“Cu o reclamație rezolv toată România”

Am văzut asta în ultimele zile aici și pe roddit. Am făcut o reclamație o dată, o singură dată o singură reclamație, nu s-a rezolvat nimic, gata, nu mai reclam nimic niciodată, că uite, nu se rezolvă nimic niciodată.

Nu știu, oamenii ăștia cred că rezolvă toate problemele Românei cu o singură reclamație? Cu o singură reclamație conving toți șoferii din țară să nu mai parcheze aiurea? Cu o reclamație conving toți polițiștii să-și facă treaba?

Nu, e nevoie de ani și ani de presiuni, și asta e bine, că suntem mulți, poate eu nu am timp azi, dar sunt încă 100 afectați de problema mea, unul sigur are timp. Poate sunt 3, ceea ce e și mai bine.

Acum câțiva ani, se lucra pe stradă și se lua curentul constant. Am descoperit că nimeni nu suna să facă reclamație, toți lăsau pe alții. “Sigur face cineva” era la ordinea zilei. Și nu făceau nici unul. 

Doar că viața e formată din mici victorii. Da, sociopați ca Musk sau Bezos au victorii mari, noi restul fie tragem să ajungem ca ei, fie luptăm pentru victorii mici.

fir-electric

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. Hai ca am facut eu reclamatie la E-DISTRIBUTIE, sunt la a doua si primesc numai raspunsuri de genul:
    X-ulescu racordat in L 20 KV:
    In mod sigur dvs. aveti in vedere si aceste intreruperi, dar acum faceti referire la RAR-uri ( reanclansari automate rapide ) ale acestei linii, ca urmare a actiunii pasarilor. Pentru RAR-urile cauzate de pasari, nu avem momentan o solutie, dat fiind faptul ca pasarile s-au inmultit foarte mult.

    Fac party-uri pasarile pe linia de 20 KiloVolti, cu 3-4 intreruperi zilnice.

    Ma multumeste, o luna de la reclamatie nu se mai intampla, apoi revine problema si fac iar reclamatie.

    00
    • @Gigel, te-au aburit o dată, de două ori, a treia reclamație ar trebui să fie la ANPC.
      Enel Distribuție au devenit foarte nepăsători și cu dureri mari în cwr.
      Ex. Am făcut un branșament la o casă acum 3 luni, lucrare luată de la Enel, care consta în montare BMPT pe stâlp+coloană până la cablul lor de pe stâlp. Am făcut noi și coloana spre casa utilizatorului. Actele și banii le-a dat proprietarul acum 6 luni. Băi, le-a luat 3 luni să monteze un contor și oricum nu are curent pentru că au venit cu mâna în cur și nu au reușit să-i branșeze firele la rețeaua lor. Mă sună disperat proprietarul și mă roagă dacă pot face ceva și suspectez că a dat și ceva șpagă tipei care se ocupă de contracte la EnelD.

      00
    • Să nu mai zic că montăm și sisteme fotovoltaice și actele pentru un prosumator Enel durează între 3 și șase luni, depinde și de noroc. Adică noi facem un sistem de 5KW în maxim două zile și proprietarul așteptă după acte și montare contor bidirecțional al Enelului cam 3-6 luni pentru că nu au omuleți calificați care să lucreze pentru că sunt zeci de acte de verificat la fiecare dosar. Am auzit ,din surse neverificate, că la Enel Banat era o singură angajată care prelucra mii de dosare de prosumator și care și-a dat demisia.

      00
  2. Dacă ne referim la administrație publică, experiențele mele sunt oarecum variate:

    1. O reclamație la ADP, o creangă ruptă la un pom atârna să pice pe trotuar/mașinile parcate lângă trotuar. Trimis poză, zonă exactă, etc. Răspuns după 30 zile că a fost rezolvat. Dar de fapt n-a fost, că lucram în zonă și o vedeam pe geam. După câteva luni a dispărut, nu știu dacă a picat sau a fost curățată.

    2. Reclamații la garda de mediu pentru un nivel ridicat de emisii la o fabrică din zonă (la câțiva km buni de zona rezidențială). Dacă ar fi respectate standardele industriale, nu ar trebui să emită nimic ce poate fi simțit cu nasul liber. Au spus că nu au ce face, că nu aparatură de măsurat. Era oricum sporadic, nu un miros consistent (sau poate bătea vântul diferit). Oricum, acel miros a început să apară iar spodaric dar acum doar noaptea.

