Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

18 comentarii

  1. Este Renault Fluence toata ziua

    00
  2. NOU
    #3

    e absurd. sunt sigur ca tot cu benzina.

    00
  3. Sincer arata bine si inautru sunt sigur ca sunt incorporate in tetiere tablete Samsung si alte gadgeturi de la ei. Stii vorba aia ” Esti bun dar nu esti cautat”, cam asa si cu masina asta.

    00
  4. NOU
    #5

    Habar nu aveam ca cei de la Renault sunt prezenti si in Asia.

    00
  5. @madalin : samsung motors, nissan si dacia sunt marci renault. (dacia ii apartine 100%, la restul pachetul decizional).

    culmea e ca dacia a fost luata pentru tarile emergente si a mers cel mai bine pe dezvoltate, nissan pentru sua si merge cel mai bine pe asia (si in sua ceva-ceva dar nu ca inainte) in timp ce samsung pentru asia si se pare ca are mari sanse sa intre pe eruopa. marca renault stagneaza pe europa si africa si se implanteaza din ce in ce mai bine in america de sud.

    acum joaca tare sa obtina avtovaz (rusia). daca se respecta regula de pana acum, te pomenesti ca cel mai bine vor fi vandute in sua si antarctica.:)))

    p.s. ei mizeaza din ce in ce mai mult pe design facut in afara frantei. de cand cu succesul twingo au facut o seama de gogomanii crezand ca ce e bizar are succes. psa si-au dat seama si merg pe linia germana (cu destul succes). se pare ca renault va juca pe cartea designului de inspiratie asiatica pentru a intra in joc global.

    00
  6. Atat Fluence cat si Latitude au la baza Samsung seriile SM. Acum, fiecare intelege ce vrea si cum vrea. Ori ca francezii sunt in criza de design ori masinile alea au prins atat de bine acolo incat au incercat si piata europeana.
    Si iar vin si spun, totul se bazeaza pe gustul fiecaruia, dar dupa parerea mea, aceste masini sunt din gama „ori iti plac ori le urasti”.
    Opinie personala: Megane 2 „rulz”!

    00
  7. @Madalin, ai idee cate tehnici si metodologii de lucru au adoptat Renault de la Samsung? Parteneriat de succes in mare parte datorita ideologiei japoneze. Iar presedintele Renault nu mai este demult francez – Carlos Ghosn (sud american parca)

    00
  8. Am incercat sa accesez din RSS feeder bookmark bla bla. Mi-a dat eroare 500.

    “The possession of anything begins in the mind” – Bruce Lee

    Many computer systems around the world have been possessed by penguins; some have even been possessed by dead rats,
    in light of this, it is desireable to exorcize these evil spirits, and replace them with a nice, friendly daemon.

    Prea tare mesajul.
    Imi pare rau ca nu am facut printscreen… Am accesat din nou din RSS si a mers.

    00
  9. @dragos, toate referirile mele la substantivul „japoneza” au la baza Nissan. nu vad care e problema. In rest, de acord cu tine.

    00
  10. NOU
    #12

    @baxter – ideologiei coreene probabil iar francezii sunt tot francezi, stai linistit.

    00
  11. @animaloo, ca si pe noi dealtfel.

    00
  12. @baxter: nissanul erau in moarte clinica datorita „ideologiei japoneze”. Ideologia franca i-a scos din rahat

    00
  13. are motor de 3.5litrii – 170 de cai….nu ma prind daca e de bine sau nu.

    00
  14. Imi place forma… atat pot spune ca unul care habar nu are despre masini: imi place forma caroseriei. 🙂

    00
  15. NOU
    #17

    nu e de lux in sensul romanesc, marea majoritate sunt pe gpl, tot marea majoritate nu au airbag, tot marea majoritate sunt cu cutie automata, dar in schimb au lumini de pozitie automate. ce sa va mai zic ca gpl la ei e cam cat benzina la noi? ca au multe limitari de 80 la ora pe autostrada? ca cel mai mic santier naval (samsung) este mare cam cat jumate din orasul constanta?
    alianta samsung renault este pentru motoare din ceea ce stiu eu.

    00
  16. o avea parbriz amoled ?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube