Reclame penale: Audi A8 și nutriționista…

Pentru că Audi nu se putea lăsa la BMW cu Agramat Petrișor, au zis să o ia pe Mihaela Bilic, o tanti nutriționistă, și să o pună să spună platitudini 2 minute.

Nu, n-are rost să ne legăm doar de aia cu "nimic nu îmi aduce fericire în viață ca mașina asta", ar fi prea simplu. Nu. Gândiți-vă cui se adresează tanti asta și cui se adresează mașina asta. Sunt convins că oamenii care au 92.000€ să dea pe un A8 nu doar că o iau pe Bilic model, dar au și timp să se uite la înșiruirea asta de platitudini și să le ia în serios.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

98 comentarii

  1. E nutritionista. S ar putea ca aia cu fericirea sa fie adevărată

    00
    • NOU
      #2

      1. nutritionistii sunt aia care-ti zic sa nu bagi cartofi cu branza si ca rosiile-s fructe nu legume ? …

      2. de cand e A8u’ o masina cu care sa faci piata ? (inteleg paralela intre nutritionism si rosiile frumos colorate din „videoclip” dar totusi cu A8u’ se duce duduia perfect anonima in Obor sa ia verdeturi de la tarani ?)

      3. de cand imensitatea de A8 este o masina construita pentru a fi condusa de femei ?
      *la secunda 0:48 se poate observa cu usurinta cum dudia perfect anonima nici macar NU se vede (decat jumatate) la volan

      4. de cand o femeie de biznis conduce singura un A8 perfect construit pentru a avea totusi sofer ? (sa dai 100 de mii pe o masina, sa stai la doua camere in Militari si sa cari gresie de la Valea Cascadelor cu A8u’ mi se pare o profunda jignire la adresa romanilor dar si a marcii in sine … parchetul se cara cu BMW-ul decapotabil nu cu AUDI)

      5. de cand reclama unui produs de lux are sunetul infect ?

      6. de cand nutritionistii mananca fainoase gen „croasante”

      7. de cand am devenit atat de rautaciosi cu ambasadorii anonimi ai unei marci celebre promovata de o agentie de publicitate incapabila sa intelega cu adevarat produsul ?

      00
    • Bah, la faza cu vazutul peste volan, m-am blocat si eu. Se vede ca e foarte lasata in scaun si nu vede nimic peste bord. Problema e ca, vad multe tute, carora le e rusine sa ridice scaunul, ca sa vada peste volan.

      Legat de punctul 1, imi cumparasem cartea ei, acum niste ani. Se numeste „mananc, deci ma abtin”. Si la recomanadari de regim, avea acolo chiar si cremvursti, la micul dejun. Inghetata. Pudding din ala, gen Danette. Si combinatii de branza cu rosii (eu mananc branza cu rosii la greu, dar stiu ca nutritionistii zic ca nu e bine sa le combini).

      Spunea ceva de genul, ca nu trebuie sa mananci doar eco/ bio, ca sa slabesti, ci sa mananci moderat. Nu-s rele sfaturile, dar nu pot sa o iau in serios, ca nutritionist, ci doar ca femeie care te invata cum sa nu sari calul, mancand ce iti place. La mine, un nutritionist trebuie sa reflecte ceea ce promoveaza. Mai era o nutritionista, care tot apare la stiri. Si e grasa, nene. Lygia si nu mai stiu cum…
      Ori tenul si corpul lu’ madam Mihaela… arata banal, adica, nu ma astept sa aiba patratele si sa fie trasa prin inel, dar totusi, nutritionist cu burta si gusa? Stiam de un nutritionist adevarat, tipul participa la maratoane, ar j de studii in spate si pe partea de sport, cat si pe cea de alimentatie. Asa, DA!
      Adica, e ca si cum as merge la coafor si coafeza ar avea un par ars si vai de steaua lui (cum vad la unele). Si eu sa am curaj sa ma las pe mana ei?!?

      Pai maica-sa lu’ Antonia e mega GILF, la 50 de ani. Mai repede ma uit in gura ei, decat la Bilic. Chiar as vrea sa arat asa, cand o sa am 50 de ani.

      Cat despre reclama in sine, nu ma bag. Bafta ei, daca s-a facut cu un A8 pe moca. Cine n-ar vrea? Da, nu e masina de femeie, dar nici eu n-as zice nu daca mi-ar da cineva si m-ar pune sa ma filmez la volan si sa pup in cur masina. Adica, totusi, n-ai ce sa NU pupi in cur, la asa masina, cand mai e si de pomana. Cat despre faptul ca meseria ei si promovatul masinii se potrivesc ca nuca in perete, e altceva. Sunt si femei capabile, care s-au ridicat pe picioarele lor, in Romania. Putine, dar sunt. Astea meritau sa primeasca asa ceva si sa faca reclama. Gen: „Uite fa, proastelor, ca se poate si fara sa sugeti pula!”.
      Mai dergaba, astia de la Porsche Rromania duc lipsa grava de competenti, la departamentul de marketing. SAU, cineva de acolo se stie cu doamna Bilic si stiti cum e cu pilele, in romania.

      00
  2. Super, acum mi s-a facut pofta de niste apa plata Audi!

    00
  3. S a ingrasat si vaca asta ce da sfaturi cum sa slabesti. Dar sigur e de la glanda!!

    00
    • Ca nu mai e 60-90-60, sau care naiba sunt masurile alea, daca a fost vreodată, o fi adevarat. Dar de ce e vaca?
      Posturile astea sunt doar o ocazie sa scoateti ce e mai rau din voi?

      00
    • Raspuns: da

      00
    • O fi scapat la prea multe fructe de sezon, bau-baul suprem. Oh wait, ea nu recomanda fructele, mai degraba un indulcitor artificial .
      Cine ii audi sfaturile, sa fuga departe, poate se ia

      00
    • Fructele chiar ingrasa. Carbohidratii ingrasa.
      Fructoza din fructe e doar un pic mai ok decat zaharul.
      Organismul se descurca perfect fara, nu sunt indispensabile, legumele sunt sufieciente (si necesare pe alocuri).
      Discutia e mai complexa, e sibcevq matematica de clasa a 3-a la mijloc, dar fructele nu sunt un wildcard in alimentatie.

      00
    • Fa ce spune nutriționistul, nu ce face nutriționistul. :)
      Glumesc.
      Oricum, madam nu prea are voce de reclama la ceva elegant, ar putea prezenta mai bine concurs de haltere femei.

      00
    • „Ca nu mai e 60-90-60” asta e evident de la o posta… problema e ca o nutritionista se chinuie sa scape de cateva kg si din cate se pare nu ii resuseste deloc.

      00
    • Da, posibil ca fructele sa îngrașe și ca organismul funcționează perfect fără ele.

      Problema ii ca ne dorim un organism care sa performeze , sa facă față bolilor și eforturilor ocazionale – nu doar sa funcționeze (și corpul unui pacient in coma funcționează , nu ?)

      00
    • @Brosky, ai luat ad-literam cuvântul „funcționare”. Corpul tău va „performa” și fără zahărul din fructe, stai liniștit.

      00
    • @Unu: adevaratii specialisti si bunul simt ne spun altceva despre carbohidrati in general si fructe in special:
      1. https://jamanetwork.com/journals/jama/article-abstract/2673150
      2. https://adriancopcea.com/2018/04/11/fructele-sunt-bune-ce-e-cu-atatea-pareri-despre-ele/
      Dar pana la urma fiecare e liber sa isi aleaga sursele de informare.
      Intotdeauna vor exista „specialisti” gata sa iti vanda o dieta sau o operatie estetica.

      00
    • E incredibil cata lume nu stie despre ce vorbeste si da minusuri sau plusuri :)
      Orgnismul performeaza perfect cu fibrele, vitaminele si mineralele din legume.
      Nu ai nevoie de fructe si zahar. Ca sunt „bune” e altceva.

      Ca DACA ai un organism sanatos (dupa 35 e mai complicat aici, incepe un pic de hipertensiune, hiperglicemie, colesterol, dupa genetica) nu patesti nimic daca mananci 2 kile de struguri pe zi sau 10 mere, si asta e adevarat. O vreme.
      Dar daca nu, si continui sa traiesti pe baza unor mituri incepi sa sustii clasicul „nu mananc nimic si ma ingras!”

