Prin cartier au apărut nu mai puțin de 4 Peugeot-uri în lunile astea de când s-a renunțat la taxa auto. Aceleași modele, 3008 sau 508. Și cred că am văzut mai multe prin oraș. Unele par a fi hibride, altele nu. Apoi, am dat o raită prin târg și am văzut nu mai puțin de 60 bucăți de Peugeot cu cutie automată.
Mi se pare amuzant cum românii au descoperit acum că “mizeria aia de dric franțuzesc”, care nu e fiabil de nici un fel și “prost e cine își ia franțuzească”, ar putea fi o mașină destul de acceptabilă încât să și-o cumpere și să o folosească.
Sigur, nemțeștile sunt la putere când vine vorba de înmatriculări, dar tot trebuie menționată această mică schimbare.
Ma gandesc ca cei care se inchina cu doua maini la masinile VAG, si care chiar au asemenea masini, s-au cam saturat de motoare facute varza de pompe de ulei, distributii, consum de ulei 1/1000 si alte dume. Si ca legendele erau legende.
depinde mult și de oameni. dacă auzi povești din astea, întreabă cum exploatează mașina. vei auzi destul de frecvent „nu merg tare, o mai forjez așa, când e rece, dar nu mult sau des, de câteva ori pe zi, la semafor, că mă’nervează fraierii” și tot felul de minuni.
Depinde si de aia, dar sunt si chestii care nu depind de nimic, consumul de ulei de 1l la mie la unele 2.0 TDI nu e justificat de blana la rece, lantul rupt la 1.2 tsi (parca) la fel, la alte 2.0 TDI se rotunjeste/reteaza axul de la pompa de ulei, mai e si BMW-ul cu N47 si asa mai departe. Prea multe probleme de fabricatie pentru „masinile germane”
normal, sunt chestii care depinde explotator și defecte de fabricație. dar nu e mereu totul vina fabricantului.
Hahaha
http://karmakanix.com/knowledgebase/repair-database/fsi-tfsi-camshaft-replacement/
Aparent au tratat termic doar exteriorul, insa la interior este material moale. Dupa ce se uzeaza exteriorul, miezul se toceste MULT mai repede. Merge perfect pana la 120.000 km. La 130.000 scoate fum si nu mai porneste.
Octavia 2, 2.0 TDI. Mașină de 10+ ani. Aproape 200k kilometri. Nici o problemă la motor. Consum frumos de aprox 6%. Totul funcțional.
Acum câteva zile am călătorit cu un 407 mai tânăr. Jumătate din sistemele de afișare erau moarte. Bătăi generoase la trenul de rulare.
Acum să generalizăm pe baza acestei experiențe?
Zsolt: Skoda Octavia 2 ramasa la 85.000 km fara ambreiaj in mijlocul drumului, n-o mai urnea nici dracu’. Tu macar cu 407-le ala ai calatorit.
Diferenta dintre masinile nemtesti si celelalte masini e ca primele au fost aduse in masa dupa ’90 si mecanicii romani au invatat sa le repare. Eu prima oara am vazut peugeoturi la televizor cand s-a deschis prima reprezentanta in Romania si cand existau destule masini nemtesti pe strada (cazane recuperate de la schrotturi ca altceva nu-si permitea lumea).
La Peugeot costa mult reparatia pentru ca 1. mecanicii nu prea stiu cu ce se mananca, 2. masinile sunt construite mai complicat, au electronica mai multa si 3. daca nu sunt multi doritori nu renteaza sa aduci piese pe alte cai decat reprezentanta (unde adaosurile comerciale sunt de domeniul SF).
Si asa oamenii stau cu ele nereparate, mai ales daca sunt defecte mici care nu te impiedica sa circuli.
@radu generalizezi, eu am VAG G5 are 11ani 170k .. si nu am bagat bani in ea.. vreau sa imi cumpar altceva si mi-e frica ca nu o sa fie asa fiabila ca asta. Btw povestea cu litru de ulei e la 10.000km nu la 1000 … nu mai vorbi aiurea.. eu oricum schimb uleiul la 10k ca o forjez asa ca nu e problema.
