ringier renunţă la ascenta

Iulian Toma ne spune că Ringier va renunţa la serviciile Ascenta/Softwin, orientându-se către GreenPixel.

Bun aşa. Ascenta a făcut o treabă jalnic de proastă cu EVZ şi mai nou cu Capital, încât le-a iesit pe nas.

update: capital.ro nu e realizat de ascenta

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Asta nu e o noutate, a aparut pe bloguri de mai mult de doua saptamani.
    Am auzit un banc legat de noul Capital si Internetics:
    Q: Va participa nou-relansatul site capital la Internetics anul asta?
    A: Da, daca se mai relanseaza o data pana atunci :)

    00
  2. Singura chestie pe care o pot spune in momentul de fata este ca ne-am apucat sa reparam un pic actualul evz.ro, in conditiile in care orice s-ar intampla mai departe, nu se va intampla in cateva zile.
    Ce-am gasit in el… nu are sens sa dezbatem. E deja plin zoso.ro de exemple :-|

    Oricum, greseli se fac destul de multe in .ro, dar spre deosebire de altii, Ringier are meritul de a fi ascultat feedback-ul comunitatii, constientizat probleme, si de a fi inceput sa faca ceva in acest sens.

    Iarasi de retinut:
    nu e Ascenta singura companie din .ro care vinde pielea ursului din padure sub forma unui intreg muzeu de stiinte naturale… Se pare ca e o moda (vedeti viitoarele/restul de lansari de platforme de e-commerce, e-government, e-learning, e-… si e-…)

    00
  3. @Marius Deak: iti trimit factura zilele astea.

  4. Niciodata nu am inteles de ce coloana unu si coloana trei nu sunt folosite aproape deloc pe capital.ro. Practic totul se desfasoara pe o singura coloana si astfel este greu, chiar foarte greu, sa gasesti articolele dorite. Da. Plus faptul ca cele doua coloane laterale sunt aceleasi indiferent ca este home, home de sectiune sau inside. Neplacut.

    00
  5. NOU
    #5

    cand vad siturile alea ma apuca durerea de cap…

    00
  6. Inainte de a posta ceva documenteaza-te. Capital.ro nu e dezvoltat de ascenta. E usor sa arunci cu mizerie in stanga si in dreapta fara sa te uiti in curtea proprie.

    00
  7. Site-ul evz e groaznic, variata veche era mult mai buna din punctul de vedere al utilizatorului si mult mai usor lizibila. De cand au schimbat site-ul nici newsletter-ul nu il mai primeam, saptamana trecuta a inceput sa vina din nou, dar doar pentru vre-o 2 zile.

    00
  8. – Ascenta nu s-a ocupat nicioadata de capital.ro. Zoso, incearca, te rog, sa verifici informatiile de pe blog.
    – Nu se mai continua colaborarea, pentru ca partile nu au agreat oferta pentru niste servicii suplimentare, cerute de evz
    – Este adevarat ca au existat erori pe evz.ro, inerente unui site de asemenea amploare, dezvoltat intr-un timp scurt. Toate aceste erori au fost rezolvate in cel mai scurt timp
    – Pt Marius Deak: comentariul este gratuit si o privire in oglinda n-ar strica. Performantele companiilor din grupul Softwin in intreaga lume, timp de 18 ani, nu pot fi egalate nici de 100 green pixeli la un loc

    00
  9. @Cosmin : daca performantele companiilor din grupul Softwin sunt cele demonstrabile pe http://www.evz.ro, crede-ma, ca nici macar 1 GreenPixel nu vrea sa le egaleze, darmite 100.
    Va doresc succes maxim si multe asemenea performante !

    00
  10. @Cosmin:
    Voi nu vedeti ma ca sunteti paraleli? :))

    00
  11. Greenpixel ia Ringier si EVZ? Imi pare sincer rau pentru clientii respectivi; dar rau, nu asa :D Prietenii stiu de ce. Si unii din vizitatorii zoso.ro.