      00
  4. Poate ca s-au gandit ca segmentul lor, sau unul din ele, sunt oamenii care au grija de ei, ii intereseaza cum si cat trăiesc si, in general, sunt preocupati de imaginea lor.
    Nu stiu daca e alegerea cea mai buna, dar e o varianta.
    Macar e de apreciat ca au vrut ceva orientat oe piata noastea, personalizat pe lumea noastra, nu cu figuri generice sau cu voci puse pe deasupra.

    00
  5. Oamenii care au 92.000€ să dea pe un A8 au o Mihaela Bilic ca nevastă dar au şi o amantă pentru care dau 200.000 pe un porche.

    00
  6. de cand plm a devenit a8 haidresser car? wtf? audi u autistics?
    pe mine reclama m-a spart cand i-a bagat muia in cadru, parca e reclama aia la volvo, da as lua volvo dar parca nu fix dupa reclama aia, asa si aici.

    00
  7. Cum sa pui o femeie sa faca reclama la A8, cum? Serios, ai suta de mii de coco, „hai iubi sa-ti ia moșu’ un A8”.

    00
    • Decat ca Bilic are mai multi bani ca tine, făcuți de ea, nu dati de un barbat.
      Exista si femei care isi permit un A8 din banii lor.

      00
    • Dude, eu pana acum nici nu am auzit de Bilic asta, si tu ma umilesti spunandu-mi ca sunt mai sarac decat ea?
      „Brutalu-le”

      00
    • @unu : ia mai du-te fa, in pula mea!

      00
    • Unu’, așteptam si reclama la mertan, făcuta ci suedeji. Că si unii din ăia au mai mulți bani decât noi, își permit.

      00
    • Greu de crezut, asa e?
      Ca un avocat sau medic femeie, ca sa dau doua exemple, poate sa-si ia masina din banii ei.
      Mai ales daca nu ați auzit voi de ea.
      @Hellfire Did you just assume my gender?

      00
    • La cum a inceput reclama asta (simt cum mi se regenereaza pielea) prima impresie e ca , covorasul din A8 e pufos si n-o jeneaza la genunchi…plm…

      00
  8. Cu 92 000 imi i-au un tesla S si numere cu „MUIE TDI”

    00
  9. Au tradus reclama? Textul ? Pare o adaptare, ceva de genul clasa a 8-a. Artificial. Nu sunt fan Audi dar masina aia merita altceva.

    00
    • „O masina ca asta iti este partener de drum.” – imi este foarte greu sa cred ca asa ar suna reclama originala, dar, deh, nu se stie niciodata.
      Mai degraba cred ca atat a dus-o bibilica pe d-ra Bilic impreuna (sau nu) cu persoana de la Audi Ro (sau mai multe?) responsabila cu comunicarea/social media/public relations.

      00
    • Nu știu cui aparține cu adevărat expresia „am trecut de la condusul rațional la navigația senzorială” dar… așa bășini, să recunoaștem, mai rar.
      Și totuși, ce a vrut să zică poetul? (creativul) Că se orientează după Carul Mare?

      00
  10. MM13PSD e liber.

    00
  11. și mai e și grasă

    00
  12. Dincolo de faptul că e penibilă pentru oricine știe câte ceva despre mașini, unele tipe care au intrare la “domni generoși” s-ar putea sa fie inspirate de astfel de reclame. Alt motiv nu văd.

    00
  13. Ce conduce „ca și conducător auto”?

    00
  14. NOU
    #43

    Agentia care a facut clipul trebuie sa invete cum sta treaba cu voiceover-urile, sau sa-si faca rost de un inginer de sunet.

    In rest, prost aleasa pentru imaginea masinii. 99% e genul care si-ar lua Q7 (sau Q8), la cat inteleg cei ca ea din lumea care ii inconjoara, un A8 (sau orice alt sedan) n-ar avea prestigiul unui „jeep”.

    00
  15. Daca era un a3, a4 sau hai a5 intelegeam… Dar basinile astea si figurile cu a8 in oras si fara sofer mai greu. Ma indoiesc ca ii place asa mult sa se plimbe cu vaporu si sa caute un loc de parcare unde sa incapa masina

    00
  16. Da-le in căcat de mașini :)

    00
  17. Tanti a incurcat crema cu butonul de la masina? „Mi se regenereaza piela”

    00
  18. Cu cata scarba pune mana pe volan

    00
  19. Nu mai fiți săraki

    00
  20. 1. Nu e grasă, e normală, dar în România bărbații încă sunt obișnuiți cu aschilambicele promovate de către creatorii de modă cărora le plac persoanele mai uscățive, mai „vânoase”, și care nu prea au nici o treabă cu femeile.

