Sandero sau Clio Campus?

Renault Dacia Sandero o să coste între 7.800 şi 11.000€.

Ceea ce, mă scuzaţi, dar e mult. Aceeaşi tablă ieftină, dar denumită Renaul Clio Campus, costă 10.000€, principalul avantaj fiind, desigur, că nu e Dacia.

Eu aveam subtila impresie că Sandero se va bate cu Spark, Matiz şi C2. Acum văd că se bate cu C3, 206 şi alte maşini de clasă medie. Ceea ce e o greşeală, pentru că piaţa s-a cam fumat în zona asta, toţi oamenii care sunt prea cu nasul pe sus ca să meargă cu metroul şi preferă să stea 3 ore în plus în maşină, ascultând KissFm sau Guerilla şi-au luat deja maşini.

Dar, desigur, e posibil să mă înşel şi să minimizez loialitatea faţă de brandul Dacia.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. din statisticile unora reiese ca 3/4 din masinile care circula in buc sunt in INTERES DE SERVICIU, adica fac o parte din economia capitalei.
    asa ca vrei nu vrei cand e interes de serviciu ai nevoie de masina asa ca de multe ori nu e un moft de a sta in trafic blocat cu orele.
    Iar vara, si in metrou incepe lumea sa miroasa a transpiratie; de autobuze, troleibuze si tramvai nu mai vb ca s-a expirat aerul de tot.
    P.S. de vineri seara pana luni dimineata chiar se circula fluent si in buc.

    00
  2. am vazut clio campus derivat din seria trecuta de clio (ca nu cred ca se face si derivat din clio 3) si nu cred ca se poate compara cu sandero.
    sandero arata bine.farurile si grila puteau fi mai frumoase , insa arata bine.si cred ca se va vinde foarte bine.
    eu dak as avea buget de 10000 euro pt masina as lua sandero.
    p.s. cred ca se va bate pe segmentul fiesta c3 si cred ca cel putin in tara va sufla multi clienti si de la polo.vezi ca esti cam dur :D

    00
  3. nu va mai agitati, oricum, in scurt timp ajungem sa cumparam cu totii asa ceva , fluidizam traficul, nu poluam si avem costuri de 1 €/100km :)

    00
  4. NOU
    #4

    nu subestima gospodarul.

    00
  5. Subtila ironia la Guerilla! Ne place!

    @gabi: ai uitat de intervalul 01.00 – 04.00 AM.

    00
  6. Din cate stiu, nu Romania e principala piata pentru Sandero si sunt multe tari in care nu s-a fumat piata asta :)

    00
  7. NOU
    #7

    Lumea a uitat teapa luata cu pretul Loganului. Au urlat la inceput pe toate gaurile ca fac masina de 5000 de euro pt romani?
    Au zis. Au facut? Un cur.
    Du-te si incearca sa-ti iei Logan macar cu 7500 de euro si o sa vezi.
    „Vreti cu abs”? Nu fai, vreau sa ma dau peste cap.
    „Daca vreti, platiti in plus”.
    „Vreti cu aer conditionat”?
    Nu fa, vreau sa-mi plezneasca capul in masina de cald si sa mi se umfle maselele de la geamul deschis.
    Atunci platiti in plus.
    ETC ETC ETC

    Si uite asa mereu ajungi pe la 10 000. Si asta nu e numai la Logan. Duceti-va sa vedeti petardele lui Tariceanu de la Peugeot , ca sa moara ma-sa parca sunt majoritatea masini pt pitici. In spate nu incap decat pigmeii slabi si copiii sub 14 si putin subnutriti. Peste tot la firme de astea primesti mult mai putin decat ar trebui de banii pe care-i dai.

    (IN ANUL 2008 e posibil ca abs-ul si aerul conditionat sa nu fie incluse in pachetul de baza??????. iata ca da, pt prostii de romani)

    SFATUL PSIHOLOGULUI :P
    Strange din fund si ia-ti o masina germana si lasa pocnitorile

    00
  8. Nici Polo nu-i mai breaz la 9-10 000 , stofa de la tapiterie cam de proasta calitate, spatiul in spate e ca la peugeot.
    Deci cam toate sunt lafel, poate motoarele si partea tehnica in general sunt mai bune la alea germane; in rest ca dotari tot zgarcenie e la varianta de baza si platesti cateva sute/mii in plus pentru optionale.

