Românii și brandingul #251

branding-1 branding-2

Primul.

Nu mă prind cum le-a trecut prin cap să denumească pensiunea de lângă cetate “Cetate”. Serios. Și mi se pare ciudat că numele “Pensiune” nu e luat. E cel mai logic: Pensiunea Pensiune.

Al doilea.

– Cum să se numească înghețata noastră?
– Am o idee genială, dacă tot am terminat de tras spirtul prin mâine!
– Zi!
– Să îi dăm numele unei șosele!!!
– Bă ești prost? Genială idee!

Urmează înghețata Logan.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. Alpin57Lux face inghetata de prin ’90. Acuma ca au denumit un sortiment Transalpina, firma fiind Alpin nu vad tragedia. Mai tii minte vremurile cu ziarul „Ziarul” ?

    00
  2. Sunt mai inspirate decat La Vache Qui Rit

    00
    • Am ajuns batran si n-am inteles faza cu „vaca care rade”, imi poate explica cineva mai deștept decât mine?
      La fel, se folosește des „vaca cu cabina”… nici expresia aia nu am înțeles-o.
      Help!

      00
    • The Laughing Cow is red and white and jovial, and is almost always depicted wearing earrings that look like the round boxes the cheese comes in. On April 16, 1921, Léon Bel[4] trademarked his brand, called „La Vache qui rit,” in France. In the trademark, the cow is said to have a hilarious expression. Bel had made the original drawing himself, after seeing a travelling meat wagon during World War I called „La Wachkyrie,” a play on the word for Valkyrie. In the beginning she wasn’t laughing, she wasn’t red and she didn’t wear earrings. This patent was the very first branded cheese product registered in France. In 1924, Benjamin Rabier, a famous illustrator, edited the drawing into something more like the image that prevails today. The blue and white stripes around the box date from 1955. Since 1976 both earring-boxes have been shown with the top-side visible. Before that year consumers were shown a top and bottom side. The current logo uses a Droste effect.

      00
    • Eu stiu ca e oaie cu cabina, nu vaca dar Gugal zice si de oaie si de vaca..

      00
    • Gresiti amandoi, corect este „vaca cu pedale”. :)

      00
    • NOU
      #8

      Raspunsul e pt Cristi, nu am gasit varianta de reply pt el… nu am cont:

      Corect e „Vacuta vesela”. Asa e marca inregistrata. De francezi.

      00
    • @Jean: nu… vaca cu cabina si capra cu pedale.

      00
  3. De ce esti carcotas? Si mie daca imi zici Transalplina fix la sirop de artar si nuci pecan ma gandesc.

    00
  4. Ieurovizion, lumie multa si frumoasa/ Ieurovizion melodia-i cea aleasa
    Ieurovizion, lumie multa, lumie buna

    00
  5. In Galati magazin de haine de copii: Enervel :)

    00
  6. Lasa ca ne mai povesteai tu acum cativa ani cat de naspa este brandul EDENIA.. cum se poate un asa nume.

    Ete fleosc, vad ca le merge destul de bine. Defapt nu prea conteaza brandul.

    00
  7. Macar e buna „transalpina” aia ? :)

    00
  8. Yep, Transalpina românească nu nuci Pecan autohtone și sirop de arțar cum făcea bunica.

    00
  9. Off topic „spiritul se trage prin PAINE”
    pentru cunoscători…

    00
  10. Apropos de marketing, reclama la hornbach (cred) e intr-un mare fel (tipu ala de rostogoleste gol pusca)

    00
  11. Am vazut ecuson in piept la angajatii Hiperdia. Scria mare pe el ECUSON apoi dedesubt era numele angajatului, bineinteles nume+prenume in ordinea asta. Ma gandeam de ce pe autobuze nu scrie mare AUTOBUZ.
    Daca un idiot a facut greseala aia, oare nimeni din departamentul de marketing nu a observat, sau eventual chiar dupa ce au fost tiparite sa le retraga si sa faca naibii altele? „dizainaru” ala primise si el un task: fa bai si tu un model de ecuson. ce pun pe el? ecuson, numele le adaugam pe urma.

    00
  12. sa nu uitam de „House Residence”, ca tot locuiesti in Brasov

    00
  13. De unde brand? Că dacii nu se ocupau cu așa ceva! :)

    00
  14. Din pacate lucrurile in tara asta nu stau asa doar in marketing :))

    00
  15. – Hello dog, what’s your name ?
    – Dog.

    00
  16. era odata in bucuresti, la rosetti, un restaurant…. Casa Țărănească „ELITE”.

    00
  17. Avem di toati vericule:

    Salam Q7
    Prajitura Elodia
    Carnati Zoso
    Tort Iohanis
    ….

    00
  18. Filipine, Manila.
    În centrul centrului de business e un ceva ce noi numim mall cu un nume de m-a lăsat interzis: „Market Market”.
    Depășind fiind de un astfel de branding am întrebat cum de le-a venit numele ăsta. Trecând peste că erau mândri, mi s-a spus cum că a fost construit pe spațiul unei foste piețe căreia i se spunea Market.
    Evidența și inspirația m-au copleșit, am mulțumit și am plecat. Doh, chiar e adevărată aia cu „mama proștilor e mereu gravidă”!

    00
  19. Ținând cont că Orban s-ar putea sî intre la răcoare pentru Transalpina, numele înghețatei mi se pare oportun.

    00
  20. Vis-a-vis de locul in care era Gazul inainte in Brasov ,la poalele campusului ” Colina” se construieste un bloc rezidential,se numeste ” Colina Residence”

    00
  21. Nimic nu bate „Puiul fericit” de la Agricola Bacau. Pui fericit ca sta in caserola.

    00
  22. Uitati de brandingul de anii 90. Atunci sa vezi reminescentele comunismului colate pe pricipiul Apro-Zar:
    – orice butic de toapa care facea turcia era GINA 93 Impex S.R.L.
    – orice bodega de cartier era „Starr” „AS” Snack Bar…
    – inventia geniala a combinarii numelui progeniturilor, pe model IaKi…
    .
    si aici am exemplul nemuritor de patroneasa din cartier care avea doua fete: Ana si Loredana….
    …si niciun fel de simt al penibilului….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.