    3. Reclamații la ASPA despre prezența unor câini comunitari în zonă. Mi-au spus că au trecut zilnic și n-au observat nimic… O dată i-am filmat când treceau pe lângă un câine, am sunat la ei și le-am zis că dacă nu fac ceva dau în presă toată povestea. Au revenit în 15min și au ridicat 3 câini. Un al 4-lea era pe un teren privat cică (o pârloagă fără gard), nu l-au ridicat.

    4. Reclamații la Primăria Sectorului 3: aici, mi-e rușine să recunosc (și cumva neașteptat) dar am avut cel mai mult succes. Ei au o aplicație, eu folosesc varianta web. Nu fără cântec totuși, undeva la 30-40% din reclamații nu sunt aprobate din motive cusute cu ață albă, sau dispar într-o zi de la aprobare de pe hartă, fără status.
    Totuși, din restul de 60-70%, au rezolvat ce era fezabil și m-au trimis la plimbare către alte autorități care aveau responsabilități în acea speță. Sau bineînțeles, au zis că da dar într-un viitor îndepărtat.

    Dacă mă refer la alte tipuri de entități private, situația (dar doar din experiența mea) este mult mai tristă.

    00
    • Nu stiu cum e la alte sectoare dar la S3 e o harta interactiva, usor de folosit. Efort minim din partea mea.
      De raspuns am primit raspuns la toate, ori favorabil, ori declinare competenta, ori ceva concret. Daca sunteti in sector, va rog sa o folositi cu incredere!

      00
  3. Am zeci (poate chiar peste 100) de reclamații făcute la instituții publice dar și firme private de-a lungul timpului. Daca în mediul privat au fost rezolvate cam jumate dintre ele, la stat cred că 20%. Multe instituții sunt doar cu numele, de ex când eram in liceu nu puteam sa intru la mine pe stradă din cauza câinilor maidanezi. După multe telefoane și plimbat pe la diferite instituții, am aflat că în orașul în care stăteam, hingherii au fost desființați și în locul lor au făcut o asociație numită „prietenii noștrii” cu 2 angajați care practic nu făceau nimic. Ce vreau sa zic este că din păcate, mulți români, sunt demoralizați după primele interacțiuni cu statul și nu mai vor să își bată capul cu alte reclamații. O mentalitate proastă de altfel care sper ca macar la generațiile mai noi sa se schimbe. Ce face zoso aici pe blog ar trebui sa facem și noi în viața reală și să încurajăm oamenii să facă reclamații și să protesteze împotriva celor care nu își fac treaba, sau chiar mai mult de atât, să -i penalizeze la vot.

    00
  4. Hai c-am inceput sa facem si reclamatii… intinerim, clar!

    00
    • dacă-ți zic că ești muist, zici că am ceva cu tine.
      dar nu-ți zic, te prinzi tu singur.
      dacă la 40 mă comport ca la 30, sunt imatur.
      dacă la 40 mă comport ca la 40, am îmbătrânit.

    • păi, cam asta este definiția maturității: să știi din ce în ce mai exact cine ești și cum poți modifica ÎN REALITATE lumea din jurul tău (preferabil în bine). pentru noi (cei 40+), este hard landing. din fericire, sunt indicii temeinice că cei care vin după noi sunt mai bine adaptați, că se descurcă mai bine. România de mâine va fi o țară ceva mai ok decât este acum.

      00
    • Vali, macar vad ca ai aceeasi personalitate placuta ca in tinerete…

      00
    • @Big nu prea s-a maturizat

      00
  5. Bun venit in club!

    Semnat,
    Reclamagiul de serviciu

    00
  6. Experienta mea in ultimul an cu Primaria S3 este foarte buna. Am reclamat vreo 6 masini care blocau complet trotuarul, 4 s-au remediat in termen de o saptamana-doua cu ridicari de epave, la doua sesizari am revenit si s-au rezolvat. Sigur, aplicatia e un pic..cam din anii 80 dar..isi face treaba.

    Am si termen de comparatie : maman locuieste la Clotilde in sector.. praf aplicatia, praf administratia..

