reflecţii rutiere

În cele 40 de minute în care am parcurs traseul Piaţa Victoriei – Spitalul Floreasca mă gândeam cum ar fi ca doctorul să îmi fi strâmbat nasul un pic mai mult decât trebuia. Pentru că au trecut 3 zile şi eu tot nu l-am văzut.

Dacă s-ar interzice circulaţia maşinilor de teren, Bucureştiul ar începe să fie un oraş civilizat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Amin!
    Sau poate ne cumparam si noi masini de teren si privim traficul de la inaltime

    00
  2. de ce crezi ca se circula rau in bucuresti din cauza masinilor de teren? eu cred ca se circula rau din cauza celor care nu opresc la rosu, a celor care cu se baga in intersectie cand e deja oprit, etc

    00
  3. daca e sa facem o lista, am face aici un catastif kilometric.
    ca sa adaug si eu la catastif, as sugera lipsa semafoarelor corelate (cel mai bun exemplu : victoriei)

    00
  4. :)) Dacă n-ai dat şpagă cu siguranţă o să-ţi vezi nasul la fel ca

    00
  5. in bucuresti se circula asa cum se circula din cauza alora cu prioritate de jmecher si a soferilor cu sapca, nu neaparat din cauza alora cu masini mari.

    00
  6. nu cred ca masinile de teren sunt adevarata problema in Bucuresti, ci soferii indisciplinati, lipsa locurilor de parcare si proasta infrastructura. sa nu mai vorbim de semafoare nesincronizate

    00
  7. Eu am mers azi pe soseaua Colentina si la un moment dat am vrut sa ma dau jos din masina si sa o las acolo.Peste tot se asfalteaza.

    00
  8. soferi indisciplinati cel mai mult (desi parca nu-s asa multi-raportati la nr de locuitori desigur- ca-n alte parti). Incearca multi sa sara de pe o banda pe alta aiurea, doar doar prind un loc mai in fata… am facut 1h40m de la universitate pana la iesirea din bucuresti (spre pitesti) astazi… adica de la ora 17 pana la 18:40 mai exact… rush houru’ lu’ peshte… dementza (si de masinile de teren trebuie sa tii neaparat cont… doar daca nu ai una, ca sa fii „de-al lor”)

    00
  9. io zic ca niste locuri de parcare ar mai rezolva din problema. soferii nu sunt chiar atat de nedisciplinati pe cat se zice insa sunt intradevar si multi prosti.

    00
  10. Eu spun ca daca se interzic masinile cu motoare 1.9d, conduse de imbecili care chiar cred ca au ceva economic si sportiv in acelasi timp, suntem ok.
    A, da, la fel si Daciile ‘papuc’ conduse de cretini pentru care folosirea oglinzilor retrovizoare e cel mult optionala…

    Evident, exista si exceptii la regulile enuntate mai sus, dar sunt mai rare decat ati crede.

    00
  11. e o chestie de respect treaba cu masina mare…
    esti bogat si ai masina mare? .. ok, te protejeaza in caz de accident…
    dar eu ce sa fac daca tu vii cu tancu peste mine? sa mor la sigur? sa mor pentru ca tu ai libertatea de a conduce cu neglijenta pentru ca te apara tancu?

    …’tu-va rasa de ajunsi!

    00
  12. lasa ca nu ti l-a strambat….si ai sa il vezi tu acusi;))),,,,si da ,am auzit ca traficul acolo e infernal…eh’….:D

    00
  13. Pentru persoana care zice ca 1.9d-urile ar fi problema in Bucuresti ii recomand sa dea o argumentatie logica. Daca poate.

    Oricum, problema traficului in Bucuresti provine IN PRIMUL SI IN PRIMUL RAND din raportul numarului de masini la capacitatea strazilor. Neglijenta, iresponsabilitatea si indisciplina sunt doar bonusuri minore. Ganditi-va cum s-ar circula daca toti soferii ar respecta toate normele, ar fi calmi etc. etc. DAR NUMARUL LOR NU S-AR REDUCE sau LATIMEA STRAZILOR NU S-AR MODIFICA.

    00
  14. Sa stii ca am un prieten care a trebuit sa mearga la a 2-a operatie pentru mici modificari (bineinteles, asta din cauza doctorului)

    00
  15. daca s-ar interzice politicienii,becalienii,basescienii si masinile de teren!…

    00
  16. @ Andrei Rinea – in general, profilul celor care cumpara o masina cu motor 1.9d este as follows:
    – interesat in economie – altfel nu cumpara diesel, sau lua motor mai mare;
    – vrea performanta – altfel lua 1.5d, sau 1.8d.
    – nu e pasionat de conducere – altfel lua un motor pe benzina

    Ai dreptate, nu e o logica de fier, e o observatie formata pe baza unor ani de experienta in trafic – de cate ori depasesc un 1.9d, imbecilul accelereaza si incearca sa-mi demonstreze ca poate ‘rezista’ depasirii. In fine, personal opinion based on a large sample of events.

    00
  17. Eu am 1.9 TDI de 6 ani si nu ma regasesc absolut deloc in descriere. Ca sa nu mai zic de faptul ca nu orice motor „pe benzina” e mai bun ca un 1.9d cum zici tu. 1.4, 1.6 si chiar 1.8-uri sunt varza pe langa ele.

    Adica daca sunt pasionat de conducere mi-as lua o lesinatura de 1.6 benzina care scoate suta in 11-12 secunde si face 80-120 (mult mai important) in 9-11 secunde? Eu fac in 6 secunde si imi convine pentru ca pot sa depasesc in siguranta.

    Apoi revenind la problema traficului nu uitati de gravele sugrumari ale arterelor importante! Stefan cel Mare are 1 (numai una) banda pe sens in anumite portiuni (de ex. pasajul Obor) si nu numai. Si nu este singura artera importanta „sedusa” (=pregatita pentru „reparatie”) si abandonata…

    00
  18. problema traficului si a locurilor de parcare este si in Iasi, unde „lucrurile serioase au nevoie de timp” – exista vreun site gen pitzipoanca, hai 6 s.a.m.d. unde pot fi postati soferii prosti?
    ajung si eu aseara de la munca, tarziu bineinteles, si gasesc ditamai boul cu un van fiat B-77-RHD parcat exact pe 2 locuri – la urmatoarea abatere il „rezolv”, ma intereseaza sa ii fac putina „publicitate”

    00
  19. Poate ca o alta solutia ar fi sa nu mai treaca provincialii prin Bucuresti si asa sunt vaza. Mai ales aia de prin Brasov care au si bloguri. Daca scapam de aia nu ne plangem, sa circule si cu TIR-ul, nu e problema

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.