOU
#10
Valeriu
Ce se vede în clip pare jumătate din viteza afișată, prea se duce panarama aia cu motor de 2L (Bugatti abia ajunge la 407 iar Astra aia deja are aproape 300… :P)
Totuși, dacă ne uităm la un clip comparativ nu prea sunt diferențe mari de percepție a vitezei. https://www.youtube.com/watch?v=d3gprlnJK5k&feature=fvwrel
@teniescu, @george: e Astra, nu Corsa, sint clase diferite. Corsa e din clasa lui VW Polo, Astra din aceeasi clasa cu VW Golf – un Golf VI GTI are 270 CP, ca idee, daca mai faci un tuning mic din chip si dai softul peste cap, sa scoti limitarea vitezei, deja vorbim despre altceva. Comparativ cu Yamaha, care n-a avut niciodata mai mult de 127 CP, nu vad de ce nu l-ar baga in ceata pe motociclist, mai ales daca soferul stie cind sa schimbe vitezele. Cu Gallardo, acolo e mai dubios…
Zic si eu, care inca nu mi-am luat permisul
00
NOU
#12
Adi
Daca filmuletele sunt reale, cel cu Astra e un zeu. Sa faci asta dintr-un C20LET/Z20LET (cine stie ce o avea) inseamna bani enorm de multi si munca titanica. Minim 700 CP ca sa faca asta.
@Alex Mihăileanu
Daca ai fi stat vreodata la start langa o motocicleta supersport de 600 cu un hot-hatch de 2 litri turbo nu ai fi zis niciodata o aberatie ca asta. E de-a dreptul hilara comparatia. Cand vezi cum pleaca o motocicleta din asta de langa tine cu toti cei 200-300 CP ai tai, iti vine sa plangi.
@zoso
Dude, faptul ca multi motociclisti sunt fito-bikeri si merg cu 130 pe autostrada cu R1/R6 nu inseamna nimic. Daca isi pun mintea, tu si dieselul tau amarat nici macar nu existati.
00
NOU
#13
vali
@Adi: şi pe ei ii culegi cu făraşul. ca de obicei.
Ce si-au zis baietii aia din Opel… Hai sa ne cacam pe niste motociclisti. Si le-a iesit. Ceva gros.
00
NOU
#16
Mr. Spock
Stau si ma intreb ce rost are sa publici asemenea filmulete? Sa mai aduni citiva „unici” la statistica?
Probabil ca am inceput sa imbatrinesc si nu-mi mai plac asemenea iesiri in evidenta. Apoi ne miram si-i condamnam pe tinerii titani care omoara oameni nevinovati.
00
NOU
#17
Florin
@Mr. Spock: Sa inteleg ca tu in fiecare zi faci o Yamaha R6 de rusine pe autostrada … nu ca ar fi ceva deosebit sa sa-i arati toba unui motociclist pe SS cu o masina de 4-5000 de euro …
Ca unii isi pastreaza „mingile” pentru pista si altii ca astia de mai sus sunt inconstienti, asta-i alta mancare de peste.
@Adi: cam greu scoti 700 de cai dintr-un 2.0, am vazut cat de greu si costisitor e sa scoti 780 de cai dintr-un V6 3500cc de Nissan. Ai care scot mega puteri din motoare o fac pentru dyno, unde nu conteaza ca masina are 10.000 de kg, important e sa dezvolte un varf de putere pe stand pentru o perioada X.
Daca dai toate chestiile inutile jos din masina scazi usor de la 1100kg pana pe la 800 kg. Greutate la care ar trebui sa fie suficienti 400-450 de cai sa atingi relativ usor 260-280 km/h cat prinde asta din clip.
00
NOU
#18
arhimede
Dar ce se afiseaza in display-ul ala digital din primul clip ?
Pulsul motociclistului ? Viteza vintului ? Ora exacta ?
Pentru ca in mod evident nu depaseste viteza de 150 la ora, poate nici atit.
Ala nu e vitezometru . Sa fim seriosi. Am mai umblat si noi pe la tara cu viteze de astea mari, si totalmente se misca altfel mediul inconjurator.
