Pe internet au scăpat câteva poze cu noul Renault Koleus, programat pentru lansare în 2017. Cea mai relevantă e asta, care arată un Talisman înălțat.
Sau un VW Touareg. Seamănă extrem de bine cu Touaregul lansat în 2011. Dar e un pas înainte în designul SUV-urilor Renault, care a început în 2001 cu Scenic, a continuat cu prima generație de Koleus din 2008 și a eșuat la Captur și Kadjar.
Designul Koleus din 2011 e parfum.
Având deja Captur și Kadjar, care se vând bine, Renault trebuie să poziționeze Koleus un pic mai sus în gamă, pentru că două SUV compacte nu își au rostul. Va fi oare un pic mai sus, mai mare, mai puternic, mai spațios, cu motoare mai serioase?
off topic: ce ma distreaza pe mine ghidusia asta cu „au scapat” cateva poze pe net; la fel cum cluburile „scapa” noile echipamente, producatorii de telefoane noile modele, curvele pozele cu ele dezbracate sau filmele porniste, sau ce monden cu cine s-a mai combinat.
nu coae, e teasing sau pr stunt sa atraga si sa mentina atentia ca pe asta se da bataia acum cand toata lumea are acces la tot.
Cum ar fi sa spui unuia „coleus” in loc de „coae” ?
asa am sa spun de acum in colo.
Mie nu-mi place tendinta asta a producatorilor de a uniformiza designul intregii game de modele.
Și e Koleos, ba.
dacă știi latină, e koleus
cum adica e koleus daca scrie pe el koleos?
Daca eu vorbesc na’vi, blogul tau devine soso ?
Am gasit doar ca provine din greaca. Îmi explici, te rog, ce ar trebui sa stiu din latina?
Koleos (Samsung Motors in certificatul de nastere) a iesit de pe piata tocmai din cauza Kadjar. Un esec de rasunet in Europa, cel putin, aproape de VelSatis sau Latitude.
Momentan, in cadrul grupului, a dezvolta un nou Koleos, imi e greu sa cred ca ii va fi alocata o platforma dedicata, de SUV, poate doar sa imprumute ceva de la Nissan (ar avea de unde) sau sa mearga din nou pe mana Samsung, ceea ce din start ar fi un nou esec.
Parca se chinuie sa faca masini din ce in ce mai insipide, ca sa le poata vinde ca painea calda pe alea premium.
Alea premium de la alte mărci poate.
Bonus, cum se traduce koleos (κολεοσ) in greacă? Puahahaha.
https://translate.google.com/#el/en/%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CF%83
păi noi de asta râdeam ca proastele.
Ah, atunci nu m-am prins eu.
La obiect: Koleos e un X-Trail sub acoperire si banuiesc ca va continua tot asa, ca nu renteaza sa faca o platforma noua. Deci dimensiunile, cutiile si motoarele tot alea sunt, nu prea au ce sa aduca. O sa-i mai puna ce nu are inca, gen city braking si probabil o sa fie si o versiune hibrida sau chiar full electric ZE (desi la cat e de grea, nu o vad bine) si aia o sa fie.
Design-ul astora de la Renault e fain la ultimele modele, dar parca prea germanic.
Pentru ca la baza lui e un olandez?
Da, e fostul designer sef de la Mazda.
ca sa-ti raspund la ultima intrebare – raspunsul e „nu”. sau aproape. corporate car + tax + insurance = asta e ce conteaza in ziua de azi.
Ăia de la koyos cred că de la Renault s-au inspirat când au dat numele defunctului
Mie îmi plac foarte mult luminile daytime la Kadjar, arata foarte bine, chiar impunător. Am văzut și un Megane nou și la fel DRL-uri în același stil. Mai departe însă nu știu dacă a rămas „Casa greierilor” cum zicea Bratu sau dacă sunt aceleași materiale urate la interior.
nu stiu de ce nu iti place designul nou al renaulturilor. Capturul e la ora actuala alaturi de opel moka cel mai frumos crossover de clasa mica. Si e un succces: http://carsalesbase.com/european-sales-2015-small-crossover-segment/ , aproape 200.000 de unitati vandute in europa in 2015,dominca practic clasa asta. Iar kadjar se pare ca a inceput sa prinda, au vandut in martie 2016, in jur de 15.000 de unitati (ceea ce e foarte mult tiguanul parca vindea de obicei in jur de 10-12.000 unitati pe luna). Fata de koleos la design e ani lumina, ca sa nu zic de multe din masinile cu care concureaza
mokka arată bine. kadjar nu prea.
Sincer, nu-mi place, mai degraba as alege un Audi Q5 sau Q3.
Pentru ca, desigur, sunt acelasi lucru.
Koleos se va pozitiona, ca dimensiuni, motoare etc., cam pe unde se afla acum noua generatie de Nissan Xtrail. Asta in conditiile in care Kadjar imparte platforma cu mai-de-succesul Qashqai.
Totusi e vorba de Renault!
In Romania sigur va prinde noul model. Cu cat este mai mare, cu atat mai bine. Vad ca are si garda mai ridicata, iarasi este un bonus.
katjar nou e nou