    Cat despre Dacie sau Renault, nu stiu ce sa cred, cererea si oferta, piata, chestii, habar n-am. Cica se vand la export bine.

    00
  9. Tin sa te contrazic un pic la „principalul avantaj fiind, desigur, că nu e Dacia”. In cazul Dacia vs Renault e mai bine dacia, nu de alta da e facuta in romania, nu in turcia si e mai fiabila.
    Cat despre logan, chiar daca ajunge sa coste peste 10.000 euro, tot e mult mai ieftina decat orice din clasa ei (octavia, accent, 407, passat, astea sunt in clasa ei, nu 207, c3, alte masini mici), dovada fiind ca e cea mai vanduta masina din romania, de departe.

    00
  10. @18centimetri: Tariceanu vinde Citroen. Asta ca sa stii si tu cine e petarda… erm… sa moara ma-sa ….
    Zoso, o sa se vanda ca painea pe cartela, dar sa stii ca masini precum Spark, Matiz şi C2 sunt clasa mini, iar 206/7, fabia, clio (si sandero evident) sunt clasa mica. Medie e departe (seria 3, Audi A4, C-Klasse, Passat, Superb etc).
    Andrei, esti complet confuz. Cum sa pui Loganul, pe care eu il consider „clasa compacta entry level” in aceeasi oala cu 407-le si Passatul? Intr-adevar, Logan, Octavia si Accent sunt in acceasi clasa (compacta), dar nu ca nivel de pret si finisare. Eu zic sa te abtii si cand iti dai cu parerea despre unde se face Renault. Deocamdata nu produc decat 2 modele in Turcia, ambele pentru piete in curs de maturizare si dispuse la compromis.
    Am putea sa ne abtinem de la comentarii aiurea-n tramvai despre masini verzi pe pereti?

    00
  11. Cu 11 000 isi cumpara un coleg de munca Skoda Fabia model nou, care nu se compara nici cu Sandero si nici cu Clio III. Deci eu zic ca nu o sa aiba un mare succes la pret de peste 10 mii de euroi. Desi romanu cumpara orice in materie de masini, asa ca nu ma mai surprinde nimic. Conteaza mult in viziunea lui si piesele de schimb + service-ul.

    00
  12. NOU
    #12

    @Ted: poate nu ai auzit de PSA Peugeot Citroen

    00
  13. pentru acuratetea informatiei cred ca ar fi trebuit precizat ca preturile sunt cele anuntate in Franta unde Sandero se lanseaza pe 27 iunie. la noi o sa fie o mica-MARE diferenta.

    00
  14. Io am invatat o chestie despre masini: cam pina pe la 30.000, cat dai, atata face. Mai sus sunt fitze.

    00
  15. Handrews, ai invatat prost.

    00
  16. Mane, e clar ca nu intelegi consumatoru roman de dacii. Cand a aparut „lăuganu” absolut tot gospodaru s-a infipt FIX la versiune full-options (cea mai scumpa de altfel) ca, deh ! „dacia cu abees”. Acusha a inceput sa se umple piata SH de logans ca s-a anuntat sandero. Romanu-i prea sarac sa-si ia ceva ieftin, o sa se vanda sanderos ca painea calda pe vremea lu Ceao.
    @Filmbuff – tot 11k costa petarda aia de masina ? si-a luat si un coleg acu vreo 4 ani o Fabia Combi, tot cu 11k, si motor de 1,2. Nu stiu altii cum sunt dar mie mi se pare scumpa.

    00
  17. Vlad, iti multumesc pt apreciere. Comentariul tau a inviorat discutia, aducand in plus si informatii utile.

    00
  18. NOU
    #18

    cu sandero scurt pe doi in papusoi:
    nu mai veniti (si ma refer la producatori) sa va laudati in pielea mea cu masini cu motorizari apropiate de logan. (70-85 cp).
    sa va laudati cand o sa faceti si pentru noi, fraierii de romani, o masina de 120-150 de cai, nu sa o faceti sa arate mai sport si motorizarea tot de masinuta de familie dintr-o tara de mana a 7-a.

    Ok, nu faceti interiorul lux ca la BMW dar macar un motor tare puteti sper.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.