Modelele mai noi arata ca un c**, si le-au ametit atat de tare incat nu mai stii care e aia premium, si care e „sicriul” pentru Europa de Est. Ma scuzati… „berlina practica”.
Also, SUV fara 4×4? Pardon… „crossover”. Thanks, but no thanks!
Capac peste toate, s-au alaturat desteptilor de la alte marci, care iti cer emailul, daca vrei lista de preturi. Asa, ca sa te mai spameze si ei putin, chiar daca nu cumperi masina.
Râzi tu de crossover-ul ăla, dar lista de aşteptare e de 6 luni minim, şi sunt 40-50 pe listă, asta doar în oradea, în alte oraşe nu vreau să mă gândesc.
E crossover de oraş, pentru borduri şi drumuri româneşti, nu e 4×4 de off-road, ce e aşa greu de acceptat? Ţi-l bagă cineva cu forţa pe gât?
Există nissa, subaru, mitsubishi, duster, câte 4×4 vrei.
Boss … nu este nicio „lista de asteptare” in Romania speciala pentru acest 3008. Este pur si simplu termenul normal de livrare de la fabrica chiar daca comanda cineva singura bucata din Vaslui la dealerul local.
„nu e 4×4 de off-road, ce e aşa greu de acceptat? Ţi-l bagă cineva cu forţa pe gât?”
Ce plm te ratoiesti asa? Nu mai avem voie sa avem opinii, sau ce?
@Dan – probabil lucreaza la vreun dealer, baiatul.
Poate n-ai inventat-o tu, dar sintagma ”crossover de oraș” e amuzantă rău. Vorba aia, mai urci o bordură, mai treci peste-un pieton, dacă nu-i prea gras…
Mai evolueaza si fiabilitatea asta. Dar 508 arata de parca ar ranji tamp.
Chiar nu vad ce e asa rau la Peugeot, am avut 406, 407 si acum 508, am fost si sunt foarte multumit de aceasta marca
Singurul lucru care m-a enervat a fost raza enormă de bracaj. Iar la cât de mare e 508-ul, ar fi fost util să poți și întoarce.
dacă te rog la un review cu niște poze și 5 paragrafe în care să spui ce e mișto și ce nu la ea, se poate? dau un philips one blade la schimb. sau un mil tec bowie
Şi eu am 508 2.0 hibrid din 2012 luat din martie, fiind la al treilea peugeot, (307 şi 308) personal sunt foarte mulţumit.
Confort de A6 mediu (nu îl pot compara cu cel quattro şi suspensie pneumatică, evident) şi costuri mult mai mici.
Peugeot sunt maşini mega-sub apreciate. 90% din componente sunt aceleaşi ca pe VW, tot bosch, delphi, valeo şamd fac piesele şi la Peugeot. Zilele alea au trecut, fiabilitatea e fix aceeaşi.
Plus eu le-am luat doar din olanda, belgia, nici una din germania, deci rulate mult mai lejer.
De bine de rău am 4×4 cât de cât, sunt totuşi 100NM pe spate sau 200 dacă-i dai talpă în sport, şi am reuşit să ies fără probleme de oriunde.
Plus e senzaţia majoră pentru pensionarii care nu mă aud în spatele lor când circulă pe mijlocul drumului ca hoinarii :))
am condus Mondeo din 2012 mi s-a parut mult mai greu de intors
@zoso: eu cand te-am intrebat daca scriu un review pentru 308 ai zis „doar daca-l conduc eu”
tu ești dubios!!!
@manu144x: „Confort de A6 mediu” nu sunt fan Audi, chiar deloc, dar sa compari un 508 care incepe de la 23k cu un un Audi A6 care incepe de la 46k… frate du-te la buda, esti prea plin de tine..