00
NOU
#19
Toma Dumitru
Cica sa mai aduni cativa unici….Stati linistiti ca maine dimineata o sa vedeti clipu’ si pe realitatea:=)))))))
1. Kilometrajul din primul clip e manarit. Rapoarte schimbate cel mai probabil
2. E incorect sa compari o Astra preparata (cu un motor recunoscut ca versatil la tuning extrem) si o mobra 600 cmc stoc. Ia un miar cu PCIII si NOS (asta pe langa alte goodies -> ) si atunci vezi cum nu mai merge treaba cu masina
Nici nu vreau sa ma gandesc cati bani sunt bagati in acea Astra F
00
NOU
#24
Patraulea
meh… moto vs auto e o tampenie. Pt mine lucrurile stau asa: moto merita sa castige macar pentru ca atunci cand el se da jos dupa cateva sute de km nu mai are bile, in vreme ce ale mele sunt chiar usor racorite, deci in schimbul mizeriei pe care o indura ar merita si amaratul respectiv deghizat in sclav s/m sa aiba cel putin satisfactia ca a batut un auto.
Opel Astra C20LET sau Z20LET (Caum are asta) cu ceva bani te duce undeva pe la 400-500 de caluti. La fel si Golf MK3 care se duce pe la 400 de cai linistit, daca ai destui $, timp liber si pasiune. https://vimeo.com/26005011
In plus, cand iti intra turbina custom si iti baga 3 bari presiune te cam pisi pe M3, M5 si altele din zona aia, pentru ca raportul greutate-putere e mult mai bun. Un golf are o tona fix si cu 400 de cai pe ea…
00
NOU
#29
alex
@Alex Mihaileanu: ptr o motocicleta 127CP e enorm…
Tine cont ca o motocicleta + persoana care o conduce au in jur de 300kg. Deci 1 CP trage dupa el cam 0.4kg.
Echivalentul la masini (daca se considera cam 1.3 tone masina + ocupant si ceva bagaje, sa zicem 1400kg) ar fi cam 1400 * 0.4 = 560CP.
Bineinteles, vorbim doar matematic, mai conteaza sa poti stapani o motocicleta de puterea aia (cu masina e mai simplu).
Oricum, cu o motocicleta de 20-25CP te poti tine lejer dupa (si chiar intrece) masinile normale gen Logan, Astra, Octavia, etc.
00
NOU
#30
andreic
nu cred ca poti sa compari rapoartele dintr-o cutie de viteze de motor cu cele de la o masina
00
NOU
#31
Andrei Monenciu
la cum accelereaza de usor ma indoiesc sa fie doar un motor de 2.0 litri, poate 2.0 vine ca e a doua versiunea, prima explodand tot asa la filmari pe autostrada
00
NOU
#32
Adi
@zoso
De obicei da. Dar nu au nevoie sa mearga la limita ca sa te depaseasca, decat pe un drum cu foarte multe curbe. In rest, acceleratia compenseaza suficient franele slabe si statul pe curbe prost.
@Florin
„cam greu scoti 700 de cai dintr-un 2.0”
De unde si remarca mea ca „e un zeu”.
„scazi usor de la 1100kg pana pe la 800 kg. Greutate la care ar trebui sa fie suficienti 400-450 de cai sa atingi relativ usor 260-280 km/h”
Greutatea e aproape nerelevanta pentru viteza maxima la puteri normale, si complet nerelevanta la puteri din astea. Oricum, nu viteza ci acceleratia e impresionanta la masina asta.
00
NOU
#33
Adi
Ei, se mai intampla, nu stii ce intalnesti pe strada.
Eu am patit-o si mai comic. Stateam pe motor la semafor si unul din dreapta tot tura conserva, asa ca am zis ca hai sa-i scot fitele din cap. Doar ca s-a dus naibii demarajul meu cand am ramas fara benzina in doi metri. Pana am pus eu pe rezerva ala se dusese, tare mandru de el presupun. Dar mi-am alinat orgoliul stand de vorba cu o fatuca din aia frumoasa de vinde tigari la benzinarie si o ciocolata buna.
Mai dai si de-o astra cu 500 de cai cateodata.
00
NOU
#34
tester
Cei care acuza autorul ca a masluit clipul, sau ca ar fi regizat, au ceva argumente, probe concrete?