    00
    • am reclamat la S3 ca vin de la ora 7 cu suflanta de frunze: le-am zis ca ora de liniste conform legii este 22-8; mi-au raspuns ca aparatul lor este silentios (lol) daca era silentios, de ce ma trezea din somn?

      00
    • @Ronie Trebuia sa declari la Garda de Mediu și la Politia locala. Și nu doar odată. Și se rezolva. Nu ADP-ul se ocupa de respectarea legii pe tulburare liniște publica și poluare sonora.

      00
  7. daca mi se permite: https://imgur.com/a/zxkIxue

    300+ reclamatii la primaria brasov / politia locala. Rezolvari efective: 0.

    95% – masini parcate neregulamentar. le-am sugerat sa monteze stalpisori. Ei mi-au sugerat sa ii las in pace si sa sun la locala cand mai vad masini parcate.

    Le-am zis de strazi intregi in care se parcheaza aiurea. masuri 0.

    Care e limita normala pentru un om inainte sa faca alte lucruri?

    De o luna ii sun aproape zilnic, vin pun cacatul ala de avertisment in geam la 1-2 masini si pleaca. uneori nici nu vin.

    Ieri o politista de la locala m-a intrebat de ce o filmez. I-am zis ca sunt pe domeniul public. Cum sa nu stie legea????

    Directorul la locala m-a invitat la el doar sa nu mai fac reclamatii. Cine e prost sa se duca intr-un loc plin de politisti care se pisa pe tine?

    Mi-as dori sa mai existe si alti oameni sa facem reclamatii non stop. doar sa le aratam ca putem.

    N-am o concluzie, doar sunt frustrat ca nu se face nimic si ca nu se rezolva nimic.

    Imaginea de mai sus artata cel putin 304 emailuri la locala. in ultimele 2-3 luni. Apeluri telefonice 100+.

    Mi-e sila.

    00
  8. in zilele noastre ca sa ajungi sa faci o reclamatie la un operator de call center trebuie sa ai oarece experienta, altfel te vei pierde prin meniuri care te vor directiona oriunde in afara de operator, ca sa dau exemple enel e un cosmar, bt nu sunt nici ei prea buni, orange asa si asa, acum +10 ani sunam frecvent la firma de distributie curent, nu mai stiu cum se chema dar era foarte nasol iarna ca nu mai mergea centrala, am ajuns la injuraturi ca nu mai puteam cu ei, pana la urma s-a rezolvat….. mi-am luat generator

    00
  9. Eu am zeci la activ. România se schimbă, într-adevăr. E din ce în ce mai greu să depui reclamații. Cam acolo se schimbă.
    Dacă nu dai TOATE datele, nu te bagă în seamă. Am reclamat recent City Link că a avut o bubă aplicația și m-au taxat 100 de lei în loc de 15. Am atașat print screenuri din schimbul de mailuri și mesaje. Reclamație clasată că nu am atașat factură fiscală.
    Apropo de ce durează toate cele 30 zile legale să mi răspundă primăria că nu e de competența lor? E retorică..

    00
  10. Eu pot sa ma laud ca am inchis un bar, am oprit o trupa peruana, am ajutat la deportarea unui peruan si am chemat mascatii sa ridice 5 petrecareti. Va rog sa nu ma judecati, pur si simplu imi place linistea!

    00
    • Ai numărul direct de la mascați? :)

      00
    • de-asta nu mai exista peruanii aia care cantau pe la metrou??? haha

      00
    • Nu, are numarul băieților de la Chippendales. Vin ăia mascați în funcție de nevoi. Pompieri, polițiști, ninja, medici, instalatori sau bloggeri.

      00
    • @Diana: da!
      N-am numaru direct pentru mascati, am chemat politia sau m am dus la sediu sa fac reclamatii scrise, am vrut sa sune amuzant textu.

      00
    • Cum ai reusit sa inchizi barul?

      00
    • @kilroy, a lipit pe ușă un anunț.
      ,, Oferim serviciile și produsele noastre doar angajaților din IT care pot demonstra veniturile indecente dobândite lunar. Sărăntocii, pe a doua stradă pe dreapta găsiți o gheretă cu hot dog și bere la pet,,.
      Amuzant e că cei mai căcați la cur și vocali în ceea ce priveşte degringolada prețurilor la curent și gaz sunt exact epidermele de pe prepuț care încasează ,,decât,, în șase cifre.
      Ce-i șoimii patriei ? A rămas mică cutia poștală de la multele facturi ?

