Azi mă întreabă cineva de nişte preţuri. Ma fac că am uitat că data trecută au strâns din dinţi că sunt scump şi le mai dau o dată lista. Îi simt că nici de data asta nu vor, pentru că ştiu că nu au bani. Dar ei întreabă. Eu le răspund pentru că sper că într-o zi o să cumpere.
Dar sa revenim la oile noastre.
Logica unei asemenea reclame, la un an după ce faza s-a fumat în toate modurile posibile, îmi scapă. E veche şi deloc amuzantă azi. Nu ştiu cine e ăla şi îmi pasă deloc. Ar fi fost mai potrivit unul din academicieni (pentru că fanii îi cunosc) sau, mă rog, elementul atemporal, ţîţe.
Îmi scapă şi metoda de promovare. 3 bloguri = 350 afişări. Două zile = 900 afişări. Un clip anost submis pe zoso.ro acum 20 de ore a făcut 1200 de afişări. Un clip de azi dimineaţă cu Corijentu’ a făcut 1800…
Conform definiţiei, un viral se răspândeşte cu rapiditate. Aici nu prea a fost cazul. Nici la măreţul clip al trupei Vama, până n-au intrat pe fir televiziunile şi ziarele cu siteurile aferente.
daca tie 1200 de afisari ti se pare mult
@super se refera ca 1200 sunt putine ,la un viral din acesta.
Eu inca am o scarba imensa si mi se face rau instant cand aud pe cineva folosind termenul viral…
sa-mi bag poola daca am putut sa o ascult pana la sfarsit….
Interesant Nu prea-mi place, exagerat totusi.
„ţ
Lipsa totala de imaginatie din partea celor de la Catavencu. Oricum cred ca a cam trecut vremea lor…