Well, nu inteleg de ce sunt toti atat mirati. Opel a fost si va fi lider in motorul de 2.0 litri benzina turbo. In 88 exista Opel Kadet GSI care omora orice GTI sau BMW 325i …
Noul Astra 2012 vine stoc cu 2.0 litri 280cp iar Golful VI R are stock 271cp. De aici pana la 350cp e distanta de numai 2-3000 euro tunning si la greutatea masinilor de sub 1400kg e usor sa ajungi repede la 280-290km/h. Si toate astea numai din soft. Daca mai faci upgrade si hardware deja noul M3 devine o gluma. Ce sa-ti mai faca un motor de 600cm la nivelul asta?
00
NOU
#37
Adi
@Adi (35)
Kadett GSI era nesemnificativ mai rapid decat Golf 3 GTI (tot 2 litri, tot 150 CP). Si mai existau si VR6 si VR6 Syncro, mai rapide. 325i E30 era mai rapid decat GSI-ul.
Ce sa-ti faca un motor de 600 cc ?! De exemplu, sa faca 100-200 km/h SUB 7 secunde. Timp mai bun decat Ferrari 458 de 570 CP. Care spre deosebire de Astra de 2 litri la 3 bari de supra-presiune, manuala si cu aerodinamica unei caramizi netede, are un V8 fara lag, aerodinamica de exceptie si cutie de viteze cu dublu ambreiaj care schimba instantaneu.
ideea e ca nu-s sanatosi, dar asa sa te uiti nu dauneaza…
00
NOU
#39
kmlx
astept clipul cu „om pe bicla fixed gear depaseste un cal care alearga”. acolo adrenalina. si muschi.
clip mai vechi: https://youtube.com/watch?v=3mbyqiNrxqk
00
NOU
#40
TheGreatMaster
Buhahah, i-a dat rusine. :)) Si partea frumoasa e ca nu a simtit-o in niciun fel cel de la volan, fata de motociclistul pe care cu siguranta il treceau toate apele la viteza aia, iar la o pietricica sau o denivelare cat de mica era Game Over.
Ba! dar… asa buna e masina aia?
inca un clip, deci nu e fake
Are in jur de 400 cai dintr-un amarat de 2.0 turbo. Impresionante performante.
@Alex – Oare nu conteaza si raportul putere-masa? CP/kg..
dupa lanţ cred ca cel de la volan e romanas de`al nostru:))
corsa aia care e astra e cam dubioasa, i-a dat mucu’ si unuia care era cu gallardo.
o fi pe steroizi.
… sau lambo pe gaz. ca e criza.
me gusta corsa aia :))
Ce se vede în clip pare jumătate din viteza afișată, prea se duce panarama aia cu motor de 2L (Bugatti abia ajunge la 407 iar Astra aia deja are aproape 300… :P)
Totuși, dacă ne uităm la un clip comparativ nu prea sunt diferențe mari de percepție a vitezei.
https://www.youtube.com/watch?v=d3gprlnJK5k&feature=fvwrel
@teniescu, @george: e Astra, nu Corsa, sint clase diferite. Corsa e din clasa lui VW Polo, Astra din aceeasi clasa cu VW Golf – un Golf VI GTI are 270 CP, ca idee, daca mai faci un tuning mic din chip si dai softul peste cap, sa scoti limitarea vitezei, deja vorbim despre altceva. Comparativ cu Yamaha, care n-a avut niciodata mai mult de 127 CP, nu vad de ce nu l-ar baga in ceata pe motociclist, mai ales daca soferul stie cind sa schimbe vitezele. Cu Gallardo, acolo e mai dubios…
Zic si eu, care inca nu mi-am luat permisul
Daca filmuletele sunt reale, cel cu Astra e un zeu. Sa faci asta dintr-un C20LET/Z20LET (cine stie ce o avea) inseamna bani enorm de multi si munca titanica. Minim 700 CP ca sa faca asta.
@Alex Mihăileanu
Daca ai fi stat vreodata la start langa o motocicleta supersport de 600 cu un hot-hatch de 2 litri turbo nu ai fi zis niciodata o aberatie ca asta. E de-a dreptul hilara comparatia. Cand vezi cum pleaca o motocicleta din asta de langa tine cu toti cei 200-300 CP ai tai, iti vine sa plangi.
@zoso
Dude, faptul ca multi motociclisti sunt fito-bikeri si merg cu 130 pe autostrada cu R1/R6 nu inseamna nimic. Daca isi pun mintea, tu si dieselul tau amarat nici macar nu existati.