      00
    • @killroy: am chemat politia de fiecare data, cateva saptamani la rand, numai pe la 2-3 noaptea. cred ca se plictisisera si ei…

      00
    • Erau peruani de Ferentari.

      00
    • ok, va zic faza cu peruanii, ca e buna.
      Multi ani la rand, vreo 2-3 saptamani pe an, venea in Galati o trupa peruana, probabil aceeasi care facea turul Romaniei. Baietii cantau foarte frumos si erau un respiro pentru locatie, unde mai cantau si niste dubiosi dintr-o secta crestina. Doar ca in ultimul an au decis sa vina si cu 2 boxe de peste un metru, an in care noi locuiam fix in blocul de vis-a-vis, la distanta de 50 de metri. Cumva, atunci, se pusesera pe cantat pana la 22 30 si cu basu’ la maxim. Adica noi ne uitam pe youtube si auzeam muzica si basul lor. Am sunat la politie, politia a zis ca n-au ce face ca au autorizatie de la primarie. Eu m-am dus la sediu, am facut plangere si am facut si o scrisoare catre primarie in care mi-am povestit lacrimogen viata: „ca n-am posibilitatea sa ma mut, ca am loc de munca si platesc taxe, ca e deja mult zgomot de la motociclete si masini cu muzica blana, ca sotul e inginer in santier si se trezeste la ora 4, etc”. Cred ca aia a avut efect maxim, ca am primit o scrisoare de la politie, relativ repede, in care mi se raporta ca cetateanul peruan Cutarescu a fost identificat ca fiind in Romania fara drept de viza, sau ceva de genu, urmand a i se comunica sa paraseasca Romania. Regret ca n-am pastrat raspunsul, ii faceam o poza si il afisam aici. Concluzia e: „mana intinsa care nu spune o poveste buna, nu primeste pomana”. Si lectia asta mi-a mai fost predata si in Olanda, la medic, de unde am plecat cu mana goala, ca prea i-am aratat ca n-am nevoie de medicamente.
      Nu va lasati, fiti tzatze, ca gura inchisa nu va deschide usi! (da, stiu cum suna, poate va ramane in minte)

      00
  11. am facut 3 reclamatii la Politia Rutiera a capitalei. Am primit 3 hartii cu stampila si semnatura pe email.
    Nu s-a rezolvat nimic, ba chiar mi s-a spuns la telefon „ce vreti sa facem noi? sa reparam traficul din capitala?”
    m-am resemnat

    00
    • Nu politia te poate ajuta cu Traficul. Mucusor în toată lenea și incompetenta lui este cel care se ocupa de bunul mers. Încearcă la PMB.

      01
  12. Cum se pot reclama si rezolva in final problemele intalnite:

    1. Reclamatie oficiala prin formularele publice
    2. Email direct la emailurile autoritatilor publice
    3. Email la persoanele publice (care au email public)
    4. Paginile publice ale institutiilor, consilierilor, primarilor, parlamentarilor.
    5. Posturi private pe retelele sociale in care se taguiesc institutiile, comentarii pe bloguri, etc.
    6. Scrisoare clasica
    7. Anunt in ziar la mica publicitate
    8. Anunt platit
    9. Flash mob, plantat panselute in gropi, ceva creativ.
    10.Picketat institutia sau reprezentatul local (parlamentar, consilier)
    11. Ridicat problema in asociatia locatarilor sau o asociate locala
    12.Manifestat public, legal
    13. Participat la sedintele publice ale consiliului local si luat cuvantul
    14. Discutat cu reprezentatul local – audienta, discutat
    15. Vot
    16. Devi membru politic si aduci problema in agenda partidului
    17. Creat o asociatie, ONG sau partid politic, strans fonduri, membrii si rezolvat problema
    18. Greva japoneza, exces de zel
    19. Alte masuri din zona extrema: manifestari si marsuri spontane, proteste, greva fiscala, blocat zone

    00
  13. mama asta e blog de sifoane

    00
    • Dacă consumi droage la scara mea, sun direct la mascați. Mbine, aștept numărul direct de la @casnica. :)

      00
    • Eu as suna la psihiatrie ca inteleg oamenii cu dependente, dar daca situatia devine violenta, politia e la un telefon distanta. Am facut asta o data. Un drogat agresiv se lua de oameni in fata blocului, se urca pe masini si urla la nenea care ingrijeste gradina si cand i am chemat au venit 4 bucati si l-au umflat cu catuse.