    2. Nu pot să nu observ că într-o țară de rahat cum este asta în care trăim nu sunt promovați oamenii care fac chestii utile ci sunt promovate nutriționizdele, cei care vând apă sfințită, cei care te fac din vorbe, speakerii și frații lor din nenumăratele categorii de șarlatani, vânzători de apă sfințită.
    Zilele trecute am văzut o factură cu vorbe, 1500 cuvinte x 0.2 eurocenți=300 euro.
    Ce poate să spună un om în 1500 de cuvinte ca să valoreze 300 de euro?

    Oare de ce în reclame sunt întotdeauna nutriționiști și dentiști, de ce nu e acolo un medic de familie, e una la Timișoara care umblă zilnic pe jos vreo 30 de km, sau de ce nu e un fizician sau un instalator acolo, că în fond instalatorii sunt mult mai căutați și mult mai importanți din punct de vedere social decât nutriționiștii.

    3. Mă întreb dacă majoritatea celor care comentează aici își dau seama că trăiesc într-o bulă cu oameni aproape ireali, un loc unde oameniii cheltuie sute de euro pentru un tricou, mii de euro pentru un aparat de fotografiat pentru a-și face poze cu avortonul în concediu, sute de mii de euro pe mașini și pe case dotate la cele mai înalte standarde și multe alte lucruri interesante, și toate astea înainte de a avea 30 de ani.

    In același timp oamenii pe care-i întâlnesc eu, oameni din toate colțurile țării, tineri sau mai bătrâni, oameni care fac lucrururile pe care le folosim în viața adevărată, atunci când cumpără de la mine câte un program pe care îl pot folosi o viață întreagă fără a mai plăti nimic niciodată se târguie pentru un discount de câțiva lei, pentru că ei știu ce greu se câștigă acei câțiva lei.
    Si nu e numai cazul meu, mă întreb câți din comentatorii ăștia bogați i-au plătit vreun leuț ăluia care a făcut Total Commander, program folosit de zeci de milioane de oameni dar care nu-i permite autorului să trăiască de pe urma lui.

    Nu prea am reușit să înțeleg ce fac oamenii din bula asta ca să câștige atâția bani, nu am citit aici afirmații de genul eu sunt inginer, eu sunt programator, instalator, zidar, doctor, fizician etc.

    Bineînțeles că există și posbilitatea ca mulți din cei care comentează despre mașini de sute de mii de euro să nu fie decât niște labagii cărora, deoarece nu prea le mai plac femeile, văd că e un trend, să se masturbeze intelectual gândindu-se la mașini scumpe.

    00
    • Dude, eu cred că problema ta e alta decât articolul ăsta. Vrei să detaliezi? Vrei să „vorbești” despre asa?

      @Zoso, zi-i omului să bage un guest post, că pare că are ceva pe suflet.

      00
    • Se vinde ceea ce se cere. Ce te astepti? Capatos nu are un rating atat de ridicat pentru ca aduce fizicieni si medici la emisiune. Am citit recent un articol referitor la starea actuala a culturii romanilor si s-a aratat ca suntem printre ultimele locuri la carti citite anual. Ne multumim cu continut ieftin si frugal care e lipsit de o anume profunzime. Si-n afara standardele din moda, referitoare la greutate, nu se potrivesc cu cele reale, cele la care se raporteaza barbatul in momentul alegerii unei femei sau aprecierii ei ca frumoasa, nu e o situatie absurda pomenita doar pe plaiurile noastre. Vietuim in secolul XXI, inconjurati de informatie din toate partile, dar fara a o discerne. Ne lasam in voia unui val care ne conduce vijelios spre nicaieri. Da, speakerii motivationli prind ca ofera, mai precis spun, ceea ce oamenii isi doresc, dorinta izvorata din ce vad in media, succesul care iti procura anumite privilegii ca faima, banii, fericirea. Treaba e nasoala si pe masura ce avansam pe linia asa-zisei evolutii aflam ca se impute tot mai mult.

      00
    • #Ciuby
      Ba, are dreptate Anton. Sau n-are deoarece se numeste si Kovacs?