Da am condus 508 si da am condus si A6… e alta clasa… ca si cum ai compara e-boda phone.. cu iphone.
ignoră, a vrut să fie isteț și să se laude că a mers o dată cu un audi a6.
Îmi plac argumentele astea de se dau de obicei rumegând seminţe în faţa scării.
Discutăm cu cineva care a stat şi a condus ambele şi a făcut o comparaţie, sau doar aruncăm duma cu preţul şi reviewuri de pe youtube?
Nu mă supăr, că nu-s reviewer de maşini să fi testat 1000 de maşini, şi probabil sunt subiectiv, recunosc, dar părerea mea e că sunt lejer comparabile. Poate trebuie să spun că cea care o am eu a fost 43k de nouă, deci nu e varianta cheală neaparat. Iar audi-ul, recunosc, era varianta de bază 2.0 tdi cu nişte opţiuni pe ici pe colo.
Unde audi îi dă clasă e la cutia de viteze, cea robotizată de pe 508 e o glumă proastă, e mai indecisă ca o femeie, cea hidramată de pe 2.2 gt nu am încercat-o, poate e mai ok. La fel şi dacă e quattro, stă mai bine curbe. Însă dacă e fără quattro, la confort, la silenţiozitate, la acceleraţie şi alte cele e perfect comparabilă, şi mult mai ieftină.
Şi serios dacă vrea cineva să încerce apoi să se dea cu părerea e altceva, dar aşa aruncând cu argumente aiurea e altceva.
Scuze de offtopic, dar nu reusesc sa gasesc pe net. Este deschis Transfagarasanul sau nu? Caci pe website la ei zice ca e deschis, dar google maps il ocoleste ca traseu. Mersi mult.
este deschis.
Multumesc
Mi-am luat 508 Hibrid in februarie 2016. Taxa 0 pe atunci. Ma batea gandul sa-mi iau un CC dar multumesc cerului ca mi-a iesit in cale Peugeot-ul.
cum merge?
Ca o „mizeria aia de dric franțuzesc”
Peugeot e masina?
Sunt foarte multumit de el. Aveam aceleasi conceptii proaste despre peugeot ca marca dar mi-am schimbat parerea. Confortul interior este superior unui Passat CC din 2010. Consum 5l/100 in mod economic si intre 7l – 10l mod sport. Tractiune 4×4. In modul electric mergi intre 3 si 5 km.
@zoso, iti raspund eu. Peugeot-urile au niste infectii de motoare, mai ales alea diesel, de aceea sunt utilizate de alte companii auto cu rating mult mai mare decat Peugeot ca Ford, Volvo, Suzuki, Land-Rover, BMW si Mini.
Acum despre 508. Am de un an un 508 GT (motor 2.2) berlina luata la mana a 2-a adusa din Olanda.
Minusuri:
Problema cu ungliul de bracaj mic este reala, dar nu o vad ca pe un dealer-braker. Este ok, nu ma deranjeaza.
Boala lui 508 berlina este scurgerea apei de ploaie in portbagaj in momentul cand deschizi portbagajul. La fel, e putin deranjanta dar m-am obisnuit sa tin portbagajul 5 secunde intredeschis sa se scurga apa de ploaie pana sa-l deschid de tot. Am inteles ca baietii pe forum au gasit un workaround sa rezolve problema. La modelul break nu exista aceasta problema.
Sistemul multimedia este saracacios in optiuni. Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca nu exista optiune ca atunci cand pui contactul sa porneasca de la un nivel sonor prestabilit de utilizator, si cateodata vin de la drum cu manelele (glumesc) la maxim si uit sa dau volumul incet cand opresc masina, iar a 2-a zi cand pun contactul incepe muzica la nivel maxim de ma sperie.
Plusuri:
O masina foarte comoda si silentioasa la drum lung, nu te oboseste. Este cea mai silentioasa masina pe care am condus-o.
Cutia automata schimba foarte rapid, am si padele dar nu prea le folosesc. Pe modul snow porneste de pe loc in treapta a 3-a si chiar m-a ajutat asta iarna.