      00
    • Poate ar trebui să te muti într-o zonă mai civilizata casnico, că văd că numai probleme ai :)))

      00
    • @mihai: am trait in Mexic un an, cred ca ma descurc in Galati!

      00
  14. Problema reclamatiilor si mai ales felul in care romanul de rand percepe interactiunea cu statul vine din zona birocratiei. Cand pentru orice sesizare cu video, trebuie sa deschizi pomelnicul vietii multa lume este descurajata. Cand pentru a face o sesizare ca unul e parcat pe trotuar trebuie sa faci o scrisoare de dragoste desi este filmat si poate fi usor atestat ca a fost acolo, este clar ca problemele sunt in alta parte. Si toata povestea asta se intinde pe diferite planuri si directii incat realizezi ca totul este facut pentru a te descuraja sa faci o sesizare/reclamatie.
    Cam asta este problema romanului de rand, complicarea lucrurilor simple doar de dragul de a ne face ca muncim.

    00
  15. Voi cred ca uitati in ce tara traiti si cum totul se invarte in tara asta in jurul spagii; functionarii institutiilor publice, fiind din generatia cu copilaria in socialismul de aur, unde de mic erai invatat ca trebuie sa te descurci, acum doar aplica cu succes ce au fost invatati de mici cand ajungi sa interactionezi cu ei pentru o problema sau mai multe. Si anume:
    * tu faci reclamatie != spaga -> ii doare in pula
    * nu faci reclamatie -> dai spaga -> te rezolva la un moment dat, nu de pe o zi pe alta ca nu suntem la corporatie si sa nu va obisnuiti prost ulterior. Asta daca esti un cetatean obisnuit, nu pila.
    * nu faci reclamatie, nu dai spaga, astepti sa se rezolve de la sine sau sa fie altul care o face in locul tau: iti meriti soarta deoarece nimic nu se rezolva de la sine. Poate doar te plangi pe net ca oligofrenul prin comentarii la artiole din presa cu texte de genul
    ” Aloo DNA-ul/DIICOT-ul/Politia Rutiera/CSM .etc , se aude ? ” si consideri ca datoria ta de cetatrean s-a incheiat aici. Sau la birtul din sat /oras la o bere , in loc de presa. Same shit.
    In cazul furnizorilor de utilitati care in majoritate sunt particulari, cand ai de facut o reclamatie sau sesizat ceva, in primna faza interactionezi cu roboti telefonici si cu meniuri alambicate prin care navighezi la infinit apasand numere cu scopul clare de a te descuraja in cele din urma de la demersul tau si sa abandonezi.
    Daca trimiti un e-mail la o adresa de contact, nu primesti vreun reply(automat) cu un numar de inregistrare, deci e ca si cum nu ai fi facut nimic.
    In cazul ANPC firme particulare, am vrut la un moment dat sa reclam un reseller de piese auto (cel mai celebru de pe piata romaneasca) pentru faptul ca mi-au vandut niste faruri de masina cu motorasele de ghidare de lumina/becuri arse, montate in reprezentanta producatorului pe masina ca sa nu avem vorbe, resellerul m-a pus pe mine sa ii duc pe langa devizul de montaj/plata facuta (ok cu asta sunt de acord, sa vada ca sunt montate in service bun si nu la nea Gicu in garaj) si atestarea de la RAR pentru respectivul service, mai lipsea sa ii cer si buletinul/certificatul de nastere mecanicului care le-a montat. Le-am propus (resellerilor) sa imi aduca alte faruri urmand ca eu sa le dau inapoi pe cele defecte in aceeasi zi (cu toate hartiile alea cerute de ei) si sa le montez pe masina tot la reprezentanta, resellerii au zis ca nu se poatre ca ei trebuie sa trimita intai farurile defecte la producator pentru expertiza, care dureaza pana la o luna si in functie de ce decide ala, ori primesc alte faruri ori banii pe ele inapoi.
    La intrebarea mea cum as putea sa circul in timpul asta cu masina fara faruri au ridicat din umeri si au zis ca nu e problema lor. Sunat la ANPC , aia mi-a zis de acolo ca pana nu am o incercare de solutionare cu resellerul si refuz explicit din partea lui ei nu au ce sa le faca/sa ii amendeze. Resellerul nu refuza returul insa ma tinea 1 luna fara faruri la masina.
    In cele din urma a fost invatatura de minte, moartea mai cumpara piese auto importante de la gainari din astia (repet celebrii , cu reclame peste tot pe internet).

    00
    • da zi bosule direct pe nume, care is aia si din ce locatie.

      00
    • @Noname epiesa punct ro. Timisoara.

      00
    • Am și eu una cu ANPC. Am comandat o interfață XLR/PC. Caliteatea era sub-standard, chiar și pentru prețul acela.

      Am contactat seller-ul (Senia) să demarăm procedura de retur.
      Au încercat de două ori să-mi refuze returul:
      1. După ce nu au răspuns o perioadă la telefon am sunat. Au spus că e consumabil (de genul bureți microfoane). Evident că nu era.
      2. Au spus că nu se pot returna device-uri cu licență software care au fost deja instalate. Produsul respectiv nu avea niciun software cu licență. Bun.
      Le-am arătat termenii și condiițe lor de la acel moment, nicio mențiune (între timp au inclus partea asta).

      Completat plângere ANPC cu mail-ul de comandă (unde se vedea adresa de livrare, taxa de livrare prin curier și AWB) + termenii celor de Senia + conversația cu ei prin email.

      Răspunsul ANPC a venit sec: „Petiția a fost concluzionată ca nesoluționabilă: Din documentele atașate nu rezultă că a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare la distanță* … între dumneavoastră și operatorul economic reclamat”.

      *Asta deși exista comunicare doar prin mail (atașat) cu mențiunea că e o comandă online, adresă de livrare, taxă de livrare, etc.

      Imediat după ce au aflat de reclamație, cei de la Senia s-au oferit să accepte returul (cică excepție de la management) dar n-am mai acceptat eu de principiu, să vedem ce soluție dă ANPC. Iar ANPC mi-a dat m***

      00
    • @George: n-am înțeles de ce nu ai acceptat oferta de retur. Nu asta voiai? Credeai că ANPC i-ar fi pedepsit exemplar și le/ar fi fost de învățătură de minte? Tot retur ar fi fost.

      Data viitoare să ai mai mult focus pe rezolvarea problemei nu pe răzbunare.

      00
    • @George este special și are principii.

      00
    • Pentru că voiam să fie o lecție pentru ei, care probabil au refuzat multe retururi doar pentru că pitong. A fost în schimb o lecție pentru mine.
      Da, sunt un pic idealist pe alocuri. Da, am principii, nu știu de ce e asta o rușine.

      00
    • @George, idealiștii, în timp, dau foarte mulți bani la psihologi.

      00
    • @Shoric, ai rezolvat și asta. Freacă-te pe burtă și spală-te pe dinți. Ești o ființă minunată.

      00
    • @George, nu-mi permit să jignesc pe nimeni pe blogul ăsta dar la cum te exprimi sigur ai un bisnis de succes. Hai baftă la bisnis și la reclamațiile la ANPC.

      00
    • Shoric vine de la „șoric” gros?

      00
    • @Shoric, de ce să jignești? Ai fost jignit? Când m-ai făcut special sunt sigur că a fost într-un sens pozitiv. Aaa. Stai, de fapt îți permiți, ipocritule.

      Și până la urmă de ce m-ai făcut special? Că mi-a fost refuzat un drept și am mers pe calea logică, nu? Ține cont că mi s-a oferit returul doar după ce cineva din ANPC a anunțat pe căi neoficiale comerciantul.

      Da, știu că mândria nu m-a ajutat prea mult în viață, nu zic să facă alții la fel.
      Suntem într-o discuție despre reclamații și cum schimbă asta țara în care locuim. Aproape toate contribuițiile tale au fost miștouri ieftine. Ce a adus remarca ta că sunt special și am principii? Exact? Nimic. Paaa!