      00
    • @marinel, pleci de la premisa greșită că m-a interesat numele lui. Dacă tu ai o problemă cu ungurii (Kovacs e nume unguresc, nu?), e treaba ta, n-o proiecta asupra altora. ;)

      00
    • NOU
      #56

      Nu e „normala”, e grasa pentru ca e nutritionista.
      Bonuns: am TC-ul cumparat de aproape 10 ani.

      00
  21. acum cativa ani ii sareau greieri din calcaie. acum luxul interior al a8-lui o reprezinta, ii e cartea de vizita.

    00
  22. Pe mine m-a convins. Maine imi iau doua.

    00
  23. Reclamă la detergent, cu d-aia de se jură pe morții mă-sii că rufele n-au fost niciodată mai fericite ca cînd sînt spălate cu detergentul.

    Prevăd o scădere a vînzărilor la A8, din cauză că o să pornească un val de caterinci la adresa celor care împărtășesc prietenilor intenția de a și-l achiziționa. „Ce faci cojones, ai o tonă de bani și-ți iei mașină de damă?”

    00
  24. 98% dintre toate reclamele create vreodată sunt platitudini pure, deci nimic nou aici. Iar reclama asta nu e pentru dârlăii care trolează aici, ci pentru acele femei care-și permit și care rezonează cu femeia de mai sus. Ele există, chiar e o masă critică, iar reclama o să-și atingă tipul de audiență dorită

    00
  25. toata reclama din perspectiva soferului. sigur nu e pentru recrutat soferi ca in principiu A8-u nu-l conduci tu.

    00
  26. Greșeala este alta. A8 este prea aspirațională. Clientela ei este de Q2/3, maxim Q5. Sau A1/3/4. Tipa nu este doar o „muză” de pe FB, chiar are o clientelă selectă.

    00
  27. Uite cum ține mâinile pe volan

    00
  28. 1. Pentru cineva care se considera nutritionist (de top) cu siguranta nu arata ca ar urma sfaturile unui nutritionist. Nu, nu este normala are BF peste medie. Iar daca asta e „normalitate”…e normal doar intr-o tara de obezi precum Romania.
    2. Site jale… Nu inteleg cum un nutritionist de top traieste pe FB si din carti cu titlul copiat unde ~200k considera ca are ceva util de spus. Nu am reusit sa inteleg exact ce. Probabil aparitiile pe la tv isi spun cuvantul.
    3. Nimic din ce face sau arata nu justifica decizia de a i se alatura imaginea (care ar fi aceea) de un A8. Cineva (parere personala) a considerat ca probabil o va ajuta pe ea, nu brandul Audi, mai ales cand vorbim de varful de gama. Dar doamna este o „FANA” (frumos cuvant dar total inexistent) a brandului si uite asa universul a conspirat.

    00
  29. Daca-mi iau A8 vine la pachet cu Birlic inteleg?
    Intreb pentru un pretin mai grasunel el asa, ar fi potriveala perfecta.

    00
  30. NOU
    #74

    zoso, nu dispera! BMW luat. Audi luat. Sigur Mercedes e cu ochiu pe tine.

    00
  31. Nu inteleg nimic. Daca imi iau o masina la recomandarea nutritionistului pot sa manac ce zice mecanicul auto ? Nu de alta dar o vorba din popor zice ca nu e bine sa-l intrebi pe cofetar daca ai nevoie de o tunsoare. Asta e asa de autohtona cu romanul care se pricepe la toate incat tare mi-e teama ca va prinde. Recunosc ca nu ma pricep la masini. Nici sa le repar nici sa le vand si nici sa le recomand altora. Dar ce vad in filmulet e o doamna bine care ne spune cu vorbele ei ce misto e masina asta. Dar asta stiam si fara sa vad filmuletul. E nava amiral de la Audi cum vrei sa fie? Sunt unii ce viseaza la un A8 mai batran cu 15 ani si „doar” 100k km(da a-ti ghicit nu bate nu troncane). Parerea mea ref la masini e ca fiecare masina a fost construit pt un anumit tip de persoane. Daca esti mai activ iei un SUV-ulet , daca o arzi pe santiere un pick-up , daca calatoresti mult cu familia un monovolum….si tot asa. Despre marci ,modele motarzizari si dotari nu am sa vb. Pt ca fiecare are preferintele lui si fiecare stie mai bine ce are nevoie. Doar ca stau si ma intreb ce face o tanti singura cu ditamai crucisatorul in oras? Da stiu da bine la meetinguri. Am auzit asta atat de des incat am impresia ca da bine doar….la facut in ciuda la dusmani. Adica o broscuta sau un tiguan de la wv cred ca i se potrivea mai bine. Dar ce stiu eu? Oricum ma intorc la filmulet(sau reclama ). Cred sincer ca cel ce a „gandit” proiectul a fost la fel de pe felia lui ca nutritionista ce recomanda masini.
    Nu sunt suparat pe el(ea). Poate ca face gogosi bune.