Interiorul imi place mult, este un interior „curat”, nu ca la Insignia, a mea e total neagra pe interior, exact cum imi place mie.
Senzorul de lumina pt switch automat faza lunga-scurta face toti banii la drum lung.
A mea are sistem JBL si are fidelitate mare plus volum.
Versiunea GT are o suspensie mai buna fata de celelate modele si se simte.
Am luat versiunea GT deoarece imi era frica de hibride, cu toate ca am tot citit in ultima vreme ca tehnologia este fiabila, nu au avut probleme. Eu mi-as fi dorit modelul 508 RXH care este concurentul lui A6 allroad quatro, dar nu exista decat varianta hybrid si am renuntat. Dupa ce am cumparat-o i-am schimbat imediat distributia cu tot tacamul (curea accesorii, pompa apa, schimb ulei plus filtre, etc) m-a ajuns undeva la 2000 ron. In rest, apa, paie si bataie. Nu ma mai avut in posesie Peugeot dar cu asta ma declar multumit.
Motorul dezvolta 205 HP si 450 NM, iar suta o ia in 8.2 secunde. Cel mai mult imi place sa umilesc cocleti cu VW si Skoda cu motor diesel de 2000. Nu sunt Gigi Senna sa merg ca un maniac, dar asta este placerea mea suprema, sa vad fetele cocalarilor cu VW care ma provoaca in timp ce-i las in urma si sunt nedumeriti cum de i-a „facut” o „mizerie frantuzeasca”.
Daca mai ai alte intrebari – shoot!
fă ceva frumos, cu bulleturi, cu 2-3 poze exterior, cu două interior, și facem articol.
Vali, o sa fac, dar cam intr-o luna, ca acum sunt ocupat cu renovarea
PS: wtf is „bullet”
Buna ziua, va rog , intretinerea hybridului 508 este ridicata? Am in vedere un peugeot 508 hibrid dar nu am curaj sa ma hotaresc. Imi este teama ca nu fac fata intretinerii.
Peugeot? Doamne fereste
Pejo 107, benzină, luat 2008, nou, leasing, schimbat plăcuțe de frână, alte consumabile, toba și un bec în prima sută de mii de kilometri. Trebuie să mai schimb butonul de avarii, a crăpat plasticul de pe el.
Pejo 308 dci SW, luat 2010, nou, rate, în afară de consumabile schimbat portieră că a bușit unu mașina în parcare, 150.000 km.
Mișto-uri de la oameni care băgau mii de euro în mașină anual pentru tot felul de chestii, câte unul pentru fiecare kilometru parcurs.
Consum? Cam un 1, 1,5L peste orice mint oamenii pe internet sau ce scrie în cartea tehnică. Alea-s povești la toate mașinile, cu excepția Loganului, care, știm cu toții, consumă sub 4% oriunde.
O da, toată lumea comentează de Peugeot, dar adevărul e că nu mai sunt maşinile care erau în anii 90.
Eu la 308SW de la 118,000 km până la 210k doar consumabile am băgat. Nici măcar un buton n-am avut probleme cu ea. Şi am făcut transfăgărăşane, am făcut transalpina, grecia, am mers un pic cu ea. Dar n-a văzut decât piese originale şi reprezentanţă. Dar şi aşa, e 550 ron revizia la reprezentanţă, la garaj la colţ e 420. Pentru 100 ron nu se merită, şi în Oradea cel puţin sunt foarte buni şi se ocupă foarte bine.
Ceas, nu altceva. Plus poziţia la volan e foarte confortabilă. Mă miră şi pe mine că sunt oameni care le-o plac la nebunie când îi duc cu ea, dar ei personal nu şi-ar lua pentru că noah, e peugeot, e brandu.
Plus, din cauza dezaprecierii, că nu sunt aşa căutate, le găseşti la preţuri bestiale.
108 e varza cu carne, e clar. iti dai seama cate avarii a avut de crapat butonul de avarii?!?