      00
  16. Și eu sunt reclamagiu! Cel puțin una pe săptămână. Dacă ai baza legala se rezolva. Am făcut curățenie în tot cartierul, am astupat gropi, am ridicat rable, am amendat vecini care aruncau gunoaie și făceau gălăgie. Singurele petiții care nu am primit răspuns și nu au avut niciun rezultat au fost către Politia Română

    00
  17. Plot twist: de fiecare data fac scandal pe whatsap si reclam tot. Au inceput sa se miste lucrurile si se rezolva lucrurile reclamate, deci sigur sigur fac ceva bine.
    De aplicat la:
    Grupuri de bloc
    Grupuri de parinti
    Grupuri de prieteni
    Grupuri politice
    Grupuri de colegi

    00
  18. Am câteva reclamații și sesizări făcute. Unele pe la poliție, altele pe la diverse instituții. Am observat că cele de la poliție au fost ‘rezolvate’ mai repede.
    In schimb am avut una la sector 4 vis a vis de o mașină abandonată. După 6 luni au răspuns cu ‘ o să trimitem pe cineva să verifice cele spuse de dvs..’ după 6 luni🤦🤦
    Am făcut sesizare pentru un panou oglinda că mereu îl spărgea cineva și îmi era greu să mă asigur pentru că nu vedeam în el. De vreo două ori l-au schimbat. A treia oară mi-a zis nenea de acolo sa nu mai sun că nu mai au fonduri 😅

    00
    • Pe aplicația din sectorul 6 am sesizat 2 auto abandonate: una aflata pe carosabil la care mi s-a răspuns ca se vor face demersuri de ridicare ( de vreo 5 luni este încă pe carosabil- pe strada Moinești pentru cei care știu zona), al doilea este un bmw cu nr b75mrk, posibil sa fie cel implicat în accidentul cu tramvaiul de acum vreo 2 ani ( este cu bara fața ruptă, cauciucuri sparte), este pe trotuar ( e drept în zona unui cimitir- parca militari) – mi s-a raspuns ca politia locală au verificat și se vor lua măsuri- sunt curioasă când vor ridica epava de pe trotuar.

      00
  19. Ultima și cea mai norocoasă…acum 2 luni la ANPC împotriva blueair. Zbor anulat acum 2 ani, insa mi-am primit banii chiar înainte de toată nenorocirea.

    00
  20. Asta cu gazele am zis-o?

    Au tras conducta principală pe stradă, chiar s-au făcut și câteva branșamente iar Distrigaz îmi răspunde să aștept să vină conducta pe stradă. Adică peste 8-9 luni, conductă ce exista deja
    M-am urcat în mașină am filmat și am scos capturi cu branșamente, unii aveau și instalație interioară făcută, și le-am trimis la Distrigaz și ANRE

    De la Distrigaz: că trebuie să aștept etc.
    Culmea de la ANRE am fost anunțat că a fost un control și și din cauza mea Distrigaz și-a luat amendă

    Deci se poate!

    00
  21. Apropos de insistat cu anii cu reclamațiile, vă amintiți faza aia din „închisoarea îngerilor” (creierul meu a zis că nu scoate titlul original scris corect nici cu o vadră de cafea): personajul principal scria o scrisoare pe lună (sau pe săptămână, e ceva vreme de când n-am revăzut filmul) unui congresman sau ceva de genul pt niște cărți pt biblioteca pușcăriei.
    Și după câțiva ani primește câteva cutii de cărți.
    Un alt personaj îi spune „presupun că acum ești mulțumit și n-o să mai scrii”.
    Răspunsul: „nu. Acum voi scrie de două ori pe lună (săptămână)”.

    00
  22. Cand am vazut poza am crezut ca vrei sa-ti faci gard electric…

    00
  23. De-a lungul timpului am făcut mai multe (4-5) reclamații la Data Protection. Niciuna nu s-a rezolvat. Am reclamat acest lucru la instituția europeană. Mi-au spus că n-au ce face, partea română a instituției are ultimul cuvânt.

    Am făcut ceva mai multe reclamații la ANPC. Toate s-au rezolvat într-un final. Nu neapărat favorabil, dar într-un fel sau altul s-au rezolvat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.