    00
  32. Grasele o sug mai bine.

    00
  33. Mictionam cu bolta pe DKW-ul lor.Dixit!

    00
  34. Reclama e proasta, corect. Pe de alta parte:
    1. Exista femei in Romania care isi permit aceasta masina si care vor sa o conducă ele majoritatea timpului. Pt acele femei e mult mai engaging sa vada o femeie conducând masina in reclama, nu un soț sau un sofer.
    2. De unde asta cu grasa/vaca? Femeia arata ok. Mult peste ceea ce au acasa multi dintre cei care au comentat. De ce e criticată mai mult ea decat brand-ul sau agenția pt reclama aiurea?

    00
    • 1. există femei care își permit mașina asta, dar nu și-ar cumpăra-o niciodată. că e o barcă.

      2. de unde știi tu ce au alții acasă?

    • 1. „Femeile pot face ce fac bărbații” este o stupizenie venită din Vest. Slavă…, în România majoritatea femeilor încă nu vrea să împingă curentul ăsta spre stupid. Asta avem aici, stupid.
      Fiind de ceva vreme în DE, am observat o chestie: multe femei vor să aibă fun cu aceleași chestii cu care au bărbații. În afară de faptul că nu sîntem construiți la fel, în ceea ce privește avutul de fun, se poate ajunge la situații ridicole sau chiar periculoase, cînd este vorba despre auto/moto. Am mers în spatele unei perechi în care gagica s-a încăpățînat să aibă același motor ca bărbată-sau. Nimic altceva decît un BMW 1200GS(foarte înalt și greu). La semafoare, tipa se balansa periculos de pe un vîrf de picior, pe altul, iar pe serpentine se chinuia, pur și simplu. Iar bărbată-său o ajuta foarte mult, îi dădea cît putea de tare…
      2. Cam de acord cu tine, dar… de unde știi tu ce au alții acasă? :D

      00
  35. 1. Perfect de acord, e o barca. De ce majoritatea femeilor din middle/top management, cele cu venituri mari din medicina, avocatura si cele despre care habar nu avem de unde au bani conduc bărci sau…dulapuri (SUV-uri mari)? E un statement, reglarea vreunei frustrari, we’ll never know, dar le vedem pe șosele si in parcarea de la birou, ceea ce înseamnă că mașinile se vând si pe aceasta nisa.
    2. Nu stiu. E o impresie bazata pe media din Romania. O altă impresie este ca prea ne jignim usor din spatele unui telefon/laptop.

    00
    • 1. sincer, nu știu să fi văzut femei in A8. în q7 da. în land cruiser da. dar în a8 nu. in seria 7 am mai văzut. dar diferența dintre balenă și suv e că se simt mai in siguranță într-un suv mare decât într-o mașină lungă.

      2. păi tocmai ai făcut-o și tu.

    • Exact, in SUV-uri da si in A 8 nciodata. Sunt femei care isi permit masini scumpe, dar nu isi cumpara A8. Nu cred ca la noi vreo femeie isi doreste A8 si cele care au banii isi iau SUV-uri sau Mercedes dar nu limuzinele pentru soferi, nu cele mai mari. Nu am vazut vreo femeie vreodata cu asa ceva si este un motiv pentru asta, iar Mihaela Bilic nu este tipul de femeie despre care sa spui: asa vreau sa fiu, exact ca ea si atunci sa spui ca uite, mi-ar placea si mie un A8. Sunt multe altele care puteau sa fie in reclama si atunci mai era ceva, dar nu stiu cine aspira sa fie ca MB, mai ales pentru ca nu are aerul unui om implinit, al unei femei implinite, nu cred ca este si nu lasa impresia aceasta.
      Audi devine un brand care nu prea stie cui se adreseaza si ce vrea, ar trebui sa se pozitioneze cumva clar.

      00
  36. 1. Am vazut A8 condus de o femeie, la job. Presupun ca sunt si altele in companii similare, dar e evident ca nu sunt atât de multe comparativ cu cele care au SUV. Exista o nisa, trebuie exploatată.
    2. Nu am jignit, mai citeste o data.

    00
    • Ha,ha, parcul auto este la latitudinea CEO-ului. Se chimba dupa cum bate vantul. Poate ca exista exceptii cu femei care conduc A8, dar nu ca si-ar dori ele si stiu ce spun aici, am lucrat intr-o companie in care au fost trei CEO si de trei ori s-a schimbat parcul auto pe perioada cat am lucrat acolo. Asa se intampla mai peste tot. Dar in general se prefera SUV-uri pentru TOP management, iar daca este A8, ei bine, este acolo ceva, in rest, femeile care isi permit A8 prefera SUV-uri sau Mercedesuri de exemplu, dar nu cele uriase. Din ce am vazut, preferinta merge spre Porche Cayenne, Mercedes, Volvo, BMW, chiar Audi, dar SUV-uri.

      00
    • Mirela, primesti/negociezi un buget pentru auto la alocarea pe functie, te incadrezi in el si aia e. Nu ii pasa nimanui ce masina iti iei din bugetul tau, iar in companiile conduse de oameni normali la cap masinile se schimba la capatul perioadei de leasing (2-3 ani), nu la numirea unui nou CEO.
      Ceea ce doream sa subliniez e ca exista femei care prefera si isi permit si asa ceva (evident, mai putine decat cele cu SUV), astfel incat se poate justifica plasarea unei femei la volan in reclama, pana si in cazul unei masini care va fi condusa 80% din timp de un sofer.
      In rest, alegerea ambasadorului de brand, textul, sunetul etc. sunt jalnice. Insa mi se pare aiurea ca majoritatea comentariilor sunt jignitoare la adresa persoanei care apare in reclama si nu se concentreaza pe prostia brand-ului si a agentiei.

      00
    • @ana
      1. Majoritatea femeilor prefera suv din varii motive, ma refer aici strict la cele care isi pot alege masina si nu cele care le primesc. Nu mai intram in detalii pt ca e discutata deja. E cat se poate de ok nu are nimeni nimic de zis.
      2. Faptul ca a acceptat sa faca reclama pe un A8 stiind (sper) clar ca target-ul ei nu e acolo (poate la nivel de i wish) spune multe. Daca o ducea capul putea sa zica: dragilor nu am ce cauta in A8 pentru ca nu ma pozitionez acolo: hai sa facem reclama pe un Q5 A5, A4 whatever. Era brand ambassador oricum si clar se pozitiona unde trebuie. reclama e fortata si se vede ca nu se poarta natural in masina. Puteau sa traga mai multe duble decat sa lase materialul asa. Raman la ideea ca cineva a considerat ca ii poate ridica imaginea ei si nu invers. Audi clar nu are nici un beneficiu mai ales pentru A8. Parere subiectiva, evident.
      3. Daca tu ca persoana publica, influencer nu stii unde te pozitionezi inseamna ca e fix problema ta si ar trebui sa iti angajezi un om care sa iti spuna chestia asta.
      4. Are o meserie care necesita o anume imagine si conditie fizica iar doamna este departe de a arata acea conditie fizica iar la nivel de imagine, site-ul personal spune si mai multe. Asta spune destule despre cum se intelege ideea de a arata pe tine ceea ce vrei sa educi sau sa transmiti maselor. „arata ok” este relativ si tine de standardele fiecaruia. Pentru mine cu siguranta nu arata ok mai ales pentru jobul de nutritionist. Nu este o jignire este o realitate. Nutritionist de top inseamna excelenta nu „merge si asa” dar se pare ca asta este de fapt standardul. Nu mai intru in postarile de pe FB pentru ca ar trebui un articol separat acolo al lui Vali :) dar se poate discuta si corectitudinea acelor postari legate de nutritie. Atat timp cat consideri mediocritatea nivelul standard atunci nu ai sanse sa aspiri mai sus.

      00
    • @Lucian: excelent punctat

      00
  37. plm.. au personalizat cu hAUDI si sticla aia de apa plata ? :)))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.