Acum vreo cateva saptamani, ma batea gandul de a cumpara un 3008 hibrid, in locul Loganului nou de anul viitor. Am auzit cateva pareri bune despre Peugeot, dar si multe rele, cum ca-s destul de scumpe la piese si cam nefiabile. Sunt constient ca Loganul nu-i o capodopera, dar macar as avea 3 ani garantie la unul nou.
Voi ce-mi recomandati pana in 10-12000 de euro?
Logan sau Fiat motorina.
Suzuki SX4 S-Cross. 5 ani garantie plus 2 ani daca mai platesti o suma. Versiunea Cool cu motor de 1.0 turbo si enorm de multe dotari fata de Dacia il poti obtine cu 12500 Euro prin negociere si cu Rabla.
La banii aia, o bicicleta ceva mai pro.
„o poti obtine”
Arată tentant mașinile alea hibrid, 4×4, transmisie automată, „doar” +130.000 km la bord „reali”.
mai, mie mi se par oameni cu clasa cei care conduc citroen. nu insa si modelul nou, ala ieftin la 9.000-10.000 euro de seamana cu vechiul logan – nu-mi imaginez de unde l-au scos, total atipic pentru designul lor. ce-mi placea de la francezi era renaul vel satis. punct.
Ca design, vel satis e undeva intre fiat multipla si primul model de ford ka.
Salut. Urmează Fiat.
Noul 124 este o masina f misto
ieftin, kilometri reali, accept orice test:
‘s_Car_1959_Peugeot_403_convertible.jpg
Am luat un peugeot 307 110 hdi cu 170.000 in bord cu singurul schimb major mi s-a spus volanta. Din romania, rulat doar in romania. Pe undeva mi-era frica sa nu cumva sa schimb lunar cate un turbo, un ambreiaj, ceva, ca tot auzeam ca sunt masini proaste dar concumul de 4 % a fost prea tentant si totusi l-am luat ca in 2800 E nu pupam eu ceva mai misto gen golf 5.
Acum am 248.000 si in 3 ani am schimbat doar 2 amortizoare si carcasa termostatului ca imi picura antigel la turatii mari si ma enerva ca ma avertiza..
Am vrut sa schimb de xmp discurile de frana ca vorba aia, au ceva ani si am zis ca siguranta, etc.. dupa ce le-a batut si analizat in detaliu mecanicul mi-a spus sa stau cuminte daca nu sunt dispus sa iau discuri noi foarte scumpe sa le las, ca astea originale mai tin 5-10 ani.
In conditiile astea urmatoarea masina va fi 100 % tot peugeot, un 308 ceva sau mai nou, ma pis pe parerea internatutilor :)))
Orice, dar nu diesel please.
La Diesel toata lumea stieee, Passat-ul e cel mai bun dupa Golf. Mananca astea ulei de mai alimentezi uleiul de trei ori pana la urmatoarea revizie. Eu cred ca nici nu merg cu motorina. Merg cu ulei.
Las ăsta aici http://imgur.com/a/6nkwT
3300EUR pe un 207 din 2008 cu 91k (din Romania)
Am facut ~35k cu el de cand l-am luat si tot n-am inteles de ce se plange lumea de piese scumpe. Masina sta foarte frumos pe drum, poate putin prea rigida suspensia pentru RO, dar a fost fun de condus (am facut in 9h drumul Bucuresti – Budapesta si n-am murit de coloana).
Numai ca o sa ajunga la tata din toamna, am trecut la ceilalti frantuji. Megane, daca vrei poti sa-i faci un review dupa ce vine.
3300eur e o bicicleta medie ca performante.
3300eur e o sampanie semi buna.
3300eur e un stalp in gradina.
#3300eur
@kmkl,
Nu-i asa ca tu nu ai nici bicicleta, nu ai baut nici sampania si nici nu ai vazut vreodata 3300 euro?
