Numărați greșelile tâmpe și exprimările scremute:
De ce e vina FORD? Păi, pentru că prostul e prost, el nu știe mai multe sau mai bine și face ce poate cu cât creier are. Știu, dacă ar fi avut mai mult s-ar fi abținut de la scris pe domenii care nu se pricepe, dar nah…Acum să așteptem să vedem ce istețimi scrie cealaltă specialistă auto, Andreea Stan.
ps: de ford numai de bine, în afară că ofițerul lor de presă, Ana Timiș, nu știe să vorbească civilizat, fac niște mașini ok. iar cei doi corifei, nu știu, dacă îi jenează că iau atâta sex oral poate ar trebui să nu mai mănânce căcat la adresa mea. doar zic. nu e vendetă personală dacă eu îți arăt că ești prost pe auto și tu insiști fără a învăța nimic.
Schimbător de frână cu inserţii din piele???
Shit… sigur n-a condus vreo gagică înainte, care şi-a uitat pe undeva vibratorul???
Acu`, pe bune, unde e facultatea aia de bloggeri de gen? Ce dreaq nu m-oi fi orientat eu la timp…
Oare vedem si o demisie dupa treaba asta?
O să ignor câteva aspecte minore ca să ajung la ălea ce mi se par importante: Zici de noul „facelift” şi nu pui o poză? Ce căcat este acesta? Plm, până şi eu am un amărât de fujitsu, poze la o maşina care sta fix pot sa fac.
@eftimie: astea sunt subtilități de blogger/scriitor. nu știe el din astea.
@zoso , scuza-ma ca intreb. Persoana respectiva este angajat la Ford ca social media manager ?
Cred ca Haotik in vremurile bune era mult mai decent decit individul asta. Pai daca vad asa o prezentare la o masina, zau ca dau email la cineva din conducere. Zici ca e scris de un anajat vw infiltrat la ei :))
@jules: aparent nu e angajat. poate e colaborator. nu știu.
jumatatea ta feminina are erectie :))))))
@jules: Persoana respectiva este angajat(ă), ca doar e persoană, nu person.
Doar zic!
@cipri cred ca puteam trai si fara observatia ta. Dar daca tot ai dat-o, afla ca a fost o scapare. shit happens!
Exact aia asteptam si eu de la articol, o poza amarata cu noul Ford Fiesta „facelift” . Eventual alaturi de o poza cu vechiul Fiesta.
Pai cum mai sa puna o poza…
Ecsista gugal pentru asta:)….
poza cu graficul e de la alt motor
Motorul de pe poza are 90-93kW (120-125 CP) . Pentru 100CP ar fi trebuit sa aiba 75KW
@Eftimie – ti-am dat minus ca esti chiar nesimtit: pai ce, fujitsu nu face aparate foto bune?
Tulai mama de baiet diestept! A scris pierfect pentru Crudutza.
Oricum tare rau faza aia cu schimbatorul de frane maine, poimaine il vezi ca vorbeste despre schimbatoare de senile
@Mike: nu face mișto de el că e moldovean, că nu mai are accent.
Eu stiu masinile doar din Need 4 Speed, dar am o intrebare: schimbatorul nu era de viteze? Pentru ca frana, ca si mama, e doar una.
e mai analfabet ca mine :)))))
@Gaelex: rămâi la Need 4 Speed! Frâna nu e doar una. E DOUĂ. Dacă nu înţelegi, bagă nasu’ într-o maşină reală!
Incredibil cat de prost e autorul articolului.
@eftimie: acum are poze, ori le avea si mai inainte si le-a taiat zoso din screenshot, ori s-a simtit si le-a pus.
Poate omul foloseste un sistem nou de abordare a clientului.O zice asa mai din topor sa inteleaga si cei cu carte mai putina ca si acolo e target.Ce mi-a placut mie (de fapt sincer ma uns la suflet) a fost partea cu : Masina a fost muncita de mine cat si….. ar fi fost pacat sa nu ne jucam putin prin zona……insa altora-care poate s-au jucat mai mult-le-a iesit consumuri mai mari”.Adica omul sa jucat frumos cu masina nu ca altii care au avut consumuri mai mari.Oricum masina asta a lasat o urma adanca in constiinta mea si un semn mai mic de intrebare visavis de paradoxul consumului pe drumul de intoarcere.Cum dreaq o fi consumat mai mult cu 0.2L% nu pot sa-mi explic.Sigur sunt implicati si extraterestrii.Sau poate concurenta.Sau guvernul.
S-a menţionat deja mai sus, poate că n-ai observat sau nu i-ai acordat importanţă, dar cred că una din cele mai flagrante greşeli din articol este acel grafic. Eu zic că sunt două variante în care poţi prezenta o maşină. Ori de consideri cunoscător ş-atunci dai informaţii relevante şi pe partea tehnică. Nu trebuie neapărat să ştii cum se schimbă bujiile sau uleiul, dar diferenţa dintre KW şi CP sau cuplu şi CP este indicat să ştii. Ori prezinţi maşina din punctul de vedere al unui utilizator obişnuit. Nu dai grafice şi nu intri în detalii tehnice, dar poţi să spui cum accelerează, cum se comportă în curbe, etc.
„Volumul sistemului auto” Probabil se referea la volumul sistemului audio.
hahaha, multumesc de laicuri. ma simt mai bine :))
Chiar daca pare ca ma laud singurica, cred ca am cateva clase peste nenea de la Ford (chiar si la EuroNCAP ).
Ha !
You’re a dick. Such a big man bullying women.
Did not know ciubotaru is a woman . Nor that i am a dick. Mind ur business.
„vendetă personală” e pleonasm, „vendetta” (nu vendeta) fiind personală, prin definiție.