@Adi: şi pe ei ii culegi cu făraşul. ca de obicei.
Gata, or sa isi ia astia de acum numai Opel ?
Ce si-au zis baietii aia din Opel… Hai sa ne cacam pe niste motociclisti. Si le-a iesit. Ceva gros.
Stau si ma intreb ce rost are sa publici asemenea filmulete? Sa mai aduni citiva „unici” la statistica?
Probabil ca am inceput sa imbatrinesc si nu-mi mai plac asemenea iesiri in evidenta. Apoi ne miram si-i condamnam pe tinerii titani care omoara oameni nevinovati.
@Mr. Spock: Sa inteleg ca tu in fiecare zi faci o Yamaha R6 de rusine pe autostrada … nu ca ar fi ceva deosebit sa sa-i arati toba unui motociclist pe SS cu o masina de 4-5000 de euro …
Ca unii isi pastreaza „mingile” pentru pista si altii ca astia de mai sus sunt inconstienti, asta-i alta mancare de peste.
@Adi: cam greu scoti 700 de cai dintr-un 2.0, am vazut cat de greu si costisitor e sa scoti 780 de cai dintr-un V6 3500cc de Nissan. Ai care scot mega puteri din motoare o fac pentru dyno, unde nu conteaza ca masina are 10.000 de kg, important e sa dezvolte un varf de putere pe stand pentru o perioada X.
Daca dai toate chestiile inutile jos din masina scazi usor de la 1100kg pana pe la 800 kg. Greutate la care ar trebui sa fie suficienti 400-450 de cai sa atingi relativ usor 260-280 km/h cat prinde asta din clip.
Dar ce se afiseaza in display-ul ala digital din primul clip ?
Pulsul motociclistului ? Viteza vintului ? Ora exacta ?
Pentru ca in mod evident nu depaseste viteza de 150 la ora, poate nici atit.
Ala nu e vitezometru . Sa fim seriosi. Am mai umblat si noi pe la tara cu viteze de astea mari, si totalmente se misca altfel mediul inconjurator.
Cica sa mai aduni cativa unici….Stati linistiti ca maine dimineata o sa vedeti clipu’ si pe realitatea:=)))))))
Shit, a trebuit sa-mi amintesti cum nu ma puteam tine dupa unu cu Golf 3, si deja aveam 210
1. Kilometrajul din primul clip e manarit. Rapoarte schimbate cel mai probabil
2. E incorect sa compari o Astra preparata (cu un motor recunoscut ca versatil la tuning extrem) si o mobra 600 cmc stoc. Ia un miar cu PCIII si NOS (asta pe langa alte goodies -> ) si atunci vezi cum nu mai merge treaba cu masina
Cred că ăla cu Opelul a alimentat din greșeală cu kerosen. Când a călcat accelerația, dus a fost. Motociclistul nici n-a știut ce s-a întâmplat.
Nici nu vreau sa ma gandesc cati bani sunt bagati in acea Astra F
meh… moto vs auto e o tampenie. Pt mine lucrurile stau asa: moto merita sa castige macar pentru ca atunci cand el se da jos dupa cateva sute de km nu mai are bile, in vreme ce ale mele sunt chiar usor racorite, deci in schimbul mizeriei pe care o indura ar merita si amaratul respectiv deghizat in sclav s/m sa aiba cel putin satisfactia ca a batut un auto.
sa moara masa zici ca e pe kerosen =)))))
se poate
L-a facut de cacao :))
Opel Astra C20LET sau Z20LET (Caum are asta) cu ceva bani te duce undeva pe la 400-500 de caluti. La fel si Golf MK3 care se duce pe la 400 de cai linistit, daca ai destui $, timp liber si pasiune. https://vimeo.com/26005011
In plus, cand iti intra turbina custom si iti baga 3 bari presiune te cam pisi pe M3, M5 si altele din zona aia, pentru ca raportul greutate-putere e mult mai bun. Un golf are o tona fix si cu 400 de cai pe ea…
@Alex Mihaileanu: ptr o motocicleta 127CP e enorm…
Tine cont ca o motocicleta + persoana care o conduce au in jur de 300kg. Deci 1 CP trage dupa el cam 0.4kg.
Echivalentul la masini (daca se considera cam 1.3 tone masina + ocupant si ceva bagaje, sa zicem 1400kg) ar fi cam 1400 * 0.4 = 560CP.
Bineinteles, vorbim doar matematic, mai conteaza sa poti stapani o motocicleta de puterea aia (cu masina e mai simplu).
Oricum, cu o motocicleta de 20-25CP te poti tine lejer dupa (si chiar intrece) masinile normale gen Logan, Astra, Octavia, etc.
nu cred ca poti sa compari rapoartele dintr-o cutie de viteze de motor cu cele de la o masina
la cum accelereaza de usor ma indoiesc sa fie doar un motor de 2.0 litri, poate 2.0 vine ca e a doua versiunea, prima explodand tot asa la filmari pe autostrada
@zoso
De obicei da. Dar nu au nevoie sa mearga la limita ca sa te depaseasca, decat pe un drum cu foarte multe curbe. In rest, acceleratia compenseaza suficient franele slabe si statul pe curbe prost.
@Florin
„cam greu scoti 700 de cai dintr-un 2.0”
De unde si remarca mea ca „e un zeu”.
„scazi usor de la 1100kg pana pe la 800 kg. Greutate la care ar trebui sa fie suficienti 400-450 de cai sa atingi relativ usor 260-280 km/h”
Greutatea e aproape nerelevanta pentru viteza maxima la puteri normale, si complet nerelevanta la puteri din astea. Oricum, nu viteza ci acceleratia e impresionanta la masina asta.
Ei, se mai intampla, nu stii ce intalnesti pe strada.
Eu am patit-o si mai comic. Stateam pe motor la semafor si unul din dreapta tot tura conserva, asa ca am zis ca hai sa-i scot fitele din cap. Doar ca s-a dus naibii demarajul meu cand am ramas fara benzina in doi metri. Pana am pus eu pe rezerva ala se dusese, tare mandru de el presupun. Dar mi-am alinat orgoliul stand de vorba cu o fatuca din aia frumoasa de vinde tigari la benzinarie si o ciocolata buna.
Mai dai si de-o astra cu 500 de cai cateodata.
Cei care acuza autorul ca a masluit clipul, sau ca ar fi regizat, au ceva argumente, probe concrete?
In your face bai doua roti! In your face! :))
Well, nu inteleg de ce sunt toti atat mirati. Opel a fost si va fi lider in motorul de 2.0 litri benzina turbo. In 88 exista Opel Kadet GSI care omora orice GTI sau BMW 325i …
Noul Astra 2012 vine stoc cu 2.0 litri 280cp iar Golful VI R are stock 271cp. De aici pana la 350cp e distanta de numai 2-3000 euro tunning si la greutatea masinilor de sub 1400kg e usor sa ajungi repede la 280-290km/h. Si toate astea numai din soft. Daca mai faci upgrade si hardware deja noul M3 devine o gluma. Ce sa-ti mai faca un motor de 600cm la nivelul asta?
@Adi (35)
Kadett GSI era nesemnificativ mai rapid decat Golf 3 GTI (tot 2 litri, tot 150 CP). Si mai existau si VR6 si VR6 Syncro, mai rapide. 325i E30 era mai rapid decat GSI-ul.
Ce sa-ti faca un motor de 600 cc ?! De exemplu, sa faca 100-200 km/h SUB 7 secunde. Timp mai bun decat Ferrari 458 de 570 CP. Care spre deosebire de Astra de 2 litri la 3 bari de supra-presiune, manuala si cu aerodinamica unei caramizi netede, are un V8 fara lag, aerodinamica de exceptie si cutie de viteze cu dublu ambreiaj care schimba instantaneu.
ideea e ca nu-s sanatosi, dar asa sa te uiti nu dauneaza…
astept clipul cu „om pe bicla fixed gear depaseste un cal care alearga”. acolo adrenalina. si muschi.
clip mai vechi:
https://youtube.com/watch?v=3mbyqiNrxqk
Buhahah, i-a dat rusine. :)) Si partea frumoasa e ca nu a simtit-o in niciun fel cel de la volan, fata de motociclistul pe care cu siguranta il treceau toate apele la viteza aia, iar la o pietricica sau o denivelare cat de mica era Game Over.