Eu am descoperit Peugeot-ul acum vreo 15 ani: la servici, am văzut unul nou-nouț prin parcare (nu mai știu ce model e, cel mai urît). Ajuns în fața intrării, dau de băieții care erau o țigară și le zic ”Băi, nu vă puteți închipui ce mașină urîtă tocmai am văzut! Chiar nu-mi imaginez ce-a gîndit ăla de-a cumpărat-o, nici măcar nu-i SH!”. La care unul din fumători zice, așa, cu glas pierdut ”E a mea…”. Ce să-i mai zic? I-am zis și eu că probabil cînd ai o mașină de-asta, măcar economisești nefăcîndu-ți CASCO pt ea…
Nu stiu ce Puegeot ai vazut tu, dar nu stiu daca am vazut vreun Peugeot mai urat decat VW in ultimii 15 ani. Poate doar daca am compara dubele
Pentru mine, frantzuzele sunt si vor ramane doar Citroen XM v6 si Peugeot 205 turbo. N-ar strica o reeditare XM full electric, de genul Tesla S.
Din punctul meu de vedere, frantujii sunt no.1. Insa…si aici e un mare insa, service-ul in Romania e o gluma proasta.
Eu inteleg ca aceste masini au tot felul de chestiuni „computerizate”, insa sa fii reprezentanta si sa nu stii ce are masina pentru care esti dealer si service autorizat, mi se pare de foarte mult „porc”!
De aia sunt multi cei care invata ei ce sa faca, isi cumpara testere, isi repara singuri masinile sau pe la garaje de cartier.
Nu de alta, dar rezolvi problema pana la urma. Pt ca pentru fiecare diagnoza, pac 50-80 de lei. Pentru ca se uita un pic mai mult la masina, pac 100-200 de lei
Tragi linie si platesti 1000 de lei si nu-ti rezolva nimic!
Sunt si service-uri decente, din cate am auzit, eu nu am avut placerea inca!
Peogeot 306, benzina, masina sotiei. A inceput sa nu mai traga cum trebuie peste o anumita turatie (peste vreo 2500 rpm) si cadea in nas. Am fost cu ea la 10 service-uri auto… fiecare service m-a pus sa schimb altceva. Am fost la un mecanic ce lucreaza la reprezentanta Mercedes si despre care se spunea ca este bun. M-a pus si ala sa sa mai schimb ceva … Nimic!
In final, am mers la reprezentanta Peugeot: am stat vreo 2.5 ore la cafea, pana cand cei din reprezentanta Peugeot mi-au dat verdictul: „Nu stim ce are!?”.
M-am enervat, am pus-o la vanzare ca defecta, la pret de bicicleta. A venit un samsar, i-am explicat ce simptome are, mi-a dat banii jos pe ea. Dupa 1 saptamana m-a sunat sa-mi spuna ca este foarte multumit de masna, merge perfect… A cumparat o bobina de la dezmembrari, cu 50 RON, a schimbat-o si masina merge PERFECT, mi-a spus ca a facut si vreo 2 drumuri prin tara cu ea…
Soooo, din cauza mecanicilor incompetenti din Romania, nu mai cumpar Peugeot. In Romania nu mai exista mecanicii aia batrani care, ascultau cum merge motorul si deja-ti cam spuneau ce are… au disparut mecanicii batrani, buni, si au ramas doar mecanicii astia din generatia Facebook, care, daca laptopul nu le spune exact ce defect are masina, HABAR NU AU!!!!
Mi se pare inadmisibil sa mergi cu masina la reprezentanta Peugeot si aia sa-ti spuna ca, nu stiu ce are masina!!!!!
Dacă ajungi prin Praga îți dau 508 gt sw la test.
In Romania- daca nu ai Passat, A6 sau seria 3 – esti un sarak banal.
Iar daca ai esti un „sarak” cu figuri.
Peugeot 308 1.6 hdi 110cp fap, cumparat nou in 2008 in prezent 173000 km, naveta ocazionala Pitesti-Bucuresti, Bucuresti-Cluj.
– schimbat dupa carte de service la 9 ani kit ambreiaj + volanta
-distributie , pompa apa
-ocazional becuri cu revizii si operatiuni conform carte de service facute in reprezentanta.
Am avut in familie un 206, prin anii cand a aparut …. nu-mi mai amintesc exact.
Era 1,9 L diesel cu vreo 75 CP parca…
Nu-l conduceam eu dar stiu ca persoana in cauza era multumit …nu-mi amintesc sa fi avut vreo problema cu el…
In alt ordine de idei am o intrebare ptr cei care poate stiu: de ce nu exista Peugeot in USA???
Multumesc
Peugeot nu exista in USA pentru ca ei s-au concentrate pe piata europeana, cu modele specifice, care plac europenilor.
In USA nu exista nici Skoda nici Opel din aceleasi motive. Si multe alte marci probabil.
unele mărci nu se duc acolo pentru că nu au 1-2 miliarde buget de intrare. tre să ai dealership-uri, alea sunt entități separate, nu ale fabricantului, ai alte reguli și tot așa. pe o piață de 14 milioane de bucăți, vw vinde doar 1 milion de mașini pe an in sua. sigur, vinde audi mai mult.
Dupa scandalul cu noxele nici VW nu mai are cine stie ce succes in USA. Am vazut multe car-haul- ere cu VW uzate, probabil din cele pe care le cumparau inapoi.
Imi spunea un amic ca prin anii 80′ intrasera sarbii pe piata americana cu YUGO – un model de litraj mic. S-au straduit ce s-au straduit pana intr-o zi cand un vant puternic a maturat un Yugo d-asta de pe nu stiu ce pod. Morti, procese, despagubiri, etc… in final au iesit de pe piata !
…să vă zic de bunica mea break, peugeot 406 din 2002, 1.8 benzină?! Îmi vine să intru-n pom cu ea, c-alt motiv de remat n-am… Da, 900lei kit-ul de ambreiaj la service, dar față de 2200 la vecinu cu opel astra?!
https://classics.honestjohn.co.uk/news/comment/2017-06/future-classic-friday-peugeot-406-coupe/
Decat sa intri in pom cu ea mai bine o vinzi unui colectionar.
Eu vreau sa imi iau 508, da sa fie combi ca la casa mai ai nevoie sa cari saci cu cartofi si porumb.
Momentan ma dau cu Focus 2010, 16tdci de 110 cai, tocmai am facut cu ea 200k (luata la 140k), motor PSA, merge f bine doar ca as vrea mai mult loc si confort. Pe langa asta, Ford e cam nasol la tabla si alte cele, rugineste cam repede, Mondeo e la fel de eftin facut.
508 e foarte frumos, mecanica in sine este mai buna decat VW, interior super-comod, comparabil cu A6, Seria5 sau seriile mai mari decat C de la Mertz. Am vb la reprezentanta, masina e mai fiabila decat Passat dar si mai complicata la reparatie. Piesele sunt approximativ la fel ca si la VW ca pret, s-au mai eftinit in ultima vreme. Motorul de 2.0 si 163cp e ceea ce trebuie, alea mici is glume.
Varianta hybrida e o porcarie de marketing. La drum intins masina consuma mai mult pentru ca e mult mai grea decat varianta simpla plus mai complicata mecanic, intretinere mai scumpa.
Tablaria este foarte buna la Peugeot, chiar si la dube, nu prea vezi rugina la ele.
Electronica si plasticaraiu din interior nu tine la fel de bine ca si la nemteasca dar e peste Opel, pe care i-au cumparat nu demult.
Economic vorbind pierzi bani in ea daca te gandesti la revanzare.
Stand si judecat toate aspectele cred ca la clasa asta mare merge mai bine sa iei un Passat sau A6 dar cu motoarele noi de 2.0 150/177 cp (fara addblue). Se revinde mai bine, se gasesc mult mai usor piese la dezmembrari gen elemente de caroserie.
Motorul nu mai pornește iar în bord îmi apare module econom active. Care ar putea fi problema? Bateria este buna.