    00
  12. @Cosmin: las-o bre, macane tare de tot. macar marius e mai pampalau asa, nu se lauda ca face siteul evz si da chix.

  13. Si o imagine pt posterioritate, ca vad ca si-au sters siteul deja, http://pic.photobucket.com/bwe.png

    00
  14. @zoso: partea cu ‘nu se lauda’ este adevarata. Din pacate si restul. Trist, dar adevarat. De aceea imi pare rau pentru viitori clienti Greenpixel.

    00
  15. nu-mi pare rau pt evz, nu-l citesc, nici macar online, dar e naspa.site-ul vodafone sux de cand lucreaza cu green pixel. bine ca au pecine sa prosteasca :)

    00
  16. @andra oricine are dreptul la propria opinie. Ce trebuie sa stii e faptul ca GreenPixel se ocupa de acel client de cand se numea Connex (~5 ani). Poate ca anumite versiuni de connex.ro / vodafone ti-au placut nestiind cine era in spate ;-)
    Iti voi respecta parerea, chiar daca e mult mai usor sa arunci un „sux” decat sa faci vodafone.ro.

    Revin la subiectul lui zoso:
    cred ca doar timpul va demonstra daca ringier a gresit sau a procedat corect sa nu continue lucrul cu ascenta.
    Daca va fi sa facem un nou evz, fix zoso va sanctiona printre primii eventualele greseli fundamentale. Poate chiar o sa scrie „evz era mai bine inainte”….:-P

    Eu sunt destul de linistit ca putem face macar cu putin peste actualul evz.

    00
  17. Marius, cand era Connex nu intram pe site, deci nu pot sa fac o comparatie. Dar stiu cat am injurat site-ul Vodafone acum 3-4 zile. Am renuntat sa ma uit pe site si m-am dus la reprezentanta. E mult mai usor sa renunt sa intru pe anumite site-uri care nu merg ok. Nu conteaza daca mi-o respecti sau nu, eu stiu cum sta treaba. Dar pot sa te felicit pentru negocierea contractelor facute de GP.

    00
  18. eu petrec mai putin timp pe noua varianta evz nu din cauza desigului, care e mai rapid ca inainte (amintiti-va ca pentru fiecare comentariu trebuia deschisa pagina noua, si deschideai cateodata doar ca sa vezi o idiotenie) ci din cauza continutului care a fost ales (si asta nu era treaba tehnica, ci de conceptie editoriala) pentru prima pagina – articolele din Life si Sport, feeduri cu stirile ‘hot’ dar de numai 2 randuri…
    In afara editorialelor (si alea slabe) nu mai apar mai deloc articole de analiza.
    Cand e un subiect de succes, creste imediat numarul de comentarii si de accesari. Dar nu creste pentru articole cu nunta lui Chivu sau „In pat cu dusmanul”, cine vrea asa ceva merge la gsp sau cumpara cosmopolitan.

    si sa fim seriosi, e plin netul de siteuri prost facute si de succes (uite, blogger e o platforma foarte rudimentara si wordpress are o groaza de bugs) – nu in usability si buguri (buguri erau si la gmail) consta succesul sau insuccesul

    Cred deci ca o mare parte din probleme e si in curtea proprie evz.

    00
  19. @ Andra: lucrez de multa vreme in zona de web/online/interactive/cum vrei tu sa-i zici, si uite ca am ajuns la o concluzie: oricat te-ai da peste cap si oricat te-ai stradui sa iei in considerare absolut toate scenariile posibile in user experience, niciodata nu vei multumi 100% audienta. Iar GPx face treaba buna in online – in ciuda tuturor comentariilor pe care ajung sa le citesc mai devreme sau mai tarziu. De asta cred ca cel mai eficient (pentru toata lumea) ar fi sa descrii cu exactitate ce ai vrut sa faci in site-ul Vodafone (si nu ti-a iesit de te-ai enervat subit) – iar cu ocazia asta Marius ar putea sa afle si sa inteleaga si alte puncte de vedere, posibile flaws, etc – si-apoi sa reactioneze in cunostinta de cauza.

    Parerea mea …

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube